MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Familie Cohen 30-04-2019

Heel bereidwillige en ook deskundig hulp ervaren bij mediamarkt en dat niet voor de eerste keer.
Zeer tevreden

Bobby Bos 30-04-2019

Media markt heeft de beste producten en de beste service en natuurlijk goeie aanbiedingen !!

Ans 30-04-2019

Kennis aanwezig bij de verkopers waardoor je juiste, jou passende keuzes kunt maken. Tel daar bij op dat er veel acties zijn waar een leuk prijsvoordeel te behalen valt.

Dion 30-04-2019

Ben zeer goed, persoonlijk én deskundig geholpen door twee medewerkers, eerst voor mijn JBL en daarna nog goed advies voor nieuwe tv én soundbar
T was druk en toch namen ze rust en tijd voor mij top

Risza 30-04-2019

Altijd een plezier om in mediamarkt Zoetermeer te komen. Ruim assortiment. Mensen zijn kundig en vriendelijk. Kom er graag

Nick 30-04-2019

Fijne winkel alles staat waar het hoort, veel op voorraad. In een woord een super winkel!

CBorsboom 30-04-2019

Vriendelijke en behulpzame verkopers en een snelle levering en plaatsing door de bezorgers.
Snel en schadevrij je aangekochte product in huis. Wij zijn meer dan tevreden met deze aankoop bij Mediamarkt !

Cornelissens 30-04-2019

Onze persoonlijke ervaring is dat het personeel goed op de hoogte van het product is. Media Markt heeft een zeer uitgebreide keus.

Bryan 29-04-2019

Zeer goede service, vriendelijk personeel, goed geholpen, een tevreden klant!!

Monique 29-04-2019

Wij werden Helemaal top geholpen de prijs op het artikel was anders als wat de kassa aangaf en we werden toppie te woord gestaan en het werd keurig opgelost

Sama Zenderen 29-04-2019

Wij hebben vele malen gebruik gemaakt van de Mediamarkt Hengelo voor onze aankopen van apparatuur. Prima service, snelle levering en de prijzen zijn concurrerend. Als iets niet op voorraad is, is het binnen een paar dagen binnen en wordt het gratis afgeleverd.

Wij zijn erg tevreden.

selma schoppen 29-04-2019

ik vind dat er echt medewerkers werken die verstand hebben van het product wat ze verkopen, maar er zijn ook medewerkers die zich maar half in producten inlezen en er net zoveel van af weten wat ik er van af weet en dat vind ik erg jammer, want op internet kan je er veel van lezen, maar niet alles.
alle medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. onze hond mag ook altijd naar binnen en krijgt altijd wel een aai.
ze nemen echt de tijd voor je ook al is het druk.

Famm 29-04-2019

Antwoorden op onze vragen werden goed beantwoord en we werden voorzien van goed advies, op een klantvriendelijke manier.

Denise 29-04-2019

Over het algemeen zeer vriendelijk personeel, goede aanbiedingen en fijne service. Ideaal dat je via de mediamarkt pas je bon ook in de mail krijgt. Winkels zijn altijd overzichtelijk en leuk om doorheen te struinen.

Bos86 29-04-2019

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet dooreen van jullie personeelsleden, na enig zoeken merkte een medewerker op dat ik wel wat hulp kon gebruiken en gaf mij alle informatie die ik nodig had, ze was erg behulpzaam en bracht voor mij de zware doos vast naar de kassa zodat ik rustig verder kon winkelen. Een prima aankoop achteraf ik heb heerlijke koffie!

Nibbit43 29-04-2019

Goed geholpen door de medewerker in de winkel bij de aankoop van een Playstation 4 met accessoires en spellen. Het fijne aan winkelbezoek is het advies van de medewerkers en je kunt de producten proberen, kopen en meenemen. Geen levertijd en gratis parkeren in Maastricht. Verder is het een mooi groot filiaal met veel keus.

Paul 29-04-2019

Prima geholpen, super service doordat de verkoper ook nog alles spullen achter en uit de winkel pakte.

Lott 29-04-2019

Wegens een speciale aanbieding ben ik naar de vestiging in Apeldoorn gegaan. Hoewel ik precies wist waarvoor ik kwam en ik gewoon mijn product wilde hebben om af te kunnen rekenen heb ik 20 minuten a een halfuur voor de gopro gestaan... naar iemand toegelopen die aangaf dat die over een minuut kwam omdat die nog wat dingen op moest hangen en vervolgens nog de sleutel vergeten was. Erg jammer als je toch even snel 350 euro af komt rekenen. Dit had in 3 minuten gedaan kunnen worden van het binnen lopen tot en met het afrekenen. Ben in totaal 3 kwartier bezig geweest, zonder enige vraag over het product gesteld te hebben.

Danny Trommelen 29-04-2019

Zowel via internet als in de winkel koop ik alles van elektronica vrijwel altijd bij Media Markt. Snelle levering, goede service!

Janine 29-04-2019

Zeer vriendelijk en correct geholpen met de juiste advies van de verkoper snelle levering meneer had duidelijk verstand van het product en kon ons de juiste informatie er over geven

Martin 29-04-2019

Het WOW gevoel is zeker waar! Als ik naar een CD van Elvis Presley ‘King of Music’ zoek is het altijd, exclusief, daar.

Patrick Degeling 29-04-2019

De winkel is top heeft bijna alles en bijna iedereen die er werk is aardig en spontaan .

kor Pijnacker 29-04-2019

Bij mediamarkt Zwolle is nog serieuze belangstelling voor hifi liefhebbers. Dit resulteerde dat ik mijn aankoop vanuit Heerenveen bij deze winkel ging halen. Andere vestigingen hadden dit topmerk niet in hun assortiment. Daarnaast werd er ook nog een deskundig adviesgegeven.

Kat 29-04-2019

De reden om voor Mediamarkt Duiven te kiezen is vooral de locatie. Het parkeren is niet altijd handig: ruim parkeren op het dak, maar de ingang is alsnog op de begane grond.
We zijn zondag heel fijn geholpen door de verkoper met diverse producten: goed doorgevraagd naar het gebruik van een wifi systeem i.c.m. radioamateur apparatuur i.p.v. aannames: hierdoor goede keuze kunnen maken voor onze situatie. Ook op het gebied van Bluetooth hoofdtelefoon kwamen we met een passend advies: intensief gebruik en budget leidde tot merk en vervolgens model.

Frank H 29-04-2019

De prijs kwaliteit verhouding is goed en er is altijd veel keuze in alle soorten apparatuur.