MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Jo 22-11-2020

Mensen weten waar ze over praten, altijd vriendelijk, deze winkel is gewoon top.

Rens 22-11-2020

Tv gekocht die niet helemaal beviel, deze probleemloos omgeruild voor een ander exemplaar. Superservice

Hans 22-11-2020

Bij mediamarkt koop ik altijd goede informatie door personeel erg klantvriendelijk en goede producten

John G 22-11-2020

Goede middag allemaal ,voor de goede uitleg en service die verleend zijn kan ik jullie media markt echt aan bevelen .We gingen voor een nieuwe laptop, en ja door de vele keuze en goede uitleg van het personeel was de keuze gauw gemaakt en gingen we blij naar huis met onze nieuwe laptop .Ondanks de corona tijd hebben ze ons goed geholpen ,ook de 1,5 meter afstand was geen probleem bij de goed uitleg.Dus wij blijven en zijn blij met de medewerkers van de Mediamarkt.Ga zo door dikke pluim.en bedankt.

Bob 22-11-2020

Zelfs in deze, ondanks de covid-maatregelen drukke periode, helpen ze je geduldig en correct.
Mede door goed te vragen en te luisteren naar je wensen.
Al jaren gewoon prettige en deskundige mensen aan het werk daar.

Jos 22-11-2020

Prima shop, goede advies, goede producten. Apple i-phone en elektrische tandenborstel oral b

Rob Weeling 22-11-2020

Heel goed geholpen ik kon al me vragen stellen was helemaal geen mooiste voor de verkoper daar voor blijf ik bij de mediamarkt

J. Kuivenhoven 22-11-2020

Product makkelijk te vinden in de winkel.Veilige manier om naar de kassa te gaan.Vriendelijke kassiere.Wat wil je nog meer.

Jennifer van Dreumel 22-11-2020

Ik kom hier altijd, super medewerkers die bereid zijn jou zo goed mogelijk te helpen

A. Van Donk 22-11-2020

Best een fijne zaak....alleen het.personeel is volgens mij overwerkt. Kunnen soms beetje bot reageren.

George Sassen 22-11-2020

Gekozen voor locatie Alexandrium Rotterdam, dichtbij mijn woonplaats.
Op de website eerst gekeken of er voorraad is, aangekomen in de winkel was het product niet in de schappen, het zoeken naar een medewerker vergt wel geduld, je moet geen haast hebben. Na 15 min eindelijk een medewerker gevonden en haalde het product uit het magazijn. Medewerker was overigens wel erg vriendelijk.

Lollipop 22-11-2020

Super leuke winkel werd netjes geholpen kon genoeg vragen stellen verkoper dacht ook mee
Op de website had ik eerst al wat info gezocht over het product wat ik wilde gaan kopen goede site.
Verder vriendelijk personeel

T Sibon 22-11-2020

De shop op Ekkersrijt is overzichtelijk ingedeeld.
Verschillende keren informatie gevraagd en goed antwoord gekregen van deskundig personeel.

Buddeke 22-11-2020

Geweldige winkel, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het assortiment is enorm, de winkel straalt tevredenheid uit.
Al met al een topper 🥰

Deb 22-11-2020

De artikelen hebben een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede service van personeel.

Salina 22-11-2020

Een super goede winkel n ze helpe je altijd als een vraag heb n super behulpzaam zijn ze altijd n altijd klantvriendelijk

Patrick Kappert 22-11-2020

Ik ben verslaaft aan de Media markt, altijd weer een feest om een keer door heen te lopen, en mooie aanbiedingen te scoren. Voor de beste adviezen en service, daarom mediamarkt hengelo

Eline Arends 22-11-2020

Werden super goed geholpen door een medewerker, legde alles heel goed uit. Uiteindelijk toch iets anders gekocht in plaats van waarvoor we kwamen.

waanzinnige 22-11-2020

Super snel geleverd, ik was er zelfs verbaasd om. Goed werk mediamarkt ,echt top!

Thilde Bloemendaal 22-11-2020

Heerlijke winkel ,aardig en behulpzaam personeel ik heb alles gevonden wat ik zocht en ook nog eens leuk geprijsd

Louise 22-11-2020

Zoals altijd als wij aan iets nieuws toe zijn werden wij zeer goed geholpen, wij merken dat er goed opgeleid personeel is en ook betreft een probleem zij een oplossing voorstellen.
Dit keer waren wij toe aan een nieuwe Sony TV Bravia OLED 55A85 - een I Phone SE - een MacBook gold van Apple.
Plus de verdere benodigheden hiervoor.

Ook een prima service betreft het installeren van mijn Notebook.

Ook heeft de Mediamarkt een goede verzekering betreft uitkering van de nieuwwaarde.

Helemaal blij met onze aankopen.

P.S. Ook werd er goed opgelet dat er niet teveel klanten tegelijk in de winkel verbleven betreft Corona, helemaal mee eens zodat wij veilig konden winkelen.
Dus mensen: op naar de Mediamarkt!

fahim 21-11-2020

2x besteld ik wat word afgewezen zonder reden wel betaald dan weer wachten op je geld dat ze na week terug storten. wat zijn da voor strekken ben ik wel benieuwd naar waarom ik niet kan kopen wa ik wil

Johan de Winter 21-11-2020

Vandaag ben ik langsgeweest in de mediamarkt dh om een apple tv op te halen. Ik heb een medewerker aangesproken en deze vertelde mij dat hij niet op voorraad was terwijl ik toch echt op de website heb gezien dat hij af te halen is. De medewerker stuurde mij van het kastje naar de muur. Een andere medeweker kale jongen wou niet eens moeite doen om te kijken BELACHELIJK!!!!!!

Onderweg naar de uitgang kwam ik een apple medewerker tegen met baard, deze heeft mij UITSTEKEND geholpen en nam WEL de tijd. Hij is achter in het magazijn gaan kijken en JA HOOR daar lag het product gewoon.

Dit cijfer is PUUR voor deze man en ik wil graag dat hij hier een pluim voor krijgt. jongen met zwart haar en baard zwarte mondkap

De rest kan je ontslaan! kale turkse jongen en surinaamse jongen

Deewee 21-11-2020

Keurig overzicht van alle apparatuur,maar jammer dat personeel niet altijd even deskundig is

BV 21-11-2020

Zeer goede en duidelijke uitleg over een Sony televisie, hoe en waarom zoiets gekalibreerd wordt en wat voor duidelijker beeld je dan krijgt.