MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

jacbroc 21-08-2021

Mediamarkt Zoetermeer gekozen vanwege de voor mij gunstige ligging met OV van Delftnaar winkel.
Assortiment en dus keus erg groot.
Door verkoper netjes geholpen.
Bij kassa veel geduld door medewerker. Met afrekenen toetste ik verkeerde pincode in. Medewerker hielp gelijk met afrekenen. Ben 80 jaar, stelde ik dus zeer op prijs.

Duijtshoff Tom 21-08-2021

Peefectte service van mediamarkt Zwolle, mijn defecte gardient lightstrip werd zonder problemen omgeruild.

Dean 20-08-2021

Verkoper was attent, deskundig en hielp bij het maken van mijn keus. Nu na 1 dag klopte ook alles wat hij zei. Ziet er goed uit en gaan er lang van genieten zo te zien.

D de jong 20-08-2021

Zeer goed geholpen door een medewerker bij aankoop van een laptop. Duidelijk en rustige uitleg en niet iemand die je vanalles gelijk wil aansmeren. Zeer prettig winkelervaring en daarom gelijk daar een laptop gekocht.

A 20-08-2021

de televisie is redelijk goed en de kleuren en resolutie zijn perfect, het ziet er in alle opzichten erg goed uit. en het winkelpersoneel was zeer attent en behulpzaam.

A 20-08-2021

Het was allemaal erg goed en snel, het personeel was zeer attent en het team was erg goed.

Johanne 20-08-2021

We zijn zo vriendelijk geholpen en alles werd voor ons geïnstalleerd. Tot Netflix toe

Bert 20-08-2021

Juiste voorlichting en de kennis van de medewerkers over het product waar ik voor kwam. Werkt prima de airco.

Gaby xx01 20-08-2021

Super aardige verkoper in Duiven Media Markt Ook bij de goederen uitgifte heel hulpzaam. Medewerker had de stofzuiger tot mijn auto gedragen, super lief.

Olaf 19-08-2021

De vestiging is overzichtelijk en goed te vinden wat je nodig hebt. We werden vriendelijk geholpen en hadden niet het gevoel dat het werd opgedrongen. Het was ook met humor en daar houden we van.

Albert 19-08-2021

3 weken geleden bij de mediamarkt in Amsterdam een smart tv gekocht. Er werd ons verteld dat de canal digitaal app er op gezet kon worden. Helaas was dit niet mogelijk. Ik ging de 2x gebruikte tv retourneren bij mediamarkt in Rotterdam Zuid om daarna een andere Android tv te kopen (€100 duurder) Wordt er 10% in mindering gebracht omdat dit binnen 2 weken moet gebeuren volgens de manager. Dit is nergens terug te lezen in de voorwaarden.
Om €30 laat de mediamarkt een aankoop schieten van €445 en verliest daarmee een trouwe klant.

th.van Doren 19-08-2021

super goed geholpen met mijn nieuwe telefoon, alles is overgezet van mijn oude naar nieuwe telefoon,
alles werkt prima en ben niks verloren.
Ik ben er super blij mee dank je voor de goede hulp die dit gedaan heeft.

Willem Janssen 19-08-2021

De informatie van de verkoper zowel op gebied van product advisering en technische uitleg was uitstekend. Een fijn en overtuigend gesprek. Maar ook de service bij aankoop van de smartphone was klantvriendelijk en van een goede kwaliteit.

Prica 19-08-2021

Shop is makkelijk te bereiken. Netjes ingedeeld dus makkelijk je product te vinden.

Vrij wel direct komt er iemand vragen om te helpen.
Echter duurde het helpen dit keer wat langer dan normaal.

Henrique 19-08-2021

You cannot go wrong with JBL. The Charge 5 is sufficiently small not to give you too much trouble when carrying it around and it's also powerful enough to hold a small party between few friends. I'm satisfied

Wesley 19-08-2021

Spel besteld wat op voorraad was. Na 10 dagen nog niks gehoord en contact opgenomen via de chat. Na een uur wachten reactie en medewerker geeft aan dat het spel zsm verzonden gaat worden vanuit MM arena. Nog geen uur later ontvang ik per email een annulering..

Rocco 19-08-2021

Top service kom der graag heb ook me vorige televisie daar gekocht en toen ook goed geholpen

Pepping 19-08-2021

Ik word netjes en goed geholpen. En er is veel keuze in verschillende prijsklasse.

Fred Zwambach 19-08-2021

Groot assortiment en alles wordt duidelijk door het personeel uitgelegd. Fijn is ook de online facturen welke je na een aankoop krijgt in je mailbox. Er is altijd wel een Mediamarkt in de buurt of je besteld online.

Jeroen kregel 19-08-2021

Perfecte service!

Zondagmiddag om 16.10 bedacht om toch de televisie die we al een tijdje graag wilden te kopen. Online besteld en in de winkel afgehaald.
Netjes in de auto gezet door een medewerker
Binnen een uur weer thuis met de televisie 👌

Marcel 19-08-2021

Goed productsuper snelle processor en met 16gb werkgeheugen
snelle levering ik zou dit product aanbevelen

Zeiden 18-08-2021

Ik kocht alle inhoud van mijn huis van de mediamarkt, de winkel is erg cool en de service is uitstekend. Bedankt voor je vriendelijke inspanningen en ik vertel vrienden om via je winkel te winkelen

Darnell 18-08-2021

Helaas niet veel keuze voor xbox. Ik zocht een originele joystick en een leuke game. Helaas niet geslaagd

V. Zoggel 18-08-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze de goedkoopst zijn. Je word er goed geholpen. Met duidelijk advies

L 18-08-2021

Duidelijke uitleg over product. Eerlijke prijs. Goede service en dat al lange tijd.