MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Marc 28-12-2020

de klantenservice is niet klant gericht.

Ik wil een product terug sturen en dat lukt niet via de pagina. (Bestelnummer en artikel niet te vinden)
dan moet je via de chat dit proberen te regelen.

Nu wordt er al snel aangegeven dat het druk is (en dat snap ik) en of ik geduld hebt.

Ik ben al vanaf 0922 bezig en het is nu 1528 en ben nog geen stap verder.
Heb nog niemand gesproken en de chat wordt er elke keer uitgegooid.
Dit duurt allemaal veel te lang en door dit soort onzin dingen raak je klanten kwijt.

Wim 26-12-2020

Voor je bij deze (gigant)gaat bestellen wil ik je waarschuwen voor het volgende volgens de site is een product op voorraad en online beschikbaar je kan hem dus bestellen en ook betalen daarna krijg je vrolijk de volgende dag een annulering van je product omdat het niet op voorraad is maar als je dan op de site kijkt staat hij nog steeds op beschikbaar en online verkrijgbaar je kan hem ook gewoon weer bestellen en betalen om vervolgens weer een annulering te krijgen bij andere webwinkels is dit wel goed geregeld en kan je iets wat er niet is en niet bestellen maar zeker niet betalen.
Het kwalijke aan deze media markt is dat ze en bijna onmogelijk te bereiken zijn en de virtuele mail maar een paar antwoorden en vragen kent waardoor je minimaal 7dagen op je geld moet wachten en dus nergens iets anders kan kopen want media markt beschikt onterecht over je geld en ja mocht het je toch lukken om via omwegen een media markt te bereiken vertellen ze je gewoon doodleuk dat dit bekend is en dat je maar geduld moet hebben wanneer je je geld terug krijgt.
Dus ik vind bestel dus niet bij media markt maar bij een andere site ook al is het daar niet op voorraad vaak heb je het toch nog sneller en je hoeft niet achter je geld aan.

Tessy 26-12-2020

Jullie zeggen reserveer en binnen 15min ligt het klaar in de winkel .
Bevestiging gekregen dat het klaarligt dus rijden nr oostakker vr af te halen ,krijgen we daar te horen dat het artikel niet meer op voorraad is??!! Waarom bevestigen jullie dan?? Misleidende reclame!!!
Jullie zijn amateurs in mijn ogen !

Gert Van Duinen jr 25-12-2020

Vestiging Rotterdam binnenwegplein beloofd veel maar komt na 5 weken wachten , langs gaan, 4 x bellen met klantenservice, waar de belastingdienst het nog beter bij doet, 0,00 niets na. Echt ongelofelijk in deze tijd. Domingo: waar is de tijd van de rode loper uitrollen en afstoffen die klanten??

Jolanda 24-12-2020

In deze moeilijke tijd verleent MediaMarkt Amsterdam Centrum prima service. Dat is toch top!!!

Deler Abdulkarim 24-12-2020

7 dagen geleden heb ik een koffieapparaat voor mijn pleegvader besteld, voor zijn verjaardag. Er was wel een bestelling nummer, maar geen bevestiging e-mail. Na verschillende pogingen via live chat en Facebook, kreeg ik echt geen gehoor. Nu heb ik een e-mail naar de klantenservice gestuurd om te vragen, waar mijn bestelling gebleven is. Gelukkig kreeg ik dit keer wel een bevestiging dat mijn e-mail in goede orde ontvangen en ze streven ernaar om mij binnen 7 dagen te beantwoorden. Morgen is mijn pleegvader jarig. Er is geen koffieapparaat en er is geen antwoord op mijn vraag. Ik vind dit echt een slechte zaak.

Luciënne Oosting-Loupias 24-12-2020

We zijn geweest voor een nieuwe stofzuiger de eerstr keer om te kijkem welke wr werden goed geholpen wilden nog nafrnken welke we wilden na een paar dagen terug om hem te kopen hrlaad niet in voorraad weer een paar dagen gewacht en weer gegaan het leuke was dat de verkoper ons nog herkende je voelt je dan in elk geval geen nummer fijne winkel

Mirjam 24-12-2020

Top service van Media Markt Almere. Gisterenavond besteld en vanochtend persoonlijk door een medewerker van MM Almere de bestelling ontvangen inclusief een handgeschreven bedankkaart.

Tatiana 24-12-2020

Ik geef een 1 omdat er geen 0 staat. Slechte service.
Nieuwe wasmachine gekocht, kapotte/ gebruikt gekregen.
Na 4 dagen hebben ze het niks meer laten weten om de kapotte wasmachine te komen ophalen.
Lekker dan zit je met een kapotte wasmachine voor de kerstdagen in je woonkamer.
Zonder enig idee wanneer ze zullen komen om het optehalen, zodat ik mijn geld retour krijg om een nieuwe te kunnen kopen.
Zwaar ontevreden over media markt.

P.gutjens 24-12-2020

Kado besteld. Zou gelevert zijn. Niks ontvangen. Mail en bel met hun resultaat niks. Geld kwijt. Koopr er nooit meer wat.

Wesleyh 23-12-2020

Echt top dat mediamarkt ervoor gezorgt heeft dat ik binne 2,5 uur na bestelling mijn producten in huis had... Ivm de corona gekte is dit echt heel top geregeld!

Gwen 23-12-2020

Je word goed geholpen en je krijgt ook goed advies of informatie over het product die je wilt.

Harm 23-12-2020

Ik heb 3 Airpods pro gekocht bij Mediamarkt op 27 november als mooi cadeau voor Sinterklaas. Moet lukken zou je zeggen. Maar nee niks. Geen mail geen track en trace niks. Gebeld en het zou in orde worden gebracht. Maar Sint gingen ze niet meer redden. Nou dan maar voor kerst bewaard.... het is nu de 23ste december 2020 en tig mails en 3 uur telefoongesprekken verder maar zij laten niets weten. Onbeschoft gewoon. Vorige dag kreeg ik gewoon een mail dat ik maar even geduld moest hebben. Dat was de limit. Nu politie aangifte gedaan

Werner 22-12-2020

Zojuist een xbox controller willen bestellen, jammer genoeg liep de site steeds vast met als gevolg mijn bestelling niet in orde kunnen maken...
Na 4 x te hebben geprobeert de controller maar bij Microsoft besteld...

Ronald. 22-12-2020

overzichtelijke site om producten aan te schaffen, snelle levering in prima staat.

Camiel 22-12-2020

Het is een top winkel jammer dat de prijzen zo snel worden aangepast maar daarna word het geld terug gestuurd wat het artikel goedkoper maakte dus prima super nette winkels en mooi ingericht

Bert 22-12-2020

Bestelling niet geleverd.
Klantenservice niet vriendelijk.
Moet wachten op onderzoek van PostNL (3weken).
Terug betalen doen ze niet.

Richard 21-12-2020

Door Corona niet naar de winkel kunnen gaan en voor de zekerheid heb ik gebeld voor een vaatwasser. Liep allemaal goed, ik werd prima geïnformeerd en het werd snel geregeld. Ook een snelle levering kon nog gerealiseerd worden. Top!!

Vincent 21-12-2020

Elektronisch product voldeed aan verwachtingen.
Voor de rest altijd prettig winkelen bij de mediamarkt

Ron Kagenaar 21-12-2020

Ik plaats een bestelling voor een krups ea8108 en natuurlijk gelijk betaald via ideal want dat moet krijg de volgende dag een mail dat hij geannuleerd is omdat hij niet meer op voorraad is maar op de site nog volop leverbaar staat er vreemd ook de telefoniste vertelde dat hij niet voorradig meer is maar je geld terug krijgen duurt 7 werkdagen wel mooi van Media Markt als 1000 mensen het toestel bestellen á 237,15 euro is lekker verdienen zo en als de advertentie nog een aantal dagen blijft staan op de site en men blijft bestellen dan wordt er lekker verdiend op deze manier.
Ronkagenaar 22-12-2020

22-12-2020 Advertentie staat nog steeds op de site ook na telefonisch contact niet gewijzigd dus en maar geld innen op iets wat niet geleverd kan worden schandalig.

Ronkagenaar 22-12-2020

Wendy 20-12-2020

Waardeloze service niet te bereiken sturen product op maar heb nog geen bon gehad
Tel wordt in de voortuin gelegd
Terwijl ik niet thuis was
Als je eindelijk eens een telefoniste aan de tel krijgt weet die het ook niet
Bellen niet terug nooit meer

Alex 20-12-2020

De service echt geweldig, ze doen echt hun best. Ze doen ook hun best om zo min mogelijke wachttijden te krijgen en niet altijd lukt dat maar ze doen hun best. Bezorgers ook echt super vriendelijk en enorm enthousiast. 10/10,zeker aanbevolen!

Marco 19-12-2020

Ik heb vandaag een telefoon besteld en in deze tijd verwacht je een lange levertijd zoals ook aangegeven op de website. Daarom was de verassing extra groot, ik kreeg de telefoon al dezelfde dag dat ik hem besteld had, bezorgd door de Mediamarkt medewerkers zelf! Top service in deze tijd!

Henry 19-12-2020

Goed geholpen vriendelijke personeel ondanks Corona. De winkel is goed te bereiken gratis parkeren de eerste twee uur.

Patricia de Bock 19-12-2020

Werknemers moeten wat meer ervaring opdoen voor sommige producten want wij waren geholpen door iemand die eigenlijk geen ervaring had