MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Schrikkema 09-11-2020

De mediamarkt heeft een groot assortiment en veel personeel die elk hun specialisme hebben. Je kunt zien en voelen en goed advies krijgen. Prijzen zijn mooi laag

Marc 09-11-2020

Wij kopen tegenwoordig alles bij de Mediamarkt in Eindhoven. We slagen altijd voor 100% en het is ook altijd helemaal goed.
Goed advies, goed product, goede service en fijne winkel.

F 09-11-2020

Samen met mijn verloofde wilden we een tv halen, maar beiden hebben er geen verstand van. Eenmaal aangekomen in de winkel vroegen we aan een jonge gast of hij ons wilde helpen. We lieten een foto zien van de muur en de afmeting ervan. Omdat we een hele grote woonkamer hebben maar kleine muur wisten we niet welke afmeting het beste zou passen. Jonge man maakte snel een berekening en wees ons de tv van 65 inch die goed zou passen. Daarnaast werd ons ook geadviseerd om een tv beugel te nemen, omdat we een schuine muur hebben. We hadden in totaal maar 20 min om er een uit te kiezen. We zijn zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Zonder hen hulp waren we er zeker niet uitgekomen of de verkeerde keuze gemaakt.

MandyV 09-11-2020

Goed geholpen met het vinden van de juiste oortjes. Medewerkers houden zich netjes aan de corona maatregelen. Netjes opgeruimd in de winkel.

Jolanda oosting VD heide 09-11-2020

Bijna alles wat we tot ju toe gekocht hebben komt bij mediamarkt weg we zijn vaste klant bij mediamarkt. We worden daar altijd goed en duidelijk en vriendelijk geholpen, als er iets stuk gaat binnen de garantie periode dan kun je daar ook altijd goed terecht en word alles gemaakt of je krijgt een nieuw product mee wij zijn super blij met de mediamarkt op het sontplein in Groningen .
Ook nu met het coronavirus houden ze afstand en zijn ze nog steeds super vriendelijk want ook zij hebben het niet makkelijk.

Leny Heijne 09-11-2020

Goede informatie en uitleg , behulp bij installeren
U kunt trots zijn op u medewerkers

Frank 09-11-2020

Grote overzichtelijk shop. Vriendelijke werknemers met kennis en eerlijk advies.
Hier kom ik graag

Isa 09-11-2020

Top zaak en goed georganiseerd, alles staat duidelijk en overzichtelijk, en goed omgaan met de corona regels. Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Liesbeth 09-11-2020

Ik winkel graag bij de mediamarkt.
Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam,ze geven ook goed advies.
Ik ga altijd met een goed gevoel met mijn nieuwe aankoop naar huis.

Tom van Oostrum 09-11-2020

Een winkle met een grote diversiteit van artikelen. Hoge kwaliteit en een goede service.

Maarten 09-11-2020

Duidelijke webshop, met daarnaast het voordeel van een goed bereikbare winkel in de buurt. In de ochtend besteld en gekozen voor afhalen in de winkel, en smiddags het artikel kunnen afhalen.

Ruim assortiment, en op de website kan je gelijk zien of de filialen in de buurt de gewenste artikelen hebben liggen.

Prijsniveau is competetief, en aanbiedingen zijn scherp.

Monik 09-11-2020

Ik was in de mediamarkt Heerhugowaard. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Doordat deze mediamarkt niet zo druk is is het rustig winkelen en bij vragen of hulp is er snel een medewerker beschikbaar. Ook mijn vragen werden deskundig beantwoord.

Tonny 09-11-2020

Aardige mensen en veel keus in spullen!
Wel weinig personeel. Lange wachttijden.

Sandra 09-11-2020

Ik ben goed geholpen bij de aanschaf van een philips electrische tandenborstel. Wilde de verschillen weten tussen de soorten en kreeg heldere uitleg. Vriendelijk personeel ook. Ook bij mijn vraag over een koffiezetapparaat werd ik vriendelijk geholpen en nam men de tijd. Wat ik prettig vind is dat ze je vriendelijk groeten maar je verder niet steeds achterna lopen in de winkel om iets te verkopen. Maar als je vraagt, krikg je snel hulp

Ed Hoorn 09-11-2020

Op zaterdag op zoek naar nieuwe Iphone.
Na goed en prettig advies werd het de Iphone SE 2020 die ik direct mee naar huis kon nemen.

Ivonne 09-11-2020

Grote keuze in iedere prijsklasse.
Je krijgt rustig de tijd om de artikelen te bekijken, soms zelfs testen.
Men is nooit te beroerd wat info te geven of in het magazijn te gaan kijken.
Prijzen liggen gelijk aan dat van de concurrent.
Ook online veel duidelijke info te vinden en gemakkelijk producten bestellen.

anilbircan 08-11-2020

The item was not available in the store, the woman in charge ordered for us and we picked up from the store. Thanks for the help

Ilkay Narin 08-11-2020

Ik koop regelmatig producten bij mediamarkt. Mediamarkt is heel ruim waardoor je een goed overzicht hebt over de producten. Er is een ruime keuze aan producten in elke prijsklasse. Als ik vragen heb over een product kan ik altijd aan een werknemer vragen stellen om de geschikte product te kiezen die bij me past en in mijn budget past. Daarnaast hebben de producten garantie. Wat ook heel vertrouwd is. Als er iets mis mee is kan je laten maken, ruilen of als het product niet meer beschikbaar is krijg je een tegoedbon. Daarnaast hebben ze ook een website waar je de producten online kan kopen. Is ook een breder assortiment aangezien ze niet alles in de winkel kunnen plaatsen. Ik kan zelf niks via internet kopen, maar als je een medewerker in de winkel aanspreekt hierop dan kunnen ze de product voor je bestellen online via hun website. Dan betaal je het bedrag gewoon in de winkel. En kan je later de product ophalen in de winkel. Deze mogelijkheid vind ik zeer prettig.
Verder zijn ze regelmatig tot in de avonduren open. Vind ik ook heel fijn. Aangezien ik het soms leuk vind om savonds te gaan winkelen.

Roel 08-11-2020

Goed advies over aanschaf handset telefoon voor vaste telefoon, veilig om te winkelen want er word goed gelet op alle coronamaatregelen, en vriendelijk op gewezen indien nodig.

Michiel 08-11-2020

Ruime keuze en goede advisering . De winkel heeft een grote verscheidenheid aan artikelen

Peter 08-11-2020

Super goed geregeld in deze corona tijd . Duidelijk de afstand bij de kassa . Goeie service van het personeel . Helemaal top. Kan niet anders zeggen

Rinaldo 08-11-2020

Zeer mooie nette winkel, lekker groot dus ook in deze tijd gewoon genoeg plek om te winkelen. Zeer kundig personeel, ze helpen graag en weten waar ze het over hebben. Het personeel gaf goed advies bij aankoop van een hoofdtelefoon, en raadde niet direct de duurste aan maar gewoon een goede hoofdtelefoon welke voldeed aan mijn eisen.

Deze winkel wordt zeker aangeraden door mij, en jullie zullen mij hier vaker terug gaan zien bij een volgende aankoop !

Marieke 08-11-2020

We zijn in de winkel echt super goed geholpen. Het was een aardige verkoper, we werden snel geholpen en zijn nu dus heel blij met onze nieuwe wasmachine. Hij doet het goed. Ook de prijs was uitstekend, voor een wasmachine als deze... Top dus👍🏻

Anita 08-11-2020

Mooie grote winkel. Overzichtelijk en vriendelijke personeel. Goed geholpen

Erik 08-11-2020

Er is zowel in de winkel als ook in de webshop een groot aanbod van diverse producten, dus de keus is groot. Dit in combinatie met concurrerende prijzen.
De service die Mediamarkt bij de producten levert kan ik tot op heden alleen nog maar positief over zijn.