MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Alexandra 15-11-2020

Kundig vriendelijk personeel. Nemen rustig de tijd om alles uit te leggen.
Zodat je een goede keuze kan maken

Joey 15-11-2020

Goede shop veel keuze netjes geholpen in de winkel
Ook tijdens corona goed geregeld

Jonny Bouwman 15-11-2020

We zijn ontzettend goed geholpen door Lisa met de afhandeling van onze pre order waarbij wat mis was gegaan. Ze nam alle tijd om het op te lossen en legde duidelijk uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. We gingen als nog blij naar huis met de nieuwe telefoon. Het enige min puntje aan Doetinchem Mediamarkt is dat ze zo klein zijn minder keus in assortiment maar alles is wel te bestellen en als nog in Doetinchem af te halen.

Lilian Van Helden 15-11-2020

Netjes geholpen door een medewerker. Nadat wij een vraag hadden over de P4 game.

Wijlens 15-11-2020

Keurig geholpen,en duidelijk antwoord op mijn vragen gekregen door een kundig personeelslid

van der Have 15-11-2020

Ondanks de drukte en de noodzakelijke coronamaatregelen zijn wij toch snel en vriendelijk geholpen met onze aankoop. de medewerker heeft alle tijd en moeite genomen om ons als digibeten adequaat te helpen. Hulde hiervoor.

Ruben Parisius 15-11-2020

Ik heb bij de mediamarkt nieuwe AirPods Pro gekocht nadat ik mijn oude airpods hier ook gekocht had en erg tevreden was over de service.

Joop kluft 15-11-2020

Snel geholpen ,goed advies .
Later terug gegaan naar winkel voor vraag
Goede uitleg en ik tevreden.

Eveline van Hove 15-11-2020

Op zoek naar een wasmachine en half internet af gespeurd vond ik het erg lastig wasmachines goed te kunnen vergelijken. Wat krijg je nou eigenlijk voor elke prijs en wat zijn de verschillen tussen de merken. Ik besloot naar de mediamarkt te gaan voor advies. De meneer van de witgoed afdeling zag mij binnen komen lopen terwijl hij met een klant bezig was. Hij sprak uit dat hij er zo aan zou komen. Na tien minuten wachten (terwijl hij druk bezig was de andere klant te helpen) benoemde hij nogmaals dat hij er zo aan kwam. Dit maakte dat ik ben blijven wachten omdat de verkoper heel goed door had dat ik iets wat ongeduldig werd. Na nog eens 5 minuten wachten liep haar naar mij toe om te vragen hoe hij mij kon helpen. Ik heb aangegeven dat ik in de onderzoeksfase was van de koop van een nieuwe wasmachine. Hij vroeg wat ik zocht en liep al snel naar een aanbieding van Samsung. Ik kreeg een uitleg waarom deze machine prijs/kwaliteit verhouding een aanrader is. Goede argumenten zoals trommelgroten, geluid, duur van de wasjes en gezinsgrootte werden besproken. Het was niet dat ik overtuigd was maar ik ben nou eenmaal een klant die graag iets hoort over alle wasmachines die in de showroom zijn. Btw: Er stonden ook weer nieuwe klanten te wachten en ook daaraan lieten hij weten 'Ik kom je dadelijk helpen' zonder dat ik het idee dat van oh ik moet opschieten want de volgende klant is al aan de beurt'. De door snelheid en informatieve antwoorden over de andere wasmachines was ik vrij snel tot een besluit gekomen! Kopen die handel en mee naar huis nemen. Zelf ben ik als vrouw zijn best wel handig en wil ik mijn wasmachine zelf aansluiten. Hier werd totaal niet moeilijk over gaan en kreeg zelf nog tips! Vriendelijk, wel bespraakt en behulpzaam en niet opdringerig! ow en nog iets! Ik trok mijn portemonnee en daar zat blijkbaar een cadeaukaart in van de Media Markt. Heel eerlijk was ik dit totaal vergeten. Doordat de verkoper mij op een leuke manier op het bezit van deze cadeaukaart attendeerde 'He zag ik daar nou een rood pasje, gebruik je die ook ;)' heb ik deze cadeaukaart gebruikt! Bedankt voor de prettige service.

Adriaan 15-11-2020

Prima winkel, hielden zich goed aan de corona regels. vriendelijk en behulpzaam personee.

Carla 15-11-2020

Ik ben ontzettend goed geholpen.😀Al myn vragen zyn beantwoord en de winkelmedewerker was zeer klantvriendelijk.Ik zou zeker in de toekomst weer naar de media markt gaan!

Hans 15-11-2020

Gewoon een eerlijk advies gehad. Ze wisten gelijk wat ik zocht en wisten ook nog eens een hoop informatie te verschaffen over het product

Ilonka 15-11-2020

Ik werd door een Apple medewerker goed geholpen. Hij nam de tijd en legde goed uit.
Ben heel tevreden !👍👍

Richard 15-11-2020

Ik heb mijn Apple iPad Air 2020 gekocht bij MediaMarkt Arnhem Centrum. Normaal ga ik altijd naar Duiven omdat dit een nieuwere en ruimere winkel is. Dit keer heb ik voor Arnhem Centrum gekozen omdat duiven de tablet niet op voorraad had. Nadeel van Arnhem vind ik dat je betaald moet parkeren en ik vond het advies op het Apple plein matig. De Apple master wist niet hoe je met de pencil snel notities kon maken en hij kon me niet duidelijk het verschil uitleggen tussen de iPad 2020, air 2019 en air 2020. Gelukkig had ik zelf al voldoende research gedaan en was de air 2020 op voorraad.

Erwin 14-11-2020

Vandaag een draadloze muis van Logitech gehaald. Snel via de mediamarkt website gekeken in welk filiaal deze voorradig was. Dit maakt winkelen bij mediamarkt nog sneller en efficiënter. Zie hier het belang van een goede website en betrouwbaar voorraadbeheer in de winkels. Aanrader dus!!

schmidt 14-11-2020

goede service ook in corona tijd aardig personeel en een goede sortering van verschillende producten

Sake 14-11-2020

Op zoek naar soundbar. Na een goede uitleg door medewerker van verschillende merken, heb ik gekozen voor de Sonos Beam.
Thuis geïnstalleerd. Gaf weinig problemen. Voldoet aan alle verwachtingen.

Ed 14-11-2020

Vriendelijk personeel die niet pushen, vragen naar je motivatie waarom je voor een specifiek product kiest en sluiten daar goed op aan zonder dat dat meteen een prijs klasse hoger betekend, gewoon goed advies doe ermee watje wilt.

awb 14-11-2020

kon al een tijdje mijn contract van vodafone verlengen en heb dat nu gedaan bij mediamarkt, ze hadden ook een leuke aanbieding van extra 2 euro korting per maand scheelt toch weer. overzetten naar een gezins contract was eenvoudig en de medewerker heeft het netjes uitgelegd

Lucas Jan Pieters 14-11-2020

We zochten een monitor, en werden netjes en duidelijk geïnformeerd. En binnen No-time hadden we precies wat we zochten.
Erg fijn, en vriendelijk personeel.

Willie Brouwer 14-11-2020

Zeer scherpe prijzen en perfecte service. Ik heb een camera gekocht die mij niet beviel en kon het probleemloos retour doen in de winkel!

Albert 14-11-2020

vandaag een HD9260/90 XL ESSENTIAL 1,2 KG gekocht, was gemakkelijk te vinden in de winkel ondanks de uitgebreide keuze van soorten en merken. vanavond direct friet in gebakken, apparaat werk prima en de friet smaakt uitstekend. conclusie zeer tevreden.

Paulien 14-11-2020

Een fijne winkel met vriendelijk personeel waar ik graag kom, alleen jammer dat de caissière meer aandacht voor haar collega had dan voor de klant. Daarom maar een 8

HellCat073 14-11-2020

Ik kom altijd in dit filiaal, buiten dat het voor mij het best gelegen is, heb ik hier nooit iets te klagen over de service, medewerkers etc.

Ruud 14-11-2020

Zeer slechte bezorg service terwijl je er ook nog eens extra voor betaald
Ook nog telefonich contact gehad
Zowel media markt als dynalogic kon nergens mee helpen ( Of ze hebben er geen zin in )