MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Hans 25-03-2019

Goede deskundige en vriendelijke hulp bij de aanschaf van een laptop. Niet opdringerig en geheel vrijblijvend

Martien 25-03-2019

Wij hebben een wasmachine en warmtepompdroger van het merk Beko gekocht. Toen wij deze koop gingen afronden zij de verkoper dat net de laatste wasmachine verkocht was, maar dat ze dinsdag of woensdag weer binnenkwamen. Mijn vraag aan hem was of deze wel te verkrijgen was op de internetsite van Mediamarkt, het antwoord was ontkennend. Bij thuiskomst dit nagekeken op internet en tot mijn verbazing was hij gewoon op voorraad. Ik dacht hij komt dinsdag of woensdag binnen dus wacht ik wel ondanks mijn oude wasmachine het niet meer deed. Maar donderdag had ik nog niets gehoord van Mediamarkt en maar even gebeld. Daar werd verteld dat ze dit na gingen zoeken en zou binnen een paar uurtjes terug worden gebeld. Na 4 uur wachten nog niets gehoord en maar weer bellen. Van deze mevrouw kreeg ik te horen dat het antwoord wel 48 uur op zich kon wachten. Toen heb ik het nummer van het hoofdkantoor gevraagd en deze gebeld, zij beloofde mij dat ik voor het weekend nog een wasmachine had evt. een alternatief. 'S avonds kreeg ik een mailtje dat de bestelde wasmachine binnen een paar dagen weer op voorraad was en nog even geduld moest hebben. Ik heb toen terug gemaild wat ik afgesproken had met het hoofdkantoor. Deze mail werd beantwoord dat ze morgen dit zou overleggen met de leidinggevende. De volgende middag werd ik door een nors klinkende mevrouw gebeld dat als ik het goed vond mijn spullen de volgende dag zou worden geleverd en een sms'je kreeg hoe laat en verbrak de verbinding. Uiteindelijk zaterdag toch mijn spullen geleverd en ben over mijn droogtrommel en wasmachine verder goed tevreden.

Nena pierik 25-03-2019

Ik ben heel goed geholpen met mijn nieuwe telefoon, alles werd goed uitgelegd hoe en wat.
Ik kreeg de nodige informatie

Gene Kolf 25-03-2019

Ik vind het prettig winkelen in de mediamarkt. Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. De producten zijn van zeer goede kwaliteit en de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik ben vooral dol op de acties.

A.Anahnah 25-03-2019

Goed service ..maken alles dadelijk vour de klant

En zorgen alles klaar op tijd

Michelle 25-03-2019

Ze helpen je altijd goed. Ruim assortiment. Ik had een vraag over de iPad en hier hebben ze mij ook goed in geadviseerd. Ik ben heel gelukkig nu met mijn iPad.

S 24-03-2019

Ik had keukenapparaten nodig en ik wist dat Media Markt het had. Dus ik ging daar en het was leuk, de medewerkers waren aardig en ze hielpen mij om de beste te kiezen.

Youri 24-03-2019

Ik kies altijd voor de Mediamarkt. Waarom? Het is een top winkel. Ze hebben geweldige producten, goede service en een leuk personeelsteam! Nooit klachten gehad en dus altijd een tevreden klant!

C.Delhez 24-03-2019

Goed geholpen en goede uitleg over het product wat ik aan wilde kopen. Ook de verschillen per product werden netjes voor mij op een rijtje gezet.

wesley 24-03-2019

beste service veel personeel weet ook waar ze over praten kunnen het altijd vriendelijk vertellen ook als het druk is nemen ze de tijd voor klanten

Max Wolters 24-03-2019

We zijn uitstekend geïnformeerd door de verkoper; het brede assortiment biedt een scala aan producten waardoor je een zeer bewuste keuze kunt maken.

Joyce 24-03-2019

Wij hebben een laptop gekocht bij de mediamarkt. Nadat we een beste tijd moesten wachten werden we geholpen. We hadden ons online al goed ingelezen en wisten wel een beetje wat we wilden. Nadat we hebben aangegeven dat de laptop geschikt moest zijn voor studie en programma's voor dyslexie zijn we goed geholpen.

Louai 24-03-2019

Ik vind Media markt een perfect Winkle. In onze huis, hebben we alles gekocht van media markt. Ik vind ook de medewerker van media markt vriendelijk zijn.

Henk 24-03-2019

Dicht bij, makkelijk parkeren prima winkel, overzichtelijk, goed personeel.

Pascal 24-03-2019

Geweldig mooie overzichtelijke winkel. Goed geholpen en gewezen op aanbiedibgen

Eddy Ennik 24-03-2019

De gebruiksvriendelijkheid van de site is goed, je kunt alle producten snel opzoeken en er is ook veel informatie toegevoegd zodat je een goede vergelijking kunt maken. In de winkel zelfs ben ik goed geholpen, werknemer vroeg of ik er uit kwam en ik gaf aan dat ik zelf even wilde kijken, hij bleef beleefd en gaf aan dat mocht ik er niet uit komen hij graag wilde helpen.

Diane Zak van Dijk 24-03-2019

ruime keuze, goedkoop en de tv is door de magazijn medewerker in de auto geladen

Tim 24-03-2019

Super geholpen met een hele snelle service en erg behulpzaam personeel nadat er helaas veel was fout gegaan maar super geholpen

van Beek 24-03-2019

De voorraad en de keuze in de winkel is voldoende. Ook de hulpvaardige medewerkers doen hun best. Echter mag er iets meer kennis besteed worden aan de productkennis van de medewerkers. Kaartjes lezen kan ik immers zelf ook.

Fam van der Borst 24-03-2019

Zeer nette winkel met goede kennis in huis! Zijn goed geslaagd vandaag met leuke aankopen voor een mooie prijs.

Jamie Schut 24-03-2019

Personeel kijkt niet naar je om, weinig personeel op de vloer, en ik heb een jongen die net uit het magazijn kwam gevraagd waar ik mijn product kon vinden en toen kreeg ik een snauw met een handgebaar waar t lag. Hele onprettige winkel.

I.B. 24-03-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat je er echt ALLES kan krijgen, het is makkelijk zoeken en heel duidelijk. het product is nog niet geleverd, dus daar kan ik nog niks over zeggen, maar ze houden je helemaal op de hoogte van alles. helemaal top!

Geurt 24-03-2019

Mooi ruim opgezette winkel met vriendelijk personeel. Altijd behulpzaam. Paroeren nooit een probleem.

Goed geinformeerde verkoper/verkopsters 24-03-2019

1.ste punt. De verkopers zijn zeer vakkundig
2 de punt. De verkopers zijn altijd behulpzaam.
3. de punt De verkopers zijn erg geduldig.
4. de punt De verkopers willen alles uitleggen, ook als je er als klant geen ballen verstand heb van een product.
5. de punt De verkopers showen een product hoe het werkt
6. de punt als laatste. Ik was bij Media Markt in Hoofddorp om een USB stick te kopen om muziek er op te down loaden. Ik had er totaal geen verstand van hoe ik dit zou moeten doen. De verkoper liet zien op zijn eigen mobiel hoe dat moed. En dit was alleen voor een aankoop van € 12,99
Ik vindt dit echt een service.

Nadia 24-03-2019

Fijne winkel en goed geholpen. Zijn geweest voor veel artikelen en alles was duidelijk. Ook mooie acties en aanbiedingen.