MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Ven 30-11-2020

Vriendelijk personeel en veel keuze uit de producten. Ook Corona proof winkelen.

Harrie Strijbos 29-11-2020

goed geadviseerd ,heel tevreden over J B L. Xtreme 2 ,mooi geluid en goede bas

Ed Wouters 29-11-2020

Zeer prettig geholpen, met een lach en traan. De man die ons geholpen heeft, heeft verstand van zaken.

Celeste 29-11-2020

Ik ben onwijs goed geholpen door de medewerkers van mediamarkt Breda. Ik wilde graag een smartwatch en deze was net voor opening weer in prijs enkele euro's omhoog gegaan, na het navragen kreeg ik netjes een bon waar ik korting op had gekregen zodat ik hem toch mee kreeg voor de prijs van een dag van te voren ! Echt hele goede service en aardig personeel.

Sander 29-11-2020

Donderdag ochtend een tv besteld. Levertijd 2-3 dagen. Mailtje gehad dat ik de tv besteld heb met een bestelnummer en verder geen bevestiging meer gehad geen factuur en geen mail over de bezorging. Annuleren kan nog niet en de klantenservice is echt een trieste bedoeling donderdag ochtend via de chat een bericht gestuurd niks gehoord vrijdag via facebook en pas 's avonds 1 bericht gehad. Gereageerd en vervolgens weer 12 uur later een reactie of ik 5 dagen wil wachten op een bevestiging. Vanochtend weer een berichtje of ik nogmaals mij email adres kan geven en de rest van de dag niks meer gehoord. Wat een slechte klantenservice

Ron 29-11-2020

Zeer goede snelle deskundige service en het gewenste product was op voorraad

David 29-11-2020

Ik ben vaste klant en wordt altijd perfect geholpen. Iets omruilen is nooit een probleem, altijd een degelijke uitleg van verkopers als ik iets wil weten, mooie winkel, groot aanbod! Veel keuze! Gezellig! Top!

Edward van Dijk 29-11-2020

CD was op voorraad zoals vermeld op de website. Top, iemand heel blij mee gemaakt

Bennie 29-11-2020

Vriendelijk en gemotiveerd personeel en erg behulpzaam . Leggen producten goed en duidelijk uit .

Gerrit 29-11-2020

Aardige medewerkster gaf goed advies. Tevens goede maatregelen getroffen aangaande de COVID crises ondanks the Black Friday gekte

Bookani 29-11-2020

Beste witgoed een huis apparatuur winkel, goed services. Klant vriendelijke personeel.

Will 29-11-2020

Goed advies en behulpzaam personeel. Winkel is goed bereikbaar en er zijn voldoende parkeerplaatsen.

Dirk Uhe 29-11-2020

Concrete goede informatie verstrekt waardoor wij de juiste keuze hebben gemaakt

Sandy 29-11-2020

Ruime winkel en goed georganiseerd aan de deur dat er niet teveel mensen binnen zijn.

Rene 29-11-2020

Goed en vakkundig geholpen ondanks black Friday gekte in de winkel, alle tijd gekregen om onze vragen beantwoord te krijgen over de samsung Qled tv the frame. Tevens zeer mooie korting vanwege Black Friday. Wij zeggen: Mediamarkt Heerlen, chapeau!

Rogier 29-11-2020

Goede uitleg over de verschillende televisies en de verschillen. Goed geholpen om de wensen om te zetten naar de juiste televisie.
En geen spijt van de aankoop!

Heleen 29-11-2020

Goede service, vriendelijk personeel. Mooie indeling. Goede parkeer gelegenheid.

Rogier 29-11-2020

Online besteld en afgehaald bij afhaalpunt van mediamarkt. Snel en makkelijk, niet in de rij gestaan. Mooie service.

joost 29-11-2020

fijne service, kon ook nog extra korting van de provider worden doorberekend

Theo Fransen 29-11-2020

Helaas geen deskundig personeel ontvang 2 facturen waar geen uitleg bij is bij afhalen het zelfde probleem na lang wachten op de installatie van startklaar maken wordt na een telefoontje van medewerker het probleem opgelost!! Kom thuis staat er mail klaar over een annulering?

Radjesh 29-11-2020

Niet eens 1 ster waard .
Klantenservice in almere werken er mensen die hun eigen voorwaardes niet kennen en vervolgens jou met een onduidelijk antwoord of geen antwoord er van af willen komen.
Ik wilde gebruik maken van de 100 dagen retour van een ps4 deze binnen 2 maanden terug gebracht in nieuwe staat.Reden omdat er bijna niet op is gespeeld.
Hij voldeed aan alle voorwaardes maar ze wilden deze niet accepteren omdat het gebruikt was en daarna een andere smoes omdat deze open is geweest.
Ik vraag hun de voorwaardes erbij te pakken en mij aan te wijzen waar deze niet aan voldoet en dat konden ze niet en lieten mij daar gewoon uren staan.
Wat is er mis met de klantenservice als ze zo met hun klanten omgaan is het slechts kwestie van tijd als ze hun baan gaan verliezen en dan gaan afvragen hoe dat kan.
Almere klantenservice vreselijk slecht op persoon na zijn naam is Nick deze man snapt het tenminste kom je daar vraag naar hem.

Emmy 29-11-2020

Altijd vriendelijk personeel wat je te woord staat en een goed advies kan geven. Ook tijdens de drukke momenten hebben ze echt de tijd voor je!

Jochems 29-11-2020

Door de gekte van black friday waren de medewerkers snel en behulpzaam..

We gingen voor 1 ding naar binnen en dat bleek helaas duurder te zijn dan dat wij via een video die wij kregen die middag te zijn..
Gelukkig hebben ze de prijs aangepast.

Later hebben wij nog een ander product gekocht waar de medewerkers goed de tijd namen en zorgvuldig te werk gingen.

Stefan 29-11-2020

Ondanks Black Friday drukte en Corona maatregelen een vriendelijk advies gekregen, ongevraagd maar zeer welkom en handig.

Harrie Weisbeek 29-11-2020

Prima black friday aanbieding. Makkelijk te installeren en voor dat geld een goed geluid.