MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Berghorst 06-08-2021

Vriendelijk personeel die ons direct hielp en goed advies gaf zonder direct het duurste artikel aan te raden.

Martin de heus 06-08-2021

Ruime keus en opvoorraad
Snel geholpen door medewerker en diverse apparaten kunnen vergelijken

K Neering. 06-08-2021

Vriendelijke medewerkers, in dit geval had ik geen advies nodig .
Gezellige winkel, vrolijke kleuren wat de winkel zeer aantrekkelijk blijft om langer te blijven dan nodig is .

v Kessel 05-08-2021

Ik was aan het kijken naar een smartwatch. Had er al een op het oog maar zag nog een andere. Heb advies gevraagd over het verschil en werd goed geholpen. Hierdoor heb ik de juiste keuze kunnen maken.

Karin 05-08-2021

Behulpzaam en vriendelijk Media Markt Tilburg ! Goed gesorteerd…scherp geprijsd…veel op voorraad

Ferdi Nazimov 05-08-2021

Ik ben altijd blij geweest met de goede prijzen en promoties en een breed scala aan verschillende artikelen en daarom is het serviceteam erg aardig voor elke klant. Vorige week kocht ik een mobiele telefoon, ik ben erg blij met de prijs en kwaliteit

Joop 05-08-2021

We zijn prettig geholpen in de winkel. Duidelijke uitleg van de verkoper en die heeft ons ook de mogelijkheden van het apparaat laten horen.

Mike 05-08-2021

Heel handig bestelde de laptop online omdat hij nergens meer te krijgen was en elders een dikke 150euro duurder was. Ik kon hem maandag al ophalen, snel!!!
Ik kreeg ook nog een digitale bon in de mail ,wat ik super handig vind. De medewerker was ook nog is erg vriendelijk en behulpzaam.

Marcel 05-08-2021

Grote en overzichtelijke winkel en per product ingedeeld. Aardig personeel met verstand van zaken. Aanrader.

Ercan Ozturk 05-08-2021

Klantvriendelijk, groot assortiment.
Personeel geeft duidelijke uitleg.
Ik kom er graag! Tot ziens!

Marianne 05-08-2021

Hoewel ik ik het verleden niet zo positief was over het personeel, valt me op dat ze zich inmiddels klantvriendelijker opstellen. Er staan de laatste tijd altijd een paar medewerkers klaar die je vriendelijk vragen of ze je kunnen helpen en dan ook alles goed demonstreren en uitleggen. Zo heb ik laatst een goede demonstratie gehad van de luidsprekerbox die ik aangeschaft heb. Alle lof voor Ilse.

Moniek 05-08-2021

Goed geholpen en geadviseerd door personeel in de winkel. Uitgebreid aanbod

Florian 05-08-2021

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zowel op de winkelvloer als bij de kassa!

bert keizer 05-08-2021

omdat ik begeleiding nodig had bij een aangekocht telefoon/smartphone had ik hierom gevraagd.
ik wil Radia en Ali hartelijk bedanken voor de service die zij mij hebben geboden. Met veel geduld en begrip ben ik
goed geholpen. Radia heeft mij goed en duidelijk geinformeerd over het gekochte produkt en Ali heeft de smartphone zelfs in mijn auto geintroduceerd.
ik heb de vestiging Media Markt Leidschendam en de medewerkers Radia en Ali positief bij mijn vrienden en collegae aanbevolen.

S.B. Bergen op Zoom 05-08-2021

Winkel met ruime keuze en deskundige medewerkers die jou helpen de beste keuze te maken

S.B. Bergen op Zoom 05-08-2021

We werden vriendelijk en deskundig geholpen waardoor de keuze voor het kopen van de stofzuiger niet moeilijk was

Lucas 05-08-2021

prima winkel alles is overzichtelijk en prima advies van Rick gehad voor mijn Ziggo radio probleem

M.W. Koopman 05-08-2021

Leuk en goed geholpen door een jongeman, die niet precies waar de DVD spelers stonden, maar verontschuldigde zich. Het was zijn eerste dag, dat hij bij Mediamarkt werkte. Hij is opzoek gegaan voor informatie en heeft ze gevonden!

Nico Duyndam 05-08-2021

Uitermate vriendelijke, deskundige medewerkers. Denken met de klant mee.
Zorgen voor oplossingen bij problemen.

Lina 05-08-2021

Mooi winkel in Alkmaar .We zijn goed geholpen met de aankoop van een nieuwe mobiele telefoon.

Eric 05-08-2021

Ik vind de media markt een goede zaak en ze zich in Altijd vriendelijk en helpen je alternatief je als je hulp nodig hebt

Michelle 04-08-2021

We zijn erg goed geholpen in de MediaMarkt Venlo! TV gekocht met een erg goede actie. Beeld is met de juiste instellingen heel mooi en levendig! Zeker een aanrader :)

Valanee 04-08-2021

Ik was vriendelijk en goed geholpen door de medewerker. Hij heeft de tijd genomen om verschillen uit te legen dat ik een betere beslissing kon maken.

Liaan 04-08-2021

Winkelpersoneel groeten vriendelijk. En vroegen of we hulp nodig hadden. Eerst rustig even rondgekeken bij laptops en toen we hulp nodig hadden. Goede uitleg! En lieten ook wat alternative artikelen zien.
Waren ze er met prima adviezen. Dus prima geregeld in Nieuwegein mediamarkt.

Uiltje de Roos 04-08-2021

Waren op zoek naar nieuwe bloeddrukmeter. Wat een verademing dat een van jullie medewerkers ook voor een aankoop van
€ 19,00 vriendelijk en met kennis van de verschillende modellen heldere uitleg gaf. Grote klasse, meestal haalt men voor dergelijke bedragen de neus op en laat je als klant maar aanmodderen.