MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Anita 15-12-2020

Goede winkel, fijn personeel, goed geholpen. Vanwege het ruime assortiment winkel ik graag hier en heb je geen andere winkel nodig. Ik slaag hier altijd. Top winkel en goede je service

Jurgen 14-12-2020

Weer goed geadviseerd, snel geholpen. Printer voor thuis en koptelefoon voor onze zoon . Parkeren , goed geregeld.

E.p.g.van Deudekom 14-12-2020

Goede service vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding ruime sortering.

Wendy Holthuis 14-12-2020

Vandaag een wekkerradio gekocht. Ve keus hierin. Goede service, goede hulp gekregen. Productkennis goed. In diverse prijs klasses te verkrijgen dus voor ieder wat wils

Claudia 14-12-2020

Zeer fijne winkel en medewerkers, ondanks de extreme drukte nemen ze toch de tijd voor je en denken met je mee!

Kayjay 14-12-2020

Ik vind het fijn om in de winkel t kopen dus is goed personeel een must.
De site is overzichtelijk.

Frank 14-12-2020

Zoals altijd word ik goed geholpen dus zo door blijven gaan media markt helemaal top

Riaz 14-12-2020

Good store with lots of inventory.
We always find the product we want.
Good and friendly customer service.
No language barrier as they are affluent in English also.

HJ 14-12-2020

Ik koop niets meer bij de Mediamarkt. Vrijdag 27 november een racestuur van Thrustmaster besteld (350 euro). Vervolgens kreeg ik dinsdag 2 december een mail dat het pakket bezorgd was, maar niets ontvangen (iets mis gegaan bij PostNL, terug gestuurd naar het magazijn). Ondertussen al meer dan 10 keer gebeld, elke keer zeggen ze weer dat ik nog eventjes moet afwachten. De ene keer zeggen ze dat ze een onderzoek gaan starten en dan weer dat hij binnen 2 dagen wordt verzonden. Slaat helemaal nergens op, het is nu al maandag 14 december en heb nog steeds niets binnen en heb nog niet meer informatie gehad van de mediamarkt dan op de dag dat hij bezorgd zou worden en ze het onderzoek zouden starten (zou uiterlijk 7 dagen duren). Enorm slechte service en ik raad het sterk af om hier iets te kopen.

Deann 14-12-2020

Werkelijk een waardeloze service bij de mediamarkt. Ik heb een bestelling geplaatst op 19 november en daarvoor een voucher ingeleverd met een bestelwaarde. Eerst kreeg ik nog netjes een bestelbevestiging en leek alles geregeld. Even later kreeg ik een annulering via de mail, het product was niet meer leverbaar. Tot zo ver nog niks aan de hand, maar ik verwacht natuurlijk dat ik de waarde van de voucher terug krijg, dit was een slechte aanname van mij. Na meerder keren mailcontact, uren in de wacht via de telefoon, pogingen via de chat (waar niemand op reageert van Mediamarkt) heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds geen waarde terug gekregen van deze voucher! Er is mij meerder keren beloofd dat ik deze zou ontvangen, per mail en per telefoon, maar deze mensen krijgen niks geregeld. Hoe moeilijk is het om iemand een voucher van X bedrag te geven, wanneer ze zelf het product annuleren!? Ze hebben leuke prijsjes, maar ik snap ook wel waarom, aangezien ze flink besparen op de klantenservice, die echt nog niet eens 1 ster verdient. Ik hoop dat ik ooit nog wat te horen krijg van ze en dat ik misschien wel voor het einde van het jaar deze voucher ga ontvangen. Voor nu ga ik in elk geval niet meer naar de Mediamarkt!

Jeroen P 14-12-2020

Zeer aardige verkoper die weet waar hij over praat. Hij heeft een heel goed advies gegeven over de soundbar die wij bij de mediamarkt hebben gekocht in Groningen aan de sontweg. Zeer tevreden

Carl 13-12-2020

Prima geholpen door een Media Markt medewerker. Waarmee wij een goede keuze konden maken.

Herman S 13-12-2020

De jongeman die mij hielp was zeer ter zake kundig en heeft al mijn vragen duidelijk beantwoord. Daardoor heb ik een goede keuze kunnen maken.

Ontevredenklant 13-12-2020

Slechte service. Als klant ben je blijkbaar een nummer en wordt je in het grote geheel niet gehoord. Lang gewacht, nog niets geen terugkoppeling over mijn ingediende klacht.

Montana 13-12-2020

Mediamarkt Hoofddorp heeft wat mij betreft altijd alles op voorraad, ik kan er altijd slagen, geen gedoe. Halen die handel, afrekenen en weg. Sony Bluetooth hoofdtelefoon gekocht, super kwaliteit, mooie prijs en volop op voorraad.

Erik 13-12-2020

De mediamarkt is wel bij iedereen bekend maar deze is gewoon makkelijk te bereiken en alles is op 1 verdieping.

M.K 13-12-2020

Ondanks Corona moest ik naar de winkel maar er is goed rekening gehouden met het virus en vond het fijn winkelen. Duidelijke strepen en maatregelen

jc.nijsten 13-12-2020

Voorraadopgave shop is niet altijd up-to-date. Contact via Whatsapp is omslachtig, tijdrovend en leidt vaak tot geen resultaat. Bij opvragen leveringsinfo wordt er standaard op info.bandje (nog altijd) verwezen naar vertragingen a.g.v. black vrijdag. Dit is echter al meer dan 14 dagen geleden!

Zuijdweg Elena 13-12-2020

Everything in order, but not enough workers. To some products is missing the price.

Anoniem 13-12-2020

Fijn product, je weet wat je koopt. En het was heel goed geregeld in de winkel

Chantal van Dijk 13-12-2020

Hele leuke spullen niet te duur fijne winkel om te zijn wordt altijd goed geholpen

Frans van Gils 13-12-2020

Bezoek aan Mediamarkt Tilburg. Prima geholpen door een personeelslid dat goed heel behulpzaam was.

Erwin 13-12-2020

Nadat ik een dure Siemens koffieautomaat van 700 euro had gekocht in de winkel kom ik thuis blijkt dat dat ding gebruikt te zijn.
Hij zat vol met koffiebonen, was overal nat en er zat koffieprut in de doos. Daarnaast was hij ook nog eens beschadigd.
Ik heb gelijk gebeld met de klantenservice. Toen kreeg ik de vraag "of ik de aankoop wel in de winkel had gecontroleerd" alsof ik er vanuit moet gaan dat het product die in de doos in de winkel niet goed zou kunnen zijn!

Vervolgens moest ik terug naar de winkel komen. Daar aangekomen kreeg ik de melding dat ik in de winkel een ander moest uitzoeken. Dezelfde was niet meer leverbaar. Ik heb gevraagd voor een passende alternatief. Ik kreeg de melding dat ik daarvoor maar bij de afdeling moest zijn. Toen ik daar om hulp heb gevraagd en heb aangegeven dat ik dit een zeer slechte zaak vind en een passende alternatief wilde, kreeg ik alleen maar de melding, dat ik zelf er één moest gaan uitzoeken en anders mijn geld terug moest vragen bij de kassa.

Totale desinteresse van het winkel personeel en geen enkel schaamte of empathie. Dat zo iets verkocht kan worden en vervolgens zo laks met deze klacht wordt om gegaan is om te schamen. Ik heb mijn geld terug gevraagd en heb ergens anders een koffie automaat gekocht.

Hele slechte service.

Amir 13-12-2020

Ik heb hem eindelijk kunnen bemachtigen. Volgens mij met de 3e levering. Ben er heel tevreden mee. Hij is super snel met opstarten. Alles ziet er beter uit en loopt soepeler. Ik heb natuurlijk ook een ps5 ready tv. Beide van Sony dus hahah. Ik ga voorlopig niks meer upgraden. #Broke #2020 ondanks het vervelende jaar. Heb ik toch iets goeds gekregen/gekocht 👀

Johanenpaula 13-12-2020

Goede winkel, alles wat we nodig hadden was ruim op voorraad (eerst online gecheckt) . En ondanks dat we een grapje maakte over 10%korting ivm de hoeveelheid producten die we hadden kregen we zomaar wat extras van de medewerker mee. Verder werdt er goed meegedacht over zaken waar we thuis nog niet aan gedacht hadden.