MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Bert Richter 04-08-2021

Had een Samsung in gedachte maar Brian wist mij te overtuigen een Oppo Reno4Z te nemen. Ben er erg blij mee.

Arjan 04-08-2021

In den Bosch geweest ruim assortiment fijne winkel vriendelijk personeel en tevreden over mijn aankoop

Eefje van den Berg 04-08-2021

Wij zijn goed geholpen door uw medewerkster. Erg vriendelijk. Vlot geholpen.

John 04-08-2021

Ruime collectie, mooie aanbiedingen, goede service fijne winkel met behulpzaam personeel.

Johan Melssen 04-08-2021

We waren gaan statten in Den Bosch Centrum en er was geen 4K Blu-ray speler te vinden. Toen via de app van Mediamarkt het adres in Den Bosch opgezocht. Er naar toe gereden en in 5 minuten hadden we de speler gevonden en gekocht. Dit mede dankzij een attente medewerker van Mediamarkt.

Ab 04-08-2021

Goede service, er zat een bubbel in mijn screenprotector op mijn nieuwe gsm. Is door de klantenservice gelijk opgepakt tevens ter plekke voorzien van een nieuwe screenprotector.

Good job Mediamarkt!

E.Deen 04-08-2021

Nette winkel en duidelijk aangegeven waar wat staat. Wel waren een aantal items uitverkocht of waarvan het vak leeg was. De aanbiedingen waren in ieder geval voldoende op voorraad.

Karin 04-08-2021

Ik vind Emmen een gezellige winkel en de persoon die me.heeft geholpen was heel behulpzaam en had heel veel geduld

Edwin 04-08-2021

Fijne ruime winkel .
En gezellig en goed personeel.
Ondanks wat problemen met vouchers invoeren, heeft het perdoneel dit goed opgepakt en opgelost.

W. APPEL 04-08-2021

Correcte verkoopmedewerker met kennis van zaken.
Ook bij de kassa was er aandacht voor de klant

Jess 04-08-2021

Dit is de dichtstbijzijnde media markt voor ons en gaan hier altijd heen. We werden goed geholpen ivm aanschaf nieuwe tv ( was een leuke aanbieding) de medewerker nam echt de tijd voor ons. Bij 't afhalen in 't magazijn ook netjes geholpen met in de auto zetten.

Wim 04-08-2021

Zeer goede uitleg gekregen en vergelijking en tijd voor ons. Tevens is gratis parkeren zeer fijn.

Peggy 04-08-2021

Vanwege de hoeveelheid aan keuze en voorraad! Prijs / kwaliteit is top! Klantenservice is erg prettig en snel.

Pascal 04-08-2021

Goede winkel koop hier al jaren, ik raad de winkel iedereen aan en ik zal niet zomaar naar den andere winkel gaan.

Saskia 03-08-2021

Slechtste service die ik ooit heb gehad. Tweemaal werd mijn bestelling na een week nog afgezet. Driekwartier gebeld met de klantenservice: werd steeds weggedrukt als ze het probleem niet snapten, konden me niet doorverbinden naar de telecom, etc. Super onbeleefd, ook op de chat. Ben nu twee weken verder en heb m’n 1000 euro nog steeds niet terug én ben nog steeds niet geholpen. Waardeloos.

Henry Bueno 02-08-2021

Uitstekende medewerkersservice en goede uitleg van energieverbruik. Inspireer vertrouwen en informeert u over voor-en nadelen.

Haoqian 02-08-2021

Altijd nuttige en professiionele advise van de medewerkeren krijgen. Vriendlijk winkel omgeving vind ik ook plezier...Maar de shoppingmandjes bij de ingang niet altijd makkelijk te pakken.

poedr 02-08-2021

Bestelling van PS5 - Met veel geluk er tussen weten te komen, echter in de haast niet gecheckt of het adres goed was. Helaas pakketje naar verkeerde adres gestuurd. Eerste keer contact werd er gezegd dat ik bij postNL moest wezen voor een adres wijziging, dit was 's avonds dus de volgende dag contact gehad met postNL, die zeiden je moet aan mediamarkt doorgeven om als zakelijke klant contact met ons op te nemen voor verandering van bezorg gegevens. Bij Mediamarkt werd me verteld dat dit niet mogelijk was. Ik moest hopen dat bewoners van het verkeerde adres de deur niet zouden open doen want dan werd het pakketje bezorgd bij een afhaalpunt. Jammer genoeg werd de deur kennelijk wel open gedaan, dit betekent dat het pakketje retour gaat. Ik heb toen opnieuw contact gehad met klantenservice van MediaMarkt. Daar heb ik een adres opgegeven om het pakketje na retour naar door te sturen. Ik kreeg de volgende dag een mail van MediaMarkt dat mijn retour succesvol was en dat ik het geld terug gestort krijg. Ik heb toen weer contact opgenomen met de MediaMarkt om te vragen of het wel goed is gegaan. De vraag die ik kreeg was heeft u een incident nummer. Deze heb ik niet gekregen en de conclusie was dat ik een nieuwe bestelling zou moeten aanmaken, wat niet mogelijk is want de PS5 is haast niet beschikbaar. Er waren meerdere momenten waarop dit opgelost zou kunnen worden, geen van de keren is dat gelukt. Ik vraag me af waarom er een klantenservice is, als het keer op keer faalt.

Marijn Janssen 02-08-2021

Ik was in de buurt van Den Bosch, en ben daarom naar deze Mediamarkt gegaan. Ik had een nieuwe koffiemachine nodig ivm een versleten oude machine.
Ik ben goed geadviseerd, en ben blij met mijn aankoop.

Jolan 01-08-2021

Heb een tv gekocht 4 jaar geleden van 1000 euro. Nu zijn de kleuren niet goed meer. Mediamarkt gebeld verwezen me naar Samsung. Samsung verwees me weer naar Mediamarkt daar naar toe gegaan nee moest naar Samsung pffff kastje naar de muur. Ik heb Samsung gebeld reparatiekosten Samsung 560. EURU inclusief tegemoetkoming Samsung van 80 EUru. MEDIAMARKT Weer gebeld mevr. zei niet meer als 100 Euro tegemoetkoming.

Gevraagd om een goede korting op aanschaf van een nieuwe TV doen ze niet.
De levensduur van een tv is 7 jaar.
Heb ooit een stofzuiger van Philips gekocht die niet beviel kreeg ik op een volgende aankoop 40% korting , dit is pas Service.

Ciska 01-08-2021

Een bepaalde functie werkte niet meer op mijn afstandsbediening. Naar Mediarkt om een universele te kopen. Werkt altijd zei de verkoper. Helaas. Dus weer terug en nu naar klantenservice om product terug te brengen. De medewerkster was geweldig. Een nieuwe bestellen van het merk was erg duur. Zij ging voor mij onderzoeken, waar ik dan een goedkopere kon vinden. Kreeg een print van het goedkopere product. Daarnaast vertelde ze me dat de functietoets die nu niet werkte, ook op een andere manier via het menu op afstandsbediening werkte. Zeer tevreden over de service, deskundigheid en geduld van deze medewerkster! Ze heeft me uitstekend geholpen.

Janny 01-08-2021

Prettige ruime winkel, wel altijd wachttijd voordat je geholpen wordt door personeel. Zij zijn altijd bezig met helpen van klanten

Andrzej 01-08-2021

Voor Veiligheid in winkel,ander winkel in Breda is niet vriendrijk voor consumenten en is niet echt.

Van arkel. 31-07-2021

Super mooie winkel ze hebben alles wat je zoekt. Word goed geholpen ga er graag naar toe. Een aanrader.

L.Kuijpers 31-07-2021

De mediamarkt in Eindhoven is klantvriendelijk en alles staat goed aangegeven waar het zich bevindt.
Personeel heeft verstand van de apparatuur die je wil kopen en zijn zeer behulpzaam met bepalen wat jij nodig hebt in verband met je wensen.