MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Ck 24-11-2020

Zelf van te voren goed uitzoeken wat je wil helpt natuurlijk, tegenwoordig vind ik de kennis van het personeel verbeterd, dit ook al meerdere malen aangegeven, erg fijn geholpen bij het Nespresso gedeelte.

Zeer slechte bezorgservice 24-11-2020

Volgens de voorwaarde zou nieuwe droger bezorgd worden, geplaatst worden op de 2de etage en de oude meegenomen. Nu lieten de bezorgers de droger aan de deur staan vanwege Corona! Hier is niets over gecommuniceerd! Echt slecht.

TINY 24-11-2020

Was al tevreden over mijn vorige aankopen.
Gister 23 november.2020 mijn nieuwe Samsung galaxy S 20 Fe gekocht met nieuwste cover en heb aan de servicebalie alles van mijn Samsung S7 over laten zetten.
Geweldig ! Ook deze keer weer uitmuntend
geholpen. Bravo goede service .

Ben Mom 24-11-2020

Fijne winkel, goed assortiment en goed overzicht. Behulpzaam personeel en geweldig met de winkel app

Hugo 24-11-2020

Persoonlijk vind ik dit een erg fijne winkel vanwege de overzichtelijke opzet. Ook krijg je fijne adviezen en dat heeft mij ook geholpen om een goed product aan te schaffen. Kortom erg fijne winkel

Melanie 24-11-2020

Prima winkel. Heel fijn dat je vantevoren het product kunt bekijken en vragen kunt stellen.

Rani 24-11-2020

Beste wij hadden een tv besteld van 1m89 waarbij wij hadden geschreven deze tot 2 de verdiep te leveren. Paar dagen later bellen we om te vragen hoe het met onze levering zit waarbij de vrouw aan de telefoon zegt dat ze ons contacteren voor er een afspraak van te maken en ik vroeg dus om tot 2 de verdiep te leveren was allemaal geen probleem. Ineens staat mijn tv hier zonder afspraak, man was alleen ik was alleen en hij wou dis niet tot boven leveren. Eindelijk savonds pakken we die uit en zien we dat de tv niet werkt. Wij hebben 10 keer letterlijk gebeld hoe het zat voor te komen halen en dat ze die tv nu dus zeker wel van 2 de verdiep moet halen en dat die tv echt groot is en ik dus niet kan helpen ze gingen hiervoor 2 mannen sturen dit heeft nog eens 7 dagen geduurd. 2 mails gestuurd waar niet op geantwoord werd en een fb bericht dat ook genegeerd werd. Eindelijk is de ophaalservice er zonder mondmasker!!! En wat denkte hellemaal alleen voor een tv van 1m89 groot. Krijgen we na de ophaling telefoon na dat mediamakrt deze had uitgepakt dat die tv gebarsten is. Die tv was hier niet gebarsten vertrokken. Maar hier hebben we geen fotos van. Ze zitten de schuld bij ons te schuiven ik vind dit een vreselijke service en slechtste communicatie dat ik ooit heb gehad ergens

Fanni Csengeri 24-11-2020

Ik heb gekozen Mediamarkt want het is snel en betrouwbaar. Retours zijn makkelijk. Veel reviews helpen de perfekte produkt kiezen.

Urban 24-11-2020

Ik werd prima en eerlijk geholpen.
Ten eerste bij de aanschaf van een aparte muis en toetsenbord. Goed advies van computerafdeling. Ten tweede kon ik een keukenweegschaal aanschaffen die er als demo model lag.
Ze hadden het gewenste product niet meer op voorraad, dus heel mooi dat het zo wel gelukt is. Ten derde wilde ik informatie over een nieuwe wasmachine.
Middels een eerlijk en duidelijk verhaal kreeg ik een prima advies. Thuis nog wat gegoogled, maar het advies van de verkoper in de winkel kwam overeen. Dus al met al prima geholpen. Het enige was dat het op dat moment erg druk was in de winkel, maar juist dan ook nog goed advies--- Toppie.

Ellen 24-11-2020

Product was niet in voorraad in de winkel. MM medewerkster heeft product ter plekke voor mij besteld. De volgende dag was mijn product geleverd in het filiaal. Hiervan ontving ik een mail.
Door mijn MMclubkaart kan ik via mijn account eenvoudig al mijn gekochte producten terugvinden.
Erg handig. Niet meer alle bonnen te hoeven bewaren.

Anette 24-11-2020

Ik vind de shop goed overzichtelijk en de filters zijn eenvoudig in het zoeken naar de juiste producten die je zoekt. Ook zijn de aanbiedingen goed omschreven.

Stefan van rossem 24-11-2020

Enorm vriendelijk geholpen bij de MediaMarkt in Assen bij het kiezen van een tv. Erg klantvriendelijk duidelijke taal en draaien er niet omheen zou er zo weer heen gaan. Ze denken ook uitstekend met je mee. Het enigste was dat ze iets meer konden vertellen waren de specifieke details wat de tv allemaal kan en wat je eventueel nodig hebt. De site zit ook uitstekend in elkaar en de prijzen kloppen met wat er in de winkel staat.

Edwin 24-11-2020

Google chroomcast gekocht .
Eerlijkheid van de medewerker deze verkocht niet het duurste maar het beste voor de klant.
Ede is goed bereikbaar en parkeergarage voor de deur.
Nu met Corona ideaal weet wat je zoekt en je bent zo weer weg.

Rob 23-11-2020

prima advies gehad in de Maastrichtse Mediamarkt. Installeren van de tv thuis was een eitje. Prima aankoop, pracht beeld.

Sjef Kessen 23-11-2020

Veel assortiment en goede bediening met meer dan voldoende kennis van zaken ,wie je ook tegen komt van het personeel op welke afdeling dan ook . Dat stelt je als klant gerust .

J.Geuze 23-11-2020

Veel keuze en ruime openingstijden. Laagste prijs.
Wordt soms wel doorverwezen naar collega met meer kennis over zaken, waardoor soms wat langer wachten. Is echter wel de moeite waard, en wordt dan goed geholpen.

John van Beek 23-11-2020

Wij hebben de Mediamarkt uitgekozen omdat ze daar de TV die wij wilden hebben in het Black Friday programma hadden. We zijn heel netjes geholpen en alle informatie gekregen die we vroegen, de verkoper nam alle tijd voor ons.

Erik Booij 23-11-2020

Vorige week was ik oriënterend voor een soundbar in de winkel geweest en vandaag heb ik er ook een gekocht. Wat mij toen en nu weer opviel was de goede uitleg van de verkoper(ster) en ook dat ondanks, dat het erg druk was ze de tijd voor mij namen. Vandaar de waardering van 9

M.J. Keijser-van der Hucht 23-11-2020

Media Markt in winkelcentrum Alexandrium Rotterdam je wordt er altijd vriendelijk ontvangen en met deze aankoop heeft de medewerker mij goed geholpen met de installatie van de mobiletelefoon .

F.kovacs 23-11-2020

Goed vakkundig geholpen met het kopen van een televisie voordelen en nadelen van de verschillende types en uitvoeringen.

Karsten kroeze 23-11-2020

Ik heb op 8-11-20 een wasmachine besteld en BETAALD!!!! 10-11-20 bezorgd maar bij het plaatsen en monteren door de monteur lekt het liters water aan de onderkant. De wasmachine weer meegenomen toen ik vroeg wanneer ik een andere zal krijgen. Werd mij verteld dat ik mijn geld zal terug krijgen binnen 5 tot 7 werken dagen. Aangezien het besteld was via outlet. Aangezien we niet zolang zonder wasmachine konden gelijk nog 1 besteld en betaald!!! Maar nu wachten we al meer dan 2 weken op ons geld. Inmiddels al 4 x keer gebeld en daar word je ook niet wijzer van echt wat een slechte kut service daar echt niet normaal. Ik voel me totaal niet serieus genomen!!!!

marry 23-11-2020

Moest wel lang wachten maar toch een heel prettige ervaring goed en daadkrachtig geholpen

Maurits 23-11-2020

De producten lagen wat door elkaar onder de voorbeelden. Ook waren niet alle prijzen duidelijk. Dat was nogal vervelend toen ik op zoek was naar het beste product. Je hebt echt een eigen smartphone nodig met internet, in de winkel zelf is vergelijken lastig. Wel gaat het redelijk snel als je wat koopt bij Mediamarkt.

Frank 23-11-2020

Goed geholpen door de medewerker. Ruim assortiment en goede bereikbaarheid.
We zijn blij met onze aankoop.

Petula 23-11-2020

Het begon goed. Goed advies voor een telefoon. Bij abonnement verlengen ging het helaas mis bleek bij de kassa. Het was niet goed ingevoerd waardoor ik meer zou gaan betalen per maand en daarnaast opeens dat ik het toestel in de winkel moest afrekenen. Ook bleek achteraf ondanks mijn navraag bij de medewerker dat mijn oude toestel niet meer verzekerd is bij kpn. Dat kan helemaal niet met verlenging. Ik hoop dat mediamarkt dus mijn oude toestel weer in een verzekering kan zetten. Had ik dit geweten had ik de verlenging nooit gedaan. Helaas dus een slechte dag mediamarkt. Na 2uur stonden we eindelijk weer buiten terwijl de producten zo uitgezocht waren. Soundbar duurde 15 minuten de rest was telefoon en kassa fout. Hoop dat jullie het rechtzetten. Producten zijn verder goed!