MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Theo 21-11-2020

Was daar in de buurt
Jammer dat er zo weinig personeel aanwezig is
Staan helaas teveel leerlingen op de vloer zonder begleiding
Die geen klanten kunnen helpen.
Ik heb een half uur op iemand bij de pc s gewacht totdat er iemand mij kon helpen
Ook bij het advies van de i Phone 12 kon ik niemand bereid vinden om deze aan mij uit te leggen en te verkopen
Heb dit dan ook niet gedaan.
Verder prima winkel met veel voorraad

Ellen 21-11-2020

Product was niet in voorraad in de winkel. MM medewerkster heeft product ter plekke voor mij besteld. De volgende dag was mijn product geleverd in het filiaal. Hiervan ontving ik een mail.
Door mijn MMclubkaart kan ik via mijn account eenvoudig al mijn gekochte producten terugvinden.
Erg handig. Niet meer alle bonnen te hoeven bewaren.

Kevin 21-11-2020

Ik vind het een top winkel en waarom omdat je goed geholpen word met vragen word je alles uit gelegt goeie kortingen dus ik heb niks te klagen

Rob 21-11-2020

Gisteren een koffieapparaat besteld van 300 euro. Heb het rond 17 uur besteld. Bestellingen voor 23 uur zou de dag erna worden geleverd. Vandaag de hele dag thuis gezeten. Klantenservice plat gebeld maar krijg niemand aan de lijn, Via Messenger een berichtje gestuurd. Tot op heden geen reactie. Ik kan begrijpen dat het erg druk is. Maar dit kan echt niet. Wilde graag de bestelling annuleren maar dat gaat niet meer. Ben zwaar teleurgesteld.

Bjorn Roorda 21-11-2020

Top klantenservice en hulp van medewerkers!
Ook ben ik erg goed tewoord gestaan en geïnformeerd over het product.

Media markt Alphen aan den rijn 21-11-2020

Ik ben er Super blij met mijn aankoop en is dus een aanrader deze 5 terabyte is lekker compact en makkelijk in gebruik ik gebruik hem voor muziek en neem hem overal mee naar toe. Een super product

Met Vriendelijke Groet Frans Steenland

Ton 21-11-2020

Mediamarkt Venlo, is centraal gelegen en zeer goed bereikbaar.
Op de site van Mediamarkt gevonden wat ik zocht. Echter wil ik opmerken dat de site traag reageert, terwijl ik een snelle internetverbinding heb.
In de winkel werd ik vriendelijk en correct geholpen om te vinden wat ik zocht.
Ben zeer tevreden met de gekochte Sandisk 128 GB stick

Pb 21-11-2020

Goede info door Remco in de winkel! Goede prijs, niet eens duurder dan bij een online aanbieder

Michel V 21-11-2020

Ze hebben een groot assortiment op voorraad en ook best wel deskundig personeel die je een goede en duidelijke uitleg geven als je iets wilt weten of iets niet snapt , iedereen heeft zijn eigen afdeling en daarom weten ze er ook alles van de producten af die ze verkopen , dat is wel zo makkelijk, ze hebben bij mij echt niet geprobeerd om mij maar iets aan te smeren , maar echt deskundig advies gegeven en daarom ben ik ook tot de aankoop overgegaan en het product bevalt mij prima

Hubens 21-11-2020

Goed overzichtelijk en goede service. Product is netjes verpakt en supersnel bezorgd.

Al Sagheer 21-11-2020

De kwaliteit van Mediamarkt en service is goed! Altijd klantvriendelijk en leuk personeel

Peter 21-11-2020

Mediamarkt staat bekend dat het vrijwel de aller laatste nieuwe modellen op voorraad heeft. Soms moet je even wachten omdat de levering dan wat is uitgesteld. Helaas gebeurde dit nu bij mij ook. Maar toch besteld en zal deze week worden geleverd.
Vriendelijkheid ligt aan de persoon die je helpt, dit varieert nog wel eens kan toch wat beter.

Bas belluz 21-11-2020

Super tv helemaal geweldig net een bioscoop wij zijn er erg blij mee en tevreden wij hebben zo ie zo altij samsung tv

Romy 21-11-2020

Ik heb zojuist met een medewerker van de MediaMarkt gebeld. Ik moest hiervoor eerst al 30 minuten wachten voordat ik iemand aan de lijn had, daarna werd ik na een paar minuten al weggedrukt. Ik wilde graag antwoord op mijn vraag over de afhaaltermijn bij de MediaMarkt, maar heb die heb ik echter niet gekregen. Mevrouw leek ontzettende haast te hebben en had geen tijd om een fatsoenlijk antwoord te kunnen geven op mijn vraag. Vervolgens hangt de medewerker zo maar de telefoon op. Wat een slechte service van de MediaMarkt, ik ben hier totaal niet over te spreken.

fietje 21-11-2020

fijne winkel, en zoveel op voorraad, is voor mij favoriet zeker op het gebied van huishoudelijke artikelen

Harnak 21-11-2020

Aankoop gedaan in Mediamarkt Hengelo. Zeer tevreden over de service en behulpzaamheid van het personeel. Mag ook wel eens gezegd wórden.

Marion L 21-11-2020

Wij kwamen voor een soundbar en moet zeggen we zijn super goed en vriendelijk geholpen, we hadden er geen verstand van vanwege onze leeftijd maar geen enkel punt werden netjes en geduldig geholpen.

Hayo zweers 21-11-2020

Altijd mensen met kennis en altijd vriendelijk is aantebevelen bij mijn kennissenkring is ook reeds gebeurd

Cassandra 21-11-2020

Wat ik fijn vind van deze winkel is dat er veel keuze is. Heb je bijvoorbeeld een kleine budget kan je hier ook slagen. Wat ik een minpunt vind is dat je niet altijd een medewerker vind om je te helpen met een vraag. Maar aan de andere kant als een medewerker je kan helpen weet hij/zij wel waar ze het over hebben.

Tineke Lokerse 20-11-2020

Kom altijd naar de Mediamarkt voor al mijn nieuwe aankopen, heel fijne winkel ruim opgezet.

Jurgen 20-11-2020

Binnenkomst wat oudere mensen voor mij, hadden wat vragen over de coronaregels werden netjes te woord gestaan. Werd tijd voor gemaakt. Zelf een platenspeler uitgezocht, stond niet meer in de stelling. Verkoopster er één uit het magazijn gehaald en me netjes verder geadviseerd.
Ook bij het afrekenen een glimlach. Vind het een prettige winkel.

Henk de Vries 20-11-2020

Goed geholpen , voor en tegens besproken. Vlotte medewerkster. Op hoogte gebracht van speciale actie

Jim 20-11-2020

Fijne winkel en personeel denkt met de klant mee !
Daarom hoef ik bij een aankoop niet na te denken waar ik moet zijn en is mediamarkt eerste keus !

Vince 20-11-2020

Medewerkers zijn altijd vriendelijk en zeer hulpzaam , ze helpen jou altijd om het juiste product te vinden

Janko 20-11-2020

We gingen naar de mediamarkt voor een nieuw mobiel. Toen we al snel geholpen werden door een vriendelijke jongeman en ons op weg hielp hadden we al snel een geschikte mobiele telefoon voor minder geld dan we eerst beraamd hadden. De aangeschafte telefoon bevalt prima en we bedanken de vriendelijke jongeman want het product is boven verwachting goed.