MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Wietze 11-08-2020

Goed geholpen bij Mediamarkt Leeuwarden. Duidelijk en eerlijke antwoorden. Tevreden naar huis met onze aankopen.

Wietze 11-08-2020

Goed geholpen bij Mediamarkt Leeuwarden. Duidelijk en kennis van zaken. Tevreden naar huis met onze aankopen.

A.Neeft 11-08-2020

Ik vind het top dat ik 100 dagen de tijd had om het door mij gekochte product terug te brengen.
Het is geen 10 geworden omdat de terugstorting tot 48 uur kan duren, dat is niet meer van deze tijd.

Erwin 11-08-2020

We zijn super geholpen bij de service afdeling ,waren ook snel aan de beurt

Yolanda 11-08-2020

Wij zijn heel vriendelijk en correct en bovenal zeer snel geholpen door een aantal medewerkers van Mediamarkt Duiven. Wij zijn hier zeer tevreden oler.
Ga zo door !!!!!

Cees van Beek 11-08-2020

In deze warme dagen ,had ik een ventilator nodig,even bij mediamarkt kijken en daar was een grote keuze aan vetilatoren.
De aardige verkoper gaf een goede tip en nu heb ik,een vetilater die ook in de slaapkamer snachts geen herrij maakt.hulde aan de verkoper.

Herman 11-08-2020

Super geholpen met mn tv door de mannen van het magazijn met het inladen in de auto.
Niet meer dan een halve minuut hoeven te wachten bij deze hitte.
Heel netjes en correct zijn de magazijnmedewerkers., dat zie je ook wel eens anders bij andere winkels.

Frits 11-08-2020

Vooral de mannen van het magazijn geven een topservice, de mediamarkt mag trots zijn op deze mannen.!!!!

Ferry 11-08-2020

Shop gekozen omdat het dichtbij huis is en gratis parkeren. Dat er veel mensen zo over denken bleek wel, druk op een hete zondag. Medewerkers computerafdeling vriendelijk, geduldig en geven aandacht, ook als er veel wachtenden zijn.

Adri 11-08-2020

De shop op Ekkersrijt is makkelijk te bereiken. Het bedienend personeel is deskundig en behulpzaam. Echter te weinig personeel waardoor lang gewacht moest worden. Daarom slechts een 8.

Carmen Noordhof 11-08-2020

Zeer slechte klantenservice. De wachttijden aan de telefoon zijn minimaal 15 min. Medewerkers komen je nergens tegemoet ik kon een kapotte telefoon halen nadat ik deze 2 maand kwijt was.

W. Noordhof 11-08-2020

Zeer slechte ervaring met afhandeling garantie. Product al bijna 2 mnd weg en nog niet gemaakt. Klachten worden niet behandelt. En klantenservice slecht bereikbaar, je staat erg lang in de wacht.

Adri 11-08-2020

Op een zeer prettige wijze geholpen door Jan die zijn vak verstaat. Hij is deskundig, legt alles prima uit en is bovendien grappig. Kortom een super- verkoper.

Goeseije 11-08-2020

Ik ben al jaren klant een goede prijs kwaliteit verhouding en een uitstekende service

Ad vanZadelhoff 11-08-2020

Groot aanbod van cartridges en overzichtelijk gepresenteerd en nergens goedkoper aangetroffen zodat de keuze voor mediamarkt is dan niet moeilijk.

Ronald 11-08-2020

Fijne winkel en behulpzaam personeel spullen wat niet voldoen worden na controle gewoon omgeruild.

Leliveld 11-08-2020

Je wordt zeer goed geholpen en ze geven een mening over het product die wij zullen nemen.

Lijneke 11-08-2020

Betrouwbaar en goed advies.vandaar dat wij dan voor mediamarkt kiezen.
Personeel is vriendelijk en geduldig.
En heel fijn de keuze om zelf iets te installeren of dit te laten doen.
Dit wordt je niet opgedrongen....dus al met al fijn shoppen

JP de Breed 11-08-2020

We hadden ivm met verschuiven van de PC per direct een netwerkkabel van 7,5m. nodig.
Kabel was op voorraad (ondanks de z.g.a. lege schappen,, redelijke prijs/ kwaliteit verhouding en vriendelijke cassiere.

El hassan 11-08-2020

Goed service
Goed prijzen
Vriendelijke personeel
Ik ben tevreden met mijn inkoop

P 10-08-2020

Goed geadviseerd, was erg vroeg dus personeel had genoeg tijd. Werd op een mooie aanbieding gewezen

Tobi 10-08-2020

We ordered our washing machine on a Wednesday and got told that it needs around 1-2 days. We drove to the store on Sunday again as we were in desperate need. When we didn’t hear anything and Customer service never answered our questions via Facebook, WhatsApp or phone. The store is a 45min drive away. Arrived there waited for about 30mins until someone found the machine in the storage. Standing there since Thursday evening and got never checked in in the system. So no one knew it is there and we got no notification. However the staff is really nice.

Johan tervelde 10-08-2020

Goede service klantvriendelijk. Altijd alles wel op voorraad aanwezig. Behulpzaam kwaliteit goed.

Harrie Weisbeek 10-08-2020

Fijne, ruime winkel. Ik ben kundig geholpen door de medewerkster. De Playstation4 VR Move controllers waren gunstig geprijsd.

toos 10-08-2020

prima geholpen vriendelijke verkopers op gemak alles bekijken goede uit leg