MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Wijnand 11-11-2020

De winkel heeft een ruime sortering en is goed bereikbaar. Er wordt momenteel gewerkt aan ren nog duidelijkere indeling waardoor alles nog makkelijker te vinden is. Ook oo het gebied van corona zijn er voldoende maatregelen getroffen waardoor ik me veilig waan. Daarnaast werd ik geholpen door een kundige, vriendelijke, duidelijk uitleggende medewerker. De sortering apple producten was niet optimaal maar dit. Kwam door de slechte levering van apple. Gelukkig hadden ze precies wat ik zocht. We blijf ik het niet vinden kunnen dat je boor een simpel snoertje €40 moet betalen. Dit is min of meer oplichting. Maar ook dit is beleid van apple. Dit laatste maakt dat ik een 8 geef ipv een 10.

Ralph 11-11-2020

Onlangs onze ring deurbel gekocht bij mediamarkt in Heerlen. Goede en duidelijke service van de medewerker.

Egbert 11-11-2020

Ik vind deze winkel heel klantvriendelijk.
Ik had alleen een vervelende ervaring. Ik wilde een Samsung galaxy watch 3 kopen. Ik heb redelijk dikke polsen. Deze erg klantvriendelijke mensen konden mij geen horloge met een voldoende lang bandje leveren. Ook niet vertellen waar ik die wel zou kunnen kopen. Errug jammer

Wiel 11-11-2020

Goed geholpen in de winkel waren niet te veel mensen dus personeel was vrij

Wiel 11-11-2020

Goed en accuraat geholpen door het personeel met de informatie die ik vroeg

Jon 11-11-2020

Twee dagen geleden opnieuw een negative beoordeling (1) gegeven na aanleiding van het niet ontvangen van een waardebon na het afsluiten van een Ziggo abonnement bij een vestiging van Mediamarkt. Vandaag (toeval?) ben ik gebeld door Ziggo. Zij zullen het bedrag op mijn rekening storten en een compensatie voor het ongemak. De oorzaak dat het verkeerd ging lijkt (heel vrij vertaald door tussen de regels door te luisteren) door een frauderende medewerker. Anders dan dat Mediamarkt niet op mijn klacht heeft gereageerd, valt Mediamarkt niets te verwijten.

Denise 11-11-2020

Slechte service!
Tv met kapot beeldscherm bezorgd, maar ze doen er niks mee omdat ze niet kunnen "controleren" hoe ik de tv heb opengemaakt.
Bij Samsung gemeld en sturen meteen monteur om hem te repareren, gratis. Dat is tenminste service. Ik bestel/koop nooit meer bij Mediamarkt.

ReviewRidder 11-11-2020

Het is een fijne webwinkel met veel informatie. De producten zijn overzichtelijk gecategoriseerd en eenvoudig te vinden, bij een aantal artikelgroepen is er zelfs een pagina met informatie te vinden over de producten en verschillen tussen verschillende varianten. Bijvoorbeeld bij de stofzuigers, wat het verschil is tussen een stofzuiger met een zak en eentje zonder.
Vaak is er ook meer of net wat andere productinformatie te vinden dan bij bijvoorbeeld Bol.com waardoor je een completer beeld kunt vormen van het product en zijn eigenschappen.

Wat beter zou kunnen is de filter functie, ik stoor me er al enige tijd aan dat de webpagina opnieuw laadt voor elke filter optie die ik invul, graag zou ik al mijn filter opties in een keer invullen en dat de pagina pas opnieuw laadt wanneer ik ze allemaal ingevuld heb.
Ook zou de filterfunctie bij de televisies aangepast mogen worden, in plaats van een vakje dat je aanklikt voor elke televisie grootte stel ik voor dat er net als bij het aangeven van de prijs een balkje komt die je kunt verplaatsen. Zo kun je in minder kliks een range van televisie groottes instellen wat de gebruiksvriendelijkheid vergroot.
Al met al een prettige site en ik ben ook met veel plezier klant bij mediamarkt, dankjewel voor jullie service!

Dirk 11-11-2020

Leuke en uitgebreide winkel. Ik kan hier uren rondkijken. En als ik een bepaald product zoek, dan slaag ik bijna altijd bij de Mediamarkt. Ik kom hier altijd met veel plezier. En sinds het Coronavirus onder ons is, neemt Mediamarkt gepaste maatregelen.

Maurice 11-11-2020

Onlangs nieuwe koffiemachine gekocht waarvan de bonenmolen direct defect was.. vervelend maar de volgende dag een nieuwe gekregen zonder te praten over reparatie of te miepen.

andre 11-11-2020

Lager dan 1 kan jammer genoeg niet.

we bestellen een koelkast voor 20 oktober die aankomt met schade. "leuk verjaardag cadeau"

gebeld en te horen gekregen dat de transporteur is geïnformeerd wacht even de bevestiging mail af.

vervolgens gebeld want je raad het al geen mail ontvangen, weer zelfde verhaal. Wacht de bevestiging mail af ..

dit gebeurt tot 3 x toe waarna ar we ook te horen krijgen bij de 4e telefoon gesprek; dat er geen enkel correspondentie terug te vinden is omtrent ons issue.

wij hier een klacht over laten aanmaken, deze is 2 keer toe onvolledig omschreven.

want het gaat er nu ook om dat we meerdere malen vals geïnformeerd zijn.

dan maar besloten de koelkast op te laten halen en gewoon een nieuwe te bestellen in afwachting van terug betaling van de eerste.

overigens is de koelkast ook nog duurder geworden in de tussen tijd.

en je raad het .. ook deze komt aan met schade.

dus weer bellen aan geven dat we een coulance willen maar ook wel een prijsdaling omdat de koelkast in afwachting van de mail duurder is geworden.

na afwachten weer bellen en klagen en ja hoor ons incident was gezet op opgelost. wanneer we vragen wat stond er dan bij de oplossing. krijgen we geen antwoord hierop maar "de incident is weer open gezet ons collega's zullen die zo snel mogelijk oppakken "

nou uit eindelijk een coulance van 70 euro aangeboden gekregen en compleet de rest van het incident negeren. hierop geef ik graag maar gebeld te worden door een leiding gevened / beslissing bevoegd persoon gebeld te willen worden, omdat we graag willen weten hoe die bepaald word en wat de status is van de rest van ons klacht.

want ja , toch wel wat moe aan het worden van de eerste lijn service desk. en incompleet antwoorden krijgen.

dan een mail krijgen voor 15 euro e voucher erbij voor de moeite..

sorry hoor we denken niet binnenkort weer wat aan te schaffen dus nogmaals verzocht gebeld te worden. want weer word de rest van het incident niet toegelicht.

10 november :
krijg je te horen "jammer dat je niet op ons aanbod in gaat, we gaan hier niet verder inhoudelijk op in "

nu maar aangegeven dat ze de 15euro evoucher kunne toevoegen aan de 70 euro en er 85 van maken.

in afwachting van hun reactie.

zo klaar met de mediamarkt en hun klantenservice.

Tonny van der Aa 10-11-2020

Klant vriendelijke goede service en ruim op gezet .ik ben zeer te verden over het product

nedshu 10-11-2020

Mediamarkt belooft voor 23:00 besteld volgende dag bezorgd. Ik heb gisteren een Nas besteld voor 23:00. krijg ik die niet. bel naar de klant service krijg ik te horen dat morgen (nog een dag verder) wordt bezorgd terwijl op mijn "account mediamarkt" staat "Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd."
ik bel de klantservice nog een keer en krijg ik dezelfde persoon "xxxx". Dit keer doet zij als of zij mij niet kan horen en hangt zomaar op. Ik vind dit uiterst slecht service van MediaMarkt.

Jon 10-11-2020

Update: Een jaar na het afsluiten van een Ziggo abonnement heb ik nog steeds geen Mediamarkt kortingsbon ontvangen. Klantenservice stuurt een bericht dat dat de klacht is ontvangen waarna de bekende stilte valt. Hoogste tijd om andere media in te schakelen.

Review 19-06-20:

Zolang het goed gaat is het prima en niets aan de hand. Maar dan ...

Eind oktober een Ziggo abonnement afgesloten. Daarbij zou ik een tegoed bon van €200 krijgen. Die zou over een dag of twee per email moeten komen. Het is nu juni en ik heb nog steeds niets ontvangen. In 6 maanden tijd ben ik er 4 keer speciaal er voor weer naar de winkel gegaan. Eerst twee keer met de verkoper gesproken, vervolgens met zijn collega en tenslotte met de vloer manager, Michel Polak. Hij zou er persoonlijk achteraan gaan. Dat persoonlijke was niet meer dan een email doorsturen naar de regio manager van Ziggo.
Tussendoor heb ik ook een online klanten serviceformulier ingevoerd (nr 200225-015***). Nooit meer wat van gehoord.

Sinte Klaas en de Kerstman schijnen toch niet te bestaan. Net zoals de klanten service van MediaMarkt. De feestdagen en de verjaardagen waarvoor ik de bon kon gebruiken zijn al lang voorbij. De bon kan ik niet meer gebruiken. Sterker nog, zou ik niet meer kunnen gebruiken, want MediaMarkt sla ik over.

Het abonnement is afgesloten bij MediaMarkt en het gaat om een kortingsbon van MediaMarkt. MediaMarkt moet het afhandelen. Niet Ziggo. Al heb ik het daar ook voorgelegd door een online klanten service formulier in te vullen. Binnen een paar uur werd ik teruggebeld. Zo kan het ook. Zij bevestigden wat ik vermoedde, dat het probleem door MediaMarkt moet worden opgelost.

Tessa 10-11-2020

Gisteren een koelkast en wasmachine gekocht in winkel Den Bosch geholpen door een hele aardige meneer. Hij dacht goed met me mee. Zeer tevreden over de service in jullie winkel! Ik kom zeker bij jullie terug voor andere apparaten die ik nog nodig heb voor in mijn nieuwe huis.

Rob 10-11-2020

Ruim assortiment en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Was wel erg druk maar de Coronaregels werden goed nageleefd. Hulde!

sjoerd 10-11-2020

Mijn wasdroger is stuk gegaan net na de garantie periode. Ben inmiddels 2 weken en 5 telefoontjes verder en nogsteeds geen oplossing. Vandaag weer gebeld en een allerliefste dame heeft me te woord gestaan met nogmaals de belofte dat er contact met mij opgenomen zou worden. we wachten maar weer af!!

Mediamarkt Hoofddorp. 10-11-2020

De winkel zag er goed en overzichtelijk uit. Voldoende keuzes en goede uitleg hierover.

Ruth de Wit 10-11-2020

Goed geholpen, fijn advies! Nu hebben we een heerlijk koffiezetapparaat wat precies bij ons past. Makkelijk parkeren. Vriendelijk personeel.

jalida 10-11-2020

Gezellige winkel en een goed assortiment. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Dion 09-11-2020

ik heb deze shop gekozen, omdat hier veel keuze is in het assortiment. Per product word er goed uitgelegd hoe het werkt. prima service

Nieuwl 09-11-2020

Veel te druk en een onprettige sfeer hierdoor in de winkel. Personeel is niet op de hoogte van acties die er zijn. Er werd verteld dat ik bij het product een giftcard zou krijgen a 50 euro...bij de kassa zou het een cashback actie van samsung zijn....thuis bleek geen van beide waar te zijn . Balen!!

Antonio Berardi 09-11-2020

Ik ben goed geholpen en vriendelijk.
Was een mooi ervaring.
Ik ben blij met mediamarkt.

marie 09-11-2020

Ruime winkel, goed assortiment. Vriendelijk geholpen door een medewerker. Tevreden naar huis gegaan.

Rachelle 09-11-2020

Bestelling online geplaats voor afhalen.
De dag erna al kunnen gaan halen. Nette snelle en goede service