MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Arjan 02-01-2021

Op 15 november een televisie aangeschaft inclusief montage.
Helaas bleek de muurbeugel te ontbreken waardoor de monteur de televisie niet op kon hangen. Kan gebeuren natuurlijk, maar tot op heden na veelvuldig contact van mijn kant geen enkele oplossing van Mediamarkt. Wat een waardeloze winkel!

Jo 02-01-2021

Wat een enorme slechte service. 23 november 2020 iets besteld. Nog niets ontvangen, geen product, geen antwoord op terugbelverzoek, geen antwoord op mail = enkel irritatie, €600 lager banksaldo en geen kado op pakjesavond en nog steeds niet op kerstavond......

David 01-01-2021

Waardeloos. Ik wacht al 2 dagen langer dan is aangegeven. Als ik met Mediamarkt in contact wil komen, dan is dit helaas zo goed als onmogelijk. Ik heb een goede 30min aan de lijn gehangen zonder resultaat en via de chats krijg ik al helemaal geen zinnig antwoord van de bots. Als ze nou gewoon iets laten weten per mail dat het wat langer duurt, dan vind ik dat helemaal prima. Maar dit is echt niet aan te raden.

Joyce 31-12-2020

Gisteren een bestelling geplaatst, levertijd 2 tot 3 dagen artikel is op voorraad. Vandaag ontvang ik een mail dat de order geannuleerd is omdat het artikel niet op voorraad is. De € 965 die ik met iDeal heb betaald ontvang ik na pas na 5 tot 7 werkdagen retour, schandalig! Na telefonisch contact met de klantenservice van media markt (20 minuten in de wachtrij) blijkt er geen andere mogelijkheid dan gewoon afwachten tot Media Markt mijn gegijzelde geld weer terugbetaald zodat ik mijn bestelling elders kan plaatsen. Als ik enige tijd later weer op de website kijk is het apparaat weer leverbaar maar is de prijs aangepast van € 965 naar € 1545. Ik bel met media markt om de order alsnog door te laten gaan, dit is niet mogelijk. Het zou media markt sieren mij alsnog het apparaat voor € 965 te leveren maar voorlopig krijgt media markt van mij een dikke 1.

Lisette Hofman 31-12-2020

Mijn dochter had AppleAirPods besteld en die zijn gisteren geleverd. Helaas zaten er geen Apple AirPods in het doosje, maar helemaal niets behalve een factuur en een folder. Nu al vanaf gisteren aan het bellen met de MediaMarkt. Alleen maar een nummer gekregen van d klantenservice, die kunnen niets doen en zeggen een intern onderzoek op te starten. Bij d tweede keer bellen zouden we door deze afdeling teruggebeld worden. Helaas niets maarden ook NIETS gehoord. Ik zou verwachten dat MediaMarkt in deze gevallen zsm met een oplossing komt of in ieder geval contact opneemt. Ik vind het bijzonder dat zo’ n bedrijf met grote omzet hier mee wegkomt en zijn service niet op orde heeft.

FamilieR 31-12-2020

Wij zijn inmiddels 2x uit de chat gegooid. Jammer dat er verder geen enkele mogelijkheid is om contact met jullie op te nemen. Ook via de chat van Facebook krijg je een geautomatiseerd antwoord waarin gevraagd wordt je vraag anders te formuleren.

Ik heb net geprobeerd ring adventure van de Nintendo switch te bestellen. Deze was 69,99€ ik koos voor betalen en in het eindoverzicht staat dan ineens €79,99. Via mijn telefoon kijk ik op de website waar dan nog €69,99 staat en maak hier een screenshot van. Als ik doorklik staat er wederom dat ik €79,99 moet betalen. Ik snap dat jullie soms de prijzen aanpassen, maar ik vind dat niet eerlijk midden in een bestelproces.

zojuist ook de klantenservice gesproken. Na 20 minuten wachten werden we hier waardeloos geholpen door iemand die niet begreep wat we bedoelden, weinig vriendelijk was, geen initiatief toonden tot het voeren van een gesprek en komen tot een oplossing.

robert 31-12-2020

airflyer besteld maar bezorgd op verkeerd adres, als een huisnummer een toevoeging heeft zoals bij mij 74H en t wordt bezorgd op 74 vind ik dat een slechte zaak, voor t zelfde was t een tv.Wil daar niet meer te bestellen, Daar waar t bezorgd was dacht dat t een prijs was! moest hiervoor 10 min uitleg geven!

Lotte 30-12-2020

Top ervaring met mediamarkt Maastricht. Ondanks dat mijn tv niet meer gerepareerd kon worden, heeft X er alles aan gedaan om te helpen. Hij heeft zelfs toen het niet meer leek te kunnen, uit zichzelf er alles aan gedaan om het te regelen. Hierdoor kan ik nu weer super genieten van m’n mooie tv! Ik zeg bedankt voor deze super service en een topper!!

marco kluitmans 30-12-2020

vaak iets online besteld maar Mediamarkt spant de kroon met slechtste winkel.
vervoerder en winkel schuiven elkaar de schuld in de schoenen.
maar in die tijd heb ik al 2 avonden thuis gezeten voor nop.

Glenn 30-12-2020

Ten eerste is de klantenservice ontiegelijk slecht. Deze bestaat grotendeels uit een chatbot die alleen antwoord heeft op de meest simpele dingen. Als je echt hulp nodig hebt kun je wachten op een medewerker die je in de meeste gevallen nooit te spreken krijgt omdat het "druk" is. Dit is overigens alleen mogelijk op facebook en twitter, want op de officiële site verdwijnt de chatbox na een aantal minuten wachten. Een telefoonnummer of e-mail voor hulp is niet te vinden. Ten tweede is de bezorging ook niet goed gegaan. Heb een verkeerde versie van een product binnen gekregen. Ook de kosten en postbedrijf zijn over gelogen. Heb 4,99 moeten betalen i.p.v. 2,99 en is de bezorging gedaan door DHL i.p.v. PostNL. Pakketje te laat binnen gekomen, maar dat komt waarschijnlijk door DHL.

As 30-12-2020

Slecht bedrijf!komen afspraken niet na vandaag bestellen morgen thuis! Wat een grote onzin!!!ivm met Black day levering vertraagd!!

Anoniem 30-12-2020

De levering van de mediamarkt bezorg service is zeer slecht en word niet geleverd zoals beloofd.

IRD 30-12-2020

Rowenta stofzuiger online gekocht, tijdens de lockdown. Prima prijs, en volgende dag geleverd. Eenvoudig en snel aankoopproces.
Daarna ook twee headsets besteld die beiden als 'leverbaar' op de website stonden. Daarvan bleek er eentje toch niet leverbaar (welke dat was, werd niet helemaal duidelijk uit de email). Wel werd de andere headset binnen 2 dagen geleverd (week voor de kerst, dus dat viel niet tegen) en het geld voor de niet-geleverde headset was meteen teruggestort. Al met al netjes afgehandeld, maar de communicatie omtrent wel/niet leverbare artikelen kan beter.

Martin 30-12-2020

Product wordt niet compleet geleverd en daarna is het onmogelijk om contact te krijgen met deze organisatie. Via de chat of telefoon wordt je niet verder geholpen. Krijg steeds te horen dat ze er mee bezig zijn.

Hoogenboom 29-12-2020

Online shoppen onmogelijk met een creditcard. Ik zag al 3 dagen een 82'' TV Samsung in de aanbieding voor 1333 euro. Deze had ik graag gehad. Godsonmogelijk deze online te kopen. 2 maal emails geschreven en gewoon niet antwoorden. 4 maal gebeld gisteren. Je wordt gewoon niet geholpen. Wat een vreselijke slechte service. Net weer geprobeerd en tv z.g. uitverkocht. Ik voel me vreselijk belazerd Mediamarkt. Groet H.Hoogenboom

Kiefertjes 29-12-2020

Waardeloze service...
Waardeloze service.... klantenservice is een verlengstuk van het automatische chatprogramma.
15 dagen aan het wachten op een levering van earpods. Elke dag bellen met de klantenservice heeft geen nut. Ze vertellen elke keer iets anders over de status. zelfs de vervoerder heeft het track en trace nummer gecancelled.
De order annuleren kan ook niet....enige wat je te horen krijgt is dat de order teruggestuurd kan worden, waarna je je geld terug krijgt....
Maar dan moet ik wel geleverd worden!!!! Ik ga noooooit meer iets bestellen bij Media Markt

Paul 29-12-2020

Koptelefoon is kapot en krijg niemand te spreken. Vragen steeds om factuurnummer maar die heb ik niet. In mijn gegevens staat wel alles geregistreerd, bestelnummer en datum, betaalwijze, artikelnummer, bedrag etc. maar tja dat is onvoldoende. Geen factuurnummer dus nemen niet in behandeling. En contact met medewerkers lukt gewoon niet. Alleen een robot in de chat die keuzemenuutje geeft, kies ik voor optie 2 ( ja, of nee), dan herkent het robotje dit antwoord zelfs niet. Tja ben erg teleurgesteld in mediamarkt.

Raoul 29-12-2020

Waardeloze klantenservice. Paar weken terug na moeizaam contact met de klantenservice een product retour gestuurd zodat ik mijn geld terug krijg. Na 2 weken krijg ik een mail dat mijn defecte product gemaakt is en ik hem kan ophalen in de winkel... Weer telefonisch contact gezocht waar ik na 40 minuten wachttijd wordt weggedrukt door een medewerker en weer achteraan de wachtrij kan aansluiten...

Marliz 28-12-2020

Voor mijn werk had ik een laptop nodig die vond ik gelukkig bij mediamarkt (Zwolle) Meteen na de bestelling kreeg ik mijn track and trace code, en dat is ook waarom ik deze review schrijf. Volgens mijn track and trace code was mijn pakket nog niet onderweg, dus dan ga ik er ook niet vanuit dat er zomaar ineens iemand voor de deur staat, en dat was wel het geval. Afgelopen donderdag op kerstavond stond er net iets voor 22:00 een bezorger onaangekondigd voor mijn deur. Allereerst was de bezorger niet vriendelijk. En als hij mijn pakket niet duidelijk vast had met de naam waar mijn pakket vandaan kwam, had ik niet geweten waarvoor deze bezorger werkte. Maar wat mij echt dwars zit is dat jullie een track and trace code sturen, maar de bezorger gewoon ineens voor de deur stond, en volgens mijn code was mijn pakket nog niet eens onderweg. En daarnaast het tijdstip. Ik vind het niet netjes dat iemand onaangekondigd zo laat komt. En dan niet eens vriendelijk is.
Ciaou zeggen als je weggaat noem ik nou niet bepaald zakelijk. Over het algemeen vind ik de winkels van mediamarkt top, maar met de bezorging heb ik al vaker problemen ondervonden. Dat kan beter lijkt mij!

Judith 28-12-2020

Na 2 weken wachten op een product wat de volgende dag bezorgd zou worden er achter komen dat ze een heel ander product hebben opgestuurd. Teruggestuurd en nu inmiddels een maand verder nog steeds het juiste product niet ontvangen. Als je belt krijg je alleen maar te horen dat ze er een melding van zullen maken maar verder gebeurt er niets.

Marc 28-12-2020

de klantenservice is niet klant gericht.

Ik wil een product terug sturen en dat lukt niet via de pagina. (Bestelnummer en artikel niet te vinden)
dan moet je via de chat dit proberen te regelen.

Nu wordt er al snel aangegeven dat het druk is (en dat snap ik) en of ik geduld hebt.

Ik ben al vanaf 0922 bezig en het is nu 1528 en ben nog geen stap verder.
Heb nog niemand gesproken en de chat wordt er elke keer uitgegooid.
Dit duurt allemaal veel te lang en door dit soort onzin dingen raak je klanten kwijt.

Wim 26-12-2020

Voor je bij deze (gigant)gaat bestellen wil ik je waarschuwen voor het volgende volgens de site is een product op voorraad en online beschikbaar je kan hem dus bestellen en ook betalen daarna krijg je vrolijk de volgende dag een annulering van je product omdat het niet op voorraad is maar als je dan op de site kijkt staat hij nog steeds op beschikbaar en online verkrijgbaar je kan hem ook gewoon weer bestellen en betalen om vervolgens weer een annulering te krijgen bij andere webwinkels is dit wel goed geregeld en kan je iets wat er niet is en niet bestellen maar zeker niet betalen.
Het kwalijke aan deze media markt is dat ze en bijna onmogelijk te bereiken zijn en de virtuele mail maar een paar antwoorden en vragen kent waardoor je minimaal 7dagen op je geld moet wachten en dus nergens iets anders kan kopen want media markt beschikt onterecht over je geld en ja mocht het je toch lukken om via omwegen een media markt te bereiken vertellen ze je gewoon doodleuk dat dit bekend is en dat je maar geduld moet hebben wanneer je je geld terug krijgt.
Dus ik vind bestel dus niet bij media markt maar bij een andere site ook al is het daar niet op voorraad vaak heb je het toch nog sneller en je hoeft niet achter je geld aan.

Tessy 26-12-2020

Jullie zeggen reserveer en binnen 15min ligt het klaar in de winkel .
Bevestiging gekregen dat het klaarligt dus rijden nr oostakker vr af te halen ,krijgen we daar te horen dat het artikel niet meer op voorraad is??!! Waarom bevestigen jullie dan?? Misleidende reclame!!!
Jullie zijn amateurs in mijn ogen !

Gert Van Duinen jr 25-12-2020

Vestiging Rotterdam binnenwegplein beloofd veel maar komt na 5 weken wachten , langs gaan, 4 x bellen met klantenservice, waar de belastingdienst het nog beter bij doet, 0,00 niets na. Echt ongelofelijk in deze tijd. Domingo: waar is de tijd van de rode loper uitrollen en afstoffen die klanten??

Jolanda 24-12-2020

In deze moeilijke tijd verleent MediaMarkt Amsterdam Centrum prima service. Dat is toch top!!!