MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Rob 05-12-2020

Een bestelling gedaan op Black Friday, en betaald. Nu hebben ze gewoon het bedrag terug gestort en verder niets erover gezegd. Nu ben ik een mooie deal misgelopen en kon ik anders bij een andere winkel iets kopen. Bedankt Mediamarkt!

Pj 05-12-2020

Voor televisies, audio apparatuur, computers etc kom ik graag naar mediamarkt. Ik had nu een Xbox series X in pre-order.
Ik werd boven verwachting al snel terug gebeld dat ze er ééntje voor me hadden! Helemaal geweldig, mooi voor de feestdagen!

Dennis 05-12-2020

Lekker ruime winkel en vriendelijk personeel
Min punt was de drukte maar daar kunnen jullie weinig aan doen vind ik

Djoewy 05-12-2020

Heel klant vriendelijk. Ze groeten je willen je graag helpen Alan je der om vraagt

W.van Son 05-12-2020

Nog vóór Black Friday op 26-11-2020 Sonos move besteld met 122 euro korting met voldoende voorraad. Bestelbevestiging ontvangen en na 4 dagen via chat (duurde 2 uur) geïnformeerd waar mijn bestelling bleef. Vandaag is de bestelling door HUN zonder mij te informeren geannuleerd. Klantenservice gebeld, nul begrip, half verstaanbaar, geen alternatief, helemaal niks. Waardeloos opgepakt die drukte MediaMarkt. Zo te zien doen jullie ook geen reet met Trustpilot. Treurige bedoening ! NU ZIJN ALLE ACTIES VOORBIJ en zou ik deze dus moeten bestellen voor 122 euro meer! Als ik dit had geweten!!! Hier bestel ik dus nooit meer!!

K. Nieuwenhuizen 05-12-2020

Grote moderne winkel met voldoende keus en vaak kundig personeel. De prijzen zijn over het algemeen redelijk tot goed. Jammer dat voor veel artikelen of voor te verlenen service extra moet worden betaald. Dit zal voor veel klanten een drempel zijn om toch maar voor iets hogere prijs maar betere service te kiezen.

Gino 04-12-2020

Slechte service. 0.0 inlevingsvermogen. Ik was beter van jullie gewend maar dit jaar is het echt bagger. Kan jullie online en telefonisch niet bereiken en in de winkel word van alles toegezegd maar weer geannuleerd met een mailtje.

Fred 04-12-2020

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat die ruim en overzichtelijk is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam

E. Franken 04-12-2020

Ik werd goed en snel geholpen. Prima advies over de P5. Mooie prijs voor de gamemuismat.

Janna 04-12-2020

Online was de prijs van het product lager als in de winkel. Toen ik bij de kassa stond en ik dit vertelde werd dit direct nagekeken en opgelost! Persoonlijke aandacht, goede producten.

Nur 04-12-2020

İk vind dat ze goed kwaliteit leveren.Snelle servies en vriendelijke medewerkers.

peter hendriks 04-12-2020

mediamarkt is gewoon top als het gaat om allerlij aankopen die ik in de afgelopen tijd heb gedaan aldaar en de service is ook top daarom kies ik veelvuldig voor mediamarkt

Charischa 04-12-2020

Zeer overzichtelijk. Alleen in de winkel lang wachten tot een medewerker beschikbaar is. Online bestellen gaat makkelijk. En de ophaal service is heel vlot.

Jo 04-12-2020

Via de mail een bevestiging ontvangen van de bestelling. Daarna nooit iets meer gehoord. Product niet bezorgd en de klantenservice is niet te bereiken vanwege drukte... Zeer slechte service.

Vnijman 04-12-2020

Ik koop vaak dingen bij de mediamarkt zowel online als in de winkel en ze hebben een uitgebreid assortiment en goede prijzen en de levering en klantenservice zijn top

Sietske 04-12-2020

Prima en vlot geholpen. Snel keus kunnen maken. Tevreden over sfeer in de winkel. Mooi ruim met 2 verdiepingen.

Jeffrey v zon 04-12-2020

We komen met enige regelmaat bij de media markt in Tilburg. Dit omdat het gewoon een hele fijne winkel is, je wordt altijd vriendelijk geholpen. En parkeren is ook geen probleem met het xxxxx onder hun!

Björn 04-12-2020

Top service, top prijzen een echte top winkel! Werd prettig geholpen en duidelijk lay-out van de winkel.

Kaan 04-12-2020

Mediamarkt zoals gewoonlijk altijd een top service. En de medewerkers zoals altijd weer vriendelijk en behulpzaam

Kayla Courtoreille 04-12-2020

Top winkel, aardige medewerkers, werd goed geholpen door de service en smartbar.

John van Dijk 04-12-2020

Prettig winkelen goede service van personeel
Betaalbare prijzen
Alle artikelen zijn gemakkelijk te vinden
Goede parkeer mogelijkheden
De personeelsleden laten je rustig rondkijken en komen niet gelijk naar je toe
Als je vragen heb en je spreekt het personeel aan wordt je professioneel geholpen

Eva 04-12-2020

Ik werd gisteren fantastisch geholpen bij de Media Markt in Zwolle. Ik wilde een Dyson Animal plus stofzuiger kopen en had er een vraagje over. De verkoper stelde een paar relevante vragen over mijn vloerbedekking en nu heb ik een beter model wat geen krassen achterlaat op mijn parket en nog sterker is bovendien. In 2 woorden: fantastische service!

Mandy 04-12-2020

Als ik iets nodig heb qua elektrische spullen dan kom ik al gauw uit bij de mediamarkt. Qua prijs meestal lager dan andere shops wanneer ik onderzoek doe naar de prijs. Duidelijke website en zowel online als in de fysieke shop snel je producten binnen hebben. Online duurt helaas soms toch wel langer dan de aangegeven tijd.

Ruud Kooijmans 03-12-2020

Personeel heel open en vriendelijk, staat altijd klaar voor info die je wilt hebben.

Melissa 03-12-2020

Ik had voor MediaMarkt gekozen omdat ik een nieuwe tv moest.
De tv die ik gevonden had was het goedkoopste bij MediaMarkt plus hij was nog op voorraad bij een MediaMarkt bij mij in de buurt.
Ook is MediaMarkt een goede winkel.
En de medewerker die ik vroeg voor hulp waar de tv stond wist meteen waar hij stond toen ik het model zei en heeft ook echt goed geholpen.