MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Chaima 30-11-2020

Top winkel, top spullen en super vriendelijke mensen. Als er iets is word je erg goed geholpen tot je er samen uit komt. Plus er word heel veel uitgelegd zodat je thuis komt zonder vragen.

Stephan 30-11-2020

Ik vond de service niet goed, ik heb heel lang staan wachten terwijl er meerdere collega’s langsliepen en te kletsen met elkaar. Verder heb ik weinig uitleg over het product gekregen. Ik moest het zelf maar proberen.

De vries 30-11-2020

Omdat we goed werden geadviseerd/geholpen. We hebben nu een laptop die goed bij ons past.

Betty Wubbe-Janssen 30-11-2020

Een hele fijne winkel met een enorme sortering . Ik werd er heel prettig en vriendelijk geholpen !
Ik kreeg een uitleg hoe ik het moest gebruiken ! Dat was heel fijn

Rhino 30-11-2020

Mooie winkel maar niet overzichtelijk. Gangpaden zijn erg smal zodat corona afstand moeilijk is te handhaven.

Eazaldeen 30-11-2020

Het is een mooie en geweldige winkel waar hele mooie dingen zijn, ik raad iedereen aan om er iets van te kopen

Jerry Roosenhoff 30-11-2020

Overzichtelijk en goed geprijsd. Goede uitleg. Goed het product kunnen vergelijken met anderen. Uiteindelijk zelf een keuze kunnen maken zonder dat het opgedrongen werd.

Anna 30-11-2020

Online gezocht naar het product, revieuws en eigenschappen. Daarna gekeken waar hij nog op voorraad was. Uiteindelijk naar de winkel op hoog Catharijne gegaan. Snel geholpen meneer ging kijken naar de voorraad, en kwam na enigd tijd aanlopen met de grote inbouwoven op een steekwagen. Netjes een bon gemaakt, aangezien ik met mijn zoontje was van 1.5 is meneer helemaal meegelopen naar de auto in de parkeergarage, en heeft hij deze netjes in de kofferbak getilt.
Mediamarkt zo kan het dus ook!

Puria 30-11-2020

Goed tv redelijk goed prijs maar niet goed korting want ik had geen black vrijdag met deze aankoop allen geld het korting voor beperkt product

Geertje Jansen 30-11-2020

Veel keus in producten en aantrekkelijke aanbiedingen. We zijn goed geholpen door een vriendelijke medewerker.

Nesrin 30-11-2020

In dit geval waren wij op zoek naar een droger. Na lang zoeken en meerdere filialen af te gaan hebben we uiteindelijk de aankoop bij MediaMarkt Tilburg gedaan. Ontzetten vriendelijk en hulpzaam personeel, zelfs tijdens de drukke Black Friday-dagen. Bedankt!

Wesley Bakker 30-11-2020

Wat een ontzettend prachtige winkel met medewerkers die uitstekend helpen! Heb een ps5 besteld en duidelijke uitleg over al

Melika Vrijsen 30-11-2020

Ik vind de winkel een goeie winkel met goede en snelle service, elke keer krijg ik weer de juiste hulp en adviezen als ik een nieuwe aankoop wil doen.

Ricardo B. 30-11-2020

De site is erg toegankelijk .
De specs. zijn gemakkelijk op te vragen.
Ook de reviews zijn zo te zien betrouwbaar.Als er iets negatiefs over het item gezegd is staat het erbij ,dus niet alleen de positieve beoordelingen staan er op.Dit is wel fijn en komt goed over.
Tevens staan er leuke aanbiedingen op en kun je de winkelvoorraad bekijken.

Monique Erenstein-wijnand 30-11-2020

Goed bereikbare winkel. Groot parkeergelegenheid. De winkel is groot maar wel overzichtelijk en anders vraag je personeel.personeel ook vriendelijk. Goed geholpen.ik wou de chromebook die ik heb aangeschaft in de winkel eerst bekijken als die het ook deed en dat kon gewoon.

Vincent Hoekman 30-11-2020

We kwamen voor een koptelefoon voor onze zoon, de medewerker was zeer vriendelijke. Het Was namelijk het showmodel .Hij ging direct opzoek naar de doos in het magazijn ondank de drukte. Zeer behulpzaam.

Lila 30-11-2020

Ik ben vaste klant van Media markt en heb diverse artikelen in de loop der jaren gekocht bij media markt. Goede service klantvriendelijk. klantenpas is ideaal. Doen niet moeilijk bij ruilen of omruilen. Ik ben zeer tevreden. recent gekochte artikel is een Zhyiun cran m2.

Willem 30-11-2020

Het was niet overdreven druk er werd goed afstand gehouden en goed opgelet bij het desinfecteren van de handen. De winkel in Heerlen is overzichtelijk en de bediening goed. Ook de adviezen zijn goed en deskundig.

Astrid 30-11-2020

Wij zijn bij Mediamarkt Eindhoven centrum geweest.
Daar hebben we 2 keer een medewerker om hulp gevraagd en deze konden ons redelijk naar verwachting antwoord geven op onze vragen. Ze waren vriendelijk en behulpzaam. Ook namen ze rustig de tijd om mee te kijken en uitleg te geven.
Wij hebben tevreden de winkel verlaten en zullen zeker terug keren naar deze winkel in de toekomst.

HWD 30-11-2020

Mediamarkt geeft een goede service. Dit is een positieve toevoeging op veel webwinkels die nauwelijks fysieke winkels hebben.
Persoonlijk contact bij de aankoop van grotere electronische en andere artikelen in de winkel geeft dat beetje extra informatie dat helpt om de juiste beslissing te nemen.

Behulpzaam en luisterend naar wat wij willen 30-11-2020

Zeer behulpzame werknemers. Ondanks de Black Friday was de medewerker zeer behulpzaam en keek ze goed mee wat voor onze situatie het best was. Dit alles werd goed in het Engels besproken.

Jarno 30-11-2020

Paar weken geleden ons koffiezetapparaat terug gebracht omdat deze niet goed functioneerde. Garantie wel maar na 4 weken staat het apparaat nog steeds bij de reparateur en hebben we nog steeds geen koffie. Super slecht.

Onze wasmachine is kapot gegaan. Online gekeken op de site en was op voorraad. Naar de winkel gegaan en kregen we ineens te horen dat de site niet actueel is. Sorry daarvoor krijgen we te horen. Wederom slechte service.

Paar dagen laten op de site gekeken weer naar een wasmachine en was wederom op voorraad. Besteld en betaald en zou worden geleverd. Krijgen we vandaag een mail met WEDEROM een excuses en dat het sneller uitverkocht was dan ze hadden verwacht. Wat een slecht bedrijf is dit. Echt de laatste keer dat we ooit hier iets zullen bestellen. Betaal liever wat meer en dat ik het wel geleverd krijg dan dit gezeik. Kan ik weer overal achteraan gaan. Dus nog steeds geen koffiezetapparaat en ook niet eens een wasmachine.

Ohja en daarbij het personeel begrijpt niet altijd goed wat je bedoelt. Doe daar ook eens wat aan.

ErwinE 30-11-2020

Ik vind het een hele slechte winkel en heb aan de lijve ondervonden dat het personeel van toeten nog blazen weet.
Ik was er namelijk geweest om informatie in te winnen over welke wandcontactdoos (die in de muur gebouwd zit) er gebruikt kan worden voor Ziggo. Nadat ik bij de 3e verkoper uitkwam had hij het alleen maar over dat ik een kastje (decoder) moest hebben. Hij snapte totaal niet wat er bedoeld werd.
Verder zijn de prijzen van Black Friday daags van te voren omhoog gegooid.
Was op zoek naar een gaming headset, die kostte tot donderdagavond nog 159 euro, maar 's avonds was het ineens 179 euro.
Tja, dan kan ik ook korting geven om alsnog duurder uit te zijn.

md65 30-11-2020

Fijne ruime shop, met in deze tijd genoeg ruimte om de producten goed te zien, en te kunnen testen(blue-tooth) functie.
de sound bar, voldoet aan mijn verwachtingen, echt waar voor je geld, makkelijk te linken met de TV. en ook thuis een goed geluid.

Hadi Kishawi 30-11-2020

Groot, mooi, nette winkel. Heel goed sevice ze helpen je altijd en hebben altijd respect. Bij reparaties en retour doen ze ook niet moeilijk. De enige minpunt is de bereikbaarheid via online. Ze nemen nooit op en via mail gaat het ook heel stroef.