MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Harrie Weisbeek 29-11-2020

Prima black friday aanbieding. Makkelijk te installeren en voor dat geld een goed geluid.

Saskia 28-11-2020

Goed advies gekregen bij aanschaf van ring deurbel.
Verkoper heeft ons perfect geholpen en nam de tijd voor ons.

Alette Kamp 28-11-2020

Kreeg bij de hulpvraag goede efficiënte informatie... vergelijking met soortgelijke producten werden goed uitgelegd. Kwaliteit en prijsverhouding werd besproken. Ook financieel bleek er verschil met de dag ervoor wat werd verklaard door een lagere prijs bij de concurrent. Tevens werden wij er op gewezen dat er nog een voordeel gehaald
kon worden via de fabrikant van het product. Zelfs de website kregen we mee een uitleg hoe dit te doen. Het was zelfs opvallend dat de jonge verkoopster goed op de hoogte was van de producten.

J.G.Loa 28-11-2020

Shoppen bij Media Markt is best gezellig en interesant door verscheidenheid in artikelen.
Ga zo door en sukses ermee.

G.Mutsaers 28-11-2020

Word goed en vlot geholpen luisteren goed wat mijn wensen zijn zal andere mensen deze winkel aanbevelen

Erna trompetter 28-11-2020

Goed en vriendelijk helpen goed en flot aanbevolen goed advies gehad.......

Anka 28-11-2020

Goede en uitgebreide uitleg, ook extra korting mogelijkheid werd zonder vragen aangeboden

Mark Jacobs 28-11-2020

Online set google nest speakers gekocht waarvan er 1 niet werkt.
Kan gebeuren, toen terug gestuurd en tien begon het....
Ik snap niet wat het woord service in "klantenservice" doet bij Mediamarkt
Communiceren niet met elkaar en lezen dossiers niet zodat je 6x iets opnieuw uit moet leggen. Ook duurt het lang voordat je reactie krijgt.
En ja druk zullen ze het daar op deze manier houden. Nu al 4 weken bezig nog steeds geen oplossing.

hfb keizer 28-11-2020

het was even zoeken op de site maar na even zoeken ging het soepel verder geen probleem met bestellen bij het ophalen in de winkel nette behandeling bij thuis komst bleek het item niet te passen terug naar winkel en zonderproblemen het artikel omgeruild

Hjalmar 28-11-2020

Vriendelijke jongeman die mij heeft geholpen. Vervolgens wel langs (naar mijn mening) ietswat opdringerige energiegasten gestuurd en helaas kon mijn waardebon van 10 euro niet worden gebruikt maar goed. Wel blij met een nieuwe tv.

Prija 28-11-2020

Fijne winkel,vriendelijke personeel en top service!
En parkeren voor de deur

Brian 28-11-2020

Airpods pro werken goed! De aankoop in de Mediamarkt ging verder ook soepel.

Wim Krans 28-11-2020

Donderdagmiddag hebben mijn vrouw en ik Mediamarkt in Apeldoorn bezocht.
Mijn vrouw wilde een iPad kopen. Na een aantal merken en uitvoeringen bekeken te hebben,
werden we aan gesproken door Niels.
Op de manier waarop Niels inventariseerde wat we wilden, kwamen we heel snel tot de aankoop
van een nieuwe iPad. Wij komen niet vaak een verkoper tegen met zoveel kennis en geduld tegen.
Wim Krans

Roel 28-11-2020

Altijd net iets goedkoper en direct op voorraad! Goede service en behulpzame verkopers.
Verkoper gaf een uitstekende tip om naar huidige energie leverancier te laten kijken op de stand van Energie Direct in de winkel.

Emilio PM 28-11-2020

Ondanks deze hectische dag (Black friday) goeie service en erg vriendelijk zoals altijd!

Janwillem 28-11-2020

Duidelijk .ruime keus.voor ieder wat wils. Leuk personeel.klant vriendelijk,ze kunne lache. Wat wil je nog meer!..ga zo door.

v.d Berg Claire 28-11-2020

Ik heb deze shop gekozen omdat parkeer vriendelijk is en makkelijk bereikbaar. Het personeel staat voor je klaar en is behulpzaam. De service i.g.v. gebreken of defect is uitstekend.

H de Roeck 28-11-2020

Goede en een overzichtelijke winkel, met vriendelijk personeel, ze helpen je goed, leggen alles goed uit

Mediamarkt Groningen 28-11-2020

Ik was er op blackfridag.
Alles was goed netjes geregeld.
Ook tydens de corona .
Dankjewel media markt.

Rd 28-11-2020

Eerlijke prijs ook buiten de Black Friday koop ik hier graag mijn reguliere kleine electronica apparatuur zos in dit geval de Samsung Smart watch. Contact in de winkel is altijd vriendelijk en je wordt goed geholpen bij drukkere evenementen kom ik liever niet dan is het begrijpelijk dat je niet zo snel geholpen kan worden. Kom zeker weer terug.

Rob Kruit 28-11-2020

Op 24 november 2020 een Miele koffieautomaat uitgezocht bij Mediamarkt in Enschede. Door de verkoper werd ons medegedeeld dat wij binnen 48 uur bericht (mail) zouden ontvangen betreffende de levering. Bij de kassa het bedrag netjes afgerekend. Op 27 november toch maar even gebeld met klantenservice aangezien er geen mail werd ontvangen. Op 28 november werd er gebeld door Mediamarkt dat er kennelijk iets verkeerd was gegaan en wij toch maar even 14 dagen moesten wachten op de levering. Onvoorstelbaar dat het niet te voorzien was het artikel gewoon niet leverbaar is. De medewerker begreep onze teleurstelling en in overleg met zijn chef mocht hij ons maximaal 10 euro reductie aanbieden. Jawel het was dus net in de periode dat er duizenden euro werden verdiend. Wij wachten nog wel 14 dagen op een lekkere kop koffie.

G.C. Dragt 28-11-2020

Ondanks de drukte snel en vriendelijk te woord gestaan en goed geadviseerd en geholpen.

Ton 28-11-2020

Ondanks het feit dat de computer die ik wilde kopen was uitverkocht, ben ik zo goed geholpen en voorgelicht dat ik nu een laptop heb die dezelfde prestatie kan leveren als de gewenste laptop. Ik wilde eerst een andere laptop kopen maar werd door de medewerker gewezen op de opvolger die al in de winkel lag. Deze was dus snel uitverkocht. Toch ben ik blij met het advies en de keuze van mijn laptop.

Henk 28-11-2020

Ik kom regelmatig in deze shop en je wordt deskundig en vriendelijk geholpen.

Janke Wolthuizen. 28-11-2020

Goede service.