MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Mylene 16-07-2020

Waardeloze bezorgservice en customerservice. Bezorgers van DynaLogic nemen niet de moeite om wasmachine te plaatsen (waarvoor wel 19,95€ betaald) maar laten apparaat achter id woonkamer. Na meerdere keren bellen met de klantenservice is het nog steeds niet geregeld. Steeds komt Mediamarkt terug met nieuwe redenen waarom de plaatsing niet is uitgevoerd: er zou niet voor betaald zijn, ik zou het voor een ander product hebben aangevraagd (dat ook niet geplaatst is overigens). Niemand weet iets, verantwoordelijke mensen zijn onbereikbaar, wat een puinhoop daar. Nu om terugbetaling vd plaatsingskosten gevraagd, ik regel zelf wel iemand die komt aansluiten. Nooit meer Mediamarkt voor mij.

Manfred Otto 16-07-2020

De Mediamarkt is een prima winkel als je daar wat wilt kopen en het direct kan mee nemen.
Maar :

- het product niet op voorraad , dan word beloofd dat het bv over een paar dagen weer leverbaar is.
dit kunnen zij hellaas niet waar maken en word geprobeerd je aan het lijnjte te houden.

- maar wat er gisteren gebeurde is toch wel heel bijzonder....
mijn schoonmoeder wilde een nieuwe wasmachine kopen.
in de winkel heeft zij er ééntje gevonden , betaald en deze zou eergisteren geleverd worden.
zij is de hele dag thuis geweest maar geen wasmachine.
Zij heeft het servive nummer gebeld maar na 30 minuten gehoord te hebben dat zij de zoveelste wachtende is werd verbinding verbroken !!!!
ik heb toen via facebook messenger contact gezocht , dit verliep zeeeeeer traaaaaaag.
blijkbaar kan men niet op naam en adres zoek , met alle geweld hebben zij een bestelnummer nodig , ik heb herhaaldelijk gevraagd om mijn schoonmoeder te bellen maar dat zat er niet in.
uiteindelijk het bestelnummer kunnen geven , toen wilde met het artikelnummer hebben , toen was ik er klaar mee.
ik ben toen boos naar de winkel geweest , om een lang verhaal kort te houden ....
de vervoerder kon men niet bereiken , en zij zouden nog contact opnemen als er wat bekend was.
aan het einde van de dag werd er inderdaad gebeld , de wasmachine stond nog in de winkel en de vraag was om een nieuwe afspraak voor de levering te maken.
wij hebben daar maar vanaf gezien en ons geld terug gehaald ...

zoals gezegd , is het product in de winkel en kan het gelijk mee nemen , Prima.
Begin er anders niet aan !

P. Jansen 15-07-2020

Jullie geven aan voor 23:30 uur bestellen volgende dag in huis, wat jullie niet waar maken. Vervolgens staat er op jullie site product op voorraad en dat er achteraf betaald kan worden wat ook niet zo is. Nu wordt er gezegt dat het drie dagen kan duren 🤨 zeer slechte service ook jullie bereikbaar 25 minuten in de wacht

Bo 11-07-2020

We hadden gebeld naar jullie online contact service, en die gaven ons informatie waarmee we in de winkel totaal niks konden. We wouden met de geslaagd korting een jbl box halen en kregen te horen dat we gewoon in de winkel dat konden regelen, eenmaal (na 1.5 uur rijen) in de winkel aangekomen te zijn, kregen we te horen dat t niet mogelijk was en verder gewoon niks proberen op te lossen, had wel beter van zo groot en belangrijk bedrijf verwacht

Justin Rijswijk 10-07-2020

Waardeloos. Wacht al 4 weken op mijn geld. Airco van 500 euro gekocht en deed het niet. 10x al gebeld en word steeds afgepoeierd door de klantenservice. Kunnen niks voor me doen, ik moet maar gewoon afwachten.

Tom Jansen 10-07-2020

Ik vind de site overzicht, goeie winkel. Ben goed en netjes geholpen daar en een goede servers

Andrea 10-07-2020

Goed geholpen en geïnformeerd personeel neemt de tijd voor je en is zeer behulpzaam

olga 09-07-2020

Bij binnenkomst door beveiliging gegroet. Winkel is goed overzichtelijke en fijn personeel. Produkt was helaas wel fout geprijst in het schap maar medewerker heeft dit gecorrigeerd.

Saskia Kik 09-07-2020

ik vind het altijd al een fijne winkel met vriendelijk personeel, die de tijd voor je nemen

Gavriel B. 08-07-2020

I like shopping in the Mediamarkt Bijlmer branch because they have such a huge range of products and lots of brands from the same categories, I can compare the prices easily. I can listen to the audio quality of the displayed smartphones through my earphones and also I can easily find good and cheap offers of an item I am looking for. They have also cheaper brands which can still offer good quality and durable products like earphones, earpods, usb cables, wireless chargers, Bluetooth speakers, lots of smartphones, cheap and good sony devices etc. A huge plus that I know that this multinational company will also provide warranty and return options, I have never returned anything but it makes it easier to purchase with a relaxed mindset.

Mt 08-07-2020

Wat een waardeloze winkel, slecht bereikbaar, slechte service, lang wachten op antwoord.
Kortom ik kom hier nooit meer. Lasts een TV gekocht bleek een kapot pixeltje na veel contact en loze beloftes krijgen ze hem weer terug. Valt me vies tegen van zo grote winkel keten

Marjolijn 08-07-2020

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen ook alle tijd om je te adviseren.

MKK 08-07-2020

Zeer ontevreden. Wasmachine van meer dan duizend euro binnen drie jaar kapot en ik krijg nergens reactie op van MediaMarkt. Een afdeling zou al dagen contact met mij opnemen maar dat gebeurt telkens niet. Bovendien houdt MediaMarkt zich niet aan de Nederlandse wetgeving omtrent garantie. Heel vervelend en ik kom zo niet verder.

tbriede 08-07-2020

Het is een super mooie winkel en het personeel helpt je graag als je dat nodig heb.

Chris 08-07-2020

Ruime keuze in iedere prijsklasse. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles overzichtelijk gerangschikt op merk en prijzen.

GSV 08-07-2020

Kom al jaren in deze Mediamarkt en heb heel goede ervaringen. Goede service, uitleg, vriendelijke mensen !

Joop 08-07-2020

Goede voorlichting en vergelijken in de winkel met medewerker, top. Gekochte artikel was op voorraad.

W Verbeek 08-07-2020

Sinds Corona niet meer gewinkeld mijn eerste gang om te shoppen werd media markt omdat ik een schoonmaak pakket nodig had voor t koffie volautomaat en goed geholpen is voor mij een tien waard groeten *****

El 08-07-2020

Ik ging een tv kopen voor in de slaapkamer, en ik werd super goed geholpen.. want anders had ik echt een verkeerde tv gekocht .

Jeroen Kruijf 08-07-2020

Ongelooflijk wat een service: eind april een microfoon gekocht voor mijn zoons gamepc. Ineens werkt hij niet meer op de gamepc maar wel op andere computers. Andere microfoon werkt wel op gamepc. Geen originele verpakking meer na 75 dagen. En wat doet Mediamarkt? Deze horen het verhaal aan en geven mijn teleurgestelde zoon de optie om wat anders uit te zoeken of het geld terug te geven. Ik kon het eigenlijk niet geloven. Het kan dus nog wel dat de klant koning is. Wel bij de Mediamarkt.

Vaibhav. 07-07-2020

Apologies for writing in English, but there needs to be some adjustment in the policy inside the store. For example, if some one have to return the product and purchase the new one /alternative,he/she can simply do that at one counter. In the Store located at Eindhoven Central, you need to go all the way to second floor, exchange the product, get your money back, pick up your new product and then go all the way to ground floor at a cashier desk, to make payment. This can be annoying and will increase the waiting time, especially in current situation of Covid-19, where we are planning to have minimum contact. Plus, there should be clear signs/postage both in English and Dutch as in which area a cutsomer can look into product. This will save a lot of time and enhance the customer experience. I literally had to ask couple of customer service representatives to help me to locate the product sections.

Marian Matthijsse 07-07-2020

Deze shop hebben we gekozen omdat we er dichtbij wonen en we uit ervaring weten dat het personeel zeer behulpzaam is.
En als het personeelslid twijfelt of het niet zeker weet raadpleegt hij/zij een collega.

Ronald 07-07-2020

Bij deze winkel kom ik al jaren, woon er dan ook vlakbij.
Maar ik ben vooral tevreden met de service en het merendeel van het personeel is vriendelijk, professioneel en behulpzaam.

Ruud 07-07-2020

Terugbetaling retour duurt nu 31 dagen
Dat is te lang
Voortaan geen mediamarkt voor mij

Renzo 07-07-2020

Mediamarkt is een winkel waar je in principe altijd slaagt. Personeel is kundig en neemt de tijd voor de klant. Enige kanttekening is dat ze wel klanten moeten aanspreken wanneer die niet de aanwijzingen opvolgen die dit moment gelden i.v.m. Corona.