MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 451 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

PeterFGM 27-02-2021

Makkelijk online besteld. Datum en tijd voor afhalen aangegeven. Ophalen, klaar! Prima afhandeling.

Esther 26-02-2021

Zeer slechte service. Bestelde telefoon werd geleverd in een verpakking waar de verzegeling van was verbroken. Zeer moeilijk te bereiken en denken niet mee in een oplossing. De retour bon ontbrak, hier werd zelfs niet op gereageerd.

FU 26-02-2021

Chromekast met extra korting gehaald. Goede service van Media Markt Zwolle.

Sanae Essadki 26-02-2021

Ik heb mediamarkt gekozen omdat ik er vertrouwen in heb, telkens als ik daar iets koop werkt het heel goed en ben ik heel tevreden.😍

islkhs 25-02-2021

Ik word er altijd ontzettend goed geholpen! Zowel online als offline. Zelf kom ik vaak in het filiaal in Zwolle, (nu natuurlijk niet door de lockdown) de winkel is ruim, genoeg keus en ontzettend vriendelijk personeel! Soms even zoeken maar als je iemand hebt die je helpt dan krijg je vakkundig advies.

Dave Lubeck 25-02-2021

Dit is mijn vaste MediaMarkt , en altijd goed geholpen . Bestellen op internet , en zelf ophalen ! Zeker in deze vervelende tijd van corona is dat mooi handig . Anders ga ik gewoon naar hun fysieke winkel en ook daar altijd goed geholpen als ik wat wil weten .

Ton Somhorst 25-02-2021

Bestellen ging eenvoudig. Ik werd gebeld over het ophaal tijdslot. Allervriendelijkst te woord gestaan. En erg prettig dat ze klant de keuze laten over de manier van betalen. In dit geval kon ik bij de winkel af rekenen, Ondanks de Corona maatregelen een prettige sfeer.

Dinh Nguyen 25-02-2021

Ondanks de vervelende corona tijdperk vind ik het toch top dat Mediamarkt nog open is voor afhalen. De service is altijd wel goed gebleven. Ik kwam bij de balie aan en kreeg netjes mijn Playstation 5 mee. Verder qua veiligheid ook top geregeld en zelfs nog grapjes staan maken met de beveiliger.

Viola 25-02-2021

Vriendelijke verkopers. Eergisteren onze PS5 opgehaald. Verliep vlot bij de winkel. Duidelijk verteld dat we voor vragen end. Altijd contact kunnen opnemen met hun.

Mirjamnl1 24-02-2021

Meestal de goedkoopste winkel en voorraad genoeg dus is eigenlijk is de keuze makkelijk te maken toch?

R.H 24-02-2021

Waardeloze service, ik wacht al meer dan een half jaar op een omruiling of teruggave. Ik zit met een kapotte TV, die nog onder de garantie valt. Samsung heeft het al goedgekeurd maar media markt blijft me doorverwijzen en geen gehoor geven. Er wordt constant beloofd dat je teruggebeld word en dat ze een oplossing gaan bieden maar ze bellen nooit terug en ze helpen niet bij een oplossing!

Besteld en betaald artikel blijkt niet op voorraad 24-02-2021

Vandaag een IPad besteld en ook meteen per creditcard betaald. Site gaf aan dat het type op voorraad was. Diezelfde middag een mail van Mediamarkt ontvangen, dat de bestelling is geannuleerd want artikel blijkt niet op voorraad en niet leverbaar. Schande deze gang van zaken.

Rem boonstra 24-02-2021

Slecht, word gezegd dat mijn playstation 5 binnen is. Zeg ik dat ik mijn ps5 wil versturen naar mijn huis, is hij opeens niet meer in voorraad... ik heb hem in de winkel tegelijk met mijn vriend besteld op precies dezelfde tijd. Eindstand is die van hem er wel en van mij niet. Bizar dit.

Jan Keller 24-02-2021

In december een Epson Expression home XP3 printer gekocht. Dit was een demo uit de winkel maar was de laatste en ik wilde deze graag kopen. Verkoper meldde keurig dat het een demo was maar er zat geen korting op. Inktcartridges na ongeveer 20 prints leeg. Mediamarkt geeft vervolgens aan dat het normaal is omdat de cartridges vanaf fabriek maar voor 15% gevuld zijn. Dit had wel even gemeld kunnen worden en daarnaast wordt je dus gewoon belazerd met de opmerking "gratis cartridges". Mediamarkt Heerhugowaard biedt geen oplossing en ik moest maar gewoon nieuwe bij hun kopen. In ieder geval niet bij hun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Katja 24-02-2021

Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt bij de Mediamarkt, terwijl ik er vaak iets gekocht heb. In december een HDMI kabel retour gestuurd en nog steeds geen geld terug. Ik heb mijn retour- en verstuurbewijs bij de hand, maar zelfs dan kunnen ze me aan de telefoon niet helpen en "moet" er een email gestuurd worden die ik maar niet ontvang. Telefonische service dus ook bagger. Elke keer als ik terugbel zeggen ze maar dat er een email verstuurd wordt. Als de winkels straks weer open zijn is het niet best want dan ga ik er persoonlijk eens heen. (Ik zie trouwens dat heel veel mensen hier hun geld niet hebben ontvangen, wat is hier aan de hand?).

QJL 24-02-2021

Goed en behulpzaam behandeld echt een top winkel. Duurde wel een beetje lang het wachten op de Ps5, maar dat is natuurlijk begrijpelijk. Ik raad ook deze winkel vaak aan zodat vrienden en familie ervaren hoe goed die winkel is.

Herman 23-02-2021

Supergoed, snel en uiterst vriendelijk geholpen door die oudere man uit het magazijn

Dino_07 23-02-2021

Media Markt is op dit ogenblik een zeer onbetrouwbare winkel. Slechte (geen) klantenservice.
Kapot product retour maar geen geld terug.

Cookie 22-02-2021

Ik heb donderdag een product besteld, levertijd 1-2 dagen. Inmiddels is het maandagavond en ik heb nog niks. Op de website staat dat er contact wordt opgenomen als ze niet kunnen leveren binnen de aangeveven tijd. Nog niks gehoord.

Saeed 21-02-2021

Deze shop was dichtbij mijn huis.
Medewerkers waren vriendelijk en snel.
Hoef niet om extra kosten of extra artikelen kopen.
Ik heb een hdmi kabel gekocht.

JDML 21-02-2021

Heb de laatste maand een aantal aankopen gedaan via de webshop van Mediamarkt. Ik ben ook lid van de Mediamarkt Club, voor extra voordeel. De webshop is prima in gebruik, ik heb geen problemen ondervonden met voorraad checken. De afspraken zijn na gekomen. Instructies waren duidelijk bij het ophalen en stond vrij snel weer buiten.

Ala 21-02-2021

Is een van de weinige fysieke winkel in mijn buurt waar ik gewoon naar binnen kan stappen en het assortiment bekijken en gelijk iets aanschaffen. Verder is de service bij Mediamarkt wel altijd goed.

Harry 20-02-2021

Ik vind het een geweldige winkel met een groot assortimen ik kom er graag. Maar dat kan alleen maar zo zijn doordat er geweldige mensen werken. Zeer gemotiveerde en aardige mensen en daarnaast zijn ze ook nog vakinhoudelijk. De kwaliteit van de mensen is Top met een hoofdletter.

Uitslag een tien met een griffel (10)

Maarten 19-02-2021

Ik vond het online bestellen en het afhalen op de dag zelf erg prettig! Toch kwam ik een paar min punten tegen die misschien handig zijn voor in het vervolg ;
Ik kon op de website een tijd vak kiezen wanneer ik mijn product kon ophalen, toen ik dit gedaan had en mijn bestelling had afgerond stond niet op mijn bon die ik via de mail ontving daarna mijn tijd vak om hoe laat ik hem kon ophalen (mijn eigen gekozen tijd) misschien handig om dit er alsnog bij te vermelden op de bon?
Puntje 2 was de (wacht ruimte) ik vond niet dat dit echt Corona proef gemaakt was want iedereen stond dicht op elkaar en er waren geen vakken gemaakt waar je kon staan of zitten? Misschien handig om iets mee te doen?
De serves zelf bij de kassa vond ik wel erg prettig de best betreffende man die mij hielp kon mij vertellen over het product dat ik besteld heb en hoe te gebruiken, dit voelde voor mij erg fijn!

N.J 19-02-2021

Ik heb de Playstation 5 pre orderd in de winkel in Maastricht. De verkoper was zeer vriendelijk. Paar dagen geleden kreeg ik een telefoontje dat hij beschikbaar was. De medewerker vroeg om deze te laten leveren of halen. Ik heb gekozen voor af re halen. De verkoopster in de winkel was ook erg vriendelijk en de verkoop verliep zonder problemen.