MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Gerrit 02-03-2020

Snelle levering en correcte medewerkers helpen je graag. Kortom, ik kom terug

Beste Gerrit,

Hans 02-03-2020

Fijne winkel waar het leuk shoppen is met een uitgebreid en betaalbaar assortiment.

Beste Hans,

Pieter 02-03-2020

Ze nemen tijd voor je en zijn heerlijk wat ze aan je verkopen en waar je het voor wil gebruiken en wat dan beter voor je is

Beste Pieter,

Monique 02-03-2020

Ik ga naar de Mediamarkt in Tilburg omdat ik netjes geholpen wordt. Krijg advies uitleg en een eerlijk antwoord dit kan ik echt waarderen.

Beste Monique,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over onze vestiging in Tilburg.

fw-bauhuis 02-03-2020

leuke en goede uitleg en goede afhandeling en geholpen met inladen ondanks de regen
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Beste Fw-Bauhuis,

Bedankt voor jou review.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service voor het afhalen in de winkel.

Wij hopen jou snel weer te zien in een van onze vestigingen of op de website.

Frans 02-03-2020

Tekst en uitleg omtrent de verschillen in de type aanduiding werden helder gegeven

Beste Frans,

CB 02-03-2020

Mediamarkt heeft een zeer uitgebreid assortiment met apparaten voor 'elke portemonnee'.
Duidelijke omschrijvingen per item. Prijstechnisch in lijn.
Als je uitleg wil of vragen hebt, kun je bij 1 van de medewerkers terecht die je verder helpen.
Mijn ervaring is dat als ze antwoord niet weten er nog een medewerker bij gevraagd wordt voor een goed antwoord. Kortom goede winkel !

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

Wij doen ons best om het juiste product te vinden dat bij jou past.

Hannes Olthof 02-03-2020

Ik werd hier zeer vakkundig en snel geholpen door de medewerker die ik aansprak om er voor te zorgen dat ik met de juiste printer voor mijn situatie naar huis ging zonder dat ik te veel zou betalen

Beste Hannes,

Harold de Brouwer 01-03-2020

Ik kom al jaren bij de Mediamarkt Venlo. Niet alleen voor te kopen, maar ook als er demonstraties gegeven worden of om af en toe te gaan kijken wat er evt nieuws is uitgekomen. Ik heb hier al van alles gekocht oa, koelkast, strijkijzer, 2x iPad, Ipods Air, 3x LCD TV, enz. Je ziet al jarenlang dezelfde vriendelijke mensen hier werken. Dat is een goed teken. Mediamarkt Venlo is een vd meest veelzijdige en uitgebreide electronica, witgoed, computer en mobiele winkel van Venlo en omstreken. Vaak heeft de Mediamarkt (Venlo) leuke aanbiedingen. Mocht ik iets dan nodig hebben, dan maak ik hier uiteraard gebruik van. De leukste actie vond ik toch de verkoop vd eerste iPad Air's die 's-nachts na 02.00 werd gehouden. Die heb ik toen gekocht. Dat is al een aanta jaren geleden. Een ander groot pluspunt is dat de Mediamarkt (Venlo) bijna altijd wilt meegaan met de laagste prijsgarantie. Ik heb mij deze week daardoor 2x iPod Air 2 gekocht vd Apple. Uiteraad weer met de laagste prijsgarantie. Tot wederziens,

Harold
06-50291956

Beste Harold,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service in de winkel van Venlo.

Frenkb 01-03-2020

De heer die ons hielp was zeer behulpzaam. Ging duidelijk op onze wensen in. Wilde ook alleen iets verkopen dat paste. Informeerde daarnaast nog bij collega over functionaliteit van ander artikel waarin wij mogelijk geïnteresseerd zijn.

Beste Frenk,

Bedankt voor het delen van jou review.

Fijn om te lezen dat we jou goed hebben kunnen informeren over de artikelen.

Jeffrey 01-03-2020

Ondanks de drukte in de winkel goed geholpen. Mensen vragen tussendoor aandacht, maar door de medewerker werd er vriendelijk verzocht om even geduld te hebben waardoor je op dat moment wel gevoel hebt dat ze 100% aandacht voor jou hebben.

Beste Jeffrey,

Dhr v. Rossen 01-03-2020

Was op zoek naar een soundbar bij mediamarkt Rijswijk, geweldig goed geholpen met zeer deskundige uitleg door een vriendelijke verkoper. Uiteindelijk met de juiste keuze de winkel uit .

Beste Dhr. v. Rossen,

Bedankt voor het delen van jou review.

Fijn om te horen dat je de juiste soundbar hebt kunnen vinden in de winkel van Rijswijk.

Bouke 01-03-2020

De medewerker die ons hielp was zeer behulpzaam en aardig. Dat maakt kopen prettig.

Beste Bouke,

H.J. Kieft 01-03-2020

Omdat het overzichtelijk is en vriendelijk personeel. Veel aanbiedingen en goed advies

Beste,

Wij willen je bedanken voor jouw positieve review. Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

We hopen je snel weer te zien in een van onze vestigingen of op onze website.

Dave van Vessem 01-03-2020

Met het aanschaffen van een smartwatch heeft de verkoopster een goede service verleend en mij goed ingelicht over de verschillende types

Beste Dave van Vessem,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons winkelpersoneel.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen.

Willy 01-03-2020

Media Markt Ekkersrijt te Eindhoven is een nette zaak met vriendelijk personeel.

Beste Willy,

Bedankt voor jouw review. Voor zulke reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze winkel.

Paul 01-03-2020

Voor ander bezoek waren we toch in Utrecht waar deze set wel op voorraad was (Almere was leeg). Lekker ruime opzet van deze winkel. Verkoper was zeer behulpzaam met transport naar de kassa. Top.

Beste Paul,

Bedankt voor jouw positieve review! Wij zoeken iedere dag naar de WOW voor jou.

Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons winkelpersoneel.

We hopen je snel weer te zien in onze winkel of op onze website.

Cor Scheurwater 01-03-2020

Deze winkel heeft vanaf het begin na opening onze voorkeur. Lekker ruim, licht, goed ingedeeld. Kortom lekker om te shoppen! Wij zijn deze week fantastisch geholpen bij de koffiemachines. De verkoper kon goed luisteren en heeft ons goed voorgelicht omdat de keuze en variatie groot is om een goede keuze te maken! Wij zijn dan ook blij en met een prachtig product huiswaarts gereden.

Beste Cor Scheurwater,

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

Remo 01-03-2020

Deze shop heeft uitgebreid assortiment en is overzichtelijk. Veel medewerkers aanwezig met kennis van de producten. Top service!

Beste Remo,

Bedankt voor jouw positieve review! Wij zoeken iedere dag naar de WOW voor jou.

Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden aan onze klanten, Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over service.

Martin 01-03-2020

We zijn geholpen aan onze nieuwe Sony 't v we mochten als vragen de verkoper heel geduldig hij liet ons verschillen zien van beelden en merken van 't v maar uit eindelijk hebben we voor de Sony gekozen en verkoper is top daar kom ik graag terug om weer wat te kopen en ruime om je auto te pakern is ook lekker ik ben een tevrede mensen.

Beste Martin,

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in een van onze vestigingen of op onze website.

Azher Alqasim 29-02-2020

Ik vond MediaMarket ons de beste elektronische winkel in Nederland. Ik heb er veel producten van gekocht. Alle producten zijn hetzelfde als de aanvraag en worden op tijd geleverd. Het wordt ook gewaardeerd dat ze om de klanttevredenheid geven.

Beste Azher,

Bedankt voor het delen van jou review.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

Thomas 29-02-2020

Prijs-kwaliteit verhouding van het product was goed. Service ontbrak volledig. Bij vragen over het apparaat (of deze startklaar gemaakt was of niet) was de medewerker niet in staat om mij te ondersteunen dan wel het te controleren. Verder ook geen aanbevelingen ontvangen tijdens het maken van een keuze tussen laptops rond de 1000,- euro . Uiteindelijk op eigen kennis een laptop uitgekozen die gelukkig goed uitpakte. Al met al geen positieve ervaring.
Officiële reactie van MediaMarkt 17-03-2020

Beste Thomas,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Jammer om te horen dat je deze ervaring hebt met onze service. Wij nemen jouw feedback mee als tip, zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst.

Tom 29-02-2020

Ging voor 3 foto’s te laten afdrukken prima kwaliteit en service (behulpzaam personeel) aan de kassa bleek dat ik ook nog eens een waardebon €50,- had gewonnen!

Beste Tom,

Bedankt voor het delen van jou review.

Leuk om te lezen dat je de Kassa Kans hebt gewonnen!

Rick 29-02-2020

De voorraad is goed weergegeven, winkels zijn makkelijk en direct bereikbaar en binnen enkele uren heb je toegang tot vrijwel het gehele assortiment.

Beste Rick,

Wiljan Peeters 29-02-2020

MediaMarkt Zoetermeer
Keurig netjes geholpen, artikel besteld via MediaMarkt website. Bij de afhaalbalie zeer vriendelijk en snel geholpen. Hierna ook nog artikel in winkel gekocht. Ook hierbij door winkelpersoneel goede uitleg over artikel waarna ik artikel heb gekocht.
Officiële reactie van MediaMarkt 07-04-2020

Beste Wiljan,

Fijn om te horen dat jij zo tevreden bent over MediaMarkt Zoetermeer! Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Wij hopen je snel weer te mogel verwelkomen!