MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Menno 12-11-2020

Leuke mensen die je te woord staan met kennis worden altijd goed geholpen

Tilly de Groot 12-11-2020

De mediamarkt is een goed gesorteerde winkel. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en erg professioneel.

Patrick 12-11-2020

Top winkel waarbij eerlijk advies en een goede prijs bovenaan het lijstje staat van de medewerkers

Sharon 12-11-2020

Ben gewoon tevreden als je iets wilt vragen dan lukt het altijd wel om de juiste persoon te vinden die er wat van af weet heb pas stofzuiger gekocht en werd goed geholpen 👍🏽

chrissie 12-11-2020

Ik was op zoek naar een TV, deze vond ik via een mooie actie en een lekkere cashback. Door goed uitleg van de verkoper kwam
ik hier uit in de actie voor de Philips TV 58"inch The One. De TV waS gekalibreerd klaar voor gebruik en kijken wij nu naar een schitterende 4K / TV voor weining geld. Bedankt Media Markt !

Bj 12-11-2020

Grote fijne winkel met bijna alles op voorraad. Altijd goede service gehad. En een goed advies. Nu ook weer met de externe harde schijf voor mij Mac.

Ook een duidelijk beleid wbt de Corona regels

jan 12-11-2020

Er is veel op voorraad ook in de winkel en door de ruime openingstijden kan je altijd terecht

Donnie 12-11-2020

Goede grote shop met goed materiaal en veel keus.snelle levering als je besteld

Mary 12-11-2020

Goed advies gekregen. Snel gevonden wat ik zocht. Fijne winkel en goed advies.

Petra 12-11-2020

Hele slechte service. Voor een koelkast komen van 1500 euro dan te horen krijgen dat ik drie dagen later terug moet komen want ik wilde m te vroeg bestellen en betalen. Helaas pindakaas, koop ik nu helemaal niks meer bij jullie. Wat een slechte stugge winkel zijn jullie. Liever een jaar zonder koelkast dan nog 1 euro bij jullie doneren.

Katy Hoezen 12-11-2020

Ik vind deze shop ruim opgezet, met voldoende parkeergelegenheid. Het personeel is zeer kundig en klantvriendelijk en nemen ook alle tijd als je met vragen komt. De klanten service is erg behulpzaam en doen hun uiterste best om de problemen op te lossen.

Elly 12-11-2020

Vriendelijke en behulpzame medewerkers die door goed advies zorgen voor een verkoop

Laura 12-11-2020

De winkel was netjes in gericht en je kon alles goed vinden. Als je hulp nodig had stonden ze voor je klaar en waren ze erg klantvriendelijk.

Gea Braschi Baas 12-11-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe smartphone. Ik wilde een Samsung, maar er werd mij ook de nieuwe Oppo getoond en de beide toestellen werden helder uitgelegd qua functies en verschillen. Daarnaast werd de meest passende provider gekozen en geregeld. Terwijl ik dacht dat ik nog niet zou kunnen overstappen. Zeer tevreden over de goede informatie die ik kreeg en erg blij met het toestel. Èn voor mij niet geheel onbelangrijk, ik ga lagere maandlasten krijgen met dit abonnement! Top dus!

Pauline 12-11-2020

Ik haal mijn meeste produkten bij de mediamarkt weg .
Als er iets niet goed is word er bijna altijd ongeruild of nagekeken

Ismail 12-11-2020

Het personeel is bekwaam, erg vriendelijk en behulpzaam. Hierdoor doen we altijd onze aankoop in deze winkel.

Nalini 12-11-2020

Ben goed geholpen , ga graag naar media.markt in Assen . Ook word er tijd aan je besteed om een goede keus te kunnen maken .

Andy 12-11-2020

Een groote schoon en overzichtelijk filiaal is waar het begint en ook wat ik tegen kwam toen ik de winkel betrad netjes bij de ingang een personeelslid die je begroet bij het desinfecteren van je handen

Eenmaal in de winkel wist ik waar ik voor kwam en wist ik dit ook gelijk te vinden ik wam voor een headset die gelijk aan mijn rechterhand naast de informatie balie te vinden was eenmaal daar na een aantal vriendelijke goedemorgens van het personeel die er all op klaarstonden mij te helpen had ik mijn headset die nog mooi in prijs verlaagd was ik kon gelijk door naar de kassa zonder lange rijen eenmaal daar had ik mijn clubkaart all klaar waar de cashiere blij mee was eenmaal afgerekend na een vriendelijk gesprek een fijne dag gewenst en ben ik tevreden naar huis gegaan met mijn aankoop gelijk daarna kwam netjes mijn digitale bon met alles wat ik nodig had mocht zich iets opspelen kort gezegd een leuke winkel ervaring en een tevreden klant Mvg, Andy

Mvemst 11-11-2020

Ben erg fijn geholpen, moest een hoesje hebben voor een telefoon. Verkoper kon er veel over vertellen, en tussen alle hoesjes kon hij snel degene vinden voor mij.

Krulborstel 11-11-2020

Ik heb vorige week een krulborstel besteld en deze werd de volgende dag al geleverd.
Helaas was de borstel te groot, dus gelijk teruggestuurd met het bijgeleverde formulier.
Via de e-mail werd ik op de hoogte gehouden dat ze hem retour hebben binnen gekregen en dat de aankoopsom teruggestort zou worden,dit is dan ook binnen 3 dagen gebeurt, een hele goede service.
Vandaag maar in de winkel een andere krulborstel gekocht en nu tot volle tevredenheid.

Y v D 11-11-2020

Vandaag een Nintendo Switch gekocht! Ik ben erg vriendelijk geholpen bij mijn aankoop. Ook al was het druk in de winkel werd er de tijd genonen om mijn vragen te beantwoorden!

Linda 11-11-2020

We werden heel goed geholpen.. en ze nemen de tijd ook voor je. Goeie uitleg want wij zelf hadden veel vragen en die werder gelijk beantwoord. Ze kijken goed wat de klant wil en daarop laten ze zien wat bij je past.

Peter laros 11-11-2020

Ik heb tot op heden al mijn artikelen bij MM in Breda gekocht. Verkopers luisteren naar klantvragen en zetten in op passende oplossingen. iPhone veranderde van prijs tijdens mijn online verkenningstocht gisteren. Had telefoon geselecteerd en screenshot gemaakt en verzonden naar familie met de vermelding dit exemplaar s middags te kopen. Landelijk antwoord van MM was afstandelijk, afwijzend en niet invoelend. Winkelpersoneel toonde begrip en deden een check op mijn bevindingen. Mooie coulance toepassing en derhalve bleef deze vaste MM klant behouden.

Modenaf1 11-11-2020

Top service, vriendelijk personeel en snelle levering.
Waren alle winkels maar zo.

Wouter Botbijl 11-11-2020

In Rijswijk geweest. Geholpen door iemand bij de TV afdeling super geholpen daar! Ook bij de game afdeling super geholpen!