MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Robbie 14-08-2021

Goede service en klantvriendelijk en er wordt gelijk nagekeken wat het probleem was

Bep 14-08-2021

Prima verkopers en een enorme winkelassortiment in apparatuur en voor n goede prys

Peter 14-08-2021

Door een ruim assortiment ben ik naar de Mediamarkt gegaan. Ik was op zoek naar een nieuwe printer. Prima te woord gestaan en prettig geholpen.

M.Ben Ali 14-08-2021

Weinig personeel ….het leeft niet…..Variatie valt mee…..De winkel heeft echt een grote beurt nodig

Ellen 14-08-2021

We werden goed geholpen toen wij een vraag stelden over een product. Veel kennis, erg vriendelijk, goede uitleg.

Carmen 14-08-2021

Voorheen las ik veel negatieve reacties over de service van de mediamarkt, nu was mijn ervaring echt top!
Mijn Samsung s20+ was opgestuurd voor een reparatie en in de tussentijd heb ik een leen toestel mogen gebruiken.
Het bleek dat mijn s20+ niet te repareren was dus kreeg ik mijn aankoop bedrag terug waar ik dus een nieuwe voor kon kopen, heel tevreden met deze service.

Rob 14-08-2021

Ik ben op zaterdag 07 Augustus in de Mediamarkt vestiging in The Mall of The Netherlands in leidschendam geweest; nou wat een verhaal was dat! Ik was op zoek naar een nieuwe televisie van Samsung; had al een model op het oog en wilde graag een medewerker spreken om een eventuele koop mogelijk te maken; in de verste verte geen verkoper te zien; enige malen rondgelopen totdat ik werd opgemerkt door een verkoper die haastig op mij af kwam lopen. Direct gezegd dat ik de TV van Samsung die ik hem aanduidde wilde kopen; en wij maakten aanstalten om naar een pc te lopen om de TV te bestellen waarop de verkoper vroeg of ik eventueel ook nog interesse had in een soundbar en dat klonk wel aantrekkelijk en dus liepen wij naar de Sonos soundbars toe waaruit ik een keuze maakte en we naar de pc toe lipen om de bon te maken; nog gelijk een wandbeugel van vogel erbij en dus ging de verkoper aan de slag om de bon te maken voor een aankoopbedrag van enkele duizende Euro's. Op het moment dat de verkoper bezig was de bon te maken kwam er een collefga aanlopen waarop mijn verkoper (die bezig was de bon te maken) zich om naar zijn collega om glunderend te zeggen (nog luid ook) kijk eens wat ik ga verkopen! Geheel onnodig maar uitsloverij; maar goed de bon klaar en de verkoper bedankt en verder gelopen naar de witgoed afdeling om te kijken naar een Samsung koelkas. Hier moest ik even wachten omdat de des betreffende verkoper in gesprek was met een andere klant. Dan komt de medewerker naar mij toe en vertel hem dat ik zojuist een TV heb gekocht en graag de koelkast wil waar ik op dat moment voor stond. De man keek mij aan, vroeg of hij de bon mocht inkijken om te zien welke TV ik had gekocht?!? en ging achter zijn pc zitten om een bon te maken voor de aankoop van de koelkast. nadat de bon klaar was liep de man mee naar de kassa waar hij de 2 bonnen op de desk neerlag en extra ljuid tegen de cassiere zei; Kijk eens een paar mooie grote vissen voor je, en verdween terug naar zijn eigen afdeling. De aankopen betaald via 2 pintransacties en (Wat ook al niet direct goed ging; andere bon uit andere bonprinter); maar goed en naar huis wachtend op de e-mail bevestiging voor de bezorging van de spullen. Nou deel 2 van het verhaal, E-mail bevestiging voor de levering van de TV en de volledige installatie (Ophangen, instellen en Kalibreren!?!) van de TV op dinsdag; komt er op maandag-ochtend een mail dat de afspraaak niet door kan gaan wegen een sorteer fout; jammer maar er wordt wel snel een nieuwe afspraak gemaakt denk ik, niets is echter minder waar, geen enkele duidelijke communicatie van Mediamarkt of vervoerder naar mij, zelf de vervoeder moeten bellen tegen 1 Euro per minuut telefoonkosten (2x in de week) en nog steed geen minuut wijzer tot op gisteren toe; (ook al enige malen mediamarkt vestiging leidschendam gebeld met geen resultaat)...... Het is uiteindelijk uitgedraaid op het afzeggen van de gehele koop omdat men niet kon zeggen hoelang het allemaal nog kon gaan duren. bedankt Mediamarkt leidschendam voor de geweldige service! Wat een hollandse rotzooi zaak; geen service en personeel dat ongeinteresseerd is in verkopen en als ze eenmaal iets aan je hebben verkocht moet je het zelf maar uitzoeken! Zeer slecht en kom er nooit meer!

V.Buma 13-08-2021

vriendelijk en goed geïnformeerd personeel in vestiging Hoofddorp. In andere vestiging geen bepaald type tabblad aanwezig, maar in Hoofddorp nog 2 voorradig. Vandaar dit filiaal, wat overzichtelijk en ruim is ingericht. Een echte aanrader.

EL 13-08-2021

Uitstekende service in de winkel, persoonsgericht met advies op maat. Ook niet lang hoeven wachten

Marleen 13-08-2021

De televisie is super eenvoudig aan te sluiten en heeft een mooi helder beeld. Het is absoluut het geld waard.

Raymond 13-08-2021

Ik ben goed geholpen op de witgoed afdeling door de verkopers Roly en Ab. Gisteravond besteld en de volgende dag al thuis. Vooral de snelle bezorging thuis door Marcel. Ook oude apparaat meegenomen. Helemaal top

Willem 13-08-2021

Ik heb im deze winkel goede ervaringen. Er is zeer deskundig personeel aanwezig, en de communicatie is goed.

R. DUKKER 13-08-2021

Altijd goede service
Heel blij mee
Altijd alle spullen snel geleverd ook online
Makkelijke service bij reperaties

Jeroen 13-08-2021

Goede aanbieding smart watch. Stond er niet bij, maar bleek na hulp van medewerker in een aanbiedingenbak te liggen. Die kon hij mij zo aanwijzen

Hayrettin Kose 13-08-2021

Ik had tijdje in oog iPad Pro dus ben winkel ga kijken. Vriendelijke medewerkers hebben me geholpen met kopen. Voorraad altijd beschikbaar dus ipv online bestellen kan je winkel gaan.

VGM Jong 13-08-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe printer ( de oude had ik ook gekocht bij de mediamarkt ) hier trof ik een zeer uitgebreide collectie aan in echt alle prijs klasse , ik heb weer een Epson gekocht omdat ik over dit merk zeer tevreden was, is ook heel lang mee gegaan

Monique 13-08-2021

Supergoede uitleg en advies. Ook eigen abonnement onder de loep genomen en daardoor goedkoper uit maandelijks

Adriaan 13-08-2021

Ik vind het een leuke winkel vaak gehoord dat personeel stug is niet klant vriendelijk maar was niets van te merken ze waren juist vriendelijk verder volop keus veel te zien

Danny 13-08-2021

Ruime keuze aan games en consoles jammer dat er op bijna elke doos een sticker zat met betaal in periodes.
Service was goed

HD 12-08-2021

Online besteld en een half uurtje later in de winkel Amersfoort opgehaald en betaald. Erg vlot en kon daardoor gratis de parkeergarage weer uit!

Bartjan 12-08-2021

Ben zeer goed geholpen door het personeel met het uitzoeken van de tv.
Zeer tevreden over de tv mooi beeld en genoeg opties

Conny 12-08-2021

Heb een samsung telefoon gekocht. De medewerker van samsung heeft ons tot grote tevredenheid geholpen. Was vriendelijk en zeer behulpzaam 👍🏼

André 12-08-2021

Medewerker in vestiging Den Bosch heeft mij fantastisch geholpen. Benodigd artikel was zeer aantrekkelijk geprijsd en uitverkocht (ook online) en had ik echt nodig. Uit eigen beweging winkelexemplaar verkocht. Zich kunnen verplaatsen in de klant is DE kracht van een ondernemer!

Harry 12-08-2021

Zeer nette winkel met een enorm assortiment.
Je kunt de producten goed bekijken, vasthouden en proberen.
Ook kun je Elektrische auto gratis opladen.

Eelke van der Werf 12-08-2021

Ik dacht het scherm van een Samsung A51 snel kunnen laten repareren bij Mediamarkt A'dam-Centrum. Helaas bleek de medewerker die de reparaties uitvoert vandaag tot 1 uur niet aanwezig. Dus ik wilde de telefoon bij een collega achterlaten. Die collega bleek nog maar net op de reparatieafdeling gestationeerd. Ik scheef mijn naam en telnummer op om na 1 uur te horen of de telefoon wel/of niet gerepareerd kon worden en om akkoord te kunnen geven op de definitieve prijs. (De verwachte prijs van 149 euro was wat mij betreft akkoord.)
Echter, de medewerker wilde mijn telefoon niet aannemen. Ik moest maar na 1 uur 's middags terugkomen en zelf de telefoon aan de deskundige afgeven (, natuurlijk nadat ik dan telefonisch had besproken of de reparatie door kon gaan). Ik vertelde hem dat ik er geen probleem mee had om de telefoon weer op te halen, ook indien de reparatie onverhoopt niet door zou kunnen gaan. Maar hij was onverbiddelijk!
Dus i.p.v ''brengen en halen" zou ik 2x moeten brengen en 1x halen omdat een medewerker de telefoon niet voor reparatie in bewaring wil nemen? Als ik hem opstuur naar Mediamarkt is het toch ook niet zeker of de telefoon gerepareerd kan worden, maar wel dan nemen jullie hem wel tijdelijk in bewaring.
Ik breng de telefoon nu naar de concurrent!