MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Wilma wonder 30-06-2019

We hadden de koelkast kapot en buiten boven de 30 graden dat is niet handig
Een besteld bij een ander maar werdt niet geleverd wegens schade en wij maar wachten
Balen dus zelf er maar achteraan gebeld de volgende dag maar ze konden niets doen tot de koelkast bij hun terug was met andere woorden nog steeds geen koelkast
Bij mediamarkt het probleem voorgelegd en meteen vriendelijk geholpen
Hier hadden ze hem wel op voorraad en kon meteen vanmiddag geleverd worden
Super
Nog geen 4 uur later stond hij al in huis
Dat is nog eens servies zeker met nog gratis koffie ook omdat er even navraag werd gedaan.
Van mij krijgt mediamarkt een dikke 10

Gab 30-06-2019

Ietwat lang moeten wachten door drukte, maar service is super. Vriendelijk personeel en goede uitleg van producten.

Monique 30-06-2019

Goede informatie gekregen van de medewerker zodat ik de juiste aankoop heb gedaan

wendy 30-06-2019

super geholpen bij de kassa. Echt een hele vriendelijke jongeman die duidelijk plezier had in zijn werk. een verademing in deze tijd moet ik zeggen!

T.Regeling 30-06-2019

De media markt heeft een heel groot aanbod, en de medewerkers weten precies wat je hebben moet als je verteld wat je wensen zijn

Karol 30-06-2019

zeer goede winkel snelle service snelleelke bestelling wordt tot 3 dagen geleverd en de koerier is altijd leuk verzending

Klink 30-06-2019

Prima geholpen al missen we de prijsgarantie van vroeger. Toch een beetje gek...

Lizzy 30-06-2019

Prima geholpen bij het afsluiten van mijn abonnement. Een mooie aanbieding en goed advies over het hoesje en scherm beveiliging.

bryan 30-06-2019

mooie winkel en voldoende personeel om je te helpen, boven is de indeling nog een beetje zoeken.

Anton 30-06-2019

Ik ben super geholpen door de verkoper en heb een perfecte uitleg gekregen van de iphone welke ik heb gekocht.

Marco 30-06-2019

Goed advies voor de aankoop voor de iPad voor onze dochter, juist advies gehad en onze dochter helemaal blij

Andong 30-06-2019

Ik kom een aantal keer per jaar in de Mediamarkt. Zelf verdiep ik me via het internet voor een aankoop graag in het product. De toegevoegde waarde van de de koop in een winkel van Mediamarkt is dat daar altijd capabel personeel klaarstaat om eventuele vragen toe te lichten en aanbevelingen te doen.
Ik ben blij met de geleverde service tot nu toe en zal in de voorzienbare periode voor de aankoop van electronica ook gewoon terugkeren naar de Mediamarkt.

Danielle 30-06-2019

Goed geholpen, fijne omgeving! Mochten wel wat meer medewerkers ter beschikking zijn.

Joke tenzer 30-06-2019

Bij de mediamarkt heb je een grote keuze van artikelen, zodat je snel kunt slagen, waarnaar je op zoek bent.
Het is handig dat iedere afdeling z'n specialisatie heeft en de verkoper gespecialiseerd is in het artikel, zodat je doelgerichte vragen kunt stellen en daar een juist antwoord op krijgt.
Dus heb je een vraag over een artikel dan word je snel geholpen en krijg je de juiste uitleg over het bedienen van het artikel wat je wilt kopen.
Zo kun je als een tevreden klant de winkel weer verlaten en kun je zeggen: "ik ben geslaagd".👍🤣😄

Maarten 30-06-2019

Erg prettige winkel, vriendelijk personeel en een snelle afhandeling van zaken. Het winkel assortiment is erg breed, en bijna altijd op voorraad. Verder is de winkel ruim en netjes. De winkel verdient een 8 omdat er soms producten op de website staan die de winkel dan niet op voorraad heeft, dit is natuurlijk erg jammer als er een bepaalde actie en de winkel heeft het niet op voorraad. Voor de rest is het een top winkel!

albert 30-06-2019

Ze hebben een uitgebreid assortiment en een goede site waar je gemakkelijk kunt bestellen.

Januschi 30-06-2019

Ik ben ontzettend goed geholpen met de aanschaf van een nieuw tablet, de uitleg was professioneel en beslist niet geprobeerd om het duurste te verkopen maar er werd goed en eerlijk meegedacht daarna bij het servicecentrum eindeloos de bestanden van mijn oude tablet overgezet een screenbeschermer er op geduldig geluisterd naar een bijna 80 jarige die evenveel verstand heeft van tablets als een koe van spruitjes plukken kortom volgende keer weer mediamarkt

J huiskers 30-06-2019

Superrr blij met de extra vriezer, mooi ruim van binnen en de bovenste 2 bakken waren kleppen is bijv voor brood veel makkelijker met in en uit halen. Enigste nadeel was we hadden aangegeven dat hij naar boven moest en dat stond niet op de bon dus werd in de woon kamer gezet... dus zelf iemand geregeld.

R.Wijnja 30-06-2019

Goed geholpen bij de keuze van het artikel dat geschikt zou zijn voor mijn doel.

wvm 30-06-2019

De verkopers die ik heb gesproken hebben tijd, zijn geduldig en deskundig. Geven antwoorden op alle vragen en laten alternatieven zien met voors en tegens.
Uiteindelijk beslis je als koper natuurlijk zelf en ik heb niet het gevoel gehad dat ik naar een specifiek product werd toe geleid.
Aandachtspunt is wel dat over een product wel de all-in prijs wordt gegeven; ik werd nu verrast met 29EUR extra te betalen omdat WINDOWS al geïnstalleerd was.... Op zich vind ik de prijs niet het probleem maar het zou mooi zijn als dat volledig duidelijk is op de prijskaartjes.

Gerda 30-06-2019

Ik ging met een defecte ereader (accu leeg binnen 1 dag) terug naar de klantenservice, e reader was nog net geen jaar oud en ik kon de aankoopbon niet meer vinden. Zonder problemen, maar met transactie bewijs van de bank en identiteitbewijs, kon men de aankoopbon meteen vinden. Ik kreeg verder meteen een nieuw produkt aangeboden, zonder hiervoor te moeten vragen. Ik was uitgegaan van reparatie van de accu, dus ik ben zeer tevreden met de Mediamarkt service.

J.B. 30-06-2019

super eenvoudig te instaleren. zo te veranderen. goed geluid. top radio voor een redelijke prijs

Wim van Dooren 30-06-2019

Ik vind dit een zeer fijne winkel, waar alles heel erg overzichtelijk is opgesteld.
Ook vind ik het gratis parkeren erg fijn.
Afrekenen gaat ook heel erg soepel, en er is erg vriendelijk personeel.

Mara W 30-06-2019

Artikel gekocht, prijs klopte niet. Medewerkster ging met mij mee naar de afdeling, geregeld dat ik het verschil terug kreeg. Ze liep mee naar de klantenservice en handelde alles netjes voor mij af. Ik kreeg het verschil terug en kon tevreden naar huis mét mijn gekochte artikel. Een top service van een TOP medewerkster!!

GJ Huisman 29-06-2019

Ik kocht een melkopschuimer. Het lag op voorraad en zou volgens de bevestigingsmail de volgende dag bezorgd worden. Na een verzendproces, zonder tracking en tracing mogelijkheden, dat zonder opgaaf van redenen meer dan een week duurde (waardoor de kinderen geen cadeau hadden voor hun moeder) blijft het stil. Contact met Media Markt leggen is lastig. Een gewone mail is niet mogelijk. Moet je gaan chatten met messenger van facebook dat ik eigenlijk nooit gebruik. Uiteindelijk heb ik het product toch geleverd gekregen, maar blijkt het bij eerste gebruik lek te zijn. Vervolgens krijg ik geen nieuw product terug, het is gedwongen je geld weer terug krijgen. Nu (3 weken later) ga ik het ergens anders bestellen.