MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 448 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

E. Franken 04-12-2020

Ik werd goed en snel geholpen. Prima advies over de P5. Mooie prijs voor de gamemuismat.

Janna 04-12-2020

Online was de prijs van het product lager als in de winkel. Toen ik bij de kassa stond en ik dit vertelde werd dit direct nagekeken en opgelost! Persoonlijke aandacht, goede producten.

Nur 04-12-2020

İk vind dat ze goed kwaliteit leveren.Snelle servies en vriendelijke medewerkers.

peter hendriks 04-12-2020

mediamarkt is gewoon top als het gaat om allerlij aankopen die ik in de afgelopen tijd heb gedaan aldaar en de service is ook top daarom kies ik veelvuldig voor mediamarkt

Charischa 04-12-2020

Zeer overzichtelijk. Alleen in de winkel lang wachten tot een medewerker beschikbaar is. Online bestellen gaat makkelijk. En de ophaal service is heel vlot.

Jo 04-12-2020

Via de mail een bevestiging ontvangen van de bestelling. Daarna nooit iets meer gehoord. Product niet bezorgd en de klantenservice is niet te bereiken vanwege drukte... Zeer slechte service.

Vnijman 04-12-2020

Ik koop vaak dingen bij de mediamarkt zowel online als in de winkel en ze hebben een uitgebreid assortiment en goede prijzen en de levering en klantenservice zijn top

Sietske 04-12-2020

Prima en vlot geholpen. Snel keus kunnen maken. Tevreden over sfeer in de winkel. Mooi ruim met 2 verdiepingen.

Jeffrey v zon 04-12-2020

We komen met enige regelmaat bij de media markt in Tilburg. Dit omdat het gewoon een hele fijne winkel is, je wordt altijd vriendelijk geholpen. En parkeren is ook geen probleem met het xxxxx onder hun!

Björn 04-12-2020

Top service, top prijzen een echte top winkel! Werd prettig geholpen en duidelijk lay-out van de winkel.

Kaan 04-12-2020

Mediamarkt zoals gewoonlijk altijd een top service. En de medewerkers zoals altijd weer vriendelijk en behulpzaam

Kayla Courtoreille 04-12-2020

Top winkel, aardige medewerkers, werd goed geholpen door de service en smartbar.

John van Dijk 04-12-2020

Prettig winkelen goede service van personeel
Betaalbare prijzen
Alle artikelen zijn gemakkelijk te vinden
Goede parkeer mogelijkheden
De personeelsleden laten je rustig rondkijken en komen niet gelijk naar je toe
Als je vragen heb en je spreekt het personeel aan wordt je professioneel geholpen

Eva 04-12-2020

Ik werd gisteren fantastisch geholpen bij de Media Markt in Zwolle. Ik wilde een Dyson Animal plus stofzuiger kopen en had er een vraagje over. De verkoper stelde een paar relevante vragen over mijn vloerbedekking en nu heb ik een beter model wat geen krassen achterlaat op mijn parket en nog sterker is bovendien. In 2 woorden: fantastische service!

Mandy 04-12-2020

Als ik iets nodig heb qua elektrische spullen dan kom ik al gauw uit bij de mediamarkt. Qua prijs meestal lager dan andere shops wanneer ik onderzoek doe naar de prijs. Duidelijke website en zowel online als in de fysieke shop snel je producten binnen hebben. Online duurt helaas soms toch wel langer dan de aangegeven tijd.

Ruud Kooijmans 03-12-2020

Personeel heel open en vriendelijk, staat altijd klaar voor info die je wilt hebben.

Melissa 03-12-2020

Ik had voor MediaMarkt gekozen omdat ik een nieuwe tv moest.
De tv die ik gevonden had was het goedkoopste bij MediaMarkt plus hij was nog op voorraad bij een MediaMarkt bij mij in de buurt.
Ook is MediaMarkt een goede winkel.
En de medewerker die ik vroeg voor hulp waar de tv stond wist meteen waar hij stond toen ik het model zei en heeft ook echt goed geholpen.

Lisa 03-12-2020

Ik heb meer als een week geleden een iPad en Apple Pencil besteld en betaald. De pencil kon ik ophalen en de iPad werd zo snel mogelijk geleverd. Niks meer gehoord, geen e-mail over vertraging of andere info, helemaal niks!! Klantenservice is niet bereikbaar en de enige keer dat ik iemand aan de telefoon kreeg werd opeens de verbinding verbroken. De chat werkt ook niet naar behoren en niemand reageert op mijn vragen. Vreselijk waardeloos, ik heb begrip voor de drukte maar niet voor volledig onbereikbaar zijn!

Jan J. van den Berg 03-12-2020

Ik ken de Mediamarkt in Alexanderpolder al sedert de oprichting en samengaan met een prima winkel (dat radio's en tv.'s verkocht) in Rotterdam Winkelcentrum Ommoord. Over het algemeen zeer goede informatie en service. De wat jongere mannen mogen ook wel eens zeggen dat ze iets niet weten als dat zo is en dat komt beter over naar mij als klant dan doorgaan met foute informatie. Niet elke klant is onwetend. Vrouwen hebben daar minder moeite mee. Dus daar geen haantjesgedrag.

Sylvana Visser Faber 03-12-2020

Super goed en netjes geholpen.

Een aanrader keurig te woord gestaan door het personeel en goed advies gekregen

Bob 03-12-2020

Bij de kassa moest ik wachten, terwijl er verschillende mensen rondliepen achter de kassabalie (één kassa geopend)
Bij meerdere klanten in de wachtrij verwacht ik extra kassa inzet

Tilly van de Langenberg 03-12-2020

Super fijne winkel met erg behulpzaam personeel.
Heb goede voorlichting en advies gehad

N. Eldemir 03-12-2020

Ik voel me altijd thuis bij MediaMarkt-team. Word goed geholpen en klantvriendelijk.

Ton Snijders 03-12-2020

Goed en overzichtelijk aardige medewerkers
Als je er vaak wat koopt weet je het meeste wel te staan.

Maarten 03-12-2020

Zeer slechte service, 8 dagen geleden spel besteld voor mijn neefje met sinterklaas, direct Track en Trace link ontvangen, na 8 dagen is de status nog steeds GEEN PAKKET ontvangen.

Enige wat ze kunnen doen is POSTNL bellen en navraag doen naar status, bied natuurlijk geen enkele oplossing.

Ik stelde voor het spel te sturen naar een winkel waar ik het op kan halen, dit pakket zal ik dan retour sturen ALS ik het nog ontvang, hetgeen ik betwijfel, was niet mogelijk.

Ze doen dus alleen aan PAPPEN EN NAT HOUDEN bij die " service " desk.

Bestel hier NOOIT meer !