MediaMarkt.nl

Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
7.9(970)
Gemiddelde beoordeling
7.9

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor MediaMarkt.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

john05-02-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
lG monitor online besteld. Op de site stond erbij dat hij de volgende dag geleverd zou worden, wat ook de reden was om bij mediamarkt te bestellen en niet goedkoper bij de kijkshop. Nu, een week verder, is er geen duidelijkheid wanneer het product wel geleverd gaat worden. Verschillende keren gesproken met slecht verstaanbare klantenservice, die je als het te moeilijk wordt gewoon weg drukken. Mediamarkt verschuild zich achter Post NL, waar ik geen boodschap aan heb, want heb namelijk een overeenkomst met Mediamarkt. Ik heb er begrip voor dat het in deze COVID periode bestellingen iets anders kunnen verlopen, maar diverse keren onjuist of niet informeren van klanten kan echt niet! Zelf aangegeven om de monitor eventueel zelf op te halen bij de locatie in Rijswijk , waar ik nu 2 weken geleden ook een printer ter reparatie heb aangeboden en dus beperkt open is, werd niet op in gegaan.
Amaru04-02-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Het is gewoon een oplichterij. Ik koop een product online. Het blijkt defect te zijn. Vervolgens probeer ik met de klantenservice contact op te nemen, maar wanneer ik ze aan de lijn krijg na een half uur in de wachtrij te hebben gestaan wordt ik gelijk opgehangen. Ik probeer de online chat te gebruiken, maar daar wordt ik meteen disconnect wanneer ik mijn probleem uitleg. Ze maken het onmogelijk iets terug te sturen, pure oplichterijmethodes die worden uitgevoerd hier.
Jeffrey04-02-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Al 2 maanden probeer ik iets annuleren maar de klanten service laat niks van zich horen! Na 5 x 45 minuten in de wacht te staan en dan een bevestiging mail te ontvangen dat het geregeld GAAT worden heb ik er geen vertrouwen meer in. Bagger service.
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
Jesaja03-02-2021
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Goed werkende usb stick. En prima service. Ik ben niet anders gewend van Mediamarkt Assen
Ja, ik beveel deze shop aan
baktz4803-02-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Allereerst, ik ga die €250,-- never nooit winnen, omdat dit een negatieve review wordt. Ik heb 2 producten besteld bij Mediamarkt. Er werd slecht één van de twee afgeleverd. Na ettelijke telefonische contacten heb ik de volledige bestelling schriftelijk geannuleerd en het afgeleverde pakket geretourneerd. Wat schets mijn verbazing? Ik krijg de helft van mijn betaling terug. De andere helft niet, omdat ik die niet teruggestuurd heb. De grapjassen bij Mediamarkt willen maar niet begrijpen dat als je 2 producten besteld er ook 2 producten afgeleverd moeten worden. Zelfs de info op de track&trace laat zien dat er 1 pakket is bezorgd.
T.w. Opdam03-02-2021
Algemene score
5.0
Reviewscore
5.0
Het apparaat dat wij besteld hebben kan ik nog niet beoordelen daar wij dit nog niet hebben ontvangen. Zaterdag een printer besteld en zou zondag geleverd worden. Inmiddels 4 dagen verder, wel 2 x mail gehad " nogmaals bedankt voor uw bestelling".Na 3 dagen gebeld waar de bestelling blijft. De printer is op voorraad en ligt nog in t magazijn. Onder tussen, ivm drukte, de bezorgdienst de schuld geven .
Pieter77003-02-2021
Algemene score
5.0
Reviewscore
5.0
Gisteren ochtend heb ik een SSD gekocht. bij de aankoop stond, "voor 14:00 besteld, volgende dag in huis". Helaas kreeg ik vandaag, een dag later, pas een mail met dat het pakket verstuurd is, en hopelijk tussen 17:00 en 22:00 aan komt. Naar mijn mening, en met mijn ervaring, klopt de "voor 14:00 besteld, volgende dag in huis" dus voor geen meter. MediaMarkt zou het gewoon moeten houden op volgende dag in huis, wat veel realistischer blijkt te zijn voor ze.
D02-02-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Mega slechte service! Vandaag besteld, morgen in huis.. Na 3 dagen nog niet eens een verzendbevestiging. Als je weet dat het zo druk is en dit niet kan realiseren, haal het weg! Ook is er niemand te bereiken op de klantenservice, chat met een robot en vervolgens niemand meer. Telefoonnr is moeilijk te vinden en zeer onprofessioneel personeel!
Wendy02-02-2021
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Ook tijdens de Lockdown een super service van Mediamarkt Heerlen. Snel geleverd, top produkt
Ja, ik beveel deze shop aan
Pamo02-02-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Een bestelling wordt door Mediamarkt geannuleerd en nu 8 dagen heb ik mijn geld nog niet terug!! Gisteren een uur zitten wachten op een medewerker via de chat en nu alweer een uur!!
Ian02-02-2021
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Goede hulp tijdens het uitzoeken van de aankoop. Wel wil ik hierbij zeggen dat de medewerker niet erg veel verstand had van het desbetreffende product. Aan de kassa werden we goed geholpen door een medewerker die nogmaals vroeg of alles duidelijk was over het product.
Walter02-02-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Prima service en supersnel geregeld en geleverd top gedaan heb zondag telefoon besteld en maandag kwamen ze hem al brengen
Ja, ik beveel deze shop aan
Laura01-02-2021
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Omdat ik thuiswerk met een laptop uit het jaar prehistorie, was het noodzakelijk dat ik een nieuwe laptop zou aanschaffen. Aan mijn vriend heb ik gevraagd om een mooie uit te zoeken voor een bepaald budget en die voldoet aan al mijn wensen. Zoals een echte wizzkid ging mijn vriend aan de slag en gaf me twee opties. Eéntje via bol.com en eentje via MediaMarkt. Ik vond dat de MM een betere beschrijving gaf over het product doordat het o.a. overzichtelijker was. Na het lezen van ook een aantal recensies op andere websites, besloten om de laptop via MM te bestellen. De prijs was iets goedkoper. en de aanschaf ging makkelijk. Om 16:00 de bestelling geplaatst en ik ging ervan uit dat ik het de volgende dag zou krijgen. Toen ik klaar was met werk om 18:00 heb ik besloten een wandeling te maken van een uur. Helaas kon ik mijn ronde niet afmaken en was ik om 17:40 alweer thuis. En maar goed ook! Want nog geen 3 minuten thuis en daar stond een medewerker van de MM Apeldoorn met mijn nieuwe laptop. Uiteraard enorm blij met deze hele snelle service. De afhandeling ging ook goed, een krabbeltje hier en daar, en een fijne avond gewenst. En mijn laptop? Uitstekend verpakt, en doet zoals het hoort. Enorm blij met de service van MM
Ja, ik beveel deze shop aan
Frank Bijkerk01-02-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Vandaag kreeg ik een e-mail met de titel" We hebben jouw hulp nodig" en de tekst: "Je hebt onlangs bij onze MediaMarkt webshop gewinkeld. Om de WOW te vinden horen wij graag hoe jouw ervaring hiermee is geweest. Je zou ons een groot plezier doen door deze in 4 korte vragen te delen - een kleine moeite met een grote impact! Op basis van jouw recente ervaring met onze MediaMarkt webshop op 22.1.2021, hoe waarschijnlijk is het dat je MediaMarkt zou aanbevelen bij vrienden, familie of collega's?" Mijn antwoord: zeer onwaarschijnlijk Toelichting: 1. Doe wat je belooft: bij bestellen voor 23:30 uur, levering de volgende dag en niet 4 dagen later. 2. Publiceer een telefoonnummer van de klantenservice. 3. Zorg dat klanten een medewerker kunnen spreken. Er wordt niet gereageerd op mijn verzoek aan de chatbot (25 januari) voor contact met een medewerker: "Een van mijn collega's helpt je graag verder. Een momentje. Een van mijn collega's neemt het gesprek over. Op dit moment is het drukker dan normaal, maar we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen! Bedankt voor je geduld!". Tot vandaag (1 februari) niets meer gehoord. Niet van de chatbot en niet van een echt mens. 4. Lever een bestelling van twee identieke items niet op verschillende data met verschillende bezorgdiensten af (PostNL en Dynalogic). 5. Als het dan niet lukt om de volgende dag te leveren zoals je belooft, doe het dan wel zo snel mogelijk. Ik kreeg van PostNL het aanbod om voor 1,95 een dag eerder te laten bezorgen. Die optie hadden jullie ook, maar daar hebben jullie blijkbaar niet voor gekozen. 6. Zorg voor minder slechte reviews over jullie webshopservice. Na mijn slechte ervaring blijk ik een van de velen. Ik zou mij schamen met zulke rapportcijfers. Mediamarkt.nl scoort bij TrustPilot een-na-laagst van alle MediaMarkt webshops. Ga eens vragen bij je buitenlandse collega's waarom zij het beter doen! Mij zijn jullie kwijt als vaste klant, ook in de fysieke winkel. Ik was zo boos over de slechte service, dat ik de twee items bij een concurrent heb besteld en die van MediaMarkt heb teruggestuurd (onbeschadigd, netjes in originele verpakking). En, voor het eerst van m'n leven moeite steek in het schrijven van een uitgebreide review. Zoals jullie zelf schrijven: "een kleine moeite met een grote impact!". Ik ben woest! Geen WOW te vinden dus bij de MediaMarkt. Doe er wat aan! En werk je bij de MediaMarkt en geloof je dit verhaal niet: neem gerust contact met mij op. Ik heb alle mailtjes en screenshots bewaard.
Schandalige Service !!!!01-02-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Wat een slecht bedrijf is dit, beloven van alles en doen niets!!!! Sub-woofer binnen 4 maanden defect, afgegeven ter reparatie en na 3 weken konden wij deze ophalen. Deze niet bleek gerepareerd te zijn en wel zwaar beschadigd door toedoen van de Mediamarkt. Nu moest de sub-woofer weer opgestuurd worden en zij zouden contact opnemen met de reparateur mbt de schade aan het apparaat. Na vele gesprekken met de klantenservice dat ik dit niet accepteer en toezeggingen van diverse mensen van de klantenservice dat er een nieuwe opgestuurd zou worden, gebeurd er helemaal niets. Iedereen schuift de schuld weg naar een ander en neemt geen verantwoording om het op te lossen. Wat een drama zaak is dit. Nu maar de weg van sociale media en recensies bewandelen. Ik vind dat zij hun klanten laten barsten en zal hier dan ook nooit meer iets kopen!!
Jasper Meijer31-01-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Normaal gesproken schrijf ik niet zo snel een beoordeling, maar deze keer vond ik het toch echt nodig. Op Vrijdag 29-1-2021 een gamelaptop besteld van bijna 2000 euro waar ik netjes de avond een verzendbevestiging van kreeg. Mooi dacht ik, dan kan ik mooi de Zaterdag de laptop uitproberen en gamen. Op Zaterdag 30-1-2021 kwam PostNL met het pakket, toen zag ik dat het nogal een vreemde doos was voor een laptop. Het bleek dus ook gewoon een magnetron te zijn.... Hoe kan je nou een magnetron opsturen i.p.v. een laptop, maargoed. Ikke balen uiteraard, want ik had natuurlijk al willen gamen, maar vervolgens maar de klantenservice gebeld. Na een half uur! in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eindelijk een aardige jongedame aan de telefoon die mij prima heeft geholpen, dacht ik. Ze gaf aan dat ze een retourzending zou aanmaken waarvan ik een nummer krijg en dat de laptop dezelfde dag nog zou worden opgestuurd. Top, dacht ik, helaas heb ik hem dan pas na het weekend, maargoed daar kan ik mee leven. Nadat ik de avond geen verzendbevestiging had ontvangen heb ik op Zondag 31-1-2021 gereageerd op het ticket wat voor mij was afgemaakt met de vraag hoe dit zat. Krijg ik doodleuk een reactie dat ze de retourzending afwachten en ze vervolgens contact opnemen over het toesturen van het juiste product of geld teruggave. Huh wat??? Ik zie namelijk tegelijkertijd op de website dat de laptop een levertijd heeft van minimaal 14 dagen.... Dit terwijl mij beloofd is dat deze direct zou worden verstuurd. Dit slaat werkelijk nergens op. Dus ze wachten op het product retour, kijken of het product nog op voorraad is, wat niet meer is, en vervolgens geven ze het geld terug wat weer minimaal een week duurt.... Het gaat om 2000 euro, misschien voor jullie een klein bedrag maar voor mij niet.
Z Fokkens30-01-2021
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Online aanvraag van nieuwsbrief was echt bagger. De app werkt slecht. Daarentegen zijn we supergoed geholpen door klantenservice en de lokale Mediamarkt. Al met al is de Apple watch waar mijn dochter zo hard voor heeft gespaard, dezelfde dag nog bezorgd.
Ja, ik beveel deze shop aan
Jeroen30-01-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Dus.. je wilt iets online bestellen en ziet de 'gekste' korting bij Mediamarkt.. Waarom niet denk je waarschijnlijk? In de winkelwagen, betalen en morgen binnen! Toch? Ja.. dat staat op de website maar zodra je een product daadwerkelijk gaat bestellen, staat er ineens een andere datum; niet morgen! Agh.. die paar dagen wachten, wat kan er nou misgaan? Whoops! Je hebt een email, de volgende dag al! Is die er al? Staat het klaar? Neuh! Je product is geannuleerd. Waarom? Het product blijkt niet op voorraad te zijn en je krijgt je geld terug binnen 8 (!) werkdagen. 'De website loopt wel eens achter' is dan de reactie. Niet te geloven! Mijn eerste ervaring met Mediamarkt online bestellen en het product komt niet op de beloofde datum (en gewoon helemaal niet), je krijgt een nutteloze email bij annuleren en contact opnemen kan enkel snel via social media, want dan ziet iedereen het! Mijn eerste en laatste online bestelling bij Mediamarkt. Ik ben toch niet gek!
Mb29-01-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Zeker niet tevreden hoe mediamarkt met oplossingen omgaat. Drie weken geleden een stofzuiger besteld deze zou twee dagen later bezorgt worden maar nee dat gebeurde niet , volgende dag ook niet , contact met vervoerder gezocht, problemen met het inscannen van labels , zou eind van de week opgelost worden, weer niet , intussen contact gezocht met media , 30 min aan tel voor 1 euro Pm . Het zou opgelost worden . Dus niet .wordt amper op mail gereageerd.weer gebeld omdat ze niet terug mailen , weer 25 min aan de lijn gezeten voor 1 euro Pm . Dus inmiddels al 55 euro verder. Laatste x beloofd dat ze het de volgende dag weer aan zouden bieden aan vervoerder , als dit niet goed zou gaan zouden we het horen en ons geld terug ontvangen.. Mail gestuurd twee dagen later nog geen reactie van media markt. Zo gaat het al drie weken . Dus nee ik zou de media zeker niet aanbevelen op deze manier .
Kimberly29-01-2021
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ik wil teamleider xxx van de vestiging Leidschendam heel erg bedanken voor zijn genomen moeite om de luchtreiniger die ik besteld had ivm ernstige allergie eerder te leveren!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Romy Beumer28-01-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Zeer slechte service! In november een samsung televisie gekocht bij de media markt. Op de website van media markt stond aangegeven dat hier bluetooth op zou zitten. Helaas was dit niet het geval en stond het “verkeerd op hun website”, werd ons vertelt. Verkeerd geinformeerd door media markt dus. De televisie zou bij ons worden opgehaald door hun en konden we retour doen. Dit was makkelijker gezegt als gedaan. Na 8 keer media markt gebelt te hebben, hadden we nog steeds geen afspraak. Slecht geholpen bij de klantenservice en zelfs meerdere malen nadat we onze vraag hadden gesteld weg gedrukt door hun. De keren dat ze ons “probeerde te helpen” hebben we meerdere malen aangegeven dat we onze orginele doos missen, waar de televisie in zat. Dit was geen probleem, werd er elke keer gezegt. Nadat we eindelijk een afspraak hadden gemaakt voor retour, werd de televisie opgehaald en meegenomen door media markt. Nu wordt ons vertelt dat we €200 minder terug krijgen voor onze televisie, omdat we de doos missen. We hebben niks gehoord over dat we mogelijk minder geld terug zouden krijgen, omdat de doos mist. Wat een onzin! Dit hadden ze ons veel eerder moeten melden, zowel aan de telefoon, in de mail of bij het ophalen van de televisie. Dit is niet gedaan. Als compesatie van hun fout, krijgen we in plaats van €200 minder retour, €150 minder retour. Waaaauw wat een service!!!! Belachelijk voor woorden!!!!
Graven28-01-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Het Chromebook dat ik besteld heb is niet aangekomen. Mediamarkt is nauwelijks bereikbaar. Ik krijg steeds te horen dat het zo druk is. Er zou contact met mij opgenomen worden. Tot op heden nog niets gehoord. Dus deze service is superslecht. Het kan voorkomen dat een pakket weg is. Maar zo'n groot bedrijf als Mediamarkt zou dan een nieuw pakket moeten sturen, het is immers al betaald. Of het geld moeten terug storten.
Gem27-01-2021
Algemene score
3.0
Reviewscore
3.0
Ik heb een Chromebook besteld en betaald. Deze is na twee weken nog niet geleverd. Diverse keten contact gestuurd. Geen reactie. Ik ga nooit meer iets bestellen.
Haarlem27-01-2021
Algemene score
2.0
Reviewscore
2.0
Heb een Sonos One gekocht, die staat op de site als online op voorraad! Nu nog steeds. 229 Euro. Maar binnen paar minuten al weer geannuleerd en Media Markt betaald pas na 8 dagen terug, ondanks dat ik met IDeal heb betaald. Zeer slordig! Dus zo trekken ze van mensen een heleboel geld en staan ze positief in cash flow. Ik koop niet weer bij MM aangezien je hun magazijn status dus niet kan vertrouwen en terugbetalen in dit geval makkelijk binnen 3 werkdagen zou moeten kunnen. Wees voorzichtig met dure aankopen !
Jan Nijman27-01-2021
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Volgens de site van mediamarkt was mijn Sonos playbase weer mogelijk te bestellen en vandaag besteld morgen geleverd. Top dacht ik, maar helaas kwam ik bedrogen en diep teleurgesteld weer met beide benen op de grond. Gisteren dus besteld en volgens de site de volgende geleverd. Helaas kreeg ik na de bestelling en betaling een mailtje, artikel niet in voorraad??? levering geschied later. Geannuleerd dus! Hoe bedrieg je kopers, nou het voorbeeld is MediaMarkt en ze doen net of hun neus bloed. Mij benieuwen hoe lang het duurt voordat ik mijn betaling terug ontvang. Ik vrees het ergste. Zou ik deze winkel aanbevelen, nou absoluut NIET dus.