MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Kevin Michel 08-05-2020

Erg vriendelijk personeel en goed bezig in deze tijd ondanks de corona. Ze houden netjes de afstand zonder dat je het gevoel krijgt dat onvriendelijk bezig zijn.
Officiële reactie van MediaMarkt 12-05-2020

Beste,

Bedankt voor je positieve review! Wij waarderen dit enorm.

Jolande 08-05-2020

Waardeloze service, zo gauw je betaald hebt en denkt dat je een goed product in huis hebt gehaald, geven ze niet thuis bij problemen, terwijl er ook nog garantie op zit.
Nooit geen mediamarkt meer !!
Betaal liever iets meer voor goede service !
Officiële reactie van MediaMarkt 12-05-2020

Beste,

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal en daarom adviseer ik je om contact met ons op te nemen via de volgende link:

Ser 08-05-2020

Zeer behulpzaam en deskundig personeel en de winkel is overzichtelijk en goed ingericht

Beste Ser,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten.

Martin van Wikselaar 08-05-2020

Wij komen al jaren bij de Mediamarkt, ze hebben een groot aanbod, prima prijzen en bijzonder vriendelijk personeel. Dat zijn onze redenen om wanneer er iets nodig alleen naar de Mediamarkt te gaan. Wij gaan al niet eens meer naar andere winkels om bv te vergelijken wat je jaren geleden nog wel deed. Heb nooit kunnen ontdekken dat Mediamarkt duurder is.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.
Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van onze medewerkers, ons assortiment en onze prijzen.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Mol 07-05-2020

Uitstekende service. Goed advies gekregen over de producten en verkoper wist ons goed te helpen. Top service. Denken ook mee en maken de beslissing makkelijker.

Beste,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal.
Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de deskundigheid van onze medewerkers.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Rik vleeming 07-05-2020

Goede serves wegen zijn duidelijk aangefeven in de winkel. Producten zijn altijd top qualitijd en de medewerkers zijn vriendelijk en bereid je te helpen een tumb up👍

Beste Rik,

Bedankt voor het delen van jouw review. Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten.

Gea 07-05-2020

Ben bij de mediamarkt in Emmen geweest. Bij de deur netjes een vriendelijke man met desinfecterende spray. Drukte in de winkel viel mee. Aankoop geslaagd

Beste Gea,

Bedankt voor het delen van jouw review. Fijn dat je de tijd hebt genomen om de review over onze vestiging in Emmen achter te laten.

Marinus de Man 07-05-2020

Besteld in de webwinkel ASUS Chromebook (C223NA-GJ0006)

Was het een show model wat al weken in de winkel heb staan draaien.

Dus snel naar de winkel gebracht....belachelijk!!!!

Nooit meer MediaMarkt.

Beste Marinus,

Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met onze webwinkel.

Ik hoop dat wij heb probleem inmiddels al hebben kunnen oplossen. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat er al is gebeurd en of wij dit eventueel nog kunnen oplossen. Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Ed 07-05-2020

Nette bediening goede prijs
Koop graag bij mediamarkt
Veel keus en genoeg voorraad zelfde prijs als op internet

Beste Ed,

JOOP v L 07-05-2020

Ik liep de winkel binnen en werd netjes gedirigeerd naar diverse artikelen .Bij een verkoper vroeg ik naar de afdeling scheren en verwees mij naar 2dames van die afdeling.ik kreeg goede voorlichting hoe ik dat moest doen (scheerkopjes vervangen ).
Tevreden naar de kassa en naar huis !

Beste Joop,

Willem van der Woude 07-05-2020

We zochten een nieuwe wasmachine en we kregen een zeer deskundige uitleg over de wasmachine’s. Hij wist het allemaal te vertellen zonder internet te raadplegen. De verkoper wist waar hij het over had.
We hebben niet alleen een wasmachine gekocht ook een droger. Fijn geholpen.

Beste Willem,

Bedankt voor het delen van jouw review. Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten over de deskundigheid van onze werknemers in de winkel.

Chris 07-05-2020

Fijn senseo aparaat werkt perfect de koffie is snel klaar en altijd warm en voor een scherpe prijs

Beste Chris,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het senseo apparaat.
Geniet van je kopje koffie!

Martha 07-05-2020

Deze is makkelijk te bereiken. Het komt wel eens voor dat mocht je ergens voor komen en willen kopen kan het zijn dat het product niet aanwezig is. Dat vind ik wel een klein minpuntje.
Het is een overzichtelijke filiaal, personeel is kundig en vriendelijk.

Beste Martha,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Jaap 07-05-2020

Prima winkel met goed aanbiedingen, overzichtelijk. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Marcel Hofhuis 07-05-2020

Deze Mediamarkt in Hengelo heeft zeer goede nuchtere Twentse verkopers, die meer dan , inspelen op de vraag en adviezen van de klant. Ze zijn absoluut niet opdringerig , en gaan meer dan prima om met alle regels en afspraken omtrent het Coronavirus !!.

Ron Mommers 06-05-2020

Zijn zeer enthousiast en deskundig geholpen door jullie medewerker in de winkel

Edwin 06-05-2020

Grote ruime overzichtelijke winkel, erg veel keuze, goed advies gehad en goed geholpen.

Ritish 06-05-2020

Ondanks alle maatregelen doen de medewerkers hun uiterste best om de klant te helpen.
Ik was hier ivm retour defect product ben top gelopen

Egz 06-05-2020

Waardeloze klantenservice. Hartstikke ontevreden. Maakt beloftes, maar komt die niet na. Veel gebeld en mailtjes gestuurd om het probleem op te lossen, helaas zonder resultaat. Eerste en laatste keer dat ik bestel bij jullie. Wat een gedoe zeg.

Beste,

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad met onze klantenservice. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten.

Nickvanieperen 06-05-2020

Word altijd goed geholpen telefonisch contact maar ook zo wel als winkel.
Top advies op maat!!
Eerlijk
Alles word meteen geregeld ZONDER GEMIEP EN ZO TOP

Kom graag in jullie winkels

Beste Nick van Ieperen,

Bedankt voor je review en dat je tijd hebt genomen om jouw review te plaatsen.

Edwin S. 05-05-2020

de winkel is heel overzichtelijk, we waren op zoek naar een nieuwe geluidsinstallatie. we wisten enigszins al welke we wilde hebben alleen hadden we onze twijfels. Die waren snel weg toen de medewerker ons liet luisteren hoe dolby atmos klinkt. we zijn heel blij, geluid klinkt goed

Beste Edwin,

Bedankt voor je review en dat je de tijd hebt genomen om jouw review te plaatsen.

Rob 05-05-2020

Wou snel n nieuwe iMac kopen en dan ook gelijk kunnen meenemen zonder te lang verhaal. Werd gelijk doorverwezen naar de juiste (deskundige) verkoper en was binnen 15 min weer buiten👍🏼Met ‘n iMac

Beste Rob,

Bedankt voor jouw positieve review.

Buter 05-05-2020

Goede service en hulp. Helaas was de verkoper niet geheel op de hoogte van het product.

Beste Buter,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Echter, jammer om te horen dat onze verkoper niet geheel op de hoogte was van het product. Hierdoor nemen wij jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

We hopen je snel weer te kunnen verwelkomen.

R.Lefrandt 05-05-2020

Goede service..en alleen te weinig personeel... mooie georderd winkel. En geef goede garantie..

Beste R. Lefrandt,

Bedankt voor je positieve review.

Piotter 05-05-2020

een 8 omdat de maatregelen wat de corona betreft duidelijk zijn aangegeven . verder is de bediening door het personeel zeer professioneel en zeer klantvriendelijk voor de klanten. ik zal deze winkel weer bezoeken als ik iets nodig heb.

Beste Piotter,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je ondanks de corona-maatregelingen tevreden bent over onze service en ons personeel.

We hopen je snel weer welkom te heten.