MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Coenders 26-11-2020

Betreffende verkoper was bovengemiddeld voorkomend deskundig deskundig en terzake

ike van rosendaal 26-11-2020

verkeerd product meegekregen en je kan niemand bereiken bij mediamarkt via de telefoon.... 40 mins in de wacht en ze pleuren je er gewoon af en de chat is zo nutteloos als wat.

G. 26-11-2020

Het was erg druk het personeel was nofal kortaf, maar gelukkig waren er ookpersoneel leden die zich optimaal hebben ingezet ! Zij zijn het deel dat mij altijd naar dit filiaal laten komen voor hun vakkennis

Jolanda Callenbach 26-11-2020

Lekker dichtbij en vaak word je vriendelijk geholpen.
Ik raad de mensen om naar Alphen te komen!
Produkt Samsung gekocht.
Een tipje, overzetten van i-phone naar android mag wel wat goedkoper!

Patricia 26-11-2020

Ik vind het soms vervelend dat ik op zoek moet naar een medewerker die me kan helpen en dat niet altijd de juiste prijzen aangegeven staan of niet dat het juiste product bij de juiste prijs staat
Verder wel veel assortiment wat kiezen soms lastig maakt

J Tilburg 26-11-2020

Ik heb gekozen voor deze shop omdat er veel televisies staan opgesteld daardoor is er dus keus je kan goed vergelijken.
Bovendien werd ik netjes en de verkoper wist waar hij over praat.

Frans K 26-11-2020

Goed en vakkundig geholpen, ook in Coronatijden. In Cruquius goed assortiment veel keus en goede hulp bij het maken van een keus

Emiel K. 26-11-2020

Mijn ervaringen met Media Markt
Ik heb een HP chromebook via Mediamart besteld. Volgens de site was de 1e betaling niet gelukt. De tweede poging, via (Ideal) is wel gelukt. Het produkt is keurig geleverd (1 maal). Achteraf blijkt mijn creditcard nogmaals belast te zijn. Ik heb veelvuldig contact gehad met Media markt. Ze geven aan de creditcard betaling niet ontvangen te hebben, ook na het toesturen van de betaalbewijzen. Inmiddels heb in een claim ingediend bij de creditcard maatschappij. Voor het geval dit niet tot succes leidt zal in een gerechtsdeurwaarder vragen mijn vordering te verhalen.

Isra 26-11-2020

Een leuke shop waar ik altijd heen ga ookal hoef ik niks te kopen. Leuke en behulpzame medewerkers die ook goed advies geven.

peter 26-11-2020

iedreen was zeer vriendelijk en ook met de corona regels werd geweldig een echte verademing vergeleken met andere winkels.

Marian smeets van turnhout 25-11-2020

Super fijne winkel en vriendelijk personeel en het assortiment is perfect toppie

Hein kuijpers 25-11-2020

Mooie zaak! Duidelijke aanduiding waar, welke artikelen te vinden zijn. Beide keren werden we vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg en er werd geen druk uitgeoefend.

A Elya 25-11-2020

Leuke electronica winkel , alles wat ik nodig heb hebben ze. Goeie kwaliteit en heel vriendelijk. Goeie prijzen en niet ver van mijn huis .

Don Grigori 25-11-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel met goede kennis van zaken, kom er zeker vaker voor advies en of aankopen

Willem 25-11-2020

Ruime keuze aan producten en ook goed te bekijken naast andere. Scherpe prijs kwaliteit, waar voor je geld,ofn makkelijk geruild.

w.paijens 25-11-2020

Snel informatie over product klantvriendelijk en goed alles te vinden van producten en een goede prijs verhouding

Erwin 25-11-2020

Super goed geholpen door de verkoper, deed goed zijn best om mij tevreden de deur uit te laten gaan. En dat is gelukt !!!!😁

Wim 25-11-2020

We waren al een tijdje op zoek naar een televisie toen we een goede aanbieding bij Mediamarkt tegen kwamen. We besloten de volgende dag naar de winkel te gaan, door onze goede ervaringen wat betreft klantencontact en service. Helaas was de televisie online al uitverkocht.
Eenmaal in de winkel merkte een van de verkopers op dat we op zoek waren naar een tv. De verkoper was erg klantvriendelijk en had duidelijk veel kennis van alle tv's. Er bleek tot onze blijdschap nog één tv (van onze keuze) op voorraad te zijn in de winkel. Kortom: we zijn zeer tevreden met de hulp die we in de winkel kregen en de klantvriendelijkheid van de medewerkers. Zeker een aan te raden winkel!

Miekje 25-11-2020

Bar slechte communicatie. Tv van 1400,- gekocht met ophang beugel. Dan verwacht je wel goede service, maar helaas. 13/11 tv + beugel besteld, zodat t de volgende dag geleverd zou worden. Tv zonder beugel bezorgd. Deze kwam pas 3 dagen later. De bezorgers van de tv droegen geen mondkapje of wat voor bescherming dan ook.
Gelijk via de chat vd site contact opgenomen. Geen respons. Contact opgenomen via Messenger, geen respons. Dit kwam pas ruim een dag later. Tot op heden dag nog steeds slechte communicatie en dan krijg je een computer waar je antwoorden van krijgt waar je niks mee kan.

Weelandjes 25-11-2020

Prima en snel geholpen. Prima advies gericht op het product dat we wilden kopen.

Han jonk 25-11-2020

Vorige week met m’n iPad-pro naar mediamarkt hhwaard , omdat m’n mail niet meer goed werkte , nu doet het weer perfect (zelfs m’n kinderen van 19jaar kregen het niet goed), deze week met een toetsenbord terug (nog geen jaar oud),nwerd direct ingenomen en we mochten een nieuwe meenemen ...super geholpen

Eef 25-11-2020

Kwaliteit bij kassa kan beter. Te weinig mensen om de stroom te behandelen. 15 minuten staan wachten voor ik geholpen werd. Was 1 persoon aan de kassa. Kreeg geen hulp.

Wilbert Goossens 25-11-2020

Ik heb een tv gekocht met scartaansluiting stond in de beschrijving, helaas zat deze er niet op en heb ik gelijk gebeld met klantenservice. Deze zouden de backoffice terug laten bellen uiterlijk de volgende ochtend.
De volgende middag zelf maar gebeld maar weer heel mijn probleem uit moeten leggen en weer zou ik terug gebeld worden voor een oplossing. 2 dagen later wederom zelf gebeld en weer de belofte om teruggebeld te worden. Ik weet niet hoe jullie klantvriendelijkheid interpreteren maar dit is geen schoolvoorbeeld.
Ik voel me niet serieus genomen en krijg het gevoel dat men wacht tot ik stop met zeuren.
De beschrijving is wel aangepast maar mijn probleem word niet opgelost.
Dit is niet de manier hoe je klanten behandeld

Ronald B 25-11-2020

Altijd goeie ervaringen gehad met Mediamarkt. De prijs is zeer concurrerend en het personeel is (voorzover ik ervaren heb) goed op de hoogte van de technische aspecten/details van hetgeen ze verkopen.

Gisteren heb ik een nieuwe tv gekocht en die is vandaag al netjes gratis aan huis geleverd. Dat vind ik gewoon goeie service en daar zou ik best wat extra’s voor over hebben, ware het niet dat dat niet nodig is, want ze zijn al de goedkoopste.

Retour beleid is ook zeer gul. De tv mag binnen (als ik me niet vergis) 30 dagen retour, zonder gedoe. Komen ze hem nog ophalen ook en ook dat is gratis. Geen idee wat ik nog meer moet zeggen, maar ik kom er graag.

Jannes 25-11-2020

Zeer goed geholpen bij mediamarkt Assen, personeel zeer vriendelijk en er werd zeer goede informatie gegeven. Ben echt van plan om bij volgende aankoop terug te gaan naar Mediamarkt