MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Thilde Bloemendaal 20-11-2020

Heerlijke winkel ,aardig en behulpzaam personeel ik heb alles gevonden wat ik zocht en ook nog eens leuk geprijsd

peter peters 19-11-2020

verkeerde kassabon ontvangen online in mijn mediamarkt originele kassabon klopt wel de digitale heeft andere producten.

Mediamarkt 19-11-2020

Via de website van Mediamarkt een smartwatch aangekocht, keurig de volgende dag bezorgd. Toch voldeed het niet aan mijn wensen en wilde ik het artikel retourzenden, dit bleek volgens de door hun gestelde mogelijkheden niet mogelijk. Het retourformulier kon niet ingevuld worden en chatten met hun chatbox onmogelijk. Volgende dag geprobeerd te bellen maar geen gehoor op 2 verschillende nummers, lang in de wacht, 20 minuten was geen uitzondering! Uiteindelijk terug naar een winkel gebracht en aldaar omgeruild!

Nicky 19-11-2020

Nette zaak ,goede en nette afhandeling in de mediamarkt Arena.
Makkelijk bereikbaar zowel met de auto als met OV .

Albert - Jan 19-11-2020

Service is uitstekend, producten ook.
Perfect dus! En genoeg medewerkers voor vragen stellen, erg klantvriedelijk, precies zoals men het zal verlangen.

Lizzy 19-11-2020

Wat een klotewinkel, mediamarkt den bosch! kom hier nooit meer! Koop je een soundbar die na een maand kapot gaat, ga je terug met je aankoopbewijs en krijg je te horen dat je em 15 dagen kwijt bent en opgestuurd wordt ter reparatie.. aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben omdat elektronica er niet na een maand mee op hoort te houden en ik daarom gewoon een nieuwe wil en geen gerepareerde omdat ik daar geen vertrouwen in heb. Werd me letterlijk gezegd dat ik dikke vette pech heb en het take or or leave it was. Volgende keer weer naar BCC, service is alles.

Patrick 19-11-2020

Heb de ps5 besteld en afgehaald in de winkel. Personeel in de winkel erg behulpzaam en vriendelijk. Zeer blij met mijn aankoop. En vanavond al de digitale bon ontvangen in de mail via de mediamarkt club kaart..

GERARD BRANDERHORST 19-11-2020

Om te beginnen fijne gratis parkeerplaats. Ik hoefde niet lang te wachten voordat ik geholpen werd. De raadgeving was netjes en naar wens. De corona regels worden goed nageleefd, mijn compliment

Sam Cortleven 19-11-2020

De vernieuwe mediamarkt in Maastricht is voor mij super makkelijk bereikbaar, ook de klantenservice en klantvriendelijkheid staan in deze winkel voorop! De medewerker heeft mij snel en volledig geholpen met mijn pre-order van de nieuwe ps5, het jammer vind ik dat zowel de medewerker als de winkel niet konden informeren over de verwachtte levering. Dit minpunt is alleen niet te wijten aan de mediamarkt maar aan het bedrijf 'Sony'.
Ik zal altijd trouw in deze winkel komen winkelen

Anneke 19-11-2020

Prima winkel, werden keurig geholpen ze waren vergeten iets klaar te zetten voor ons maar alles werd alsnog gepakt door medewerker zelf en wij hoefde alleen maar even te wachten en het probleem werd gelijk opgelost! Erg klantvriendelijk!!

marc 19-11-2020

Even zoeken.
Zo zagen we er waarschijnlijk uit.
Zonder dwang werd er gevraagd of we hulp nodig hadden.
Hierna waren we er snel uit en konden we blij naar huis.

marc 19-11-2020

Na zelf wat onderzoek te hebben gedaan toch nog even navraag gedaan bij een medewerker.
Gelukkig maar want nu zijn we nog wijzer geworden.
Ik kan niet anders zeggen dan dat we perfect zijn geholpen.

Felipe 19-11-2020

Ze helpen je heel erg goed als je iets vraagt dan Geven ze gewoon netjes aantwoord

Neijsen 19-11-2020

Vorige week een Samsung The Frame aangeschaft bij MediaMarkt Almere, De tv is prachtig en werkt zeer goed er zit alleen een krasje in het scherm van ongeveer 5 centimeter.
dit probeerde ik te melden maat met de telefoon is dat onmogelijk, uiteindelijk een nummer gevonden maar na 17 minuten!!! maar weer opgehangen want er wordt niet opgenomen.
toen een mail gestuurd, daar werd op geantwoord, er werden nog vragen gesteld, die heb ik ook beantwoord en wederom gevraagd of ik gebeld kon worden, daarop kwam weer geen reactie.
Na nog 2 mailtjes waarin er geen reactie kwam op mijn vraag om mij op te bellen ben ik uiteindelijk maar naar Almere gereden om daar in de winkel mijn vragen te stellen.
Men wilde mijn tv op laten halen en dan in de winkel kijken wat er aan te doen was, dan ben ik de tv langere tijd kwijt.
Bij mij thuis kijken naar de kras was geen optie.
Daarop heb ik aangeboden om de tv in de originele verpakking zelf naar de winkel te rijden en daar te laten bekijken dan kunnen ze gelijk beslissen wat eraan te doen is.
Dat ga ik volgende week dan maar doen en hopelijk is het dan opgelost.

Sandro 19-11-2020

Ik vond dat dep rijzen altijd goed zijn en niet al te duur en ze zijn altijd klantvriendelijk

Rh 19-11-2020

Nette winkel. Je vraagt niet gauw mis. Bijna altijd alles op voorraad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ga er graag heen

Leo 19-11-2020

Ik bestel bij deze shop omdat er goede service wordt verleend. En er goede merken worden verkocht van topkwaliteit

Super Service! 19-11-2020

Ik was in de shop Amersfoort. Ik ben erg fijn geholpen en ik zou er zeker nog een keer naartoe gaan.

Barry 19-11-2020

Ik was goed geholpen door een medewerker van mediamarkt en ben blij met de keuze die ik heb genomen, Alleen ging het niet goed met de afronding van het betalen en moest ik weer terug naar de service balie om alles weer af te ronden.

P 19-11-2020

Vooruitbetaald in de winkel in de hoop dat het product thuis werd bezorgd. Belofte was maandag, maar na 4dagen nog niks. Klantenservice kan niks, leverdatum onbekend, geld terug nooit!!!
Les: betaal nooit vooruit.

Richard 19-11-2020

Maandag in de winkel de bevestiging gekregen dat de ps5 preorder vandaag kon worden afgehaald. Sta ik daar, had ik toch gebeld moeten worden! Extra jammer omdat ik me er wel op verheugd had en er extra vrij voor had genomen

Gertjan 19-11-2020

In de winkel beluisterd en na het proberen van 3,5 mm jack aansluiting kan ik hem koppelen op mijn gitaar. Wat ben ik blij met deze aankoop. Ga je voor vol geluid dan raad ik deze Samsung soundbar aan.

NING ZHANG 19-11-2020

Ik voel me erg opgelucht en heel betaalbaar om hier te kopen, ik volg het al een hele tijd en bedankt voor je enthousiaste service! Dank je!

Dimon 18-11-2020

Goede uitleg over de soort en uitvoering van een muurbeugel voor onze super platte smart tv.
En naar volle tevredenheid geholpen.

Jan Jansen 18-11-2020

Leuk personeel,
Ze helpen je met al je vragen en nemen daar ook de tijd voor.