MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Ton 03-09-2021

Media markt heeft altijd goede aanbiedingen en een uitgebreid assortiment.
Deze winkel is erg overzichtelijk ingericht en getraind personeel.
Bij nieuwe aankopen gaan we zeker naar de Media Markt.

Sjaak Ackermans 03-09-2021

Wordt in de winkel op een heel prettige manier geholpen. Door de medewerker werd op alle vragen een deskundig antwoord gegeve. Hij nam zich de tijd voor ons.

Hacinto 02-09-2021

Uitstekende service en vind alles wat je nodig hebt van elektronische apparaten tegen redelijke prijzen

Anneke 02-09-2021

Voldoende keuze in bloeddrukmeters. De medwerker had voldoende kennis en gaf prima voorlichting.
De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Karataş.o 02-09-2021

Zeer te vreden geholpen. de verkoper weet waar ze over praat vriendelijk antwoord alle vragen snel en snel afgehandeld

Amelia Anna Wiedijk 02-09-2021

Ook al moest ik 2 maanden wachten op mijn nieuwe iPad Pro omdat ik er eentje in het zilver wilde, ben ik nu echt dolgelukkig. Dankzij de goede zorgen van Evelien (Mediamarkt Heerhugowaard) heb ik ‘m!

mediamarkt- bergen op zoom 02-09-2021

goede prijs ten opzichte van andere bedrijven en de goedkoopste en goede naam bekendheid

Henk 02-09-2021

Kreeg het beste advies voor telefoon wat ontbrak bij een gsm winkel, ben al wat ouder maar dat heeft de medewerker keurig opgelost door alle gegevens van oude telefoon over te zetten. hartelijk dank

Daniel 01-09-2021

Bestelling kwam een dag te laat aan met een hoop reclame erbij. Avertiseer "Voor 23.00 besteld morgen in huis" niet als je het niet waar kunt maken.

Dory 01-09-2021

Netjes geholpen.
Heerlijk rustig kijken zonder constant aangesproken te worden.
Online besteld meteen op halen

Nils 01-09-2021

er werd soepel omgegaan met mijn reparatie verzoek voor mijn niet goed functionerende oven. Nog binnen de reparatie termijn kreeg ik al bericht dat ik mijn geld terug kon krijgen of een nieuw product mocht uitzoeken.

C. Wal 01-09-2021

De medewerkster van de afdeling witgoed genaamd Sita heeft mij fantastisch goed en vriendelijk geholpen. Voor mijn volgende aankoop ga ik zeker naar haar op zoek.

Anouk 01-09-2021

Niet tevreden... 2x een telefoon besteld. 1e keer zonder reden bestelling geannuleerd, 2e keer is de telefoon met 30 euro afgeprijsd.... Zou een voucher krijgen, daar ben ik nu al 5 dagen voor aan het bellen. En nog aan het wachten totdat ik m'n geld terug krijg van de eerste geanimeerde bestelling! Nooit weer.

Nico 01-09-2021

Zeer slechte klantenservice noem dit geen service!
Al 2 keer 2 weken mijn iphone kwijt geweest ,
Na de eerste reparatie geen resultaat dus nog maar een keer terug.
weer mijn iphone 2 weken kwijt,
doen ze vervolgens dezelfde reparatie als de eerste keer dus nog steeds een telefoon die slecht werkt

Roel 01-09-2021

Zeer ruime keuze alle producten kun je ook zelf bekijken in de winkel het personeel is zeer behulpzaam

Rob Koedijk 31-08-2021

De shop geeft, na de info via de media, weer wat er beloofd wordt.
Een goed overzicht van de artikelen, een ruime keus.
Deskundig personeel en voorlichting, maken de keus voor de aanschaf van het gewenste artikel niet moeilijk.

Lisette Coppen 31-08-2021

Dicht bij onze woonplaats en goede service. Medewerker van de helpbalie heeft me super te woord gestaan en super geholpen met de uitleg van mijn smartwatch. Had alle tijd en heeft mijn dag enorm opgefleurd. Alle lof voor deze medewerker. Bedankt nogmaals

Petravanhelvoort 31-08-2021

Mijn beoordeling is op een 10 gekomen omdat wij bij de kassa gekomen zo ontzettend leuk en vriendelijk geholpen zijn door verkoopster xxxx bij kassa 2 wij lachend de winkel uitliepen. Dat noem ik service!!!!!!

rik 31-08-2021

koop vaak bij de mediamarkt en de service is zeer goed, ook de na service of omruilen c.q. retourneren!

Lars 31-08-2021

Afgelopen vrijdag de playstation 5 besteld en betaald. Vervolgens totaal niets gehoord tot ik op de maandag erop een bevestiging kreeg met dat de order is aangemaakt. Zowel op de vrijdag als de maandag stond er: "voor 23.59 besteld, is morgen in huis". Misleidende woorden, want op de dag van vandaag, dinsdag 31/08/2021, heb ik de order nog steeds niet ontvangen en gaat er dus ook niet komen. Beloftes worden gemaakt die niet nagekomen worden.

Chayenne 31-08-2021

Het online bestellen en ophalen in de winkel principe werkt heel goed!
Echter is de behulpzaamheid in de fysieke winkel helaas een stuk minder. Bij aanschaf van een product bleek de prijs bij de kassa niet te kloppen. Na 15 min kwam een medewerker op de vloer eindelijk helpen en heeft de prijs aangepast. Eenmaal bij de kassa aangekomen was de prijs alsnog verkeerd. Bij het aangeven van deze fout reageerde het personeel niet bepaald vriendelijk of behulpzaam.

Dit is zeer jammer gezien wij normaal geen problemen ervaren in de fysieke winkels. Wellicht dat de desbetreffende medewerkers last hadden van een ochtend humeur.

Mark 30-08-2021

Ben bij de mediamarkt geweest op het plein westermaat in Hengelo (ov). Kom altijd met plezier in die winkel. Hele nette en overzichtelijke winkel waar alles te krijgen is. Het is al een plezier om daar alleen maar rond te kijken.

Marcel verstrate 30-08-2021

Hoi bent goed geholpen door de mobiele telefoon desk , vriendelijk en snel abonnement en nieuw toestel geregeld

Ricksu 30-08-2021

Ben erg bekend in jullie winkels , ze zijn altijd overzichtelijk en goed gevuld , ik verkies daarom nog steeds persoonlijk verloopt boven de webshops. De 2 verkoopsters xxx en yyy hebben beide uitmunted geholpen.

Pascal Smetsers 30-08-2021

Aanvankelijk een beetje rondkijkend wilde ik wat weten over een Tab S7+ maar 4 collega's vonden onderling keuvelen over leeftijdsverschillen tussen partners belangrijker dan zeker 5 wachtende klanten die vragen hadden.

Nadat er eindelijk aandacht was voor ons als klant uiteindelijk prima geholpen en zo met 2 mooie producten naar huis gegaan.