MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Rene 12-12-2020

Zoals altijd prima geholpen. Goed advies goede prijzen. Een winkel waar ik altijd terugkomp

Thalia 11-12-2020

Fijne winkel om naartoe te gaan. Goede service, je wordt er prettig geholpen. Er word met je meegedacht naar eventuele andere opties voor producten. Ruime keuze aan artikelen.

Ahmed Barakat 11-12-2020

I really like to shop with Media Markt, all I need there, staff very polite and speaking Dutch and English fluently, sections organized which makes it easy when you're looking for any item

Wilma van Dieijen 11-12-2020

Geweldig en heel behulpzaam en veel keuzes. En de prijzen zijn goed betaalbaar

Woortman 11-12-2020

Mooie winkel en je wordt goed geholpen en er is veel keuzes altijd vriendelijk personeel

Dijkstra 11-12-2020

Na een splinternieuwe TV besteld te hebben, bleek deze een aantal mankementen te bezitten. Gelijk klantenservice gebeld dat de voorkeur lag bij een ruilopdracht. Na heel veel uren bellen verder werd de tv dan uiteindelijk opgehaald, maar die nieuwe tv kwam maar steeds niet. De defecte tv was volgens Mediamarkt nog helemaal niet geretourneerd/opgehaald door de vervoerder en zij konden dus niet eerder een nieuwe opsturen. Om een lang verhaal kort te houden:

- Mediamarkt wees de vinger naar hun vervoerder Firstlogistics en vice versa.

- Mediamarkt heeft meerdere malen beloofd ons terug te bellen dan wel mailen, maar dit is tot de dag van vandaag nooit gebeurd.

- Meerdere dagen vrij gevraagd voor een levering die uiteindelijk steeds opnieuw maar niet kwam. Dit door vele foutief verzonden e-mails.

- Niemand die ons kon helpen, zowel in de winkel als bij de klantenservice via de telefoon kon niemand ons informatie geven over de gehele situatie. Fysieke winkels verklaarden niets te maken te hebben met online gemaakte bestellingen en de online klantenservice verwees ons naar de fysieke winkels. Van het kastje naar de muur verhaal.

- 7 dagen zonder televisie en geen enkele vorm van informatie krijgen over wanneer de nieuwe komt.

Daarnaast ellenlange e-mails gestuurd met een situatieschets en natuurlijk alle ongenoegen. Deze zijn totaal genegeerd en nooit beantwoord.

Tot de dag van vandaag nog steeds in afwachting op onze televisie, waarvoor wij betaald hebben.

Dit was voor mij dus de eerste en allerlaatste keer dat ik wat bij de Mediamarkt bestel.

Dennis Dooijenburg 11-12-2020

Deze shop is handig en uitgebreid. Mijn bestelling is goed en op tijd gegaan. Kortom prima in orde👍

Bep kruithof 11-12-2020

Goede service vriendelijke mensen en fijne winkels en altijd goed geholpen

Angela van Zuijlen 11-12-2020

Ik zou deze winkel aanbevelen omdat toen ik op zoek was naar mijn product ik opgemerkt werd door een verkoper. Dus hoefde ik zelf niet naar iemand te zoeken. Ik ben vriendelijk geholpen en hij nam alle tijd voor me door verschillende producten te laten zien en zo de voor en nadelen van de verschillende producten te vertellen. Met af en toe humor tussen door erg prettig. Dat betekend dat er in de winkel een fijne sfeer hangt onder het personeel. Ook werd me geadviseerd om online de andere producten te bestellen zodat ik korting kon krijgen. Er wordt dus met je mee gedacht. Super fijn. Ik geeft geen 10 omdat er altijd iets te verbeteren valt maar dat kan ik nu even niet bedenken.

Sven Verhoeven 11-12-2020

Fijne winkel. Ik kom vaak producten bekijken die ik wens of wil aanschaffen. Hoewel ze niet altijd de goedkoopste zijn vind ik de service en productadvies wel erg prettig. Je kunt online helemaal los gaan op productvideo's etc. Maar persoonlijk advies overstijgt dit. Vandaar koop ik ook het liefste.

Sada 11-12-2020

Ik heb bij media markt een computer en tv.
Personeel heeft goed geholpen en gekocht wat ik wou. Ik ben heel tevreden . klant vriendelijk en goed procdukten.

Sas 11-12-2020

Ik heb op 24 januari airpods online besteld deze zijn nog steeds niet geleverd bij de track en trace staat dat ze ook nog niet bij postnl zijn aangekomen en als ik de klantenservice bel zeggen ze dat ze niks kunnen doen behalve er een incident van maken en ik heb hier verder ook niks van gehoord.

Gerrit 11-12-2020

Gisteren op zoek naar een tado radiatorthermostaat en direct de eerste de beste toevallig de supervisor er naar gevraagd en er werd direct iemand voor geregeld om mij erheen te brengen.
Na afloop wederom de vraag of het gelukt was en doet ook nog navraag bij collega of er een abonnement aan vast zat of niet.
Zeer hartelijk persoon.

Jason 11-12-2020

Het is een hele grote winkel met veel keuze van producten en het personeel is altijd heel vriendelijk en je wordt ook geholpen waar het nodig is

Mark Luitjens 11-12-2020

Altijd zeer vrolijke en behulpzame medewerkers en klant gericht. En een ruim assortiment.

rene 10-12-2020

makkelijk te bereiken, niet druk, duidelijke route ivm corona! Snel geholpen, goede service!

Theo Bernhard 10-12-2020

Ik heb heel goede ervaringen met MediaMarkt. Dan hoef ik niet langer na te denken: Als ik naar MediaMarkt ga word ik prima geholpen en krijg ik wat ik hebben wil / bij mij past. Volmaakt zijn ze niet, maar een 9 vind ik niet te hoog.

Oedske 10-12-2020

Ik had veel problemen met het overstappen naar Lebara. Daar heeft x mij erg goed mee geholpen . Hij was erg vriendelijk en rustig. Ik vond het zo erg dat het niet goed ging dus even weer naar Media Markt.

Bergraaf 10-12-2020

Na een misverstand met de verkoper witgoed afdeling Dordrecht, over de levering van het artikel, is er met een service gerichte aanpak, gezorgd voor een goede en tevreden oplossing.

Bianca van der pol 10-12-2020

Ik wil graag mediamarkt Amersfoort een groot compliment geven zeer nette winkel vriendelijk personeel en zeer behulpzame als ze het niet wisten haalde ze er iemand bij. Ze hadden de tijd voor je beantwoorden netjes je vragen en dachten met je mee over dingen Alles rondom corona was netjes geregeld voor mensen die geen mondkapje hadden kon je er daar één pakken

Bianca van der pol 10-12-2020

Ik ben in twee dagen tijd diverse keren geweest om wat te kopen en dingen te laten installeren niets was te veel alles werd duidelijk uit gelegd al het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

CvdB 10-12-2020

Goede Corona maatregelen,80% alcohol om je handen te desinfecteren.Verkoper zei netjes dat hij van het product niet zoveel kennis had maar dat was voor niet zo’n probleem omdat we dit thuis hadden uitgezocht. Toen de factuur uitgeprint was vroeg hij netjes of de prijs wel klopte. Dit had hij niet verwacht..Prijs klopte wel ..Wij zijn blij met de aankoop.

Jos Wetzer 10-12-2020

Uitstekend geholpen. Ik had zelf al wat voorwerk gedaan. Echter werd ik geadviseerd om toch een ander type te kopen dat zelfs nog goedkoper is. Winkel is ook prima te bereiken. Parkeren voor de deur.

Ubeydullah 10-12-2020

Ik vind media markt medewerkers heel vriendelijk heel lief. Mijn favoriete winkels ia altijd de media markt.

Irene 10-12-2020

Alle hulp gekregen met het aanschaffen van een laptop. Ondanks de drukte, hadden ze alle tijd voor ons. Jammer dat ze niet hadden verteld dat we na de eerste keer op starten het programma nog niet zou werken. Dat was even zoeken. Nadat we hadden afgesloten, kwam de update pas binnen.