MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Joanna K 02-02-2022

bestelling nooit ontvangen. Gemeld bij Media Markt, was daar ruim 20 min mee bezig, Moet nog formuleer invullen. Lang geen reactie. Daarna bericht dat het bezorgd is. Niet dus. Weer mailen, geen reactie, bellen, moet hetzelfde formulier met nieuwe datum invullen. Ondertussen betaling herinneringen. Als ik vraag waarom ik hetzelfde formuleer moet invullen, hoor ik dat ze mij anders niet kunnen helpen. Voor betaling weten ze mij wel te vinden! Gaat ook niet om paar tintjes. Zo slecht!

Sandra 01-02-2022

Slechte ervaring bij aankoop van een chromebook. Verkeerd voorgelicht in 2 vestigingen. 2 medewerkers verzekerden mij dat ik met het microsoft office pakket kan werken op ene chromebook
Op basis van die informatie een chromebook gekocht. Blijkt dat microsoft office niet kan worden geïnstalleerd. Klantenservice gemaild en die gaf ook aan dat het moet kunnen en verwees me naar de vestiging. Na Corona lockdown opnieuw naar een vestiging geweest en daar beweerden 2 technische medewerkers dat het helaas niet kan. Ze zeiden dat het in de winkel vaak niet goed wordt verteld. Daar kon ik het mee doen. Balen. Ik koop nooit meer iets bij mediamarkt. € 300,-- kwijt aan iets waar ik niets aan heb.

Pierre 01-02-2022

Waardeloos vriezer gekocht, volgende dag ;everen, mailtje door overmacht situatie wordt 1 februari, vanmorgen bericht tussen 09.15 en 12.00 wordt de bestelling geleverd. Om 10.00 sms ivm overmacht nu 3 februari tussen 08.00 en 22.00. Contact is niet mogelijk, telefonisch na 15 minuten eruit, mail kan 7 dagen duren, blablabla waardeloos bedrijf, nooit meer!!!!!!!

Waardeloze Service 01-02-2022

Jemig, wat een slechte service. Printer besteld tijdens de BTW actie om thuis te laten bezorgen. Printer was online beschikbaar dus mijn verwachting was de printer 2 a 3 dagen later in huis te hebben. Dag 4 nog geen mailtje over de geplande bezorgdatum. Wel weet ik sinds 2 dagen dat de printer klaar staat voor verzending. Gebeld, 15 minuten in de wacht. Dame kon mij niets vertellen omdat het product vanuit het filiaal in Rijswijk moest bezorgd worden. Ze had wel gebeld maar kreeg niemand aan de lijn. Ze ging een berichtje sturen en ik moest maar afwachten, ze deed haar best, zei ze. Tot op heden nog niets gehoord. Mijn advies bestel voortaan bij bedrijven die logistiek sterker zijn en de bezorging beter voor elkaar hebben.

Herre 01-02-2022

Een 1 omdat minder niet kan. Niet bereikbaar, antwoorden na 4 dagen op een vraag via mail.
Product zou de volgende dag geleverd worden. Het is bijna een week verder en nog niet eens verstuurd. Wat een waardeloos bedrijf. Eens en nooit meer!

Herre 31-01-2022

Ik geef een 1 omdat minder niet kan. Ik vindt de service abominabel slecht.
Ik heb een product besteld en betaald. Belofte iwas volgende dag bezorgen. Nu bijna 7 dagen later is het volgends de website van Mediamarkt verzonden, maar nog steeds niet aan PostNL aangeboden. Ik heb de Klantenservice gemaild, maar krijg geen ,antwoord. Telefoonnummer kan ik niet vinden op de website, na googlen toch gevonden. Bellen duurt een heel lag en ik kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn die niets voor mij kan betekenen, anders dan navragen wat er aan de hand is.

Alle andere kanalen krijg ik ook geen reactie op. Naar mijn mening zeer slecht service. Ik heb een 1 gegeven omdat minder helaas niet kan, maar eigenlijk is dit nog te veel

Bart 29-01-2022

Toen het product werd geleverd ontbrak er een kabel, de bezorgers zeiden dat MediaMarkt dit nergens duidelijk vermeldt en ze dit bij veel klanten waar ze bezorgen meemaken. Ze raadden aan om contact op te nemen en een nieuwe afspraak te maken.

Vervolgens duurt het ontzettend lang voordat je aan de telefoon geholpen wordt, chatten wordt niet op gereageerd. Ook per mail zijn ze slecht bereikbaar.

Hetty 28-01-2022

Waar is de service van Media Markt gebleven? Chat niet beschikbaar, telefonisch slecht bereikbaar, geen reactie op mails of Messenger en vervolgens 2x meer dan een half uur moeten wachten bij de fysieke klantenservice-balie. Geen wonder dat mensen overstappen naar bol.com etc. Ook de nieuwsbrief-actie (10 euro korting na inschrijving) is misleidend: nieuwsbrief-bevestiging volgt direct, voucher is er na 5 dagen nog steeds niet.

Jammer Media Markt, want ik was ooit een trouwe klant... Maar ik vrees dat er ook nu niemand meeleest...

hans abbring 27-01-2022

hallo,ik had een vrijstaande combiemagnetron van inventum besteld,wat kreeg ik binnen?een inbouw magnetron van samsung,ze hadden mijn oude magnetron meegenomen dus ik kon een dag of 4 / 5 niks meer ontdooien of opwarmen.
ik heb ze direct gebeld en gevraagd om hem weer op te halen en om te ruilen,zeggen ze aan de telefoon dat ik hem zelf naar het postkantoor moest brengen,het was gelukkig gratis ,en ik heb inmiddels wel de juiste magnetron binnen,maar ik bestel bij hun nooit en en te nimmer iets weer.
slechte service.de doos was loodzwaar en ik heb een vergroeing in mn rug,dus ik mag dat niet tillen(heb het toch maar gedaan met veel rugpijn achteraf)
ze hadden hem best zelf weer op kunnen halen en ruilen.ik vroeg ze aan de telefoon om een schade vergoeding omdat ik dit niet pik,maar ze willen er niks van weten.
beste mensen bespaar je deze ellende en koop hier niks.

tim 27-01-2022

Ik ben voorgelogen over de voorwaarden van mijn mobiele abonnement waardoor de kosten een stuk hoger uitkwamen dan waar ik voor heb getekend.

Ik had een bedenktijd van 14 dagen op het abonnement na levering van dat product, hiermee heb ik contact gezocht met het filiaal waar ik dit abonnement heb afgesloten, hier werd mij verteld dat zij dit eerder in hun systeem hebben gezet, dat ik daarmee te laat ben en zij niks voor mij kunnen doen. De KPN vertelde mij echter dat ik nog steeds binnen mijn bedenktermijn zit en dat ik kostenvrij mag opzeggen, maar dat dit alleen kan via de MediaMarkt waar ze weigeren mij te helpen.

Vervolgens contact gezocht met de algemene MediaMarkt klantenservice waar ik niet netjes te woord ben gestaan en waar vervolgens op mij werd opgehangen. Toen ik opnieuw probeerde te bellen werd er opgenomen, werd ik 30 seconden genegeerd en hangden ze vervolgens weer op mij op.

Tot slot heb ik een officiële klacht ingediend op de website van de MediaMarkt zelf, daar zouden ze proberen om binnen 2 dagen een reactie te geven. Nu ben ik 3 weken verder en ben ik klaar met wachten.

Ik heb mij vanuit de KPN laten vertellen dat abonnementen niet aangeboden mogen worden met korting als ik daar niet voor in aanmerking kom en als dit wel word gedaan door de MediaMarkt dat dit dan genoeg reden is om het contract op te zeggen. Ook heb ik vanuit KPN het bewijs dat ik daadwerkelijk binnen mijn 14 dagen bedenktijd erg vaak contact op heb genomen betreft het stopzetten hiervan. En tot slot dat ik het recht heb op het abonnement waar ik voor heb getekend, niet het abonnement dat tegen mijn zin in aan mij is gekoppeld. Echter word hier vanuit de winkel niks mee gedaan en word ik nergens geholpen.

M 27-01-2022

Prettig geholpen, goede informatie over het apparaat wat ik aangeschaft heb👍.
Winkel is overzichtelijk. Tevreden klant, kom hier daarom ook steeds weer terug.

Tamara 27-01-2022

Heel slechte klantenservice, wachten wachten en uiteindelijk deruit gegooid en daarna nog onvriendelijk medewerker aan de telefoon Debby media markt Maastricht.
En Heel slechte reparatie klantenservice. Mijn koelkast lekte, moest waterleiding afsluiten. Kon zelfs geen wc afspoelen omdat had geen water. En ze konden pas komen kijken over 5 dagen. Zeer slecht.
Heb duizenden euro's achter gelaten in de winkel Maastricht en zo slechte ervaringen.

Mill 26-01-2022

Zolang jullie een samenwerking hebben met Dynalogic blijft deze recensie staan. Twee keer besteld en laten bezorgen en tot twee keer toe van 8:00 tot 22:00 thuis gebleven voor bezorging. Vervolgens bij beide keren om 21:30 de melding gekregen dat de bezorging door overmachtssituaties de volgende dag geleverd word. Je kan toch vanuit gaan dat een bedrijf als MediaMarkt zijn zaken beter op orden heeft….

Maarten Schils 25-01-2022

Ik had een printer nodig. Daar het aanbod klein was door chiptekort werd mij door een medewerker van de Mediamarkt te Alpen aan den Rijn een dure aangeprezen van € 965. Die was nog wel in voorraad. De verkoper adviseerde mij deze de printer een week later op te halen ivm de korting gedurende de btw dagen. Dat werd mij per mail bevestigd. Afgelopen zaterdag kwam ik in de winkel. De medewerker aan de service balie had de printer staan maar gaf aan dat de btw dagen pas maandag daarna zouden ingaan. Ik kon de printer wel meenemen en de volledige prijs betalen en maandag met de bon terug komen dan zouden ze mij als nog de korting geven. Maandag teruggegaan maar mij werd te verstaan gegeven dat ik geen korting kreeg omdat het product niet onder de kortingsregeling viel. Ik kon ook niet meer ruilen omdat ik de printer had gebruikt. Een uitermate slechte en slordige communicatie binnen het bedrijf waarvan de klant de dupe wordt. Geen coulance. Zoals ik op een aantal websites kan lezen is mijn slechte ervaring met de Mediamarkt niet de enige. Helaas een van de zeer vele. Een poging telefonisch contact over deze gang van zake op te nemen resulteerde tot 4 maal toe in lange wachttijden waarna het contact werd verbroken. Ook per mail is een contact mogelijk! Dit bedrijf is een afrader!

prima winkel 23-01-2022

overzichtelijk. Prijzen zijn niet concurrerend maar ook niet duurder dan andere grote spelers

Lo 23-01-2022

Bestellen gaat OK &betalen ,Website
Dan de héle bestelling op tijd krijgen?
Dan ga je naar de klantenservice krijgen we een Vlaamse callcenter medewerker die haar computer nog moet opstarten en tig keer orde nr, zeggen dan zien ze je Ordenr niet staan, Ohhh wacht effekes ik zie het in het hoekske dan wordt het te moeilijk wordt je eruit gegooid..
Moet je weer bellen ondertussen tig keer formulier invullen maar je krijgt nog steeds niet link van bezorgen!!
Na dagen, jurist laten bellen binnen 2uur de bezorg link gekregen!
Jeetje mina je zal maar niet mondig zijn
Mediamarkt &Klantenservice ergens gaat er wat mis ..
Lost het probleem OP...
Wij zijn niet de enige...

M. 23-01-2022

Duidelijke webwinkel, houden zich aan de afspraak van de volgende dag geleverd. Veel keus en voldoende voorraad.
Ik ben blij met de koop en de levering.

Van Drie 23-01-2022

Helaas buitengewoon slechte ervaring met medewerker service/reparatie Ede.
Omdat het overzetten van oude naar gekochte telefoon zeer lang duurde, heeft hij het proces maar afgeraffeld, met gevolg dat telefoon uitviel.
Lang verhaal kort: dit heerschap concludeerde dat ik pech had, en met een vast nummer naar mijn. Provider moest bellen voor oplossing.
Geniaal zo onbeschoft en ondeskundig deze jongeman.
Ben woest bij mediamarkt Ede weggelopen, om nooit weer terug te keren.

J van 22-01-2022

Waardeloze klantenservice. Wachten en wachten en vervolgens eruit gegooid worden.

Frank 22-01-2022

Niet vaak heb ik zon slechte service ervaren als bij de media markt. Graag deel ik mijn verhaal hier en wil ik iedereen voor deze winkel behoeden.

Ik heb 2 maanden geleden een telefoon - de zeer courante Samsung Galaxy S21 - met abonnement bij media markt besteld met een 100 euro cashback actie. De cashback actie liep tot een maand na aanschaf van de telefoon en de telefoon had 7 tot 9 werkdagen levertijd.

Toen de deadline van de cashback actie in zicht kwam en ik de telefoon nog niet had ontvangen, ondanks dat deze allang weer voorradig was heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice van de media markt om de situatie te schetsen en verzending te verzoeken. Steeds werd ik afgewimpeld met "ik kan u niet verder helpen, het is doorgezet naar afdeling telecom en zij bellen u terug." Dit heeft tot op de dag van vandaag niet plaatsgevonden.

Na 2 maanden wachten, bellen, emailen en veel verloren energie wil ik afzien van de koop. Echter heb ik al voor de telefoon betaald (640 euro) en is mijn abonnement al ingegaan. Afzien is niet meer mogelijk. De telefoon ontvangen ook niet. Er is alleen een loze track en trace code gedeeld, waarop postnl aangeeft dat het pakket nog niet is afgegeven door media markt.

Bottom line is dat ik 640 euro lichter ben aan een 2 jarig abonnement vast zit en geen telefoon heb en als de telefoon nog komt de cashback kan vergeten. Ik wens niemand deze ervaring toe en raad met klem af zaken te doen met media markt.

Paul 20-01-2022

Nespresso koffie apparaat gekocht, knop werkte niet meer, product nettjes opgestuurd. Kreeg een bericht terug dat deze totale los was en niet meer te repareren was binnen de garantie periode en dat de fout bij mij ligt. Een apparaat dat ik voor 35 Euro gekocht heb.

Heb in het verleden voor vele duizenden euro gekocht bij Media Markt en houd mij nettjes aan de regels, nog nooit beroep gedaan op een vorm van garantie. Jongens, misschien is voor mensen 35 euro veel geld. maar denk toch niet dat ik voor 35 Euro media markt probeer te benadelen.

Wat een bedrijf, nooit meer en iedereen moet het zelf weten. maar dit stelt mij echt teleur

Twan 20-01-2022

Wat een slecht bedrijf is Mediamarkt. Tot 3 maal toe klantenservice bellen, 2 maal gesprek plots beëindigd, circa 6 minuten moeten wachten. Ik had mij aangemeld voor de nieuwsbrief en zou dan € 10,00 korting krijgen bij mijn bestelling. Wat blijkt, de activatie van de kortingsvoucher kan wel 24 uur duren. Na 24 uur wacht geen kortingsvoucher. Weer gebeld, wat blijkt weer, je moet ook lid van de club worden. Dit ook maar gedaan. Ik krijg maar geen kortingsvoucher van € 10,00. Tijdens het laatste gesprek is verbinding weer abrupt afgebroken. De hoop maar opgegeven en elders maar gekocht. Dit ging super snel en nog goedkoper ook nog.

Jeroen van den Dungen 19-01-2022

Op 8-12-21 heb ik twee computer schermen besteld. Dit pakket zou op 9-12-21 geleverd moeten zijn door Postnl en ondertekend door degene die het pakket in ontvangst genomen zou hebben. Het pakket is hier nooit afgegeven en al helemaal niet ondertekend omdat wij beide op het werk waren. Na de leverings bevestiging opgevragen te hebben staat er ook een handtekening op die zowel niet van mij als van mijn vrouw is. Heel bijzonder dus. Heb toen direct een melding gemaakt bij Postnl en bij de Mediamarkt. Er is toen een onderzoek ingesteld. Op 27-12-21 een reactie van Mediamarkt dat volgens het onderzoek het pakket geleverd is. Maar dat wisten we al. Direct een reactie terug gestuurd dat wij niets hebben ontvangen. Daar geen reactie meer op gekregen. Vandaag 19-01-21 toch maar weer eens gaan bellen of ze er al iets verder mee zijn. Vind het namelijk nu best lang duren. Na een uur aan de telefoon te hebben gehangen met een toch vriendelijke medewerkster. Krijg ik doodleuk de reactie "ja meneer hier moeten wij een onderzoek voor instellen" waarop mijn antwoord is dat dat een maand geleden al is gedaan. "Ja sorry meer kan ik niet doen" zegd ze. Dus nu krijg ik een formulier hetzelfde als een maand geleden. Dat moet ingevuld worden en dan gaan ze weer kijken of het pakket is geleverd. Ben benieuwd hoevaak we deze ronde gaan lopen. Maar even voor de duidelijkheid. IK HEB NIETS ONTVANGEN EN NERGENS VOOR GETEKEND. LOS DIT OP. In elkgeval echt de laatste keer dat ik bij de Mediamarkt iets bestel. Wat een bagger service als er iets aan de hand is. Geen schermen en 400 euro lichter.
Bedankt.

Pieter 18-01-2022

Ik heb een pc gekocht in April en deze moest terug voor reparatie na ongeveer een half jaar. Na drie weken heb ik gebeld hoe het er voor stond en daar begon mijn meest slechte ervaring met de customer service dienst ooit heb gehad.

Ik heb in totaal 6 keer gebeld en 5 verschillende verhalen gehoord waarom het zo lang duurt, wat er kapot was aan de pc, wat er besteld moet worden en waarom niemand van de klantenservice iets wist. De vijfde keer dat ik belde wist de dame aan de telefoon me zelfs te vertellen dat ze mijn pc zijn kwijtgeraakt.

Ik heb vervolgens tot 4 keer toe een e-mail gestuurd naar de klachten afdeling. Het enige antwoord dat ik kreeg is het dat het allemaal heel vervelend is en dat de pc zo snel mogelijk mijn kant op komt. Je klacht wordt niet serieus genomen en ze sturen je van het kastje naar de muur. Het is overigens niet mogelijk om door een leidinggevende uitleg te krijgen. De werknemers zijn de pineut. Zij moeten het inferieure beleid uitvoeren van de managers terwijl ze er zelf geen nadeel van ondervinden.

Een verschrikkelijke ervaring en ik koop nooit meer iets in die winkel. Enkel en alleen omdat ik nooit meer te maken wil hebben met het klantenservice.

Dhr. Jansen 15-01-2022

Deze retailer heeft vaak aantrekkelijke tijdelijke aanbiedingen. Eigenlijk is dat ook het enige goede aan MM. Want nu komt het. TV gekocht met als enige doorslaggevende factor de prijs, want 5 jaar garantie kon ik gelukkig direct van de fabrikant krijgen. Immers slechte ervaring gehad in het verleden met garantiekwesties met dit bedrijf. Bovendien weigerde de bezorgers van MM Almere de oude TV mee te nemen, omdat dit niet tijdens de bestelling is doorgeven. Hoeft helemaal niet, want dit staat er letterlijk op hun website:

"Standaard bezorging (Gratis) Dit is waar je op kan rekenen: Meenemen van jouw oude apparaat, mits deze leeg, droog, schoon en afgekoppeld is en klaarstaat voor de drempel van jouw voordeur."

Kortom, zet je verwachtingen van deze retailer op zijn laagste punt, koop alleen mits ze aanbiedingen hebben en jij een verlengde garantie direct via de fabrikant kan krijgen.