MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Mayurie 16-11-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het dichtbij mijn woonplaats was en ik een nieuwe televisie moest halen

Michel 16-11-2020

Mooi overzichtelijk, duidelijk en bij vragen is de klantenservice makkelijk te bereiken.

Babs 16-11-2020

Ik heb een mening over de echte winkel in Hengelo en vind dat ik op een eerlijke en oprechte manier geholpen ben door de medewerkers. Een verbeterpunt zou kunnen zijn een beter communicatiemiddel tussen de medewerkers onderling ( oortjes?)

Robert 16-11-2020

Voldoende keus in de winkel. Goed geholpen en fijn dat we diverse stofzuigers konden testen.

Enspijk 16-11-2020

Goede adviseur, hij wist er veel van. Ook geadviseerd een blue ray te nemen ipv een dvd. Wij zijn goed geholpen, blij met Mediamarkt Nieuwegein.

JKing 16-11-2020

Bij Media markt den bosch een tv gekocht goede service verkoper had er verstand van en nog extra korting gekregen en mondkapje kun je gratis pakken bij binnenkomst goed geregeld in deze rare tijden

Fieke 16-11-2020

Duidelijke webshop, voorraad altijd kloppend. Goed advies in de winkel. Goede service, snelle hulp bij afhalen.
Ik had te veel spullen in mijn hand, medewerker zet in de winkel alles netjes op 1 factuur en met de auto kan het direct afgehaald worden .

Ittie Plantenga 16-11-2020

Kennis van producten. Uitleg prijzen. Vriendelijk personeel. Voelt aan als buurtsuper.

Annika 16-11-2020

Ik vind het een top winkel en ben ook top geholpen toen ze een product voor mij moesten pakken uit het magazijn alleen jammer dat de kassamedewerker niet echt luisterde en ongeïnteresseerd deed.

Damian 16-11-2020

Erg goede klantenservice en rijk assortiment aan producten. Altijd vriendelijke medewerkers die bereid zijn om te helpen.

Mari Bakker 16-11-2020

Keurig geholpen , bij de deur een aller aardigste behulpzame vrolijke man die het verschil maakt en je welkom heet, in het grijze weer , super hostmanship . Eenmaal in de zaak goed advies en vriendelijk

Gandalf 16-11-2020

Winkel is duidelijk en logisch ingedeeld. m.b.t. corona zijn er duidelijke markeringen aangebracht in de winkel. Goed toegankelijk vanuit het centrum van Zwolle.

mediamarkt Ekkersrijt 16-11-2020

gezien de drukte zijn we toch snel en goed geholpen met de terug gebrachte tv en wij hebben tevens een nieuwe gekocht waarbij wij vriendelijk en vakkundig geholpen zijn wij zijn zeer te vrede

Janssen 16-11-2020

Was op zoek naar externe hard disk. Die hebben ze bij Mediamarkt in allerlei uitvoeringen met gunstige prijzen. Vragen werden goed beantwoord. Enige was dat niet alle HDisks van een prijs waren voorzien; dat moest ik vragen aan een medewerker en die zocht het dan op via zijn smart phone.

Ahmad Alsaleh 15-11-2020

Het is een snelle telefoon de prijs was goed, maar de batterij gaat snel leeg.

Jo Smeets 15-11-2020

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Behulpzaamheid personeel. Stagiaires zijn niet altijd vakkundig. Zij moeten ook een kans krijgen het vak te leren.

Esther 15-11-2020

Vriendelijk geholpen & prijs werd direct aangepast toen bleek dat de airpods op de website goedkoper geprijsd stond. Lang getwijfeld maar de airpods pro zijn het geld zeker waard, noise cancelling werkt erg goed en ook lange digitale vergaderingen zijn geen probleem meer.

Alexandra 15-11-2020

Kundig vriendelijk personeel. Nemen rustig de tijd om alles uit te leggen.
Zodat je een goede keuze kan maken

Joey 15-11-2020

Goede shop veel keuze netjes geholpen in de winkel
Ook tijdens corona goed geregeld

Jonny Bouwman 15-11-2020

We zijn ontzettend goed geholpen door Lisa met de afhandeling van onze pre order waarbij wat mis was gegaan. Ze nam alle tijd om het op te lossen en legde duidelijk uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. We gingen als nog blij naar huis met de nieuwe telefoon. Het enige min puntje aan Doetinchem Mediamarkt is dat ze zo klein zijn minder keus in assortiment maar alles is wel te bestellen en als nog in Doetinchem af te halen.

Lilian Van Helden 15-11-2020

Netjes geholpen door een medewerker. Nadat wij een vraag hadden over de P4 game.

Wijlens 15-11-2020

Keurig geholpen,en duidelijk antwoord op mijn vragen gekregen door een kundig personeelslid

van der Have 15-11-2020

Ondanks de drukte en de noodzakelijke coronamaatregelen zijn wij toch snel en vriendelijk geholpen met onze aankoop. de medewerker heeft alle tijd en moeite genomen om ons als digibeten adequaat te helpen. Hulde hiervoor.

Ruben Parisius 15-11-2020

Ik heb bij de mediamarkt nieuwe AirPods Pro gekocht nadat ik mijn oude airpods hier ook gekocht had en erg tevreden was over de service.

Joop kluft 15-11-2020

Snel geholpen ,goed advies .
Later terug gegaan naar winkel voor vraag
Goede uitleg en ik tevreden.