MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Lisa 03-12-2020

Ik heb meer als een week geleden een iPad en Apple Pencil besteld en betaald. De pencil kon ik ophalen en de iPad werd zo snel mogelijk geleverd. Niks meer gehoord, geen e-mail over vertraging of andere info, helemaal niks!! Klantenservice is niet bereikbaar en de enige keer dat ik iemand aan de telefoon kreeg werd opeens de verbinding verbroken. De chat werkt ook niet naar behoren en niemand reageert op mijn vragen. Vreselijk waardeloos, ik heb begrip voor de drukte maar niet voor volledig onbereikbaar zijn!

Jan J. van den Berg 03-12-2020

Ik ken de Mediamarkt in Alexanderpolder al sedert de oprichting en samengaan met een prima winkel (dat radio's en tv.'s verkocht) in Rotterdam Winkelcentrum Ommoord. Over het algemeen zeer goede informatie en service. De wat jongere mannen mogen ook wel eens zeggen dat ze iets niet weten als dat zo is en dat komt beter over naar mij als klant dan doorgaan met foute informatie. Niet elke klant is onwetend. Vrouwen hebben daar minder moeite mee. Dus daar geen haantjesgedrag.

Sylvana Visser Faber 03-12-2020

Super goed en netjes geholpen.

Een aanrader keurig te woord gestaan door het personeel en goed advies gekregen

Bob 03-12-2020

Bij de kassa moest ik wachten, terwijl er verschillende mensen rondliepen achter de kassabalie (één kassa geopend)
Bij meerdere klanten in de wachtrij verwacht ik extra kassa inzet

Tilly van de Langenberg 03-12-2020

Super fijne winkel met erg behulpzaam personeel.
Heb goede voorlichting en advies gehad

N. Eldemir 03-12-2020

Ik voel me altijd thuis bij MediaMarkt-team. Word goed geholpen en klantvriendelijk.

Ton Snijders 03-12-2020

Goed en overzichtelijk aardige medewerkers
Als je er vaak wat koopt weet je het meeste wel te staan.

Maarten 03-12-2020

Zeer slechte service, 8 dagen geleden spel besteld voor mijn neefje met sinterklaas, direct Track en Trace link ontvangen, na 8 dagen is de status nog steeds GEEN PAKKET ontvangen.

Enige wat ze kunnen doen is POSTNL bellen en navraag doen naar status, bied natuurlijk geen enkele oplossing.

Ik stelde voor het spel te sturen naar een winkel waar ik het op kan halen, dit pakket zal ik dan retour sturen ALS ik het nog ontvang, hetgeen ik betwijfel, was niet mogelijk.

Ze doen dus alleen aan PAPPEN EN NAT HOUDEN bij die " service " desk.

Bestel hier NOOIT meer !

Nico Nouwens 03-12-2020

Mediamarkt is een betrouwbare winkel maar geeft geen duidelijk over de levering. In je account staat over de levering het bericht “artikel wordt verstuurd of is al bezorgd” dat geeft geen duidelijkheid. De winkel is ook niet telefonisch bereikbaar. Je moet dus naar de winkel om te vragen of het voorradig is. Staat online dat de winkelvoorraad aanwezig is dan nog kan het bij aankomst niet aanwezig zijn. Als de reisafstand + 200km is is dat wel teleurstellend.

Brongers 03-12-2020

Leuke winkel ruim aanbod, vriendelijk personeel. Veel aandacht en goed advies. Ruime paden zodat je geen last hebt met het oog op carona

Martijn Kalkman 03-12-2020

Op zoek naar een Xbox series X, veel winkels namen geen pre-orders meer aan, maar Mediamarkt Dordrecht nog wel. Daarbij konden zij mij ook meteen vertellen welk nummer ik op de lijst was. Dat schiep voor mij meteen voldoende duidelijkheid dat ik deze voorlopig nog niet hoefde te verwachten. Echter binnen een week werd ik gebeld met de boodschap dat de xbox binnen was en dat ik deze kon afhalen. Kortom naast het feit dat ik keurig ben geholpen, ben ik ook nog eens zeer snel voorzien van mijn product!
Kortom een top ervaring!

Fatima 03-12-2020

Het was precies wat ik zocht, en dat heb ik bij de media markt gevonden. Ik werd ook heel goed en super vriendelijk geholpen.

Vincenzo Frangiamore 02-12-2020

de aandacht van de personeel.
verschillende soorten aanbiedingen.
schoon, ruimte genoeg, lekker bakje koffie.

Mohammad Suleiman 02-12-2020

Het is een grote en mooie winkel, het personeel is elegant en respectvol, ik heb voor deze winkel gekozen omdat het naast mijn huis ligt en ik kom hier altijd.

A.M.H 02-12-2020

Op zoek naar een nieuwe stofzuiger met een lijstje wensen in m’n hoofd, geweldig geholpen door medewerker die goed luisterde en meedacht en aan de hand van m’n wensenlijst met een aantal optie’s kwam. Mocht zo veel stofzuigers proberen als ik wilde en uiteindelijk de juiste gekozen waar ik énorm blij mee ben.

Wateenkneusjeszijnjullie 02-12-2020

Wat een bagger service heb dit nog nooit mewgemaakt. Bah bah bah. 2 weken weken wachten en NOG STEEDS aan her wachten tot heden tot mijn pakket een keer verstuurd word. Een FUCKING GAME come on.

Mandy 02-12-2020

Ik ben altijd enorm gecharmeerd van de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel. Ook de service van de MediaMarkt is goed. Mocht je een aankoop hebben gedaan en het blijkt dat deze na een paar dagen goedkoper is, krijg je zonder meer het verschil terug. Een aantal maanden geleden was de telefoon van onze puberdochter kapot, de kwaliteit van de medewerkster achter de balie vond ik echt geweldig. Hoe zij met deze puber omging vond ik zo professioneel! En heel eerlijk gezegd, mocht ik elders een product goedkoper zien, koop ik het liefst bij de MediaMarkt omdat de service altijd ok is.

Kees Doorn 02-12-2020

Na 2 personen eindelijk de juiste medewerker die er iets meer van wist. Toch was het niet moeilijk wilde 2 printers hebben.

Wel betalen niet leveren 02-12-2020

We hadden een tv uitgekozen en gingen op black friday de aanschaf doen. Vriendelijk personeel en een goede aanbieding. We betaalden de tv en deze zou dinsdag geleverd worden. In de avond maar gebeld met klantenservice want er was nog niets geleverd. Tv niet te vinden in systeem. Woensdagmorgen naar de winkel en servicemedewerker kon tv ook niet traceren. Tv uitverkocht en de komende minimaal 5 weken niet leverbaar. Dus dan geld terug. Hele vreemde gang van zaken maar blijkt volgens opmerkingen op Facebook vaker voor te komen.
Voor ons geen winkel.

Van Aperlo 02-12-2020

Ik ben zeer tevreden,met de verkoper die mij goed kon uit leggen wat ik nodig had. Bij de kassa was ook alles goed. Wij zijn zeer tevreden over mediamarkt

Will 02-12-2020

Keurige zaak .
Personeel 👍👍 men wordt goed geholpen.
Media- Mark een goede zaak

Simon 02-12-2020

Zeer goed geholpen door de verkoopmedewerker die goed kennis van zaken heeft. Ook aan de kassa een prettige medewerkster meet aandacht voor de klant.

Akkermans 02-12-2020

Ruim assortiment. Redelijke prijzen
Goede info bij aanschaf van airfryer!!

Hilde 02-12-2020

Fijne winkel waar ze alle elektronica hebben.
soms moet je even wachten op een medewerker als je die nodig hebt voor advies. maar ze geven wel fijn advies

Rohan 02-12-2020

Het is lekker dichtbij je wordt snel geholpen als het nodig is ze hebben het kassa systeem slim aangepakt i.v.m. met corona
Het is een fijne winkel