MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Edgar Van Rossum 08-11-2020

Wij wilde draadloze koptelefoons aanschaffen 2 setjes voor ons beide. We wisten wat we wilde, gelukkig stond er een behulpzame medewerker die tijdens het uitvoeren van zijn werk, hij was het vak aan het veranderen. Toch even de tijd nam om ons te informeren. Vakkundig advies leidde tot een andere aankoop. Bedankt wij zijn helemaal tevreden met deze keuze.

Wouter 08-11-2020

Makkelijk bereikbaar
Online aangeschaft en af gehaald product lag klaar toen wij het kwamen ophalen.

m 08-11-2020

fijne printer, is alles mee mogelijk en lekker zuinig, we zijn er blij mee.

Audrey 08-11-2020

Fantastische advies super vriendelijke verkoopster met goed advies. Je kon alles vragen aan haar toppie

RW 08-11-2020

Slechte voorlichting, onbemand en gehaast waardoor er fouten ontstonden bij het opmaken van de aankoopnota. Erg storend vond ik het wachten om geholpen te worden voor een advies.

Tjitske 08-11-2020

Als ik de app zou downloaden kreeg ik 10 euro korting, maar omdat ik niet online betaalt heb zou ik het niet krijgen. Uiteindelijk wel, cadeaukaart netjes toegestuurd, nu kan ik er weer achteraan, want staat geen saldo op 😢
Hoop moeite voor een klein bedrag!!

dave 07-11-2020

Preorder voor iphone 12 pro gedaan...
Levering duurde even maar dat ligt meer aan apple dan aan de mediamarkt. Het abonnement afsluiten gaat telkens weer makkelijker. Binnen 10 minuten was alles geregeld!

Gerdy 07-11-2020

Kundig en vriendelijk personeel. Grote keuze aan producten. Werd snel en vakkundig geholpen

Danny 07-11-2020

Shop mooi en overzichtelijk uitdagend om te kopen
Mooi gelegen in de buurt van mijn huis lekker dicht bij winkel in zijn geheel goed overzichtelijk winkelen
En altijd goed geholpen.

Marieke 07-11-2020

Zeer goed geholpen, en deskundigheid en goed advies. Want vragen staat vrij bij Mediamarkt.
Ben zeer blij met mijn nieuw product en heb veel speel plezier met mijn Nintendo Switch!

Mustafa 07-11-2020

Het is goed georganiseerd en ik heb vaak in Rijswijk spullen gekocht. Het enige minpunt is dat bij de afdeling printers en keuken benodigdheden heb ik meegemaakt dat ik heel lang moest wachten tot een medewerker mij kon helpen. Ik werd ook vaak achteraan gezeten of ik energiemaatschappij wou nemen. Terwijl ik geen interesse had. Bleven ze pushen. Dat vond ik minder

Harry 07-11-2020

Tv op slaapkamer was stuk. Dus ff lekker naar media markt. Daar werden wel snel en met goede raad geholpen door Mika. Vrolijke meneer met verstand van zijn zaken. Alleen wisten wij al wat het zou worden. Tv hangt al. En doet het perfect

Ciro 07-11-2020

Mediamarkt heeft goed kwaliteit en goede gerankte maar niet altijd producten op voorraad (ligt niet aan hun)

Mark 07-11-2020

Product niet geleverd, telefonisch slecht te bereiken. Na 40 minuten een medewerker aan de lijn te hebben gehad, deze zou het regelen maar blijkt niks gedaan te hebben. Opnieuw gebeld andere medewerker aan de lijn gehad heb nu een mail gehad dat ze het gaan uitzoeken. Moet nog zien dat ik het binnen krijg vertrouwen tot nul gezonken. Ik zal hier niks weer via internet bestellen.

Bertus van der Laan 07-11-2020

Kwam gericht naar MM voor printer HP 7830(nergens in den lande te koop). Weinig (2 man) op de hele afdeling. Heb mijn hand maar omhoog gestoken om aandacht. Jongeman kwam, vertelde wat ik wilde.
De enige uitleg was, dat er geen cartridges bij waren. Dus heb die erbij gekocht. Bij het uitpakken thuis zaten ze er wel bij. Wilde ook nog even geïnformeerd worden over een tablet 11".Zijn we bij langs gerend zodat ik het idee kreeg dat hij haast had. Was overigens geen andere klant te zien op deze afdeling. Geen 11"gezien. Dan maar naar de kassa om af te rekenen. Qua artikelen is MM wel aan te bevelen, qua klantenservice en behandeling "zoek het zelf maar uit"!

Jeroen 07-11-2020

Van alles te koop onder een dak maar wat ik het aller makkelijks vindt is dat de kassabon op mijn account staat en kan terug kijken wanneer ik dat wil.

Ronald Diepenhorst 06-11-2020

Onwijs aardig en vriendelijk personeel zeer behulpzaam, en goede uitleg gekregen van een aantal producten, alleen jammer van maar 1 kassa open, verder top.....

Wendy 06-11-2020

Gekozen voor MediaMarkt vanwege de vele keuzes die er zijn. De klantvriendelijkheid en kennis van de producten.

Gert 06-11-2020

goede website waar je de producten goed kunt beoordelen en reacties kunt lezen.
merkartikelen tegen goede prijzen , doet niet onder voor veel webshops en je kunt de producten met eigen ogen bekijken en meenemen. ik ben voorstander van (deze)fysieke winkel

Ron 06-11-2020

Bij de MediaMarkt heb je keuze te over in alle prijsklassen. Voldoende personeel met de juiste kennis op de afdeling! Vandaar dat ik altijd bij MediaMarkt koop

Pijnenburg 06-11-2020

Geweldige service !
Werd perfect geholpen door de medewerker
Advies = vooral zo doorgaan

Desiree Pool 06-11-2020

Overzichtelijke winkel en super vriendelijk personeel. Je mag alles uitproberen en ze weten van alles over de producten te vertellen.

Hendrik 06-11-2020

Ik heb voor deze shop gekozen om dat het een goede winkel is en altijd goede aanbiedingen heeft en vriendelijke personeel.

Z40 06-11-2020

İk vind het een fijne en een betrouwbare winkel daarom komen we graag bij de mediamarkt de personeel die daar werken zijn allemaal klant vriendelijk ik vind dat heel fijn wand we willen vriendelijke mensen om ons heen

P. 06-11-2020

Meerdere malen slechte ervaringen gehad bij Mediamarkt Zaandam. Onvriendelijk personeel, niet behulpzaam.