MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Frank 26-09-2021

Ik zocht een DAB+ autoradio, dus naar de MediaMarkt.
Het koste al drie personen aanspreken aan de balie om de zogenaamde specialist te vinden op het gebied van auto radio's, en diens "hulp" te krijgen.
Weer aangekomen bij het rek van de autoradio's waren de helft van de uitsparingen hiervoor leeg, en was er amper of geen voorraad aanwezig van de radio's die er wel in de display zaten. Tja, de tellingen komen er aan, dan vulden ze de voorraad blijkbaar niet meer aan???? Ik snap de logica niet. Je bent een winkel, en wat je niet hebt, verkoop je ook zeker niet.

Toen dus de aanwezige modellen maar eens bekeken, samen met de "specialist".
De beste man/jongen wist niet eens dat de USB aansluitingen achter een klepje zitten bij de meeste radio's.
Dus mijn vertrouwen in die hulp was niet heel groot, toen ik hem daar op moest wijzen. Gebied me te zeggen dat ik wel netjes te woord werd gestaan.

Uiteindelijk heb ik dus niets in de winkel gekocht, en ben op internet verder gaan zoeken.

Al-Edani 25-09-2021

Bestelling was snel, en medewerkers waren erg behulpzaam. Een goede ervaring dus!

Andre van Veldhoven 25-09-2021

Vriendelijk Personeel goede uitleg de verkoper nam ook echt de tijd voor mijn

H.A. Koebrugge 25-09-2021

Werd vlot en effectief geholpen. Alle gevraagde informatie werd goed verstrekt. Alle gekochte software is goed geinstalleerd.

Patrick 25-09-2021

Goede ervaring in winkel opgedaan veel tips en goed advies gehad. De vrouw werd door de Apple deskundigen ook heel goed ingelicht waar door het voor haar een stuk duidelijker werd

Angela 25-09-2021

Product gekocht in de winkel, aardige verkoper, juiste uitleg, nam zeker de tijd.

De Jong 25-09-2021

Zeer goede uitleg , prijzen scherp
Duidelijke winkel en goed geholpen
Ruim aanbod voor ieder budget

Jack van Dongen 25-09-2021

Prima geholpen door personeelslid met kennis van zaken. We konden zo snel besluiten een nieuwe scherm te kopen.

Koen 25-09-2021

Op de dag van de pre order van de iPhone 13 (17 september 14.00) heb ik rond 14.30 eentje besteld. Er wordt expliciet geadverteerd met de tekst dat je hem dan de 24e als eerste in huis hebt. Dus sinds donderdag zitten we op een track and trace te wachten. Vrijdagavond nog steeds niets gehoord, en bij de bestelling staat alleen: "Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid".
Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice via Twitter. Uitkomst hiervan is dat zij de status niet kunnen zien, maar de transporteur een bericht hebben gestuurd die dan via mail ons zullen informeren. Dit zal binnen ongeveer 48 uur(!) zijn, meer kan Mediamarkt niet voor ons doen is de uitleg.
Omdat ik niet echt veel wijzer hiervan word, besloten om op zaterdagmorgen te gaan bellen met de klantenservice. Die kan aan de hand van het bestelnummer wel gewoon zien wat er aan de hand is, namelijk dat hij in backorder staat omdat er geen voorraad is.

Nou vind ik het sterk dat een telefoon een half uur na de pre order blijkbaar als is uitverkocht, maar persoonlijk vind ik het echt niet kunnen dat je op geen enkele manier op de hoogte wordt gebracht. Als je een pre order actie start, weet je ook hoeveel toestellen je binnen krijgt. En als je dat niet weet moet je niet adverteren, met "de 24e in huis". Al met al hebben we nu als een van de eersten een toestel besteld, maar nog niet binnen en er is ook niet bekend wanneer dat wel is.

Wat mij nog meer verbaast is dat ik op Twitter mensen zie beweren dat ze donderdag pas hebben besteld en wel vrijdag een toestel ontvangen en dat meerdere mensen van de pre order achter het net vissen net zoals ik.

Dus Mediamarkt:

- Adverteer niet met iets wat je niet kunt nakomen
- Stuur een bericht naar je klant zodra je weet dat de levering niet op tijd zal zijn en geef ook aan wanneer dan wel
- Zorg ervoor dat je klantenservice hetzelfde verhaal verteld, en draai er niet om heen.

Het cijfer 1 is overigens te danken aan de dame van de klantenservice die vanmorgen helder en eerlijk heeft uitgelegd wat de status is.

Koen

Johan 25-09-2021

Deze shop van Media Markt in Venlo kan ik aan iedereen aanbevelen je wordt goed geholpen, de medewerkers zijn vriendelijk en leggen alles goed uit van het artikel wat je aanschaft . Ik ben goed geholpen bij het kopen van een telefoon.

Vonny 25-09-2021

Tijdens de pre-order periode iPhone besteld. Er stond bij “ wordt direct thuis bezorgd op 24 september” . Helaas …. Geen telefoon, dag later nog geen tekefoon.
Speciaal als pre-order gedaan omdat ik echt toe ben asn nieuwe, lang gespaard en nu dit……

Voor mij geen media markt meer voor een pre order bestelling.

ECHT SLECHT!!

Faan 24-09-2021

We werden heel prettig geholpen bij onze zoektocht naar een goede en betaalbare stofzuiger. Er werden meerdere opties getoond. Ook aan de kassa vriendelijk en prettig geholpen

Sunil 24-09-2021

Media Markt gewoon geweldig heb altijd goedeervaring gehad. En goed geholpen.

Bea van Straten 24-09-2021

Alles goed en overzichtelijk te vinden, personeel altijd vriendelijk en erg behulpzaam

W.hitrsocks 24-09-2021

Slechte zaak..dinsdag stofzuiger online besteld...voor 23.59 besteld direct de volgende dag in huis. Nou mooi niet. Uiteindelijk kon ik het zelf vrijdag ophalen bij een Postnl service punt.
Misleiding ten top

Cody 24-09-2021

Goed geholpen met uitleg van mijn nieuwe PC scherm, de mensen die er werken zijn erg verstandig

Rute Cruz 24-09-2021

Mediamarkt vind ik enn zeer goed en uitgebreid winkel, alles wat ik zoeken vind ik daar zeker.
Veel producten, en veel merken naar eigen zin.

Rilana 23-09-2021

Geen idee of dit de plek is voor de klanttevredenheidsonderzoek van media markt Zwolle (verdien ik een 9 of 10.. enz enz) maar ik wilde even laten weten dat Lars van de tv/soundbar afdeling een super verkoper is. Leuke gast, weet veel en legt makkelijk uit en handelt snel! Bedankt met je hulp voor de LG tv, Soundbar en tv beugel!

Is dit niet de juiste site, dan hoor ik graag waar ik dat wel kan doorgeven

Kevin en Rilana

Veltman 23-09-2021

Goed en kundig personeel. Krijg
goede voorlichting op produkten die we willen aanschaffen.

Roel Verhappen 23-09-2021

Overzichtelijke uitstalling, professionele uitstraling, vriendelijk en vakkundig personeel.

A.van de Zedde 23-09-2021

Prima winkel en grote voorraad. Her is prettig om de aankoop echt te zien. Dat is een nadeel bij internet aankopen.

Jantine 23-09-2021

Mediamarkt zelf is een enorm fijne winkel! Personeel altijd vriendelijk, je wordt goed geholpen.
Echter de klantenservice, afschuwelijk! Ze luisteren niet naar het verhaal, ze blijven maar het standaard ritueel herhalen! Wanneer je bewijs heb dat de medewerker niet de waarheid spreekt blijft die gene het maar herhalen.. Erg vervelend en frustrerend!
Jammer van zo'n fijne winkel dat de klantenservice er een negatieve draai aan geeft!

John Baerken 22-09-2021

Nu de service is goed. De persoon die mij hielp kon al mijn vragen beantwoorden. Ik kom er niet zo vaak maar heb wel een klantenkaart.

Diesel 22-09-2021

Ik vind Mediamarkt klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Ik heb gisteren 3 artikelen gekocht, ik was vergeten om een factuur te laten maken bij de kassa zij de vriendelijke mevrouw dat ik een factuur moest laten maken, kassierster riep glijk een medewerker die een factuur ging klaarmaken. Ik vind het top dat ik zo snel geholpen werd.
Als ik een cijfer moet geven dan zal het zeker een 10 worden.
Mvg. Diesel

kesja 22-09-2021

Op 21 juli 2021 via webshop nieuw tablet besteld. Bij ontvangst bleek tablet defect. Hierna op 27 juli tablet ingeleverd bij Mediamarkt vestiging R'dam centrum en de toezegging gekregen dat het aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort zou worden. Inmiddels al een aantal keren contact gehad met klantenservice maar tot nu toe geen geld gezien. We zijn nu twee maanden verder. Ik heb mijn tablet maar bij een andere toko gekocht.