MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Irma 31-05-2019

Zeer vriendelijk en niet opdringerig personeel.
Hier kan ik tenminste de aankoop gelijk zien en voelen hoe zwaar hij is wat nattirlijk niet altijd meer kan.

H.a.pieper 31-05-2019

Vandaag een mooie aankoop gedaan. Samen met onze dochter en me vrouw naar mediamarkt geweest.wat ons opviel gemotiveerde personeel en vriendelijk geholpen.We zijn heel erg tevreden.

J.gielissen 31-05-2019

Heel veel keus en perfecte uitleg en service , dat heb ik bij mediamarkt zelf ondervonden

Ans 31-05-2019

Wij waren op zoek naar een specifiek tablet en zijn hierbij heel goed geholpen. Zijn zelfs met twee stuks naar huis gegaan. Wij zijn zeer tevreden.

Daan 31-05-2019

Medewerkers MediaMarkt Breda zijn goed op de hoogte. Duidelijke en eerlijke uitleg. Snel en vriendelijk geholpen. Zo weer buiten met wat je hebben wil.

André van Louvezijn 31-05-2019

Het is zeer overzichtelijk en alles makkelijk te vinden. En als je iets wil weten dan helpen ze je graag.

Rilana 31-05-2019

Is een fijne winkel ,vriendelijke mensen die je helpen en niet opdringerig hebben al veel spullen gekocht bij media markt daarom een vette 10

Peter Vreys - Ferienpark Vislust Wervershoof 31-05-2019

Sehr kompetente und gute Beratung durch das Servicepersonal insbesondere Herr X -Perssonal Nr.18870

Jolanda Tesser-Arends 31-05-2019

Mooie winkel.
Ruim keus aan artikelen.
Vriendelijke medewerkers.
Een top winkel

Kimberly Meijer 31-05-2019

Ik heb heel blij met mediamarkt ik was gisteren 30 mei aan het kijken naar een nieuwe telefoon en ik werd meteen geholpen !! Ik ben daar blij mee

Henk 31-05-2019

Voor alle digitale producten ga ik liever even naar de winkel toe.
Wederom een Super goede service gekregen. Heldere uitleg gekregen van de medewerker die echt wist waar hij het over had. Dat mag ook wel bij een aanschaf van een high end QLED tv die ik gekocht heb. Daarnaast biedt MediaMarkt sinds kort kleuren Calibratie aan. Dat is echt merkbaar en is de 100 euro extra echt waard.

Ook deze medewerker deed alles voor een glimlach ! Top!

Sanne 31-05-2019

Prettig geholpen waardoor ik een goed produkt kon kopen. Super fijn. Elke keer weer, bij welke aankoop dan ook.

Chris Kluft 31-05-2019

Wij hebben een tv gekocht. Super goeie informatie gehad over de verschillen van de OLED en Qled tv’s. Geduldige verkoper die mee denkt.

Ingrid-Hadri 31-05-2019

Ik kom vaak bij de mediamarkt en ben positief over de producten. En ik vind het een leuke winkel. Er word veel korting gegeven dat is positief.

Esther 31-05-2019

Ik kwam binnen bij Mediamarkt Ekkersrijt om een nieuwe tv te kopen. Geen idee waar ik moest beginnen of waar ik moest kijken met zo ontzettend veel tv's! Vervolgens werd ik heel fijn geholpen door een medewerker die goed uitleg gaf en me eerlijk wees op de verschillen.
Uiteindelijk een goede aankoop gedaan, tv met prachtige scherpe kleuren, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Van der heide 31-05-2019

Netjes en met veel geduld geholpen. De jongen nam alle tijd en keek in de computet of het nog goedkoper kon.
Daatna met 2 nieuwe mobiels richting kassa

Dave Nieskens 31-05-2019

Top service, erg goed geholpen met de keuze om de telefoon te kopen zeker een aanrader

Arnold 31-05-2019

Mooie overzichtelijke winkel en een mooie digitale spiegelreflexcamera van Nikon in de aanbieding kunnen scoren!!

Dorothé 31-05-2019

Goede service en deskundig personeel is aanwezig in deze winkel vlot en vriendelijk geholpen

Karin 31-05-2019

Geweldige winkel leuk personeel helpen goed goede service hebben echt alles

Frits Stap 31-05-2019

Zeer ruime en overzichtelijke winkel. Personeel is heel behulpzaam en het bestelde artikel werd binnen de genoemde periode geleverd. Kom binnenkort terug voor een laptop.

Verdonk 31-05-2019

De zeer goede uitleg van de verkopers die op mijn onkundige vragen een zeer begrijpenlijk uitleg gaven.Mijn dank hier voor Verdonk

Bakker 31-05-2019

Heel goed geholpen door xxx goede uitleg over de televisie en het verschil

Olaf 31-05-2019

Goede uitleg over de camera met een duidelijk advies wat en welke camera het beste voor ons geschikt is.

Jan 31-05-2019

Ruime keuze in het artikel en een aanbieding. Goed gepresenteerd. Ook hadden we nog een vraagje, werd goed beantwoord.
Helemaal goed dus!