MediaMarkt.nl
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
7.9(970)
Gemiddelde beoordeling
7.9
Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor MediaMarkt.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore10.0
Supergoed, snel en uiterst vriendelijk geholpen door die oudere man uit het magazijn
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore2.0
Media Markt is op dit ogenblik een zeer onbetrouwbare winkel. Slechte (geen) klantenservice.
Kapot product retour maar geen geld terug.
Reviewscore1.0
Ik heb donderdag een product besteld, levertijd 1-2 dagen. Inmiddels is het maandagavond en ik heb nog niks. Op de website staat dat er contact wordt opgenomen als ze niet kunnen leveren binnen de aangeveven tijd. Nog niks gehoord.
Reviewscore9.0
Deze shop was dichtbij mijn huis.
Medewerkers waren vriendelijk en snel.
Hoef niet om extra kosten of extra artikelen kopen.
Ik heb een hdmi kabel gekocht.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Heb de laatste maand een aantal aankopen gedaan via de webshop van Mediamarkt. Ik ben ook lid van de Mediamarkt Club, voor extra voordeel. De webshop is prima in gebruik, ik heb geen problemen ondervonden met voorraad checken. De afspraken zijn na gekomen. Instructies waren duidelijk bij het ophalen en stond vrij snel weer buiten.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Is een van de weinige fysieke winkel in mijn buurt waar ik gewoon naar binnen kan stappen en het assortiment bekijken en gelijk iets aanschaffen. Verder is de service bij Mediamarkt wel altijd goed.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Ik vind het een geweldige winkel met een groot assortimen ik kom er graag. Maar dat kan alleen maar zo zijn doordat er geweldige mensen werken. Zeer gemotiveerde en aardige mensen en daarnaast zijn ze ook nog vakinhoudelijk. De kwaliteit van de mensen is Top met een hoofdletter.
Uitslag een tien met een griffel (10)
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Ik vond het online bestellen en het afhalen op de dag zelf erg prettig! Toch kwam ik een paar min punten tegen die misschien handig zijn voor in het vervolg ;
Ik kon op de website een tijd vak kiezen wanneer ik mijn product kon ophalen, toen ik dit gedaan had en mijn bestelling had afgerond stond niet op mijn bon die ik via de mail ontving daarna mijn tijd vak om hoe laat ik hem kon ophalen (mijn eigen gekozen tijd) misschien handig om dit er alsnog bij te vermelden op de bon?
Puntje 2 was de (wacht ruimte) ik vond niet dat dit echt Corona proef gemaakt was want iedereen stond dicht op elkaar en er waren geen vakken gemaakt waar je kon staan of zitten? Misschien handig om iets mee te doen?
De serves zelf bij de kassa vond ik wel erg prettig de best betreffende man die mij hielp kon mij vertellen over het product dat ik besteld heb en hoe te gebruiken, dit voelde voor mij erg fijn!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Ik heb de Playstation 5 pre orderd in de winkel in Maastricht. De verkoper was zeer vriendelijk. Paar dagen geleden kreeg ik een telefoontje dat hij beschikbaar was. De medewerker vroeg om deze te laten leveren of halen. Ik heb gekozen voor af re halen. De verkoopster in de winkel was ook erg vriendelijk en de verkoop verliep zonder problemen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Ondanks deze bizarre tijd is het Media Markt toch gelukt om hun klanten goed te helpen! Ik haalde mijn via internet bestelde fotocamera op en alles verliep coronaproof! Bij de ingang stond handendesinfectans en een doos mondkapjes. Er stonden duidelijk pijlen voor de looprichting en er was een medewerker die zorgde dat alles goed verliep (deuren openen en slechts één persoon tegelijk naar binnen).
Ik was ‘s middags, vlak na mijn bestelling, gebeld en er werd mij een verzekering aangeboden. Ik werd uitgebreid erop geattendeerd dat ik bedenktijd had. Netjes!
Toen ik op de afgesproken tijd mijn camera ging ophalen kwam degene die ik aan de telefoon had persoonlijk de verzekering in orde maken. Allemaal vriendelijk en kundig.
Het was best druk met ‘afhalers’, maar de medewerkers bleven tegen iedereen vriendelijk en correct. Iedereen werd snel en efficiënt geholpen.
Ik ging tevreden en blij met mijn nieuwe camera naar huis.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Ongelofelijk slechte klantenservice als jouw aankoop kapot gaat.
Wachttijden van 20 minuten zijn normaal.
En dan een verbroken verbinding is nog normaler.
Terug bellen, als zij niet meer willen opnemen, werkt soms helemaal niet meer.
Klantenservice is erg slecht.
Reviewscore10.0
Snel en betrouwbaar
Vriendelijk personeel
Click en collected werkt
Goede service
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Wat een slechte klantenservice en de voorraad klopt van geen kant. Erg teleurgesteld en niet klantvriendelijk!
Reviewscore10.0
Tv besteld bij Media Markt Breda. Online was deze niet op voorraad en daarom kwam ik bij de vestiging in Breda terecht. Planning rondom de levering was goed geregeld. Communicatie vooraf zowel per mail als telefonisch is zeer prettig, je weet waar je aan toe bent. Levering was in eerste instantie niet mogelijk omdat ik helaas net buiten de betreffende km straal viel qua woonplaats maar uiteindelijk dacht de betreffende collega hier toch in mee zodat ze hiervoor een uitzondering konden maken, heel flexibel en een boven verwachting goede service.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Super Tevreden !! Makkelijk , Bestellen Via Online , Zelf een Dag en Tijdstip Doorgeven Wanneer we de Bestelling Wilde Komen Ophalen , ter Controle werden we nog Telefonische Gebeld om te Controleren of Alles van Onze Bestelling en Gegevens Klopte . Alles Verliep Volgens de Coronaregels . Wij Kunnen t Iedereen Aanbevelen !!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore3.0
Een bestelling gedaan uit het outlet, track &tracé zegt vandaag leveren.
In de middag staat er ineens levertijd onbekend.
Bellen met klantenservice, vragen naar order nummer die op de factuur staat, is het geen goed order nummer, sorry wij kunnen u niet helpen.
Vanavond de chat geprobeerd, het is druk dat begrijp ik.
Het volgende bericht gekregen:
Mae
Een momentje. Eén van mijn collega's neemt het gesprek over. 😉
Heb nog een halfuur gewacht, was al 20 minuten in de chat.
Leuk zo'n dikke knipoog.
Er zal wel niemand meer aanwezig zijn.
Voor jullie van mij ook een handje met 1 vinger.
Tjee wat ben ik boos🤬
Reviewscore8.0
Het online bestellen en zelf ophalen was prima geregeld. Duidelijk, snel maar vooral veilig
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Prijs gunstig snelle levering en goede kwaliteit en altijd goede services en vriendelijk personeel
Reviewscore3.0
Na meerdere bestellingen merk ik toch wel dat deze bezorgservice niet heel goed is, terwijl je belt met een medewerker word er gezegd dat als je gelijk bestelt(nog voor 14.00) de bestelling dezelfde dag word geleverd wat niet gebeurd. Word de volgende dag een pakket geleverd is het niet compleet. Moet je nadat je belt nog een dag wachten voor de rest bezorgd word. Bij andere bestellingen(op meerdere accounts) in het verleden was er ook telkens wat. ( niet compleet of beschadigd). Klantenservice vertelt heel veel lucht. Moet er maar eens goed over na gaan denken of het nog wel de moeite waard is.
Reviewscore8.0
De artikelen zijn makkelijk online te vinden en er is een ruime keuze. Ik had een artikel besteld om dit op te halen in de winkel in Breda. Na bevestiging werd ik ook nog gebeld door een medewerker in de winkel om te vragen of het klopte en adviseerde me ook nog een kabel aan te schaffen, omdat ik anders niets aan het apparaat zou hebben. Ik vond dit heel netjes. Artikel lag ook netjes klaar op ophaaltijd en er was verder geen klant aanwezig. Dus veilig gewinkeld.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Ik heb een laptop besteld en vervolgens is er een verkeerde laptop geleverd. De laptop die ik heb besteld is niet meer op voorraad. De klantenservice-medewerker die ik heb gesproken heeft aangegeven dat ik de laptop terug kon sturen en geld terug kon krijgen. Maarja die laptop die ik had besteld is niet meer op voorraad. Verder geen alternatief aangeboden en niet meegedacht hoe het probleem opgelost kon worden. Aangezien ik de laptop spoedig nodig heb. Helemaal niet tevreden met hun werkwijze, zeer teleurstellend!
Reviewscore9.0
Ook in corona tijd goede service en mogelijkheden om toch wat te bestellen en op te halen
Reviewscore10.0
had begin februari een nieuwe Samsung Galaxy a7 tablet gekocht, maar helaas na een aantal dagen niet meer opgestart kreeg dus Mediamarkt gebeld waardoor we met de tablet terug naar de winkel konden. ze hebben daar ook getracht deze op te starten maar helaas vergeefs dus kreeg ik een nieuwe waar ik heel erg blij mee ben. ook hadden mijn vrouw en ikzelf in november 2020 een nieuwe Oppo a53s gekocht waar we enorm blij mee zijn en zeker als er een service is dat alle gegevens overgezet werden. we zijn heel erg blij met Mediamarkt met een erg goede service.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Zeer tevreden over de medewerker en goede service. En ze hebben netjes aan de regels gehouden. En ben zeer content met het apparaat en heerlijke koffie
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goed geregeld. Zelf gebeld door MediaMarkt dat alles klaar staat en kan opgehaald worden.
Ja, ik beveel deze shop aan