MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Donders J.A.M. 05-07-2020

Na binnen komst in de winkel kwam er meteen een verkoper naar mij toe met de vraag kan ik u helpen met wat u zoekt, mijn antwoord was ja en zei ik zoek softwear. De man ging naar een collega en vroeg wil jij deze man helpen met softwear en ging mij voor naar de afdeling en vroeg wat ik moest hebben en ik zei Office programma en de volgende vraag wilt u office 365 of de duurdere versie en stelde voor als u drie stuks koopt krijgt u korting en kunt u weer drie jaar verder als u ze meteen alle drie installerd. Ik was er erg blij en zei ja. Dit was voor mij een goede verkoper en ter zake kundig.

Edm 05-07-2020

Prima winkel met hulpvaardig personeel. Personeel benadert je als ergens staat te kijken en is daarbij niet opdringerig, wel heel vriendelijk en hulpvaardig. Ruime opzet en nu tijdens corona ook zeer goed georganiseerd bij de ingang met ontsmetting en ook bij betalen goed opgezet. Zeer groot assortiment.

jos 05-07-2020

zeer goed geholpen bij nieuwe telefoon uitzoeken. 1 klein - puntje nieuwe screenprotector erop laten zetten maar is niet fingerprint compatible. kan nu dus geen fingerprint gebruiken of ik moet de screenprotector verwijderen wat zonde is van het geld

Marga 05-07-2020

Besteld per internet omdat ik op vakantie was. Had ervoor al goede info gehad over de harman kardon 700.Door mail zag ik dat deze in aanbieding was. Bij ophalen in Alexandrium, had ik nog vragen ook deze zijn goed beantwoord. Afhandeling bij afhaalbalie liep snel artikel stond al klaar Artikel is top door goed advies nu mooi geluid in woonkamer

kok 04-07-2020

Niet zo goede ervaring heb een tijdje terug telefoon gekocht +laten instaleren 3 keer terug geweest bij elkaar 4 uur aan wezig in de mediamarkt geweest 8 euro parkeren bij elkaar en nog niet eens de helft op telefoon gezet kontact met mediamarkt gehad zou geregeld worden telefoon geld plus data over zetten dus 43 euro weg niks geregeld iemand anders alles voor me op de telefoon gezet praat ik niet eens 3 keer heen en weer rijden plus tijd rijden en in winkel wachten al hadden ze dan maar tegoedbon gestuurd

Henk van het Goor 04-07-2020

gemakkelijke parkeergelegenheid, logische en duidelijke productinformatie. Goede hygienische maatregelen tegen corona.

Cynthia Rocyka 04-07-2020

Altijd goede en vriendelijke service. Gisteren iets verkeerd gekocht en vandaag gewoon kunnen ruilen. Zonder vragen, geen gedoe. Ondanks dat ik de verpakking al open had gemaakt.

Jacek 04-07-2020

Heel goede assortiment, en dichtbij en medewerkers zijn graag helpen. Ook mooie acties.

Naomi Dees 04-07-2020

Duidelijke website, ruim aanbod. Voldoende keuzes te maken om je zoek opdracht te maken.

Dijk 04-07-2020

Prima vestiging, rustig ontspannen en vriendelijk sfeer. Producten aanwezig en ze nemen de moeite het juiste product te zoeken.

Marlies Martens 04-07-2020

Heb mijn cover van de kobo ereader kunnen ruilen.
Omdat ik mijn Mediamarktclub kaart had.
Zo geweldig. In een oogopslag de bon opgezocht.
Verder een super leuke verkoper die mij geholpen
Heeft. Ik ga graag nog eens terug naar de Mediamarkt.
Bedankt voor de service. 🙋🏼‍♀️👍

netty 04-07-2020

Fijne winkel , je wordt goed geholpen en alles goed ruim opgesteld en overzichtelijk

mieneke 04-07-2020

prima service Ook in coronatijd Hielden zich goed aan de regels en hielpen optimaal

rob de jong 03-07-2020

Goed assortiment, klant vriendelijk, goede service en scherp in prijsstelling

Tomasz 03-07-2020

MediaMarkt od een van de winkels. U letterlijk alles kopen, van elektrische tandenborstels tot huishoudelijke apparaten. Wanneer u uw winkel binnenkomt, voelt u zich in het paradijs. De medewerkers zijn zo opgeleid dat ze in èèn oogopslag weten wat de klant wil of waarnaar ze op zoek zijn. Daarom beveel ik MediaMarkt van harte aan bij nieuwe klanten

LEC 03-07-2020

Degene die me heeft geholpen, heeft super goeie advies gegeven over welke telefoon het beste is. En degene heeft het goed in stappen uitgelegd. Super blij mee!! Mijn complimenten!!

Truus 03-07-2020

Het was allemaal aanwezig waar ik voor kwam ben goed geholpen eerst online gekeken daarna naar de shop

MERIJN 03-07-2020

Ik kwam naar de mediamarkt voor een Chromecast en een Google Nest Hub. Chromecast kon ik vinden, maar de Hub niet. Bleek nog voorradig te zijn in het magazijn en is netjes gehaald door medewerker.

Jose 03-07-2020

Mediamarkt Roermond is een gezellige winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. We zijn geweldig door de medewerkers geholpen. Heel blij mee.

Nelis Van Veldhoven 03-07-2020

Ik ben erg goed geholpen bij mijn keuze. Ik ben ook echt heel erg tevreden met mijn nieuwe hoofdtelefoon!!

Marjo 03-07-2020

Ik woon vlak bjj de winkel mocht erwat met het product zijn , kan ik er zo mee terug, service zijn prima

Wim 02-07-2020

Ik heb bewust voor de MediaMarkt in Duiven gekozen, omdat deze goed toegankelijk is. De verkopers zijn vriendelijk, behulpzaam en hebben geduld om de vragen te beantwoorden. Ik heb het artikel een iPad eerst thuis via de zeer duidelijke websitebezoek gekozen en had nog enkele vragen.

de Warle 02-07-2020

Al vele apparaten gekocht bij Mediamarkt in Duiven en ALTIJD keurig en informatief geholpen!

Huse 02-07-2020

Goede informatie, vlotte service. Snelle reactie op verzoek tot aanvullende ondersteuning.
Kortom, klantgericht en to the point.

Jos 02-07-2020

Er werd goed uitgelegd wat ik aan vragen had zodat wij snel een ondebouwd besluit konden nemen.
Gelijk nog twee andere zaken gekocht