MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Hoc13 22-12-2021

Eind november heb ik bij de outlet van mediamarkt een nespressoapparaat gekocht. Op de site stond dat het apparaat niet beschadigd was en dat alleen de doos geopend was. Toen ik het apparaat ontving bleek dat er 3 deuken in de zijkant zaten en dat er twee onderdelen ontbreken. Ik heb het apparaat dus op 1 december terug gestuurd. Het is nu 22 december en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Ik heb al een half uur gebeld met de klantenservice maar kreeg een medewerker aan de lijn die gebrekkig Nederlands sprak en er niks van begreep. Ik stuur nu iedere 2 dagen een mail naar het mediamarkt team van de klantenservice maar zonder resultaat. Ze blijven maar steeds een mailtje terugsturen dat ze binnenkort contact opnemen. Ik heb ook al 2 keer het verzendbewijs meegestuurd zodat ze de track en trace kunnen checken. Het pakket is gewoon bij hun bezorgd en het retourformulier zit in de doos. Helaas zonder resultaat.

Carla 22-12-2021

Nog nooit een bedrijf meegemaakt als de mediamarkt. Hier ga ik nog geen euro meer besteden in de toekomst.

@Mediamarkt .. nooit meer!

BOOS 🤬🤬

Even online inbouw koelkast bestellen, krijg je een koelkast waar een raket op lijkt afgevuurt te zijn. Meteen bellen, verplicht mailtje aanmaken, fotootjes sturen etc etc. Wordt procedure gestart??? Over paar dgn mail met uitkomst of en wanneer de beschadigde koelkast wordt opgehaald. Wordt beoordeeld in magazijn en wordt evt nieuwe lever afspraak gemaakt.
Ik bellen, ik wil nu een nieuwe ontvangen of geld terug (ze zijn nog voldoende op voorraad) Dit blijkt niet te kunnen, de procedure moet gevolgd worden.
Twee telefoontjes verder niets bereikt 😡. Derde telefoontje lijkt dan toch opgelost te worden, meneer ging kijken om ophaal afspraak en leverafspraak in te plannen. Verbinding verbroken??
Ik wil nieuwe koelkast zo snel mogelijk en niet januari of met geluk na de feestdagen. Dat is toch niet te geloven.
Zij leveren een koelkast in belachelijke conditie en klant kan wachten op de oplossing. Klant zeker geen koning bij mediamarkt.
Weer een telefoontje volop begrip maar daar blijft t bij. Mediamarkt nooit meer 🤮

Dan heeft mediamarkt vandaag nog het lef te mailen dat de schade beoordeeld is en een e voucher van LET WEL: 50 euro bieden??? Dat is toch niet te geloven.
Jammer dat ik geen foto' s kan plaatsen hier. Ik denk dat een ieder zich afvraagt .. hoe is dit mogelijk?? Op fb zijn foto' s terug te vinden van dit lachertje.

Jappie 21-12-2021

Laatst voor sinterklaas voor mijn broertje far cry 6 gekocht en van het weekend heeft die hem ontvangen omdat we sinterklaas laat hadden gevierd. Echter zodra we de disc in de Xbox stopten kregen we de melding dat de CD niet leesbaar is.

Omdat de verzegeling is gebroken is de garantie vervallen. Daarnaast hadden we eerder moeten terugkomen met het probleem (wat lastig is als een cadeau is) waardoor we nu enkel achterblijven met een kapotte CD waar we niets aan hebben.

Pas dus op met het komen van CD's en dergelijke voordat je in dezelfde situatie zit en je geld kwijt bent!

J. 16-12-2021

Eind november een nieuwe tv besteld bij Mediamarkt. Aangezien wij deze door de weeks geleverd kregen, hebben we hem pas in het weekend uit de doos kunnen halen om hem te installeren. Toen we de tv aanzetten kwamen we er achter dat er een witte streep in het beeldscherm zit. Wij hebben toen direct contact opgenomen met Mediamarkt omdat we het product wilde retourneren. Er werd ons toen verteld dat er eerst een monteur moest langs komen om de tv te beoordelen, daarna zouden we hem pas terug kunnen sturen. Hier moesten we 8 dagen op wachten. Goed, de monteur is geweest en heeft de tv defect verklaart. Wij nemen weer contact op met Mediamarkt om volgende stappen te ondernemen. Er wordt een afspraak ingepland voor volgende week donderdag (weer 7 dagen wachten). Op dit moment is ons nog steeds niks gegarandeerd.

Ik bel dezelfde dag terug met de vraag of de tv niet eerder opgehaald kan worden omdat er nu al een tijd overheen is gegaan en wij nog steeds geen vervangend product hebben. Terwijl ik die vraag stel, wordt ons dus door een andere collega van de Mediamarkt verteld dat wij de tv helemaal niet kunnen retourneren en wij opnieuw een afspraak moeten inplannen met een andere monteur. De 'defect verklaring' van de monteur die de Mediamarkt zelf heeft gestuurd, is blijkbaar niet genoeg. Daarnaast wordt ons medegedeeld dat een monteur wel tot 3 keer moet langs komen voordat... (nog steeds geen idee; de tv geretourneerd kan worden?) Ook daar kon geen antwoord op worden gegeven. Maar goed, die monteur moet dus eerst 3 keer langskomen. Doordeweeks, iets waar jij met je fulltime baan de hele dag thuis voor moet blijven.

Ondertussen zijn we bijna 3 weken verder en is er nog steeds geen oplossing?? Iedereen bij de Mediamarkt verteld iets anders en daarnaast leveren júllie een defect product en zadelen jullie daar je klanten mee op? Het had logisch geweest als wij het product gewoon konden retourneren. Zeker omdat wij de tv nog geen week in huis hadden. Service schort aan alle kanten en alles loopt langs elkaar heen. Een passende en snelle oplossing was zeker op zijn plaats geweest! Dus wees gewaarschuwd: ontvang je een defect product via Mediamarkt, mag jij als klant daarvoor opdraaien. Nooit meer Mediamarkt voor ons.

Lamine 15-12-2021

Onlangs heb ik een iPhone 13 besteld via de webshop van Mediamarkt. Deze werd bezorgd door PostNL. Ik was thuis toen ik het pakketje in ontvangst nam. Toen ik het pakketje opende, zat er geen iPhone in de doos, tot mijn verbazing. De doos was nog volledig dicht, dus Mediamarkt heeft de iPhone überhaupt niet in de doos gedaan. Dit is enorm slordig.

Vanzelfsprekend heb ik direct contact opgenomen met de klantenservice. Deze gaf aan dat dit onderzocht zou worden en dat dit 5 dagen zou duren. Ondertussen heb ik na 14 dagen nog steeds geen reactie. Ik heb meermaals met de klantenservice van Mediamarkt gebeld. Telkens krijg ik een nietszeggende reactie.

Kortom, ik raad niemand aan om hier wat te bestellen.

Chris 14-12-2021

ze beloven van alles maar achteraf niets van waar. 3 maanden moeten wachten tot alles opgelost was…

Robert 13-12-2021

I ordered items on this Black Friday. Now soon a month later, I am yet to receive it. I have called, done chat, contacted using email numerous times but customer service each time gives different feedback or straight up lies to me. Hopefully I will get my TV, and won't loose my money from this purchase. Be careful if you order from here!!!

Maurice 12-12-2021

De eerste keer zijn ze vergeten de PlayStation op sturen naar Sony (geven ze zelf aan) en hebben we deze weer kapot retour ontvangen. Daarna weer 3 weken wachten om vervolgens een apparaat te ontvangen wat binnen 1 dag weer kapot is.
Ik had als bedrijf voor een goede oplossing gekozen.

Dick 11-12-2021

Vandaag in de mediamarkt in Amsterdam Noord.
Zeer slechte service. Medewerkers zeggen het te druk te hebben en beloven dat zij mij zo snel mogelijk helpen. Onbeschoft en kortaf personeel! Ondertussen zie ik dat zij allerlei klanten helpen behalve mij. 45 minuten gewacht en toen maar naar de BCC aan de overkant gegaan. Mediamarkt is vandasg € 2200 misgelopen. BCC Buikslotermeerplein: bedankt voor de top service.

Fam Heus 11-12-2021

Onvoorstelbaar slechte service
Online een Philips sapcentrifuge gekocht bij de Mediamarkt. Bij openen doos ontbreekt er een attribuut. Waarschijnlijk een product dat door een eerdere klant is geretourneerd. Contact opgenomen met Mediamarkt. Krijg bijna geen contact. Dan maar naar de winkel. Maar hier word ik ook niet geholpen, omdat ik het product online heb besteld. Probeer weer online contact op te nemen. Telefonisch niet bereikbaar. 20 minuten wachten en dan word je weggedrukt. Wat een spijt dat ik bij de Mediamarkt iets gekocht heb. Volgende keer niet meer kopen bij Media Markt.

Brigitte 11-12-2021

Veel keuze, groot assortiment. Veel aanbiedingen. Er loopt altijd per afdeling personeel met kennis.

M v o 10-12-2021

Jammer dat er minimaal 1 ster gegeven moet worden. Het is het eigenlijk niet waard. Een zogenoemde klantenservice die mijns inziens antwoorden op google opzoekt en niemand die de klant echt wil helpen. Wel artikelen verkopen tijdens de blackfriday die jullie niet hebben is pure misleiding. Via de mail krijg je helemaal geen reactie!

Anoniem 09-12-2021

Na 2 weken mijn pakket nog niet ontvangen. Mediamarkt gebeld na 1,5 week, ze gaan contact opnemen met de verzender en laten binnen 48 uur iets aan mij weten. Niks meer van gehoord. Ondertussen zegt de verzender dat ze het pakket dezelfde avond nog gaan verzenden. Intussen 2 dagen later, is er niks veranderd aan de status van de verzending. Opnieuw Mediamarkt gebeld, zeggen ze dat het product eerst niet op voorraad was en nu wel. Zou ik binnen 24 uur een nieuwe track en trace krijgen. Ondertussen zegt de verzender dat mijn pakketje KWIJT is... Krijg ik binnen 5 dagen iets van te horen. Totale onzin dit. Heel slecht

Rene 08-12-2021

In de winkel kon ik rustig alle modellen bekijken, maar ik twijfelde nog teveel. Om heel eerlijk te zijn: er was teveel keuze. Een paar dagen later vond ik op de website een mooie aanbieding en die trok me over de streep. Voordeel was dat deze machine in mijn top 3 stond waaruit ik niet kon kiezen. Daarna dus wel. Geen spijt van. Snel geleverd en conform afspraak qua verwachte tijd. Ook belangrijk, want dat is vaak anders.

Said Saadat 08-12-2021

Geachte heer/mevrouw,
Op vrijdag 26 november 2021 heb ik een stofzuiger in Medimarkt te Heerlen besteld. Omdat ik niks meer van mijn bestelling gehoord heb, heb ik op zaterdag 4 december 2021 Mediamarkt gebeld. De desbetreffende medewerker zei dat mijn bstelling in de winkel ligt en dat ik het op maandag 6 december kan ophalen. Op 7 december ben ik naar de winkel geweest om de bestelling op te halen, maar de desbetreffende medewerkster zei dat er niks voor mij klaar lag. Na 20 minuten met Mediamarkt B.V. en met het magazijn te bellen zei ze dat mijn bestelling op zaterdag 27 november al binnen was maar ze kon het nergens vinden. Daarom heeft ze een nieuwe bestelling voor mij geplaatst en ze zei dat het binnen 2 dagen binnen zal komen. Toen ik weer op mijn werk was, belde ze mij half uur later op dat ik mijn bestelling nu al kan komen ophalen. Vanmiddag 8 december 2021 om 13:47 uur heb ik mijn bestelling opgehaald. De verpakking is beschadigd en open geweest. Heeft Mediamarkt een showmoddel aan mij afgeleverd? Ik vind het triest en onbegrijpelijk hoe het allemaal gegaan is. Naar aanleiding hiervan heb ik een mail aan Mediamarkt gestuurd en ik ben er bebieuwd naar hoe Mediamarkt mijn klacht zal gaan afhandelen.

Met vriendelijke groeten,

S.R.Saadat

Sander 08-12-2021

Overzichtelijke site, voldoende productinformatie en ruime keus. Na het bestellen nog geen 24u later het artikel in huis. Nette prijs. Aanrader dus!

Shujon 07-12-2021

26 november 2022 2x philips hue lightstrip besteld, 1x heb ik gekregen binnen de termijn maar de andere om de een of andere reden niet gehad! Het is inmiddels 7 december 2021 en na 3x bellen met de klantenservice heb ik de andere order moeten annuleren omdat er een backorder is.
Slecht van mediamarkt dat ZIJ geen contact met mij konden opnemen dat het niet voorradig is en mij aan het lijntje houden!

F. 07-12-2021

De verkoper was kundig, eerlijk en vriendelijk. De aanbieding was ook voor een echt lagere prijs. Dit constateerde ik na controle van meerdere winkels en tweakers.

Ben 06-12-2021

Het winkelpersoneel is vriendelijk en denkt met de klant mee.
Ook hebben zij goede kennis van zaken en weten hun collega's met gespecialiseerde kennis over te dragen aan de klant.

Remi 06-12-2021

Ik had een televisie besteld op Media Markt op 24 november Daarbij had ik gekozen voor installatie en montage wat Media Markt uitlevert aan dynalogics echter kon dynalogics mijn televisie nooit plaatsen op de momenten dat ik thuis was want ik werk fulltime en hun komen in mijn regio alleen maar op dinsdag en op donderdag en vrijdag kan ik niet meenemen omdat het einde van het jaar is en iedereen zijn vrije dagen op wil maken dus de kalender zit helemaal vol met iedereen die vrij wil dynalogics Ik zeg dan moet je bij Media Markt zijn en Media Markt zegt Ja je moet een afspraak met dynalogics maken want die gaan over het plaatsen van jouw televisie echter is de televisie daarna geannuleerd want ik kwam er met beide partijen niet aan uit Daarna heeft het 5 werkdagen geduurd voordat de tv uiteindelijk weer ontvangen is bij Media Markt en waarbij het retourbedrag in werking gezet kan worden toen krijg ik uiteindelijk naar 3 werkdagen daarna een mailtje dat ik mijn bedrag terug zou krijgen maar dat bedrag dat kwam helemaal niet overheen met het bedrag wat ik zou moeten krijgen want daar vergaten ze nog de kosten voor het montage want die heb ik nooit niet gehad en die zou ik dus ook terug krijgen maar een medewerker zegt dat in het systeem staat dat hun welzijn geweest dus die montagekosten ik niet meer terug krijg maar de televisie stond bij Media Markt Hoe kan mijn televisie dan opgehangen worden uiteindelijk puntje bij paaltje op 6 december heb ik uiteindelijk mijn geld helemaal terug gehad De service is ver te zoeken bij Media Markt en op deze manier gaan ze heel veel klanten kwijt raken Maar ik heb toch wel het idee dat ze mij niet nodig hebben en dat ze daar helemaal niet om geven dat ze mij kwijt zijn want Media Markt is groot

Combi magnetron 06-12-2021

Mediamarkt heeft een gunstige prijs en 100 dagen retour garantie. De webwinkel i bestelling is makkelijk en goed op orde.
Het product is keurig geleverd

A, Blokker 02-12-2021

Zeer slechte service .ik kocht een espressoapparaat via internet met 100 dagen retourgarantie. Toen ik het apparaat thuis uitprobeerde en ik het resultaat matig vond, werd de teruggaaf niet geaccepteerd omdat ik hem thuis gebruikt had. ! Ik had het apparaat thuis alleen mogen bekijken. Op de site van trustpilot staat het hele verhaal.

Goed geadviseerd bij MediaMarkt 02-12-2021

Twee verschillende filialen van MediaMarkt bezocht - Dordrecht en Rotterdam Centrum. Bij beide filialen vooraf goede informatie gekregen die belangrijk is bij de aanschaf van een vriezer die in een inpandige garage is geplaatst. Daarbij uiterst netjes en correct geholpen.

Marc 02-12-2021

Onbetrouwbaar en komt beloftes niet na. HIER NIETS KOPEN, GA NAAR DE CONCURRENT. Vorige week apple watch 6 gekocht via de site, een uur later zie ik deze bij AMAC voor 46 euro goedkoper (399 euro). Met klantenservice gebeld en gevraagd mijn order te annuleren. Dit kon niet vanwege een IT storing maar na op de AMAC site te hebben gekeken, beloofde de media markt medewerker mij een voucher twv het verschil (46 euro.) Hier ben ik mee akkoord gegaan. Voucher zou mij dezelfde dag nog per email gestuurd worden. Helaas komt men deze belofte niet na. Zelfs zo erg dat men nu aangeeft dat AMAC het horloge niet per direct kan leveren en dat men daarom mij de voucher niet kan sturen. Moet niet gekker worden: eerst beloven en mijn order niet kunnen annuleren om daarna de belofte weer in te trekken. Het gesprek is notabene opgenomen. Heel erg sneu, dat media markt. Koop er niets meer.

Robin van Eeuwijk 02-12-2021

Tv gekocht op zondag. Tv geeft na 4 uur geen beeld meer. Op maandag gebeld, veel gedoe. Nu is procedure dat de tv opgehaald wordt door reparateur, die gaat dan kijken of de tv inderdaad stuk is en niet gemaakt kan worden (het is een nieuwe tv!) En als dan is geconstateerd dat de tv echt defect is kijg ik een nieuwe tv gestuurd. Mijn probleem met deze oplossing dat het allemaal enorm lang duurt. En dat ik gewoon een nieuwe / ongerepareerde tv wil, hier heb ik immers genoeg voor betaald. Mediamarkt: jullie leveren product dat niet werkt (waarom zou ik deze anders willen omruilen voor precies dezelfde?). Ik begrijp dat dit kan gebeuren, is ook geen probleem, daar heb ik begrip voor. Maar wat ik vervelend vind is dat ik nu hinder moet ervaren door jullie fout. Ik zit nu langere tijd zonder tv (geen idee hoelang het nog gaat duren). Ik heb recht op een goed werkend product. Dus dan is het netjes om het product om te ruilen. Het lijkt mij heel simpel. Jullie leveren een defect product, dan ga je zorgen dat dit snel wordt omgeruild voor een werkend product.