MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Leon 26-01-2021

Ongelofelijk slechte service jullie komen jullie beloftes 3 maal niet na en dan stoppen jullie mijn bestelling en moet ik 7 dagen wachten op mijn geld zijn jullie wel helemaal lekker het gaat om bijna 130 euro jullie moeten je schamen echt waar wat een slechte service en dan nog is wat dan bel ik met jullie en verzekeren jullie mij dat het allemaal goed komt maargoed ik ga hier werk van maken

MEM 25-01-2021

Apparaat gekocht en €7,95 EXTRA betaald voor het afleveren in een bepaald tijdvak. Apparaat kwam ruim een dag later en Mediamarkt zei, op de vraag om de €7,95 terug te betalen: Niet zo fijn dat je je product later hebt ontvangen dan verwacht.
Helaas moet ik je informeren dat wij de verzendkosten niet aan je kunnen geven. Mijn excuses voor het ongemak.

Na een aantal mails en telefoontjes krijgen wij na heel veel moeite de €7,95 terug.
Slechte zaak en voor de laatste keer Mediamarkt! Niet aan te bevelen om hier te kopen!

Tamir Abrahim 25-01-2021

De mediamarkt website is heel eenvoudig, je kan er makkelijk je product opzoeken en ook nog de beste prijs. Het design is heel simpel en mooi. Er is meestal ook korting op producten dus kan je goede producten voor goedkoper halen!

Rini Oostvogels 24-01-2021

Aankoop Philips stoomstrijkijzer gedaan. Superfijn apparaat maar helaas na twee maanden al defect ook al was het zeker geen goedkope. Dus ermee terug naar Mediamarkt die gelukkig ondanks alle gedoe vanwege Corona de serviceafdeling geopend heeft. Gelijk zonder problemen een nieuw strijkijzer gehad. Nu maar hopen dat deze wel lang mee gaat. Compliment voor de geweldige service aan Mediamarkt!

Rochdi Kaichouhi 23-01-2021

Slechte service en telefonisch slecht bereikbaar 35 min in de wacht gestaat ik bestel niks meer bij jullie ik wil mijn bestellingen annuleren

Robbie 23-01-2021

Gisteren een desondanks föhn besteld: ‘op voorraad morgen geleverd’. Na bestelling leveren aanstaande Dinsdag. Prima kan gebeuren. Vandaag, 23 -01 een mail gehad van annulering door Media Markt. Volgens de voorwaarden moet ik nu 8mdagen op mijn betaling wachten. 500 Euro. Wat een drama. Ik ‘ was’ vaste klant in de winkel, maar vindt dit echt belachelijk!!

Amjad 23-01-2021

Zij zijn niet eerlijk met hun afspraken. Zij schriven "voor 14:00 besteld, vandaag in huis", dat is niet waar. Ik heb om 10:00 besteld en was niet zo. Zij liegen.

Verschrikkelijke klant communicatie & service 23-01-2021

Op 20-12-2020 heb ik een Asus laptop besteld bij de Mediamarkt outlet waar zogenaamd alleen de doos van was geopend. Levering stond aangegeven na 2 dagen, dit werd uiteindelijk 8 dagen zonder enige communicatie naar mij, hierdoor was ik ook niet thuis bij levering. Bij openmaken van de doos merkte ik al direct op dat de boekjes ontbraken en een touchpen. Contact over opgenomen met de klantenservice en die zouden het opsturen (levertijd 3 weken). Na een paar dagen ging de laptop kapot, ventilator maakte harde krakende geluiden. Weer contact opgenomen met de klantenservice en verteld dat ik dringend een nieuwe nodig heb in verband met mijn opleiding. De enige optie was mijn geld terugkrijgen en zelf een nieuwe bestellen (tegen de normale prijs). Telefonisch zijn mensen beschikbaar die je met kleine dingetjes kunnen helpen (vaak ook nog in gebrekkig Nederlands), niemand te spreken met een beetje beslissingsbevoegdheid. Ben zeker 6 uur aan het bellen geweest met de Mediamarkt en ze hebben de slechtste klantenservice. Ik bestel hier niks meer!!

Anneke Scholten Meijboom 23-01-2021

Mediamarkt doet niet wat het belooft. Mijn dochter heeft gisteren 22 januari 2021 een Apple laptop besteld van zo rond de 1300 euro. Ze kreeg in de eerste instantie een mail dat het aankomende dinsdag 26 januari geleverd zou worden. 20 minuten later kreeg ze een mail dat de bestelling geannuleerd is.??????. Ze heeft met een, waarschijnlijk de klantenservice of iemand anders van Mediamarkt gebeld hoe dit mogelijk is. Zij wist hier ook geen antwoord op. Ze kan haar geld terugkrijgen wat tussen de 5 en 7 werkdagen gaat duren. Jullie weten wel het geld in 1 seconde te incasseren, maar als er terugbetaald moet worden wordt het wel in èèn keer heel erg moeilijk. Ik beveel jullie dan ook niet aan aan mijn vrienden en kennissen.

Els 22-01-2021

Ik was opzoek naar een nieuwe wasmachine en ik had een Bosch wasmachine op het oog. Omdat ik nog een aantal vragen over deze wasmachine had besloot ik de mediamarkt te bellen voor advies. De eerste keer werd ik helaas erg onbeschoft geholpen bij de klantenservice en werd ik doorverwezen om de fabrikant te bellen. Helaas had de fabrikant weinig kennis van het product en kon hij mij geen antwoord geven op mijn vragen. Daarom besloot ik het Mediamarkt filiaal bij mij in de buurt te bellen. Hier werd ik gelukkig enorm goed geholpen. Deze meneer wist erg veel van de producten en hij was de eerste persoon die eindelijk mijn vragen kon beantwoorden. Daarom wil ik graag mijn complimenten geven voor het goede advies en de vriendelijkheid!

Peter Mulder 21-01-2021

Net anderhalf uur in de rij gestaan om een onder garantie gerepareerde koffiemachine op te halen terwijl er maar 2 mensen voor mij in de rij stonden en 1 aan de servicebalie wel vriendelijk geholpen door de medewerker

P. Rossi 21-01-2021

Ik heb een goedkoop telefoon gekocht bij mediamarkt na een niet zo positieve bij coolblue. Na een maand doet de aan/uit knop niet meer en de volume knop gaat ook niet meer omlaag (alleen omhoog). De dag daarna doet het opladen ook niet meer dus ik heb hem terug gebracht en ze hebben hem opgestuurd voor onderzoek/reparatie. Nou, de telefoon was 178 euro, ik krijg een prijsopgave voor reparatie van 240 euro voor het vervangen van scherm, moederbord en nog wat. Nou zeg, ik heb de telefoon nooit laten vallen. Bij coolblue heb ik tenmiste het bedrag van het product als shoptegoed gekregen. Onvoorstelbaar.

Amanda 21-01-2021

Verschrikkelijk. Het is een fijne en goedkope winkel om even wat te kopen totdat je service nodig hebt. Ik heb al tientallen mails en telefoontjes gepleegd voor een kapotte printer van € 40 en nog steeds kan ik geen sorry krijgen.

Pieter 20-01-2021

'nieuwe' Samsung Galaxy S20 FE gekocht in webshop (zou op voorraad zijn) n.a.v. een aanbieding, wordt er één met forse vertraging geleverd in een doos waarvan zegel verbroken is, oplader gebruikt en de professioneel geplakte screen protector die ik niet besteld had, zit vol stof en luchtbellen. Klantenservice is erg slecht bereikbaar, spreekt vaak slecht Nederlands en lost niets op (er was opeens geen voorraad meer toen ik om een exemplaar in een ongeopende doos vroeg). Ze hebben me waarschijnlijk een geretourneerde telefoon of demo als nieuw verkocht. Dit is gewoon oplichterij.

Jill 20-01-2021

Gisteravond een koelvriescombinatie besteld, vandaag netjes bezorgd. Binnen 12 uur bezorgd en geleverd. Echter... 3 flinke (!) deuken op de koelkastdeur zodra we de verpakking openmaakten. Waardeloze service van MediaMarkt: de koelkast kan pas over 7 dagen opgehaald worden! En de nieuwe wordt ook dan mogelijk pas bezorgd (of nog later). Bezorgen binnen 12 uur maar beschadigd product pas na 7 dagen ruilen?! Ik heb geen plek om de koelkast 7 dagen in mijn appartement te houden... En mijn andere koelkast is kapot, vandaar deze aanschaf. Dus 7 dagen zonder koelkast/vriezer?

A 19-01-2021

Geen communicatie mogelijk met MediaMarkt. Ze sturen een tweedehands artikel op waar ik €140 voor moet betalen. Nu retour gestuurd maar krijg geen nieuwe die moet ik zelf online bestellen maar is nu €30 duurder. Product was gewoon online beschikbaar. Reageren niet op berichten vaak gebeld wordt niet gehoord. Krijg geen terugkoppeling. WAARDELOOS nooit meer bestellen bij MediaMarkt

Sander 19-01-2021

Als je een klacht hebt wordt je gewoon aan het lijntje gehouden en afspraken kome ze niet na. Inmiddels 3 weken op mijn geld te wachten en nog geen oplossing. Dit is gewoon de slechtste service die ik ooit heb gehad

Jeroen 19-01-2021

Ik ben zwaar teleurgesteld in de service en dan met name in de communicatie bij Mediamarkt. Ik heb deze ervaring met de online shop van de Mediamarkt.
Alles loopt langs elkaar heen, de gehele communicatie! De virtuele assistent werkt voor geen meter, die geeft aan dat ze de informatie doorgeeft aan collega’s. Echter is dit helemaal niet gebeurd. De medewerkster van de klantenservice is echt aardig en netjes, maar daar heb je ook niets aan! Die snapt er zelf niet veel van en ze komt niet met een oplossing. Zet wist het zelf ook niet en draagt iets aan wat helemaal niet kan.
Ik ben zwaar teleurgesteld in de service van Mediamarkt online en zal deze webshop absoluut niet snel weer bezoeken. De service van de vestiging in de buurt is wel goed, een wereld van verschil met de online shop.

Meir 19-01-2021

bought a TV at Media Market, They had to ship it, Media Market informed me by email that it will be shipped and hanged tomorrow, I got a call from Dynalogic that they will deliver in 5 days. "we dont work for media market" thats their answer. I refused the delivery. Media Market should pick up It's distributors better. and this is after waiting for 3 weeks when I was promised that in 3 weeks the TV will already be delivered. buying online I would have gotten the TV in 5 days, WTF?! As the TV is already with Dynalogic for shipping and I dont trust them not to damage the TV, I will cancel my order. Shame on Media Market. I dont think that I will ever buy anything from Media Market again.See Dynalogic rating! Shame on Media Market for doing any business with such a lousy company.

Can you believe that 32 days already, after cancelling the order I wasn't refunded yet for the installation fee?! I have addressed them in regard 3 times. Counting the days, will keep you posted.
I have given up, thank god I paid them by credit card, I will fill out a dispute and let the credit card company refund me and get the money from them! DISGRACE!

M. Zijlstra 19-01-2021

Voor de shop gekozen omdat je niet fysiek naar een winkel kan. Defect product geleverd gekregen en daarna begon de ellende.het zou om geruild worden nu al weken verder en nog steeds geen werkend product thuis(defecte is wel opgehaald door hun) en ook geen geld retour gehad. Geven geen gehoor aan klachten en zoeken niet samen naar een oplossing.

Jiv 19-01-2021

Troep. Ze zeggen volgende dag in huis, het is al volgende week en ik heb het nog niet. Volgens de track and tracé is het al geleverd aan huis. Wat een rotzooi

Martin 18-01-2021

SLECHT SLECHT SLECHT
Ik zal hier nooit meer iets kopen!

Eigenlijk is 1 ster te veel. Met navigatie systeem 13 keer terug geweest omdat het niet kon updaten.
Volgens MediaMarkt lag het aan Garmin en vice versa.

Kortom, ik als klant blijf met de shit zitten.

Astrid 18-01-2021

Dit is mijn eerste review die ik schrijf, aangezien ik dit normaalgesproken te veel tijd vind kosten. Maar aangezien ik Media Markt zo'n verschrikkelijk slecht bedrijf vind, neem ik graag de moeite om anderen te waarschuwen. Op Black Friday twee artikelen in de aanbieding besteld en het verkeerde geleverd gekregen. Na telefonisch contact werd mij verzocht het verkeerde artikel terug te sturen, zodat ik daarna mijn bestelde artikelen zou ontvangen. Helaas kreeg ik niet mijn artikelen, maar is mijn geld op de rekening teruggestort. Ik zal u al mijn telefoontjes met Media Markt en incident nummers besparen, maar nog steeds is het niet opgelost om voor het afgesproken bedrag mijn spullen geleverd te krijgen na ruim 7 weken. Er worden wel klachten aangenomen, maar er is geen klantenservice die daar daadwerkelijk mee aan de slag gaat. Wat een baggerzaak!!!! Voor mij NOOIT meer Media Markt.

E de veld 18-01-2021

Heb mn printer ter reparatie aangeboden, toen deze klaar was en opgehaald had kwam ik er bij thuiskomst achter dat de kabel en inkt er niet bij zaten.
Nadat ik had gebeld met de klanten service en deze gevonden waren, zag ik het niet zitten weer naar rotterdam te rijden om op te halen, vanwege de corona en mn gezondheid.
Dus vroeg ik of ze het op konden sturen.
2 uur later gaat de deurbel, en staat er een man voor de deur met de kabel en inkt.
Een dikke pluim voor de mevrouw van de klanten service die dit heeft opgenomen.

Roelof 17-01-2021

Totaal geen service aan de klant. Enkele weken een retour gedaan maar niets meer vernomen en in contact komen lukt al helemaal niet. Moet maar eens met een advocaat gaan praten.