MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Anneke 08-12-2020

Erg slechte ervaringen met mediamarkt. Bestellen online besteld en maar 1 van de 2 artikelen geleverd. 3x over gebeld en het product staat al die tijd al op voorraad maar opsturen ho maar. 3x incident aangemaakt en daarvan 1x netjes te woord gestaan. De andere 2x spraken ze amper Nederlands en werd er gezegd ik ga het even nakijken voor u 2 uur lang in de wacht gestaan (echt serieus 2 uur) toen werd de telefoon opgegooid.... awesome mediamarkt ik zou liever een min 10 geven helaas kan dat niet. 3 weken later zou ik toch graag iets horen. Al is het dat het product op zijn minst Verzonden is naar post nl..... voorraad was er voldoende dus zo moeilijk lijkt mij dat niet.

El Bacha 08-12-2020

Klantvriendelijkheid komt op de eerste plaats. De goede diensten zijn alleen maar een concrete bevestiging van mijn indruk

BlueCity Facilitair. 07-12-2020

Ik kreeg de vraag of ik een netwerk-switch en vier patch-kabels kon regelen. Onderweg naar werk had ik een OV-overstap vlakbij een MediaMarkt. Dat gaat wel lukken, dacht ik. En, weet je wat, het lukte. Ik vroeg een medewerker waar de netwerkswitches waren en zag gelijk een geschikt model. De patch-kabels bleken er in verschillende lengtes en kleuren ook aanwezig te zijn. Kon een keuze maken en op het werk de boel geïnstalleerd en getsjekt. Volgende dag bleek alles, volgens voorschrift, te werken. Heel blij mee, dus.

Stephan 07-12-2020

Zeer vriendelijke en kundige medewerker. Goed geholpen om de juiste keuze voor een televisie te maken .

Michel 07-12-2020

Wederom goed geholpen ik zocht naar goede speakers voor een beamer, en heb eerst printer inkt meegenomen.
ik overweeg wel om JBL speaker te kopen

Hans de Bruijn 07-12-2020

Op 29/11 Lenovo Tab besteld. Staat sindsdien nog steeds in "magazijn". Op moment van bestellen was deze niet op voorraad in de winkel Breda en Bergen op Zoom maar wel online.
Bestelling nog steeds niet verstuurd terwijl de nu wel op voorraad is in de winkel?
Contact krijgen met klantenservice onmogelijk. Telefonisch hang ik giga lang in de wacht en via chat (robot) wordt totaal niet gereageerd.
De naam klantenservice totaalmisplaatst.

Kevin 07-12-2020

De informatie is duidelijk, de afspraken en prijzen overzichtelijk en geen loze beloftes. Je weet waar je aan toe bent met een pre order.

Lisa 07-12-2020

De MediaMarkt in Amsterdam Noord is zeer onvriendelijk tegenover de klanten. Er wordt niet geholpen, zodra ik naar hulp vraag wordt ik niet serieus genomen en ik word uitgelachen. Dit is jammer, want nu zijn ze een klant kwijt.

E 07-12-2020

Ik Bestel nooit meer online bij de mediamarkt!
Na 2 weken nog steeds niet geleverd en als ik bel voor info zit ik minimaal 30 min in de wacht! Als er vervolgens iemand op neemt word de telefoon er op gegooid!

Peter 07-12-2020

Ík werd goed geholpen en ik werd goed geadviseerd over mijn aankoop ik kom zeker terug

Donny 07-12-2020

Leveringen altijd in orde, al jaren lang klant, en al je aankoop facturen online met je mediamarkt clubkaart.
Ik raad mediamarkt zeker aan!!

Nicole 07-12-2020

In drukke tijd toch personeel die de tijd neemt om vragen te beantwoorden. Goed meegedacht en samen een goede oplossing gevonden

Jose 07-12-2020

Werd snel geholpen en een duidelijke uitleg, wij komen graag bij mediamarkt

Maikel 07-12-2020

Zeer vriendelijk en kundig geholpen, dit is bij ons als zeer prettig ervaren! Producten voor een goede en nette prijs

elwood.m 07-12-2020

I bought a phone during Black Friday sale (almost three weeks ago). I still haven't received it. Contacted customer support three times about it, never received any updates as promised. I always have to try to call them myself. Support is really hard to reach by phone, very long wait times.

Lena 07-12-2020

27 november iets besteld ja het was black friday maar van alle winkels waar ik iets heb besteld heb ik alles al lang binnen behalve van de media en maar schuilen achter de drukte van post NL. Op 27 november ook meteen een verzend bevestiging gekregen maar nog geen track en trace. Klanten service via de chat duurt heel lang voordat ze reageren en komen niet met een oplossing. Nu 7 december nog steeds geen product en geen oplossing. Tenzij er een gepaste oplossing komt geen webshop media markt meer voor mij wat een teleurstelling voor zo'n gerenommeerd bedrijf.

Kimberly 06-12-2020

Ik ging met mn oma naar de winkel om een nieuwe telefoon uit te zoeken voor haar dochter. Ze werd goed ontvangen en geholpen
Omdat ze er niet zoveel van snapt werd ook alles mij uitgelegd voor her geval het niet meer lukt. Super gedaan !

Richard Griever 06-12-2020

De winkel en webshop geeft voldoende keus voor de wensen van een klant. Overzichtelijk en snel is de juiste informatie beschikbaar en te lezen die je nodig hebt.
Ook zijn er regelmatig mooie acties van verschillende producten.
Regelmatig even checken levert je dan ook regelmatig een lagere prijs van het product op.

Rudie mauriks 06-12-2020

Heel veel keus en goede prijs kwaliteit verhouding.
Minpuntje dat sommige personeelsleden niet de benodigde kennis in huis hebben om te adviseren

Ferdi Maks 06-12-2020

Ik heb een kooktoestel met oven gekocht die nog geen jaar oud is en de oven is kapot gegaan in mei dus valt nog binnen de garantie. Alleen is het onmogelijk lijkt om geholpen te worden door de mediamarkt klantenservice. Na vele meldingen, emails, telefoontjes is de oven na 6 maanden nog steeds kapot en ben ik op geen enkele manier geholpen. Steeds worden er fouten gemaakt door de mediamarkt maar met een oplossing komen lukt ze niet. Ik zal niks meer aanschaffen bij de mediamarkt.

Helmatijssen 06-12-2020

Was heel blij met vriedelijke verkoper en kreeg goed advies over mijn aan teschaffen ipaid

Allama 06-12-2020

Goed service vriendelijk mensen snel bezorgd naar huis tevreden over producten

Petera 06-12-2020

Ik heb afgelopen vrijdag een friteuse gekocht bij de Mediamarkt in Assen. Ik ben zeer tevreden over het vakkundig advies wat ik kreeg. Bijzondere dank aan de verkoper.

Eric 06-12-2020

Goede persoonlijke service, waarbij artikel is opgezocht en ik daarover ben terug gebeld.
Dat noem ik pas goede service!

Harrie 06-12-2020

Goed geholpen, door de medewerker geadviseerd en op het juiste spoor gezet.