MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 410 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Tim Muurmans 23-11-2020

Gisteren een playstation 5 gepreorderd. Werd goed en snel geholpen door de medewerker in kwestie. Had de vraag of ik mijn aanbetaling terug kon krijgen mocht ik het artikel ergens anders eerder krijgen. Dit was geen probleem.

Ben 23-11-2020

Heb online een Samsung A71 besteld voor een zeer scherpe prijs werd de volgende dag al gebeld dat hij klaar stond het ophalen ging zeer vlot ben geholpen door een goede en vriendelijke medewerker het toestel was al zover klaar gemaakt dat ik alleen de simkaart er in hoefde te doen super ben erg tevreden

A. W 23-11-2020

Op uiterst prettige wijze te woord gestaan en geadviseerd.en geproefd. Een ander product ook goed geadviseerd na onze keuze bleek profijt niet voorradig te zijn. Honderd maal excuses voor deze onvolkomenheid.
Zeer tevreden naar huis gegaan

Sem 23-11-2020

Ik heb vorige week woensdag gebeld hoe het zat met mijn PlayStation 5
Toen zij mevrouw je moet even wachten je krijgt een mailtje morgen
Toen belde ik de dag erop zeiden ze precies het zelfde na 4 keer bellen en steeds het zelfde gehoord hebt was ik er wel een keer klaar mee
Want een oplossing zit er bij mediamarkt niet in.

Gert-jan 23-11-2020

Het enorme aanbod van producten, nagenoeg alles op voorraad de concurrerende prijzen en het kundige personeel maken MediaMarkt tot 1 van mijn favoriete winkels

Dennis 23-11-2020

Ik heb in Mediamarkt Zoetermeer mijn aankopen gedaan en ik ben hier zeer tevreden over. Wat ik een pluspunt vind in deze moeilijke tijd is dat er goed wordt gelet op de Covid maatregelen, bij de ingang verzoekt tot het dragen van een mondkapje en mocht je deze niet bij je hebben kan je er eentje krijgen. Daarnaast is er een desinfectie paal om de handen te ontsmetten. Daarnaast werd er ook om de zoveel tijd een melding over de intercom afgespeeld die de klanten en medewerkers attendeerde zich aan de covid maatregelen te houden. Naar mijn mening goed geregeld voor een redelijk grote winkel waar veel bezoekers komen.

Rian 23-11-2020

Zeer tevreden over mijn aankoop. Alleen duurde het lang voordat er personeel vrij kwam om behulpzaam te zijn, maar dat lag die zondag waarschijnlijk aan Black Friday.

Padje 23-11-2020

We zijn zeer goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe tv, ee verkoper kon ons ook heel duidelijk d3 verschillen uitleggen tussen de verschillende types beeldschermen

GERDA 23-11-2020

Vrijdag een televisie besteld binnen 2uur teruggebeld om te annuleren.Een dame die niet te verstaan was zou zorgen dat alles goed geregeld zou worden dus annulering en geld teruggestort krijgen.Geen geld of email ter bevestiging maar wel een bericht van de vervoerder dat ze de tv komen leveren.Waardeloos bedrijf order wordt gewoon doorgevoerd bij andere bedrijven kun je dezelfde dag nog op de site annuleren.

Thijs Plambeck 23-11-2020

Service was top werd spontaan geholpen door een werknemer, terwijl ik een vraag jad over een andere afdeling.

Ook door corona, was het snelle service bij de kassa’s.

Dus voor mij persoonlijk een top ervaring.

Iris 23-11-2020

Goede service ondanks de drukte. Garantie van te voren uitgeprint en klantgegevens ingevuld. Dat scheelde veel tijd bij de kassa.

Marlie 22-11-2020

Zeer goed geholpen met aankoop van een tv!
Top!
Ik beveel deze winkel op ekkersrijt te zeerste aan !

Ferdi Metin 22-11-2020

Altijd fijne service in de winkel. De 7 is geen 9 of 10 omdat de telefonische klantenservice niet altijd goed heeft geholpen

Brigitte 22-11-2020

Het was vandaag ontzettend druk en heb echt respect voor de medewerkers die op de 1.5 meter letten en daardoor echt van alles naar hun hoofd kregen omdat mensen het gewoon niet willen snappen. Ondanks de drukte toch best snel klaar omdat we op internet al hadden gekeken wat we wilde. Zelfs de rij bij de kassa was erg lang maar ging toch heel vlot. Toen konden we onze aankoop bij het service punt afhalen en ook daar super geholpen zelfs met het in de auto zetten echt top service bij media markt zoetermeer

Rutger 22-11-2020

Ik ga gewoon altijd voor Mediamarkt! Ik heb geen zin om uit te zoeken waar ik iets het meest goedkoop kan vinden. Bij Mediamarkt weet ik zeker dat ik nooit teveel betaal. En ben ik niet tevreden met mijn aankoop of is er iets mis.... Dan is de service van Mediamarkt precies wat je van een service verwachten mag. Top gewoon :)

Marcel H 22-11-2020

Ben keurig geholpen , en ook een goed advies gekregen omtrent mijn aankoop.Mocht ik weer iets nodig hebben kom ik weer naar hetzelfde filiaal in Rotterdam Centrum.

Aad vanMullem 22-11-2020

We zijn professioneel en keurig geholpen door een medewerker. Hij had verstand van zaken over het geen we wilde weten over de aankoop van een blender. Hier houden we nou van!

Ruward 22-11-2020

Had nieuwe oortjes nodig voor mijn telefoon en gelijk nieuwe ps plus gehaald ging makkelijk en snel.

Ernst 22-11-2020

Goed geholpen uitleg was goed vriendelijke man kon het zo instellen thuis ben 81

Jo 22-11-2020

Mensen weten waar ze over praten, altijd vriendelijk, deze winkel is gewoon top.

Rens 22-11-2020

Tv gekocht die niet helemaal beviel, deze probleemloos omgeruild voor een ander exemplaar. Superservice

Hans 22-11-2020

Bij mediamarkt koop ik altijd goede informatie door personeel erg klantvriendelijk en goede producten

John G 22-11-2020

Goede middag allemaal ,voor de goede uitleg en service die verleend zijn kan ik jullie media markt echt aan bevelen .We gingen voor een nieuwe laptop, en ja door de vele keuze en goede uitleg van het personeel was de keuze gauw gemaakt en gingen we blij naar huis met onze nieuwe laptop .Ondanks de corona tijd hebben ze ons goed geholpen ,ook de 1,5 meter afstand was geen probleem bij de goed uitleg.Dus wij blijven en zijn blij met de medewerkers van de Mediamarkt.Ga zo door dikke pluim.en bedankt.

Bob 22-11-2020

Zelfs in deze, ondanks de covid-maatregelen drukke periode, helpen ze je geduldig en correct.
Mede door goed te vragen en te luisteren naar je wensen.
Al jaren gewoon prettige en deskundige mensen aan het werk daar.

Jos 22-11-2020

Prima shop, goede advies, goede producten. Apple i-phone en elektrische tandenborstel oral b