MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Peggy 18-11-2020

Mooie winkel, vriendelijke dames van het kassa team! Overzichtelijk waardoor ik snel vond wat ik nodig had en veilig de winkel in en uit kon.

Anita 18-11-2020

Deze shop is dicht bij me...
De verkoopster gaf mij een prima uitleg en advies.... Zal zeker nog een keer weer komen...

Javier 18-11-2020

Mediamarkt is een winkel waar je veel kan kopen. Van kleine dingen tot grote dingen. Iedereen kent Mediamarkt. Ook voor goede advies kan een van de vriendelijke medewerkers jou helpen met goede informatie over het product wat je wilt kopen. Ook de website van Mediamarkt is duidelijk en overzichtelijk over het product wat je misschien wilt kopen. Altijd ff makkelijk om vantevoren te kijken wat je zoekt en wilt aanschaffen. Mediamarkt is een fijne grote winkel en overzichtelijk. Vriendelijke personeel die je altijd te woord staan over jou vraag ivm het product dat je wilt aanschaffen.

Bennie jansen 18-11-2020

Altijd vriendelijk en goed personeel, die weten waar ze over praten.
Een winkel waar wij graag komen, en als je een probleem heb dan word het altijd op gelost.
En je kan er ook alles vinden.

Anida 18-11-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding van de producten, voldoende keuze in elke prijscategorie, deskundige verkopers

Clarina Bel 18-11-2020

Ik ben goed geholpen door een medewerker van de telefonie afdeling. Het heeft in totaal 8 uur geduurd voordat ik eindelijk mijn telefoon kon gebruiken ivm abbo overzetten. Medewerker had veel geduld en heeft me hier uitstekend mee geholpen (in 2 dagdelen)! Ik ben erg blij met de service.

MY 18-11-2020

Alex heeft mij erg goed geholpen hij wist precies wat ik wou en heeft mij erg snel geholpen zonder problemen. Ben erg tevreden met mijn aankoop en zal zeker in de toekomst terug komen bij MediaMarkt Almere.

Anida Tezerb 18-11-2020

Goede prijs kwaliteitverhouding en voldoende keuze in elke prijscategorie, deskundige verkopers

Bart 18-11-2020

Breed assortiment en kundige behandeling en service. Vriendelijk personeel. Ruime openingstijden.

mat 18-11-2020

ik had gezocht op het internet zij waren de goedkoopste voor het type product wat ik nodig had ,en was op voorraad in de winkel , plus de corona maatregelen waren top

Zd 18-11-2020

Ik vind het klantenservice altijd heel vriendelijk, en wanneer ik voor hulp vraag. Weten zij meestal wel wat ze erover praten bij een product.

Willem 18-11-2020

Bij vraag aan personeel direct antwoord, en heel vriendelijk en aanwijzen van het onderdeel dat ik moest hebben.

Daisy 18-11-2020

Mediamarkt heeft een ruime keuze, er is (op doordeweekse dagen) genoeg personeel om je vriendelijk te woord te staan en je te helpen bij je keuze. Ik ben goed geholpen door vriendelijke jongens. En wat ik persoonlijk ook fijn vind is dat je kassabon online bewaard wordt door je clubpasje te laten scannen, nooit geen verloren bonnetjes meer voor garantie.

Linda 17-11-2020

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Kwam met mijn moeder die al op leeftijd is... ze wilde graag een nieuwe tablet. Er werd haar heel rustig verteld en uitgelegd van het hoe en wat. De verkoper was erg duidelijk en had veel geduld met uitleggen. Uiteindelijk had ze haar keuze gemaakt .. het werd een tablet waarop alles al was geïnstalleerd incl de updates en screenprotector. Erg handig ook voor mij want de tablet was direct gebruiksklaar! Zeer tevreden!!

Tineke 17-11-2020

Klant vriendelijk, klant krijg tijd en een goede uitleg van de persoon die hij of zij to gewezen is.

Luna 17-11-2020

Ik ging een MacBook bestellen via de website, er was een actie om renteloos in termijnen te betalen wat bij het afrekenen toch maar geen mogelijkheid was. Toen ik hierover wou bellen heb ik 3 kwartier in de wacht gestaan en daarna werd de verbinding verbroken. Vervolgens heb het bedrag van 1600,- in een keer betaald. Een paar uur later kreeg ik en mail dat mijn bestelling was geannuleerd. Ik had twee keer gebeld met de klantenservice maar die begrepen er vrij weinig van en raadde mij aan de bestelling opnieuw te plaatsen. Dit deed ik en een even later kreeg ik weer een mail dat mijn bestelling was geannuleerd. Nu moet ik 5-7 werkdagen "maar misschien ook langer" wachten op een terugbetaling van meer dan 3000 euro.

WjK 17-11-2020

Hëeel erg onpersoonlijk. Je wordt amper of niet geholpen als je iets vraagt aan een verkoper

Samoerai 17-11-2020

Ruime winkel (Almere) en behulpzaam personeel.
Ruime sortering op produktgroepen.

Jan 17-11-2020

Prima oplossing, begrip vol, goede uitleg, ben helemaal tevreden, de medewerker is echt top

Ronald 17-11-2020

Zondag een nieuwe tv gekocht die op voorraad zou moeten zijn. Half uur gewacht bij magazijn maar uiteindelijk bleek dat de tv nergens te vinden was en nu miet ik wachten tot ik bericht krijg wanneer de tv binnen komt.
Wel sorry gezegd maar ik had speciaal een bus geregeld voor het vervoer en nu moet ik dat weer regelen als de tv binnenkomt.
Jammer dat de verwachtingen de kop in werden gedrukt. Men had ook een vergoeding kunnen regelen

florent 17-11-2020

koop nu all jaren lang me spullen hier en echt een top winkel nog nooit problemen gehadt als iets kapot ging altijd gelijk geholpen zal hier altijd me spullen blijfen halen

Rami 17-11-2020

Jaja dit is gewoon een super winkel, veel aanbiedingen en bijna elke dag wel een actie via webshop. Dus je betaalt nooit teveel. Toppie mediamarkt ga vooral door met het amuseren van de consument

Yvonne 17-11-2020

Om kwart voor 8 mag je de winkel niet binnen ivm sluiting om 8 uur. Ik wilde een koffiezetter komen kopen waarvan ik al wist welke ik wilde hebben. Ik mocht deze niet meer pakken en meteen afrekenen. de beveiliging wilde geen kant op en ons echt niet meer helpen. Als jullie dit doen is het mss beter te vermelden dat je vanaf een tijd niet meer binnen mag in de winkel.

COR 17-11-2020

Zo'n moelijke tijd nu met corona en dan toch een winkel waar je veilig kan kopen
Eigenlijk wel handig zo'n looproute nu zie je nog meer dan waar voor ik naar de winkel kwam

Karin 17-11-2020

Vind het een hele fijne winkel waar je uit heel veel verschillende merken kunt kiezen .vriendelijk maar niet opdringerig en kundig personeel.