MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Ontevreden klant 04-01-2020

Op 1 december kocht ik bij Mediamarkt Outlet een vaatwasser. Het product is niet geleverd op de (mondeling en schriftelijk bevestigde) leverdatum. De logistiek partner heeft geen mail gestuurd of voicemail achtergelaten over het niet halen van de leverdatum. Vervolgens worden nieuwe leverdata ingepland zonder deze af te stemmen. De klantenservice heeft meerdere keren bevestigd dat de transporteur hierover vooraf contact op zou nemen.

De klantenservice geeft =geen correcte of tegenstrijdige informatie of toezeggingen die niet worden nagekomen. De enige geboden oplossing is het doorzetten van een melding waar binnen een bepaalde tijd op moet worden gereageerd en de klant moet afwachten totdat deze wordt opgepakt. Het verbaast me dat de medewerkers geen direct contact leggen met de vervoerder om het op te lossen of dat ik zelf met een verkeerde (!) vervoerder kon bellen om het zelf op te lossen.

Op 22 december heb ik mondeling doorgegeven dat ik geen vertrouwen heb in een correcte afhandeling van mijn bestelling en daarom de gesloten overeenkomst wil ontbinden. Toegezegging: mijn geld wordt teruggestort. Op dezelfde datum heb ik de ontbinding schriftelijk met een klacht ingediend via de website. Ik wacht nog altijd op een (schriftelijke) reactie. Tot mijn verbazing krijg ik een mail waarin mij gevraagd wordt of ik het product nog wil ontvangen. NEE dus !!! En vervelend dat ik hier weer energie in moet steken. Nu nog afwachten wanneer het geld overgemaakt wordt.

Ik begrijp dat er weleens iets mis kan lopen. Dat is op zich geen probleem, mits het wordt opgelost. Ik zie veel vergelijkbare klachten. Misschien een goed voornemen voor mediamarkt om iets te doen aan goede communicatie en verbeteren van het logistieke proces?

Beste,

Vervelend om te horen dat je deze problemen hebt ondervonden bij onze Outlet afdeling.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij de problemen inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Jan Cornelissen 04-01-2020

Media markt is een van de beste winkels om een product te kopen.
Klantvriendelijk en goede service.
En de klantenbalie helpen je direct goed.

Beste Jan,

Eefje 04-01-2020

De Tv is wel goed maar de bezorging was verschrikkelijk .Er kwam een wat donkere man aan de deur die iets uit een brief aan het lezen was, ik zei: ik versta U niet. Toen las hij mijn adres en dar klopte. Hij ging weg en toen kwamen ze met z,n 2 man af met de TV-doos.
Ze sleepten hem binnen en de ene man duwt de pinautomaat onder mijn neus. IK schudde van nee en zei eerst op de poten zetten en kijken of de zenders ingesteld zijn

Ze begrepen het maar maakten wat drukte want ze hadden haast. Ze spraken Frans en gelukkig was mijn dochter er om er toch iets van te begrijpen.
Ze hadden geen materiaal bij zich dus ik wat schroevendraaiers gezocht en ze gingen heel hardhandig met de TV om.Na hem op de kast te hebben gezet en de stekker er ingedaan kreeg ik weer de pinautomaat onder mijn neus geduwd.
Mijn kabel was te kort dus heb ik maar betaald dan konden ze snel gaan. we waren allebei erg geschrokken van deze situatie.
Ze wilden nog wel even mijn oude TV meenemen dat wilden ze dus wel doen, maar die is nog te goed voor mij.

De schrik zit nog in me als ik er aan terug denk het leek even een horrorfilm en ook die enge mannen gewoon

Maar de TV doet het gelukkig maar als dat op zo,n manier moet!
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Beste Eefje,

Bedankt voor je feedback. DIt helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met onze vervoerders. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Wij nemen daarom jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via de volgende link: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Rene van Zundert 04-01-2020

ik kom er al jaren, wordt altijd vriendelijk benaderd,omruilen en/of geld terug doen ze ook niet moeilijk over,altijd even correct
prima uitleg over het gene wat ik zou willen kopen, er is gewoon geen betere als mediamarkt,ik denk dat vele mensen deze mening met mij delen

Beste Rene,

Bedankt voor het delen van jouw review over onze service.

We hopen je snel weer een keer te zien in een van onze winkels.

Ron Veldhuizen 04-01-2020

Ik vind dat je snel en goed geholpen word en goede hulp en adviezen krijgt. Ook is mijn ervaring dat je niets word opgedrongen of word aangesmeerd.

Beste Ron,

Bedankt voor het delen van jouw review over de service en sfeer in onze winkel.

W.G.F. van Noppen 03-01-2020

Erg goed en snel en zeer deskundig geholpen. Was ook nog 10 euro goedkoper dam aanbiedingen bij de concurrentie.

Beste W.G.F. van Noppen,

Jan vd Ende 03-01-2020

Ik heb een fohn besteld via Mediamarkt.nl op 28 november 2019.

Medio 3 januari 2020 heb ik de fohn niet ontvangen.

De mensen van de Mediamarkt zeggen dat ze hun best doen, maar ik heb de fohn nog steeds niet ontvangen. Ik hoor er verder ook niets over en ook als ik zelf bel hoor ik steeds herhaling van zetten.

Kortom ben ik niet goed geholpen en daarom een slechte review.

Beste Jan vd Ende,

Vervelend om te lezen dat de levering van de fohn met Black Friday actie zo lang duurt.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

albert Oostwold 03-01-2020

ruime keuze en werden keurig geholpen door het personeel. afhandeling bij het ophalen liep perfect.

Beste Albert,

Mohamed 02-01-2020

Ondanks een uitverkochte droger op de webshop, heeft een werknemer bij een filiaal alsnog voor de korting prijs een droger besteld voor mij.
Dat is pas een top service!

Beste Mohamed,

Steve 02-01-2020

Droger online gekocht en een uur later zag ik deze droger elders 20% goedkoper te koop staan bij een concurrent. Vervolgens met de klantenservice gebeld. De bestelling was al verwerkt en voor het prijs verschil kon ik naar een winkel gaan. Jarenlang schreeuwen ze dat ze laagste prijsgarantie hebben, maar dat hebben ze stilletjes beëindigd, zo blijkt. In de winkel netjes een afbeelding van de concurrent laten zien, maar men ging niet mee met de prijs. Ze komen de droger liever weer ophalen. Koop dus niet meer bij de Mediamarkt zonder eerst te vergelijken!!!

Beste Steve,

Bedankt voor jouw feedback. Dit helpt ons om in de toekomst onze service te verbeteren.

bert 02-01-2020

Service is goed en deskundig.Koop mijn spullen al jaren hier.Prijs /kwalitiet is in mijn ogen goed.

Beste Bert,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

Alex 01-01-2020

De medewerker hielp prima mee met nakijken of er nog een doos met ons product in het magazijn lag. Toen die er niet bleek te liggen heeft hij voor ons de doos in de winkel opengemaakt en nagekeken of het niet beschadigd was. Prima service!

Beste Alex,

Alex 01-01-2020

Afgelopen week ging mijn scheerapparaat kapot. Ik had deze net 1 jaar en de garantieperiode was 2 jaar. Toen bleek dat dit model niet meer voorhanden was, kreeg ik een tegoedbon voor het originele bedrag en kon een ander scheerapparaat uitzoeken.
Dit alles zonder gezeur, maar direct netjes afgehandeld!

Beste Alex,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de afhandeling van jouw defecte scheerapparaat.

Corrie 01-01-2020

Een prettige winkel, met vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. Alles is ruim opgezet, zodat je rustig kunt winkelen of alleen kijken. Er wordt je niets opgedrongen, je kunt ook alleen voor je plezier rustig rond lopen.

Beste Corrie,

Su Obreen 01-01-2020

Super de Luxe. Had een nieuwe huistelefoon nodig. Even op de site gekeken en snel naar Media Markt gegaan. Meteen hulp gekregen om een juiste medewerker te vinden. Binneneen kwartier ging ik met het juiste apparaat de winkel uit. Bovendien had ik op mijn ledenpas 10 euro korting en ook 10,04 korting omdat het pakje al beschadigd was aan de buitenkant en er een kabeltje aangevuld moest worden. Super nieuw model. Ben erg blij.

Bedankt voor het delen van jouw review.

Leuk om te lezen dat je heb kunnen genieten van jouw extra voordeel via jouw Clubpas.

sjoerd 01-01-2020

goed en professioneel geholpen bij onze aankoop;niet meepraten maar ook alternatieven aangeboden.

Beste Sjoerd,

Frank de Vries 01-01-2020

Verkoper vriendelijk, deskundig en neemt alle tijd voor je vragen! Waren op zoek. Aar een geschikte iPhone, alle uitvoeringen zijn voorradig en aan te raken.

Beste Frank,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring in onze winkel.

Een Media toppertje 01-01-2020

Goede voorlichting. Correct en vakkundig personeel. Snelle service. Breed assortiment.

Ronald 01-01-2020

Een goede- en mooi verzorgde winkel met een aktueel aanbod. Medewerkers zijn kundig en behulpzaam bij het maken van de juiste keuze. Ook de Balie is prima. Het systeem aan de kassa is heel goed.

Beste Ronald,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring in onze winkel.

We hopen je snel weer een keer te zien.

J. Watsing 01-01-2020

We zijn zeer goed geholpen door een vriendelijke verkoper.
Had alle tijd voor ons.

Beste J. Watsing,

Bert 31-12-2019

Goede service bij de aanschaf van de externe schijf. Verkoper nam de moeite om te kijken of elders nog een schijf op voorraad stond, daar op zijn locatie voorraad nul was.

Beste Bert,

Sonja 31-12-2019

Wij waren op zoek naar een gps tracker , 1 medewerker heeft gezocht naar de gps tracker, deze voldeed helaas niet aan onze wensen. Een 2 medewerker wist uit eigen ervaring welke voor ons de beste zou zijn en gaf ons bruikbare tips.We moesten ook nog een smartphone hebben voor een vrouw van 91.De jongedame die ons hielp legde ons rustig en duidelijk uit welke een goede keus zou zijn en die goed te gebruiken zou zijn door de 91 jarige mevrouw.We hebben haar advies opgevolgd en een smartphone gekocht.

Beste Sonja,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat we jou hebben kunnen helpen om de juiste producten te vinden.

We hopen je graag nog een keer te zien.

Nett 31-12-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik bij de buren Tummers niet geholpen werd. Loop je de Mediamarkt binnen wordt je na 2 minuten al geholpen. Hebben zelfs de kookplaat op voorraad. binnen 10 minuten was ik klaar en stond ik met me aankoop alweer buiten.
Hoe top is dat, medewerkers helpen je snel en zijn zeer klantvriendelijk.

Beste Nett,

Sebas 31-12-2019

Qua laptops hebben ze enorm veel keuze en ook nog eens veel nette aanbiedingen. Vriendelijk en deskundig geholpen!

Beste Sebas,

J. Peters 31-12-2019

MediaMarkt een winkel die regelmatig door mij wordt bezocht en ik mijn aankopen doe op zowel huishoudelijke artikelen en computerapparatuur. Winkelpersoneel is vriendelijk, neemt de tijd voor de klant en geeft uitvoerig advies waar je wat mee kunt. Artikel ruilen? Geen probleem, ook daar wordt niet moeilijk over gedaan. Kortom een winkel waar je je thuis kan voelen. Eerlijk, betrouwbaar en redelijke prijzen.

Beste J. Peters,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.