MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Sandra 12-08-2021

Ik was al een tijd aan het oriënteren voor een nieuwe mobiel. Jordy van mediamarkt heeft me super vriendelijk en goed geïnformeerd. Samen naar de beste optie gekeken en uiteindelijk een nieuwe Samung S20 aangeschaft. Nam alle tijd voor mij. Echt super bedankt

W.Paats 12-08-2021

Ik was zomaar binnen gelopen en zag een mooi tv voor mijn slaapkamer , die de verkopen mij aanbood voor een goede prijs ,
bovendien kreeg ik nog 5 euro korting door dat ik pas jarig was , dat is nog eens leuk he".
Ik heb ook nog een foto afgedrukt van mijn vrouw die snel ,scherp en voordelig was en natuurlijk direct klaar.

G.H. Trijnes 12-08-2021

zeer goed geholpen en duidelijk advies ook niet lang hoeven te wachten zeer deskundig personeel

Petillo D. 12-08-2021

Goed uitleg van het personeel. Hij naam de tijd om mij mijn vragen te beantwoorden

WDP 11-08-2021

geweldige verkoper en ook de man die alles overzette van oude naar nieuwe smartfone!!

Marco 11-08-2021

Mijn koffiemachine was binnen 2 jaar kapot de reparatie viel daardoor onder de wettelijke garantie. Nadat ik mijn apparaat gerepareerd opgehaald had bleek dat hij nog niet goed was. Dezelfde dag weer terug gebracht. En er werd niet moeilijk over gedaan en weer opgestuurd. Nu bleek dat hij niet meer gerepareerd kon worden of niet op tijd (15 dagen) gerepareerd kon worden. Ik heb daardoor mijn volledige aankoop bedrag terug gekregen en heb dus een nieuw apparaat daardoor kunnen aanschaffen.

Jacques Francken 11-08-2021

Het was een zaterdag en vakantietijd, dus typische 'invalkrachten' . Geen probleem, echter 'mijn' verkoper leek eerder verstoord dan blij dat hij mij mocht helpen. Nou is dat niet zo'n probleem als je precies weet wat je wilt, Maar de betreffende jongeman kon mijn vragen nauwelijks beantwoorden. Daarom was de kassa dame een verademing, een en al glimlach en meteen bereid een klantenkaart in te vullen.

johan 11-08-2021

mediamarkt is een winkel vol mooie producten ze geven je advies en hebben een goede service als het product niet voorradig is wordt het de volgende dag kosteloos thuis bezorgd ik ben zeer tevreden over de klantgerichte service en het professionele advies kijk uit naar de volgende keer het is als een kind in een speelgoedwinkel

Rien Jansen 11-08-2021

Zeer slechte service en onkundig personeel. Na 2 weken kon de drone opgehaald, na contact met klanten service. Drone bleek gewoon nog op de plank te liggen. Ook was men niet bereid de drone op te sturen, na 'reparatie '.

Ilse 11-08-2021

In mei 2021 bij MediaMarkt Amsterdam Arena geweest om te kijken hoe de Apple Watch om mijn pols zou zitten. Daar uitgebreid advies ontvangen van **** over de functionaliteiten van het horloge. Er werd alle tijd genomen en ik was volledig op de hoogte van de mogelijkheden ten opzichte van het horloge dat ik destijds had.

Daarom tot augustus gewacht met de aanschaf zodat ik dat bij dezelfde MediaMarkt kon doen. Opnieuw weer goede service van ****** Perfecte uitleg over garantie, screen protector en eventuele verzekering.

Van tevoren besloten in eigen woonplaats een screen protector erop te laten plaatsen, maar vanwege de lage kosten en deskundigheid ervoor gekozen dit toch door de MediaMarkt te laten doen. De screen protector is met veel zorgvuldigheid meteen op het horloge is geplaatst.

Complimenten voor de medewerkers, service en mogelijkheden van de winkel. Mooie producten met per afdeling deskundig personeel.

Rina 11-08-2021

ik was samen met mijn vriend naar de mediamarkt gegaan want ik had mijn verjaardags cadeautje nog niet gehad.
we waren aan het winkelen geslagen en kwamen ook langs de mediamarkt. hier in heerhugowaard werden we vriendelijk geholpen door het personeel. de jongen die net was aangenomen zag ik ook nog lopen die had me de vorige goed geholpen. doordat de man goed geholpen had met onze nintendo swith. hij gaf ons goede tips. dit was fijn om te horen. daarna liep we blij naar de kassa. bij de kassa werden netjes geholpen

Sam 11-08-2021

Wij gingen maandag even naar mediamarkt breda. Ik had eigenlijk een nieuwe stofzuiger nodig, een chroombook, internet adapters en een chromecast.. en als er een slimme verkoper had gelopen had er zelfs misschien nog wel een tvtje afgekunt. Echter zijn (let op) bijna! alle medewerkers zo gehaast en druk met andere dingen dat ze vergeten te "verkopen"
nu met 3 dingen de deur uitgegaan die we dan ook met moeite hebben gevonden omdat wij absoluut geen kenners op dit gebied zijn.. dat hadden er zeker 5 a 6 kunnen zijn. Het voelt niet klant vriendelijk , en zeer onpersoonlijk. De producten die we hebben gekocht zijn we wel tevreden over!

Tom 10-08-2021

Snelle service , klant vriendelijk en meedenkend personeel. Deskundig geholpen echt Top!

Nelie 10-08-2021

Prima service, ik moest een geheugenkaartje in een tablet hebben, daarvoor gingen we naar de service desk die het kaartje erin zette en tevens regelde dat de kaarten van de navigatie app op de data kaart kwamen ipv op de tablet

Mobiel samsung a21s gekocht 10-08-2021

Gekocht bij de mediamarkt, goede service en fijn winkelpersoneel.
Zijn fijn geholpen door het winkelpersoneel..

Johan 10-08-2021

Ik vindt de winkel goed ingedeeld alles is goed te zien en te lezen. Mooie ruimen paden waar je door kunt lopen. Alles is goed zichtbaar op gesteld. Je wordt er ook goed en vriendelijk geholpen door het personeel.

Jan van Goor 10-08-2021

Goed advies heb nu diverse aankopen gedaan maar word altijd goed geadviseerd

Souhail 10-08-2021

De klantvriendelijkheid waarmee ik ben geholpen door de medewerker van mediamarkt ben ik zeer lovend over!

C.G. 10-08-2021

Eerst waren we bang dat ze niet zouden passen. We konden ze niet bekijken en daarna ook niet terug doen mocht dat het geval zijn. Onze dochter heeft vrij kleine oren. Dat was een hele grote gok en vreemd dat er geen paar ligt om te bekijken van alle kanten.
Gelukkig paste het wel en het geluid is goed! Ze is zeer tevreden, ook over de noise canseling.

Robert 10-08-2021

Nieuwe koelkast is geleverd maar blijkt defect. Storing gemeld. Monteur bestelt nieuw onderdeel zonder het apparaat bekeken te hebben. Weet niet wanneer het onderdeel wordt geleverd. Bijna 2 weken verder nu, nog geen enkele reactie. Gevraagd om de koelkast nu om te ruilen want het is echt een probleem. Geen enkele medewerking van de klantenservice. De klant wordt aan zijn lot overgelaten. Echt een WoW- ervaring hoor. Dit was mijn laatste aankoop bij Mediamarkt.

Dirk Bijlsma 10-08-2021

Omdat de winkel zelfs op maandagochtend open isen er deskundig advies is door heel vriendelijk personeel

PAM 10-08-2021

leuke winkel aardige medewerkers helpen je vakkundig. prijs kwaliteit goed.

Loots 10-08-2021

Super mooie en uitgebreide uit stalling van de smartphones prima geholpen met zeergoede uitleg en advies door de medewerker

Een super tevreden klant 10-08-2021

Ik werd snel en goed geholpen:
-geholpen bij mijn vraag en keuze
-goede en uitgebreide informatie
-snelle service
-bevestiging per e-mail
-bij problemen altijd langs kunnen komen
-last but not least: klantvriendelijkheid

Swalmpje 10-08-2021

Lekker dichtbij en veel keus en hulpvaardig personeel en goede voorlichting en brede looppaden