MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Aran 25-11-2020

Klantvriendelijkheid, ruim assortiment , sociaal, overzichtelijke, meedenkend

Hamid 25-11-2020

Mooi apparaat, alleen de winkel medewerker zij, dat over 5 minuten ons zou helpen, alleen duurd het langer ongeveer 30 minuten, maar toen we het artikel zocht, was de schap leeg. Toen moesten weer naar een medewerker zoeken, toen zij hij mijn collega gaat achter voor je kijken, maar dat duurde ook echt heel lang.

Maria 25-11-2020

Mediamarkt vertrouw ik het meeste met dure spullen. Ook is de bezorging altijd heel snel, heb gisteren wat besteld en het is al morgen verwacht terwijl er bij de levertijd stond 3-5 werkdagen. Niks te klagen!

Knutselhenk 25-11-2020

Mijn comby magnetron heeft het begeven, ja dan moet je wat nieuws. Dan is er maar één mogelijkheid en dat is De Mediamarkt.
Maar dat vind ik niet erg, daar kan je nog een aankoop voelen of ruiken en zien of het wat is voor mij, er zijn zoveel soorten en prijzen. Alleen het bezorgen is niet wat er vermeld staat , de andere dag. Maar dat is niet zo erg.

M.j. van Dienst 25-11-2020

Vandaag mijn bestelde wasmachine van LG ontvangen.
Geleverd door Fransisco en Leandro.( hoop dat ik het goed spel). Toppers. Aardig, meedenkend en kennis van zaken.
Bedankt.
M.j. van Dienst

Fijne dag

Marthijs van Etten 25-11-2020

Kwamen voor een pre-order voor de play-station 5. Deze was echter niet meer te pre-orderen omdat er al veel te veel waren. Teleurstelling en jammer voor onze zoon. Ik vond het wel fijn dat ze aangaven dat het geen zin had om een pre-order te plaatsten omdat er al te veel voor ons stonden. Deze wijze van uitleg was heel fijn omdat op de site staat dat je nog een pre-order kon plaatsen. Uiteindelijk de winkel verlaten met de aanschaf van apple-oortje. Niet voor niets naar de media markt geweest.

J. Tammes 25-11-2020

Zeer klantvriendelijk en kundig personeel zijn goed geholpen duidelijk antwoorden op onze vragen al mel al super

Waiteri 25-11-2020

Eerst online gekeken. Werk op laptop beter dan op mijn telefoon. Daarna in de winkel gaan kijken en voelen. Werd wel een beetje simpel van de "medewerkers" van OPPO en Motorola. Ik wil op mijn gemak kijken en niet steeds hoeven uitleggen waarom ik niet "hun" merk wil. Heb uiteindelijk maar een telefoon genomen volgens advies, welke ik niet wilde. Uiteraard niet gekocht, zeker niet omdat de bewuste "medewerkers" elkaar een box gaven, nadat ik weg was gelopen met telefoon in mediamarkt hoesje, welke nu elders in de winkel staat. Voelde mij de paashaas. Ik koop wel op internet. Sorry

Gerard 25-11-2020

Genoeg keuze. Vriendelijk personeel en professionele uitleg over de aparatuur.

Mike0412 25-11-2020

Mediamarkt Nieuwegein is voor mij vanuit IJsselstein dichtbij en aan te rijden. Deze winkel heeft een ruime keus en heeft vriendelijk personeel. Personeel dat net even iets extra's doen, staat het artikel niet in het schap of in de computer, dan gaan ze gewoon (voor de zekerheid) in het magazijn kijken.

Jeffrey akkerman 25-11-2020

Ik vindt media markt een van de betere winkels ze zijn vriendelijk en komen de woorden na die ze afspreken. Zeer blij met de xbox series x. Eerder dan was aangegeven dus zeer tervreden

J.Bakker 24-11-2020

Was in Zaandam lekker ruime winkel wat ik zocht had ik gauw gevonden ,nog even wat gevraagd aan de deskundige,ging zeker tevreden de deur uit.

Nadine 24-11-2020

Media markt is voor mij de winkel qua electro, aardig personeen en een goede keuze, nu wist ik ongeveer wat ik moest hebben en heb goed advies gekregen en ben met een google chrome naar huis gegaan.

Patrick 24-11-2020

Cijfer gebaseerd op de webshop, voor 22.00 besteld morgen in huis.
Volgende dag mooi geen bestelling, na 3 kwartier in de wacht bij de klantenservice krijg je antwoord geen idee wat de levertijd gaat worden.
Bestelling geannuleerd, en ook bevestigd per mail.
Volgende Daf komt post nl het pakket afleveren, en ik had inmiddels al elders wat geregeld.

Geretourneerd in de winkel, zit nu al een maand op mijn geld te wachten...

Waardeloos bedrijf met een verschrikkelijke klantenservice, bestel hier nooit iets online....

Remco 24-11-2020

Ik was bij vestiging Doetinchem, er werd tijd voor me genomen en geluisterd naar mijn vraag. Zelfs in deze corona tijd werd er op een goede en gewone manier met klanten omgegaan. Echt top. Tot de volgende bezoek

Marcel 24-11-2020

Winkel is goed beter genoeg parkeer gelegenheid. Ruim opgezet en alles is makkelijk te vinden. Er loopt genoeg personeel om wat te vragen over producten. Als ze zelf niet van de afdeling zijn zoeken ze degene die wel van de afdeling is.

Williams 24-11-2020

Klantvriendelijk personeel, legt goed uit waarom ik deze keuze moest nemen ipv een goedkope versie . Neemt de tijd voor vragen.

Mike 24-11-2020

Gezellig & Overzichtelijk vergeleken met vergelijkbare winkels.
Klant vriendelijke personeel.

Hans 24-11-2020

MediaMarkt is een plek waar je voor bijna alles terecht kan, je kan goed vergelijken, er is keuze in overvloed, in diverse prijsklasse.

Mustafa 24-11-2020

Gezellig winkel, vriendelijk & behulpzame medewerkers, kwaliteit product Perfect.

Henk 24-11-2020

Super geholpen . Erg vlotte service. Veel aandacht voor de klant. Artikel op voorraad.

Albert Meijering 24-11-2020

Leuke ruime winkel. Vrij om te kijken. Geen opdringerig personeel. Als je iets vraagt, zijn ze vriendelijk en deskundig.

Inge 24-11-2020

Goede duidelijke uitleg gekregen van een winkelmedewerkster. Zat te twijfelen tussen 2 uitvoeringen, en ze heeft de twijfel meteen weg genomen waardoor ik wist welke mee naar huis ging. Top product, meteen thuis aan de slag gegaan. Nog nooit is stofzuigen met 4 huisdieren en kindje zo makkelijk geweest.

Mohammad 24-11-2020

Excellent customer service! There is always someone available to help you and guide you, through the whole process of choosing the right product all the way till payment.

Karin 24-11-2020

Ik werd eerst telefonisch heel prettig geholpen. Daarna s avonds naar de winkel. Goed geregeld omtrent de Corona regels en zeer netjes te woord gestaan door een medewerker. Hij heeft ons goed en volledig geholpen. Bij de kassa werden we ook vriendelijk geholpen en werd ons nog een fijne dag toegewenst.