MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Paul Papendorp 10-12-2020

Winkel makkelijk bereikbaar, gratis parkeren, eerste paar uur. Winkel is recent verbouwd qua indeling, heel overzichtelijk. Personeele ervaring: veel jonge bediening naast wat ouderen maar altijd vriendelijk en met kennis. Geven goed advies: keam bijv binnen voor een tel samsung S10 ging weg met S20 omdat verkoper vertelde, die is heel scherp geprijsd nu en 100,- retour van Samsung zelf.
Ben klant, blijf klant. Gisteren sd card gekocht, wilde 64GB maar ging weg na advies met 128GB.

TJM Janssen 10-12-2020

We wilden graag een vriezer hebben. Deze was tijdens Black Friday volledig uitverkocht. Er waren alleen nog een paar showmodellen over.
MM Zwolle was bereid om die van hun te verkopen. De verkoop werd gisteren soepel geregeld. Morgen wordt hij bezorgd.

Martin 10-12-2020

Ik koop altijd mijn electronica bij media markt omdat je er goed geholpen wordt door deskundige medewerkers en als er iets niet goed is wordt het zonder meer omgeruild. Perfecte service.

Tiny Wiegman 10-12-2020

de winkel is goed ingericht i.v.m. corona. gemakkelijk via de site artikel kunnen bestelellen en alleen maar langs de servicebalie om het artikel af te halen en te betalen. reuze handig

R 09-12-2020

Goede hulp bij de aankoop van Spiderman Miles Morales (Ultimate edition) en pre-order van de PS5. Helaas doet de website wel raar en wil niet de aankopen op mijn account laten zien ondanks dat deze wel gekoppeld zijn doormiddel van mijn club pas. Vandaag dus nog een keer langs geweest maar helaas niet een concreet, helpend antwoord gekregen.

Wendy 09-12-2020

Vandaag een tablet met screenprotector gekocht goed geholpen en screen erop laten maken. Netjes en snel geholpen. Uitleg van een paar tablets gekregen en uiteindelijk deze gekozen omdat hij niet duur was en geschikt voor mijn dochter om spelletjes erop te spelen.

Michel Goessens 09-12-2020

Vriendelijke ontvangst bij entree. Snelle hulp op afdeling en goede advies voor keuze te maken

Tyrone Copier 09-12-2020

Goed ingerichte winkel waarin alles goed en snel te vinden was. Zeer tevreden met de service en expertise in de winkel.

Ron 09-12-2020

Veel kennis van de medewerker over een Nintendo switch. De jongen was trouwens ook uiterst vriendelijk.

Verhoef 09-12-2020

Eigenlijk is de MediaMarkt die 1 niet eens waard. Wij hebben een telefoon online besteld met korting in het zwart. Maar kregen de verkeerde geleverd, namelijk wit.
Heen en weer gebeld met de klantenservice, maar wordt je van het kastje naar de muur gestuurd! Nu moeten wij 60 euro meer betalen voor de zwarte telefoon die wij besteld hebben, door een fout van MediaMarkt! Belachelijk!
Ik raad deze winkels dan ook af en helemaal niet online bestellen!!
PetraGreven 10-12-2020

Hoi Verhoef, kun je me zeggen hoe je de klantenservice telefonisch bereikt hebt? ik krijg niemand te pakken, wordt telkens naar de chat doorgestuurd.. gr Petra

Rob 09-12-2020

Verkoper Tom geeft deskundig en gericht advies (betreft 1-persoonshuishouden) over Philips Air Fryer.
Verder vroeg hij mij, op een prettige manier, de 1,5 meter in acht te nemen. Men kan dit bij aardige mensen wel eens vergeten waarvoor excuus. Ga hem

Massimo Monacelli 09-12-2020

It's big enough, prices are good, people working are helpful, big assortment.

Aveo09 08-12-2020

Vriendelijk en adviserend geholpen doorvoede verkoper. Ook nog vakkundig. SUPER

Karel 08-12-2020

Ik werd deskundig en vriendelijk te woord gestaan en het maakte niet uit dat het maar om een klein, laaggeprijsd artikel ging.

Recep 08-12-2020

Ik heb nog nooit zon amateurisch bedrijf meegemaakt, z’on slechte service! Fout op fouten worden gemaakt! Ik zit al 2 weken elke dag te bellen met call-house van mediamarkt klantenservice en appen tegen een robot. Elke keer gaat het verkeerd, keer op keer. Hoe moeilijk kan het zijn om een bestelling retourneren!!!!!!! Wat een bedrijf! Geen woorden meer.

Jan van Duijn 08-12-2020

Duidelijke uitleg.
Mogelijkheid om te vergelijken.
Prettige dat Mediamarkt ook een eigen keuze geeft.
Prijstechnisch groot pluspunt

Maarten 08-12-2020

Online een Ring deurbel gekocht, maar blijkbaar wilde die niet verbinden met internet, wel met wifi maar daarna niet met internet. Gelukkig kreeg ik zo een nieuwe mee bij de lokale mediamarkt en die deed het wel. Top service! En fijne prijsjes

Henry 08-12-2020

Ben zeer te vrede, groot assortiment
Klantvriendelijk geholpen, dit is mijn winkel.
Ik ben toch niet gek!!!

Naomi 08-12-2020

Super goed geholpen, eerst met het uitzoeken. Prijs vergelijken en prijs weten van een product alles goed geregeld omtrent het corona virus. Vervolgens super netjes, lief en geduldig geholpen bij de kassa (waar ik met een verkeerde pas stond).

Elisa 08-12-2020

Aardig, behulpzaam en representatief personeel, ook goed herkenbaar in de winkel.

Chevypiraat 08-12-2020

De winkel heeft een goede voorraad en een eerlijke prijs voor het aangeschafte artikel.

Jan 08-12-2020

Het is makkelijk shoppen op de site , in de winkel tijdens het afhalen van het product zeer vriendelijk geholpen.

Robert 08-12-2020

Leuke nette winkel.
Alleen heel irritant dat je meerdere keren word aangesproken om van internet of gas/licht leverancier te wisselen.
dit gebeurt heel opdringerig en blijven maar doorgaan. lijken net van die mensen die je via de telefoon dingen proberen te verkopen. voelde heel onprettig. ik kom daar om een iets te kopen niet om van internet of gas/licht leverancier te switchen!!!!!

Benno 08-12-2020

Slechte service, op 24 oktober mijn koffiemachine ter reparatie aangeboden. Op 11 november kon ik de machine weer ophalen. Bleek dat ze de machine niet goed hadden verpakt waardoor er transportschade was ontstaan. Machine dus niet meegenomen maar weer naar de reparateur. Op 16 november kwam de machine pas aan bij de reparateur. Waarom 5 dagen later? Op zaterdag 5 december lees ik dat mijn machine wederom naar een reparateur was gestuurd. Ik ben hiervan niet op de hoogte gesteld, ik moest er zelf achter komen. Blijkt op 3 december een foto te zijn toegevoegd waarop te zien was dat aan de onderzijde een poot was afgebroken. is dus gebeurd bij de reparateur. Ik ben gelijk naar Mediamarkt in Duiven gereden en aldaar werd gezegd dat een onderdeel was besteld en dat het weer 10 dagen zou kunnen duren. Ik ben boos geworden en gezegd dat ik dat niet accepteer.
Al die tijd zit ik dus zonder koffieapparaat. En een apparaat kopen als tijdelijke oplossing gaat mij te ver. Nu blijkt dat ik een vervangende machine kon krijgen terwijl mij bij het inleveren van mijn machine werd gezegd dat dit niet kon.
Vanaf vandaag staat mijn machine bij het logistiek centrum. Ik zal vandaag gebeld worden om duidelijke afspraken te maken omdat ik het apparaat zo snel mogelijk terug wil hebben en niet ga wachten op een transportmoment dat hen uitkomt. Ik ben al te lang aan het lijntje gehouden.
Ik vind dit zeer slechte service van een winkelketen van dit formaat.
Voor mij geen mediamarkt meer. Klant kwijt.

Justyna Cz. 08-12-2020

Het grootste assortiment in de omgeving. Altijd leuke service in de winkel. Op de afdeling kleine huishoudelijke apparaten vroeg ik om hulp bij het kiezen van een scheermes. Ik heb hulp en advies gekregen. Geen wachtrijen bij de kassa door het grote aantal openstaande bureaus. En een groot pluspunt voor lidmaatschap van MediaMarkt! Ik krijg altijd een elektronische factuur, dus ik hoef me geen zorgen te maken als ik de papieren versie van de bon kwijtraak. En nog belangrijker - de man is in de wolken met de machine!