MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

M. Bakker 29-04-2019

Goed advies waarbij het duurdere artikel niet als het voor ons beste werd geadviseerd. Heel tevreden met de koop en het advies.

Anna 28-04-2019

Eerlijke voorlichting over een witgoedapparaat wat ik kocht. Geduldige medewerkers en de levering kon afgesproken worden op een dag die mij het beste paste.

Tineke Timmer 28-04-2019

Altijd vriendelijk geholpen en als ze iets niet weten halen ze er een collega bij. Tot nu toe namen ze altijd de tijd om je te helpen.

agk 28-04-2019

groot opgezette winkel, alles is heel erg duidelijk aan gegeven, het personeel is gemotiveerd en profesioneel

A,Sheikh Mohamad 28-04-2019

Omdat ik mensen wil adviseren om van hier te kopen en ook omdat alles wat ze nodig hebben hier is, naast snelle service.

Theo 28-04-2019

Ik kom vaker bij deze winkel en heb meestal positieve ervaringen. Deze keer ging het compleet mis. Wat trof ik daar ongeïnteresseerde TV-verkoop adviseurs. Meer dan een half uur wachten en waarop? Vervolgens leek de adviseur niet geïnteresseerd in onze wensen, maar was de productkennis wel goed. Gaf ons geen goed gevoel en daarom de winkel maar weer uitgelopen. Bij de concurrent werden wel goed behandeld, maar de keuze viel op een TV die de concurrent niet had. 's Avonds weer gegaan om de TV te kopen en weer viel de slechte bediening op. Meerdere keren aanspreken en 45 minuten wachten om een medewerker te spreken. Ik beveel de winkel aan, maar maar alleen maar om de andere adviseurs niet te kort te doen.

Anoniem 28-04-2019

Vrijdag tv besteld want voor 23.59 besteld morgen in huis zaterdag niks binnen gehad zou vandaag(zondag) komen krijg net bericht sorteerfout weten niet wanneer ik hem nu krijg dus zit al 2 dagen zonder tv met een kind van 3 bestel hier nooit meer

Lex 28-04-2019

Normaal staat iedereen je direct te helpen tot vervelens toe maar nu was er een kwartier lang in geen velden of wegen iemand te vinden

Richard 27-04-2019

De media markt heeft het label voor 23:55 besteld: de volgende dag in huis. Als ik op zaterdagmiddag om 13:00 uur iets bestel en later een mailtje krijg dat mijn bestelling op maandag geleverd word voel ik me een beetje bedrogen: ik moet, net als jij, gewoon op maandag werken. Ik werk niet bij mediamarkt of een van haar concurrenten maar heb het idee dat het gerunt wordt door passieloze minkukels: tijd om een frisse wind te laten waaien Media Markt! Oh ja, toen ik met paypal wilde afrekenen kreeg ik een 404 pagina.. lekker bezig!

Ilian Djadjev 27-04-2019

Pluspunt: Dit een prima winkel - alles is duidelijk en beschikbaar.
Minpunt: De menu op de website kan aanzienlijk verbeterd worden; ook niet helemaal geoptimaliseerd voor weergave op een mobiele telefoon.

Harley57 27-04-2019

Ik heb mijn Samsung Tab S5e 128G gekocht bij Mediamarkt the Wall in Utrecht.
Goed bereikbaar langs de A2, gratis parkeren en zeer overzichtelijk ingedeelde winkel.

Vriendelijk en enthousiast personeel met veel parate kennis om je bij te staan in je keuze.

Geholpen tot aan de kassa met een ferme handdruk en veel succes met de aankoop. TOP!

Martin 27-04-2019

Ik kom graag in Mediamarkt te Hengelo, vriendelijk personeel wat de tijd neemt voor een klant die geadviseerd wil worden over iets waar hij zelf geen enkele notie heeft.

C.E melger 27-04-2019

Ik vond tijdens de koop van de condens droger jullie service verlening geweldig, voorgesteld en gelijk koffie aangeboden (heerlijk koffie trouwens) en daarna gepraat over het product, zoveel keuze en aanbiedingen geweldig, maar vooral belangrijk de prijsverschillen. TOPPPPPPie.

Frank 27-04-2019

Fijne winkel, we werden geholpen door een uiterst vriendelijke en vakkundige verkoper,

Ingrid Nagel 27-04-2019

De klantvriendelijkheid staat altijd hoog aangeschreven bij Mediamarkt Arnhem en zijn altijd bereid je te helpen.

Sacha 27-04-2019

Ik ben perfect geholpen door X van de mediamarkt Rijswijk. Een eerlijke reactie over mijn vragen betreffende de sonos one en sonos Play 1. Super bedankt! 👍

Elham 27-04-2019

Ik ben gisteren goed geholpen en heb veel uitleg gehad. Mediamarkt is een top winkel

Sophie 27-04-2019

Dit weekend waren er een paar mooie Koningsdag aanbiedingen bij Mediamarkt, we zijn gaan kijken omdat we een nieuwe TV wilden, daar waren we al een poosje naar op zoek. We zijn deskundig geholpen door de verkoper, hij legde haarfijn uit wat precies het verschil is tussen LED, OLED en QLED + wat 4K inhoudt. Op basis van die informatie en onze eigen voorkeur hebben wij gekozen voor een 55 inch LG OLED TV die maar liefst 380 euro was afgeprijsd, dit gold alleen dit Koningsdag weekend. We hebben de TV meteen meegenomen, we hadden 'm ook gratis kunnen laten bezorgen en tegen vergoeding hadden ze ook alles wel willen uitpakken en installeren maar dat hebben we allemaal zelf gedaan, je moet dan eigenlijk wel met 2 man zijn om 'm uit de doos te tillen, maar verder was het installeren simpel te doen. We konden zo via de zij-ingang van de Mediamarkt de TV in ontvangst nemen, daar stond gratis koffie, thee en water klaar zodat we ook even iets konden drinken en de TV werd voor ons in de auto gezet, kortom, wederom een prima ervaring in deze Mediamarkt winkel aan het Sontplein in Groningen! Wij zijn zeer tevreden over deze winkel, je kunt er gratis parkeren en er is vriendelijk en deskundig personeel, bovendien nemen ze alle tijd voor je. Ik zou deze winkel dan ook zeker aanbevelen.

Ronald 27-04-2019

Medewerkers nemen de tijd voor het uitleggen en adviseren. Altijd vriendelijk in tegenstelling tot een ander groot concern

Jamiewwer1 27-04-2019

snel en vakkundig geholpen. Mooie indeling van de winkel. En game computers!!!!

Frank Hermans 27-04-2019

Zag er tegenop om via de site te zoeken naar een nieuwe fotocamera, maar dat is prima gegaan..heb dan ook een mooie camera gevonden en gekocht.. top

Leon 27-04-2019

Altijd goede prijzen. Vaak korting op producten. Snelle levering altijd. Als er iets mis is met je product kan je altijd terug gaan naar de winkel en helpen ze je snel.

Rob 27-04-2019

Besteld in de winkel. Goed advies gekregen. Er waren meerdere vergelijkbare producten, goed geholpen bij de keuze.

Wafaa Mesiha 27-04-2019

Ik vend het shoppen heel goed bij jullie.
Ik vend het shoppen heel makkelijk bij jullie.

Wim van Dijken 27-04-2019

Ruime keus, vriendelijk personeel, terzake deskundige medewerkers Prima kwaliteit .