MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Rilana 23-09-2021

Geen idee of dit de plek is voor de klanttevredenheidsonderzoek van media markt Zwolle (verdien ik een 9 of 10.. enz enz) maar ik wilde even laten weten dat Lars van de tv/soundbar afdeling een super verkoper is. Leuke gast, weet veel en legt makkelijk uit en handelt snel! Bedankt met je hulp voor de LG tv, Soundbar en tv beugel!

Is dit niet de juiste site, dan hoor ik graag waar ik dat wel kan doorgeven

Kevin en Rilana

Veltman 23-09-2021

Goed en kundig personeel. Krijg
goede voorlichting op produkten die we willen aanschaffen.

Roel Verhappen 23-09-2021

Overzichtelijke uitstalling, professionele uitstraling, vriendelijk en vakkundig personeel.

A.van de Zedde 23-09-2021

Prima winkel en grote voorraad. Her is prettig om de aankoop echt te zien. Dat is een nadeel bij internet aankopen.

Jantine 23-09-2021

Mediamarkt zelf is een enorm fijne winkel! Personeel altijd vriendelijk, je wordt goed geholpen.
Echter de klantenservice, afschuwelijk! Ze luisteren niet naar het verhaal, ze blijven maar het standaard ritueel herhalen! Wanneer je bewijs heb dat de medewerker niet de waarheid spreekt blijft die gene het maar herhalen.. Erg vervelend en frustrerend!
Jammer van zo'n fijne winkel dat de klantenservice er een negatieve draai aan geeft!

John Baerken 22-09-2021

Nu de service is goed. De persoon die mij hielp kon al mijn vragen beantwoorden. Ik kom er niet zo vaak maar heb wel een klantenkaart.

Diesel 22-09-2021

Ik vind Mediamarkt klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Ik heb gisteren 3 artikelen gekocht, ik was vergeten om een factuur te laten maken bij de kassa zij de vriendelijke mevrouw dat ik een factuur moest laten maken, kassierster riep glijk een medewerker die een factuur ging klaarmaken. Ik vind het top dat ik zo snel geholpen werd.
Als ik een cijfer moet geven dan zal het zeker een 10 worden.
Mvg. Diesel

kesja 22-09-2021

Op 21 juli 2021 via webshop nieuw tablet besteld. Bij ontvangst bleek tablet defect. Hierna op 27 juli tablet ingeleverd bij Mediamarkt vestiging R'dam centrum en de toezegging gekregen dat het aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort zou worden. Inmiddels al een aantal keren contact gehad met klantenservice maar tot nu toe geen geld gezien. We zijn nu twee maanden verder. Ik heb mijn tablet maar bij een andere toko gekocht.

Tevreden klant 22-09-2021

Ik kwam voor de aanschaf van een nieuwe smartphone met beperkt budget (maximaal 200 euro) naar de winkel aan het Cruquiusplein. Gratis parkeren voor de deur, prima geholpen door Joey die goed luisterde en mijzelf de keuzes liet maken. Gekozen voor een geweldige Motorola g30 met het dubbele geheugen (128gb) dan mijn vorige smartphone had voor de halve prijs, dat wil jij toch ook?
Bedankt team MediaMarkt, ik kom zeker weer terug.

Jeannine 22-09-2021

De winkel zelf is heel overzichtelijk . Vriendelijk en bekwaam personeel die je bijstaan bij het maken van je keuze . Als je toch een foute keuze gemaakt hebt kun je het artikel ruilen zonder probleem .

Henk Bergveld 21-09-2021

Ik werd erg goed geholpen toen de kleur van het artikel niet was
Werd er meteen een alternatief geboden en heb ik die aangeschaft..

Marijnstein 21-09-2021

Ik heb bij MediaMarkt Den Bosch een NAS besteld en deze klaar laten zetten om af te halen. Ik kreeg ruim binnen het half uur bericht dat het apparaat klaar stond. Bij het afhalen was alles snel geregeld. Vriendelijk personeel en parkeren voor de deur!

Rp 21-09-2021

Goede service, bekwaam personeel en erg vriendelijk.

Winkel ziet verzorged uit en duidelijke indeling

Harry 21-09-2021

Geweldige winkel, een feestje om er je aankopen te doen.
Ruim assortiment, en deskundig personeel.

Theo Strijker 21-09-2021

Ik werd zeer goed geïnformeerd over de mogelijkheden welke geboden werden in het uitgebreide assortiment van het door mij gezochte artikel. De medewerker nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Kortom helemaal tevreden.

Lily 21-09-2021

Ik kom graag bij mediamarkt om goede en duidelijke info te krijgen van wat ik nodig ben. En daarnaast kun je je smartbar terecht om je phone etc gebruiksklaar te maken en het zijn ook fijne jongens die voor je klaar maakt. En daarnaast kun je wachten met een kop koffie erbij. Ik ben goed geholpen en er word ook tijd voor je gemaakt en dat geld ook voor bij de balie, werkt iets niet wat je gekocht heb word er wel geregeld dat je tevreden weer de deur uit gaat. Ik ben zeer tevreden zowel in de winkel als de personelen hoe ze met je omgaat. Super gewoon!!!!!

Angelo 21-09-2021

Ik bestel een 4k monitor, wordt geleverd zo uit de doos met een dode pixel. Omruilen? ja dat mag maar duurt een paar weken. Zit ik dus zonder monitor een paar weken (wat niet kan want heb hem nodig voor mijn werk).

Vorig jaar een iMac besteld (2020 model stond er). Wordt hij geleverd, blijkt het een model uit 2018 te zijn.... maar ik heb wel de prijs voor een 2020 model betaald. En al zou de prijs hetzelfde zijn, ik bestel een 2020 model en niet een 2018 model.

Ik zit nu dus met een oudere Mac te kijken en met een 4k scherm met een dode pixel er in en Mediamarkt maar lachen met mijn geld.

Mij zie je niet meer terug als klant, elke keer is er wel iets.

Gertje7581 20-09-2021

Super advies gekregen van de verkoopster. Duidelijk en eerlijke Ze wist waar ze het over had en we zijn zeer tevreden met het product.

Peter Bijnsdorp 20-09-2021

De verkoper van de Mediamarkt Drachten heeft mij zeer goed kunnen helpen met de keuze van een Mesh netwerk. (*) heeft mij zeer goed geholpen en hij weet zeer veel van de netwerken en hoe ze opgezet dienen te worden.

Ottens 20-09-2021

Het is handig dat je kunt bestellen en direct afhalen. Alleen als iets niet op voorraad is kun je het wel bestellen maar moet je ook direct betalen en dat is niet handig als je contant wil betalen. Ik moest het nu uit groningen halen terwijl ik vlakbij emmen woon.

Leon Beek 20-09-2021

Het assortiment is groot en de hulp bij de keuze van een juiste laptop was prima. Ik kan deze Media markt aanbevelen aan iedereen die van plan is een nieuwe laptop te kopen.

Geerts 20-09-2021

Ik vind Media Markt een fijne winkel als je iets nodig hebt, wat je lang kunt gebruiken. Dab radio werk goed en prima en voor een mooie prijs.

@@@ 20-09-2021

Altijd fijn om even rond te kijken. Medewerkers vriendelijk e behulpzaam. Op drukkere dagen wel lang wachten op dat er iemand beschikbaar is, vandaar mijn cijfer wat lager

Galina 20-09-2021

Ik was Goed geholpen door medewerkers van Media Markt. Ik krijg goed uitleg bij gebruik van accessoires van Airfryer. Medewerkers zijn vriendelijk.

Harm 19-09-2021

Het was erg druk en er waren maar een paar mensen die verstand van smartwatches hadden. Zelf op internet maar gezocht samen met medewerker.